شرکت طراحی سایت وب سازان مرصاد

طراحی سایت داروخانه

هر کالایی که تصور کنید به صرت آنلاین خرید و فروش میشود بنابراین دارو از این قضیه مستثنا نخواهد بود. طراحی سایت داروخانه آنلاین یک مرجع دارویی و بهداشتی آنلاین برای افراد است. که افراد میتوانند با مراجعه به آن و با جستجوی دارو و لوازم بهداشتی موردنظر به صورت اینترنتی سفارش خود را ثب کنند. و آن اقلام بهداشتی را درب منزل تحویل بگیرند. ممکن است برای شما پیش آمده باشد که به دنبال دارویی هستید. اما در داروخانه های اطراف خود آن را پیدا نکرده اید. به همین دلیل به جستجوی آن در اینترنت میپردازید. و مشاهده میکنید که داروخانه های آنلاین آن داروی موردنظر شما را دارند.

ممکن است به دلیل فضایی که در داروخانه وجود داشته باشد. تنوانید تمام سفارشات خود را در همان لحظه به یادآورید. اما با ورود به سایت داروخانه آنلاین میتوانید تمام داروها و لوازم بهداشتی را مشاهده کنید. البته لازم به ذکر است که بعضی از داروها نیاز به نسخه دارد. که میتوانید آن را به صورت اینترنتی برای دکتر داروساز از طریق سایت ارسال کنید. تا با پذیرش نسخه شما داروی موردنظر را ارسال نمایند.

هدف از طراحی سایت داروخانه آنلاین پاسخگویی به نیاز بیماران و افراد است. که افراد بتوانند بدون خروج از منزل سفارشات خود را دریافت نمیاند. همچنین یک سایت داروخانه داروهای اساسی تر بیشتری نسبت به سایرین دارا است. با این شیوه کمک میکنید که افراد با یک سرچ ساده داروی موردنظر خود را پیدا کنند.

طراحی سایت داروخانه آنلاین

با توجه به شرایط پیش آمده بسیاری از داروخانه ها شلوغ هستند. که از نظر بهداشتی برای داروخانه و بیماران مناسب نیست. و شرایط به گونه ای شده است که پاسخگویی به بیماران و مدیریت نسخه ها سخت تر از قبل شده است. به همین توصیه ما به شما طراحی سایت داروخانه است. که با این روش بتوانید داروها و لوازم بهداشتی خود را به صورت اینترنتی بفروشید. شما از طریق هم مدیریت بهتری خواهید کرد. و هم اینکه بهداشت نیز رعایت میشود. و دیگر سیل جمعیت زیادی وارد داروخانه شما نخواهند شد.

این روش باید به گونه ای باشد که افراد با مراجعه به سایت داروخانه همان روز با ارسال نسخه و پرداخت هزینه داروها را تحویل بگیرد. و بسیاری از داروهایی که ضروری هستند. باید زیر یک ساعت به دست مشتری رسانده شود. به همین دلیل باید از شیوه های حمل و نقل ارسال استاندارد برای داروها استفاده کنید. که این شیوه میتواند کمک کند که مشتریان به شما اعتماد بیشتری کرده. و دفعات بعدی نیز سفارشات خود را در سایت داروخانه آنلاین شما ثبت نمایند.

بسیاری از بیماران کرونایی نمیتوانند تا داروخانه بیابند. بنابراین از این طریق میتوان روشی فراهم کنید. تا افراد بتوانند بدون مراجعه حضوری داروهای خود را درب منزل تحویل بگیرند. شیوه ارسال به موقع داروها بسیار مهم است. طراحی سایت داروخانه منجر به صرفه جویی در وقت و هزینه مشتریان میشود. که این باعث افزایش رضایتمندی متقاضیان خواهد بود. یکی از روش های بازاریابی و تبلیغاتی برای داروخانه شما خواهد بود.

طراحی سایت داروخانه

امکانات طراحی سایت با وب سازان مرصاد

جستجوی پیشرفته

دسته بندی محصولات

دارای لوگو ونماد

پشتیبانی آنلاین

ثبت نظر و امتیازدهی

وبلاگ و اخبار

پرداخت آنلاین با کارت

فروشگاه محصولات

تماس و درباره ما

گالری تصاویر و اسلایدر

پنل مدیریتی حرفه ای

قوانین و مقررات

شبکه های اجتماعی

امنیت بالا

رابط کاربری آسان

کدنویسی اختصاصی

کاملا ریسپانسیو

چت آنلاین

سفارش طراحی سایت داروخانه در وب سازان مرصاد

کارفرمایان عزیز چنانچه شرکت طراحی سایت وب سازان مرصاد را برای پروژه داروخانه و یا سئو سایت داروخانه خود انتخاب نموده اید، در درجه اول باعث افتخار ماست که توانسته باشیم شما را در این مورد همراهی کرده باشیم . در درجه دوم می توانید از طریق فرم زیر درخواست خود را ارسال نمایید تا کارشناسان ما در اولین فرصت با شما ارتباط برقرار نمایند .

