شرکت طراحی سایت وب سازان مرصاد

سئو سایت شرکتی

شرکت ها به دو دسته محلی و بین المللی تقسیم بندی میشوند. شرکت های محلی محدود به ارائه خدمات در یک شهر یا کل کشور هستند. در حالی که شرکت های بین المللی، شرکت هایی هستند که به سراسر دنیا خدمات رسانی انجام میدهند. با توجه به آنکه شرکت ها کار خود را از یک محدوده جغرافیایی شروع میکنند در ابتدا نیاز به سئو محلی سایت شرکتی خود دارند. تا افراد در آن شهر بتوانند شرکت های موردنظر را با یک سرچ در گوگل یا دیدن نقشه گوگل مشاهده نمایند. مورد مهم نیز سئو سایت شرکتی در سطح عمومی است که برای کل دنیا قابل مشاهده است.

شرکت های مختلف برای رسیدن به موفقیت باید سعی کنند که بازار را در دست بگیریند که برای این کار راهکارهای زیادی وجود دارد.با حفظ بازار میتوانید مشتریان را به سمت خود جذب کنید در این صورت درآمد شما نست به رقیبان خود بیشتر خواهد بود.یکی از اولین راه ها برای قدم بر داشتن در مسیر موفقیت شرکت داشتن یک سایت حرفه ای و استاندارد است. در قدم بعدی برای دیده شدن در سطح بین الملل یا محلی باید سئو تضمینی سایت شرکتی انجام شود. تا در این صورت شانس بالاتری نسبت به رقیبان خود برای جذب مشتریان داشته باشید. زیرا هرچه وب سایت شما جایگاه بالاتری در نتایج جستجو داشته باشد باعث افزایش نرخ کلیک بر روی ساتی شما خواهد شد که بسیار عالی است.

سئو سایت شرکتی حرفه ای

سئو سایت عملی هزینه بر و زمان بر است. شاید برای طراحی سایت شرکتی زمان و نرخ کلی به صورت دقیق در ابتدا قابل محاسبه باشد. اما سئو سایت به عوامل مختلفی بستگی دارد. در ابتدا باید دید که رقیبان شما چه کسانی هستند و میخواهید با چه کلمات کلیدی در رتبه های اولیه گوگل قرار بگیرید. مورد بعدی در مورد وضعیت فعلی سایت شرکتی شما است که بسیار مهم است. زیرا اگر سایت مناسب نباشد در ابتدا باید قبل از سئو ، بهینه سازی شود تا برای موتورهای جستجوگر آماده سازی شود.

برای رسیدن به هر هدفی باید زمان و هزینه صرف کنید. بنابراین با توجه به اینکه نتایج حاصل از سئو بسیار شگفت انگیر است ارزش صرف هزینه بالا نیز خواهد داشت.در ابتدا باید تحلیلی از سایت و رقیبان شما صورت بگیرید این تحلیل میزان قیمت و زمان مورد نیاز برای سئو سایت شرکتی را مشخص خواهد کرد. برای اطلاع از قیمت سئو سایت برای کلمات کلیدی که نیاز دارید میتوانید بخش مربوطه را مشاهده نمایید.

سئو سایت داروخانه

سئو محلی سایت شرکتی

در این نوع از سئو گوگل به شما این امکان را میدهد که بتواند سایت های خود را به صورت محلی در گوگل ثبت نمایید. با توجه به آن که گگل ایران را تحریم کرده باید از راهکارهای دیگری استفاده کنید تا بتوانید محل شرکت خود را به همراه اطلاعات در گوگل ثبت نمایید.

راهکارهای ثبت سئو محلی سایت

در این حال ثبت سایت در نقشه گوگل رایگان بوده و شما میتوانید در سایت خود یک نقشه گوگل اضافه نمایید تا گوگل بتواند مکان شرکت را متوجه شود.

حالت دوم به این صورت است که میتوانید از کلیدواژه های محلی برای سئو سایت استفاده کنید. برای مثلا یک شرکت در شهر مشهد در زمینه فروش لوازم آراشی فعالیت دارد. میتواند در مقالات خود از کلیدواژه هایی مانند فروش لوازم زیبایی و آرایشی در مشهد استفاده کنید. این کلیدواژه ها به گوگل کمک میکند که بداند شما بر روی چه کلیدواژه هایی بیشتر تاکید دارید. در این صورت کاربرانی که در آن شهر مشهد بوده و به دنبال خرید از یک سایت فروشگاهی لوازم آرایشی هستند میتوانند به راحتی شما را بیابند. لازم است که هم در نقشه گوگل و هم در سایت خود آدرس و شماره های تلفن خود را درج نمایید.

سئو سایت شرکتی های نوپا

بسیای از شرکت های نوپا در اول کار نمیتوانند با سایت های شرکتی بزرگ به رقابت بپردازند. به همین دلیل در اول کار توصیه میکنیم که با کلمات کلیدی بلند یا همان Long tail ها سرمایه گذاری داشته باشند. چون رقیبان شما که قبل از شما سایت داشته اند مدت زمان بیشتری بر روی سایت خود کا رکرده اند و نمیتوانید در همن وحله اول با کلمات کلید سخت در صفحه اول گوگل قرار بگیرید.

در واقع سئو سایت اصولی باید همراه با تولید محتوای بهینه و کاربردی باشد. سایت هایی که در رتبه های اولیه گوگل قرار میگیرند محتواهای خوبی نیز دارند. بنابراین باید در ابتدا از سندباکس گوگل که حدود 4 الی 9 ماه عموما طول میکشد عبور کنید. سپس گوگل اگر ببیند که سایت شما از نظر ساختاری و محتوایی ارزشمند است حتی در رتبه های بالاتری نسبت به سایت های شرکتی بزرگ قرار میدهد.

طراحی سایت پزشکی
آنالیز وب سایت

بهینه سازی و سئو حرفه ای

شرکت وب سازان مرصاد مدت زیادی است که خدمات سئو و سایت ارائه میدهد. از این رو تیم ما تجربه کافی را برای سئو کردن سایت شرکتی شما دارند. تیم ما پیشرفته ترین کلاس های سئو را در خارج از این مرز شرکت کردند.

تولید محتوا

تحلیل و گزارش هفتگی منظم​

یکی از موارد مهم این است که خدمات سئو همراه با گزارش نیز باشد. زیرا گاهی نمیتوان معیار مناسبی برای ارزیابی ارائه داد. اما شرکت مرصاد وب همواره شما را از نحوه روند کار سئو با دادن گزارش هفتگی منظم آگاه میکند.

خدمات سئو سایت

مشاوره تولید محتوا بهینه​

تیم وب سازان مرصاد همواره در فرآیند سئو و بهینه سازی سایت شرکتی همراه شما خواهد بود و نکات مهمی که باید رعایت کنید را آموزش میدهد که مهمترین آن نحوه تولید محتوای سئو برای وب سایت است.

اقدامات ویژه

بهترین تعرفه و کیفیت​

با توجه به اینکه شرکت وب سازان مرصاد مدت زیادی است که خدمات سئو را به شرکت های بزرگ ارائه میدهد. از این رو نیز تضمن بهترین کیفیت به همراه بهترین قیمت برای سئو سایت شرکتی شما را میدهد.

مشاوره سئو سایت پزشکی در وب سازان مرصاد

کارفرمایان عزیز چنانچه شرکت  وب سازان مرصاد را برای پروژه سئو سایت پزشکی خود انتخاب نموده اید، در درجه اول باعث افتخار ماست که توانسته باشیم شما را در این مورد همراهی کرده باشیم . در درجه دوم می توانید از طریق فرم زیر درخواست خود را ارسال نمایید تا کارشناسان ما در اولین فرصت با شما ارتباط برقرار نمایند .

طراحی سایت دندانپزشکی

مزایای سئو سایت شرکتی

افزایش تعداد مشتریان

یکی از تاثیرات مهمی که سئو تضمینی بر روی روند کسب و کار شما میگذاردافزایش تعداد کاربرانی است که وارد سایت شما میشوند.

افزایش درآمد

با توجه به افزایش میزان ورودی به سایت به صورت اورگانیک از طریق موتور جستجوگر گوگل بسیاری از افراد تبدیل به مشتری خواهند شد که از این رو درآمد شما نیز افزایش پیدا میکند.

تبدیل شدن به یک برند

به کمک سئو شما یک برند معتبر و شناخته برای کاربرانی خواهید شد که به دنبال کسب و کار شما هستند. بنابراین با برند شدن پتانسیل شما در ترغیب کاربران به خرید و استفاده از خدمات شما افزایش پیدا خواهد کرد.

کاهش هزینه های تبلیغات

 همانطور که تا میدانید هزینه های بابت تبلیغات های مختلف که به صورت بنری، محیطی، تلویزیون، شبکه های اجتماعی و غیره است بسیار زیاد است. با سئو سایت شرکتی خود از صرف هزینه بابت این تبلیغات بی نیاز خواهید شد. البته لازم به ذکر است که به صورت قطع تبلیغات کنار گذاشته نمیشود. اما میتواند به صورت کم در کنار سئو برای شما انجام شود که تاثیر چند برابری برای شما خواهد داشت

خدمات سئو سایت شرکتی در شرکت وب سازان مرصاد

استراتژی بازاریای محتوا

بازاریابی محتوا و سو به هم وابسته بوده و همانطور که گفته شد شما باید بتوانید این دو را با هم پیش ببرید. محتوای سایت شما باید کاربردی و مناسب با نیاز کاربران شرکت خود باشد. به همین دلیل اعلام مکینیم که سعی کنید محتوای آموزشی نیز قرار دهید. و در کنار آن خدمات و کحصولات شرکت خود را معرفی نمایید.