طراحی سایت داروخانه با وردپرس

هر سایتی که طراحی میشود شامل امکانات بسیار زیادی هستند. و بسیاری از سایت ها نیز امکانات کمی دارند. ولی این تفاوت ها تعیین کننده حرفه ای یا غیر حرفه ای بودن سایت ها نیست. با توجه به شرایط پیش آمده افراد بهتر است. که خرید وها و سفارشات خود را به صورت اینترنتی ثبت نمایند. در هر بخش باید اطلاعات جامعی در مورد هر دارو اعم از طریق مصرف، موارد مصرفی، عوارض دارو، قیمت دارو و غیره نوشته شود. و فروش داروها بدون ارسال نسخه نباید انجام شود.

ضرورت طراحی سایت داروخانه اطلاع رسانی بهتر در مورد داروها و فروش آنلاین داروها است. یک داروخانه تازه تاسیس میتواند با این روش مشتریان بسیار زیادی نسبت به سایر داروخانه ها داشته باشد. باید افراد بتوانند با اطلاع از قیمت ها لوازم بهداشتی خود را تهیه کنند.

پلتفرم وردپرس برای سایت داروخانه آنلاین شما مناسب است. سایت داروخانه یک سایت فروشگاهی دارو و لوازم بهداشتی محسوب میشود. و از طرفی نیز در دسته طراحی سایت پزشکان قرار میگیرد. با توجه به تجربه ما طراحی سایت داروخانه با وردپرس برای شروع کار شما بسیار مناسب خواهد بود. زیرا وردپرس امکانات بسیار خوبی در این زمینه دارد. پشتیبانی و نگهداری سایت وردپرسی شما توسط شرکت وب سازان مرصاد انجام خواهد شد.

طراحی سایت داروخانه با وردپرس
طراحی سایت داروخانه آنلاین

هزینه طراحی سایت داروخانه

بسیاری از میخواهند قبل از سفارش، قیمت طراحی سایت داروخانه را بدانند. تا با توجه به بودجه ای که دارند. مشخص کنند که از چه نوع طراحی سایتی استفاده نمایند. عوامل متعددی برای روی قیمت طراحی سایت داروخانه اثرگذار است. عده ای از طراحی وب سایت وردپرسی و عده ای از طراحی سایت اختصاصی استفاده میکنند. علاوه بر این موارد باید اعلام کنید که مشابه چه نوع سایتی میخواهید. امکانات و ماژول هایی که در سایت شما نوشته میشود تعیین کننده تعرفه آن خواهد بود.

قابلیت سایت شرکتی با سایت فروشگاه اینترنتی و با سایت پزشکی متفاوت است. همچنین دو نوع طراحی سایت از یک موضوع هم قیمت نخواهند بود. بنابراین عده ای از شرکت های طراحی سایت در تهران که قیمت طراحی سایت را دقیق مشخص میکنند زیاد قابل اعتماد نیستند. شما میتوانید در بخش تماس با ما سفارش خود را ثبت کنید همچنین میتوانید برای برآورد هزینه طراحی سایت در بخش پیش فاکتور به صورت آنلاین وارد شوید.

از طرفی فضای هاست و سرور نیز تعیین کننده قیمت طراحی سایت داروخانه خواهد بود. بنابراین در ابتدا هدف خود از طراحی سایت نوع سایت را مشخص نمایید. سپس تعیین کنید که سایت داروخانه چه چیزهایی دارد که شما بخواهید از آن بهره ببرید. همچنین برای راه اندازی سایت داروخانه اینترنتی باید مجوزهای لازم را دریافت نمایید. و این مدارک و مجوزها را باید در سایت خود قرار دهید. تا کاربران نیز آن را ببینند.

پکیج برنزی

میلیون تومان 8
  • بخش پرسش و پاسخ سوالات
  • بخش مرتبط با محصولات
  • داشتن بخش مرتبط با خدمات
  • پنل مدیریت ساده با تجربه کاربری آسان
  • داشتن بخش نظرات
  • داشتن بخش اخبار
  • ریسپانسیو

پکیج نقره ای

میلیون تومان 12
  • تمامی موارد پکیج برنزی
  • بهینه شدن ساختار سایت
  • اضافه کردن فایروال
  • مدیریت چند سطحی برای کاربران
  • مشاوره آنلاین
  • سیستم پرداخت آنلاین
  • رزرو آنلاین
  • سامانه چت آنلاین

پکیج طلایی

میلیون تومان 18
  • تمامی موارد پکیج نقره ای
  • پنل اس ام اس
  • داشتن بخش تیکتینگ
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

سئو سایت داروخانه

سایت داروخانه باید همیشه محتوای بروز و اطلاعات مفیدی داشته باشد. با تولید محتوای بهینه در سایت داروخانه خود اعتبار و ارزش داروخانه خود را بالا ببرید. هرچه مطالب و محتوای سایت شما مفیدتر باشد. افراد بیشتری به شما مراجعه خواهند کرد. سئو سایت و بهینه سازی سایت داروخانه کمک میکند تا در صفحه اول گوگل قرار بگیرید. بدین منظور در قرارداد سئو تضمینی با تحلیل رقبا و کسب و کار شما اعلام میکنیم. که با صرف چه مدت زمانی با کلید واژه های سایت داروخانه آنلاین و غیره به صفحه اول گوگل می آیید.