بهینه سازی سایت شرکتی برای موبایل

سایت شرکتی شکا باید به صورت بهینه در انواع دستگاه های الکترونیکی نمایش داده شود. زیرا بیشتر کابران اینترنت از طریق موبایل خود جستجو را انجام میدهند. و بسیار مهم است که ب روی این وقت بگذارید که مخاطبان موبایل خود را راضی نگه دارید.

تحلیل سایت و برطرف کردن مشکلات احتمالی

همزمان با اینکه سئو سایت شرکتی خود را انجام میدهید باید سایت شما همواره مانیت شده و مورد تحلیل و بررسی قرار بگیرد تا اگر ایراداتی وجود دارد به صورت کامل برطرف شوند.

توسعه استراتژی کلمات کلیدی

شاید واژه استراتژی کلمات کلیدی را زیاد شنیده باشید. در واقع کلمات کلیدی، عبارات کلیدی مرتبط با یک صنعت هستند که بیشتری جستجو را در موتورهای جستجوگر دارند. برای مثال شما میخواهید یک مشاین خرید نمایید از عباراتی مانند خرید ماشین، سایت خرید و فروش ماشین، قیمت روانه ماشین و غیره استفاده میکنید. منظور ما نیز تمرکز بر روی کلمات کلیدی نظیر این در شرکت شما است.

بروزرسانی مداوم سایت

بروزرسانی سایت شرکتی برای گوگل بسیار مهم است. در واقع باعث میشود که با شما اعتماد کرده و اجازه دهد که جایگاه خود را حفظ کنید یا اینکه رتبه بهتری به شما ارائه دهد. سعی کنید که حداقل هفته ای یکبار یک مقاله مرتبط در سایت خود قرار دهید. و بروزرسانی فقط محتوایی و نوشتاری نیست. شما میتوانید با بهینه سازی ساختار کدهای سایت، بروزرسانی قالب سایت و دیگر موارد سایت خود را بروز نگه دارید. اما توجه کنید که باید در زمینه ارئه مطالب نوشتاری نیز فعال باشید.

اهمیت سئو سایت شرکتی

نقش الگوریتم های گوگل در سئو سایت شرکتی

در واقع گوگل الگوریتم های مختفی اعم از پنگوئن، کبوتر، رنک برین و غیره را دارد که تحلیل های مختلف و پیچیده ای بر روی سایت های مختلف انجام میدهند. و باعث میشوند که جایگاه سایت در نتایج گوگل مدام در حال تغییر باشد. برای مثال الگوریتم رقص گوگل یکی از الگوریتم هایی است که ممکن است وب سایت شما را از صفحه 1 به صفحه 10 رسانده و دوباره بازگرداند که عموما برای سایت های نوپا اتفاق میفتد.

اگر شما سئو سایت شرکتی شما نادرست باشد گوگل آن را به عنوان سئو منفی میشناسد و سایت شما را جریمه میکند. بدین منظور سع یکنید که موارد زیر را تا حدی رعایت نمایید :

  • عدم تولید بک لینک در سایت های مختلف و نامعتبر
  • عدم تولید محتوای بی ارزش و غیر مرتبط
  • توجه به کلیدواژه های رایجی که د رگوگل جستجو میشود
  • تسلط کامل به صنعت خود و زیرنظر گرفتن رقیبان
  • تبلیغات در شبکه های اجتماعی
  • نقش بلاگ در سئو سایت شرکتی

در واقع شرکت ها به دو دسته B2B و B2C تقسیم بندی میشوند. که سئو سایت این مدل های شرکتی نیز کمی با هم متفاوت هستند. شرکتی های B2B خدمات و حصولات شرکت های دیگر را به صورت عمده تهیه میکنند. شرکت های C2C شرکت های هستند که به صورت مستقیم محصولات خود را خرده فروشی میکنند. سعی کنید در در حوزه کاری که محصولات و خدمات ارائه میدهید جذاب باشد تا افراد بتوانند آن ها را مشاهده نمایند.

در واقع تولید محتوای جذاب میتواند به افزایش نرخ فروش شما کمک زیادی کند. در سایت های شرکتی چون کاربران عمومی مخاطبان شما هستند، سعی کنید مطالب موزشی در محوریت سایت خود قرار دهید تا سایت شما جذاب لازم را داشته باشد. از طرفی شما ه میتانید شرکت خود را تبلیغ نمایید از طرفی نیز به مردن اطلاعات و آموزش های بسیار مفیدی در زمینه کاری خود ارائه میدهد. در صورتی که مثلا در سایت های شرکتی B2B باید مقالاتی بنویسید که مناسب دیگر شرکت ها و تامین کننده های همکار شما باشد.