طراحی سایت داروخانه مشابه داروکده یکی از پلن های طراحی ما است. داروکده در رده سایت های قدیمی داروخانه آنلاین قرار میگیرد. که طیف گسترده ای از داروها و لوازم بهداشتی را دارا است. که میتوانیم مشابه این سایت شما را در رتبه های اولیه گوگل قرار بگیرید.

سئو ممکن است بپرسید که برای چه است ؟ در واقع سئو سایت یک تخصص در زمینه بهبود رتبه و جایگاه شما در موتورهای جستجوگر است. بسیاری از افراد تصور میکنند که نیاز به سئو سایت داروخانه ندارند. اما تصور کنید که داروخانه شما در یک کوچه بن بست است و کسی از وجود شما اطلاع ندارد. اگر سایت شما از نظر قوانین گوگل بهینه سازی نشود. در صفحه های انتهایی گوگل قرار میگیرید. که هیچ وقت به چشم مشتریان خود نخواهید آمید. این روش دیجیتال مارکتینگ بسیار اهمیت دارد.

طراحی سایت داروخانه با وب سازان مرصاد
طراحی سایت رایگان

طراحی سایت داروخانه ارزان

اغلب داروخانه ها میتواند مکانی برای انتقال بیماری و ویروس باشد. به همین دلیل بسیاری از افراد ترس از مراجعه به داروخانه را دارند. هر دارویی را نمیتوان در هر داروخانه ای پیدا کرد. و بیهوده اس که به داروخانه های متعدد برای دریافت دارو سر بزنید. عده ای از مراجعه کنندگان داروخانه برای دریافت اطلاعات پزشکی برای داروها مراجعه میکنند. یا اینکه از داروساز میخواهند که داروی ترکیبی مناسب را برای آن ها بسازد. همه این موارد باعث شلوغی داروخانه میشود. شما میتواند با بیمارستان ها و مراکز درمانی همکاری داشته باشید. بخشی در سایت برای ارتباط محتوا میشود برای اطلاعات بیشتر طراحی سایت درمانگاه و طراحی سایت بیمارستان را ملاحظه فرمایید.

با طراحی سایت داروخانه ارزان میتوانید با بودجه کمی که دارید. این امکان را فراهم کنید که افراد سوالات و اطلاعات پزشکی خود را از طریق سایت مطرح کنند. و داروهای ترکیبی که نیاز دارند را از طریق سایت سفارش دهند. ممکن است که این موارد در حال حاضر کمی عجیب به نظر برسد. اما در آینده ای نزدیک به جایی میرسیم که همه ملزم به داشتن سایت برای کسب و کار خود هستند.

در طراحی سایت داروخانه ارزان آنلاین از قالب آماده پزشکی استفاده میشود. که این قالب تلفیقی از طراحی سایت فروشگاهی و پزشکی است. یا میتوانید اقدام به خرید سایت آماده داروخانه کنید. تا در کمترین زمان صاحب سایت داروخانه خود شوید.

طراحی سایت داروخانه حرفه ای

خدمات پشتیبانی ونگهداری سایت داروخانه بسیار مهم است. داده ها و محتواهای این سایت باید دائم به روز شوند. برای میوه دادن یک درخت باید از آن به خوبی مراقبت کنید. سایت نیز به همین صورت است. پشتیبانی سایت یک راه مطمئن برای داشتن سایت حرفه ای و سالم است.

اکثر شرکت ها و افرادی که طراحی سایت میکنند. خدمات پشتیبانی برای آن درنظر نمیگیرند. و متاسفانه مشتریان به دنبال شرکت های طراحی سایت معتبر میگردند. که خدمات پشتیبانی و توسعه سایت داروخانه آن ها را انجام دهند. پشتیبانی سایت شامل موارد بروز رسانی، حفظ امنیت و سرعت سایت است. که این کار را باید شرکت حرفه ای طراحی سایت برای شما انجام دهد.

طراحی سایت داروخانه حرفه ای را به شرکت وب سازان مرصاد بسپارید. در این نوع پلن از امکانات حرفه ای که در سایت های رقیب در این زمینه است استفاده خواهد شد. و از پلن های خلاقانه ای برای نوع طراحی استفاده میشود. برای سایت اختصاصی داروخانه سرور و رابط کاربری سایت از ابتدا بنابر نظر شما کدنویسی و راه اندازی خواهد شد. شما میتواند با شرکت های بیمه ای همکاری داشته باشید.

طراحی سایت برای پیج اینستاگرام
سایر خدمات طراحی وب با وب سازان مرصاد...