شرکت طراحی سایت وب سازان مرصاد

طراحی سایت پارچه فروشی

طراحی سایت پارچه فروشی به منظور آشنایی شما با مشتریان شما است که میتوانید محصولات خود را به صورت آنلاین ارائه دهید. انواع مختلف پارچه هایی که در سایت قرار میگرند میتوانند باعث ترغیب مشتریان به خرید از سایت شوند. نیاز افراد به لباس و پوشاک مختلف امروزه بیش از پیش شده است. نابراین شما میتوانید با راه اندازی سایت پارچه فروشی، با بسیاری از صنف های پوشاک و لباس در ارتباط باشید. طراحی سایت لباس فروشی که به پارچه نیز وابسته است بسیار زیاد شده است. بنباراین توصیه میکنیم که شما نیز اقدام نمایید.

بنابراین اگر اقدام به طراحی سایت پارچه فروشی نکرده اید بهتر است که دست به کار شده و به شرکت های طراحی سایت معتبر مراجعه نمایید. در واقع با توجه به شیوع بیماری کووید بسیاری از افراد خرید و فروش های خود را از طریق اینترنت انجام میدهند. بنابراین شما نیز میتوانید از این فرصت استفاده کنید. و با ساخت سایت پارچه فروشی، محصولات زیبای خود را در آن قرار دهید. در این صورت بسیاری از محصولات شما در عرصه رقابت قرار میگیرند.

درواقع در طراحی سایت پارچه فروشی سه دسته مشتری خواهیم داشت. دسته اول مشتریانی هستند که به صورت تکی از شما خرید میکنند، مشتریانی که به صورت عمده ای از شما خرید میکنند و مشتریانی که به نسبت تولیدی ها خرید کمتری دارند زیرا این افراد معمولا خیاط های خانگی هستند. میتوانید برای هر دسته از این مشتریان  محصولات در پکیج های مختلف را معرفی نماییدو طبیعتا قیمت های خرید عمده بسیار کمتر از خرید تکی است. بنابراین قیمت ها نیز برای خریداران عمده پارچه نیز متفاوت خواهد بود.

 

سفارش طراحی سایت پارچه فروشی در وب سازان مرصاد

کارفرمایان عزیز چنانچه شرکت طراحی سایت وب سازان مرصاد را برای پروژه پارچه فروشی خود انتخاب نموده اید، در درجه اول باعث افتخار ماست که توانسته باشیم شما را در این مورد همراهی کرده باشیم . در درجه دوم می توانید از طریق فرم زیر درخواست خود را ارسال نمایید تا کارشناسان ما در اولین فرصت با شما ارتباط برقرار نمایند .

 

طراحی سایت فروش پارچه

مشتریانی که به صورت عمده از شما خرید میکنند جزو مشتریان ثابت شما هستند که باید سعی کنید اعتماد آن ها را به خود جلب نمایید. نحوه ارسال و بسته بندی محصولات نیز متفاوت خواهد بود. طبیعتا شما برای خرید های تکی از بسته بندی های زیباتری استفاده میکنید.

طراحی سایت پارچه فروشی مزایای بسیار زیادی دارد. شما میتوانید با طراحی سایت فروشگاهی پارچه طرح های پارچه های خود را به خریداران نمایش دهید. در واقع پارچه چزو محصولاتی است که باید برای خرید آن ها چندین مغازه پارچه فروشی رامشاهده نمایید. اما لازم به ذکر است که شما میتوانید پارچه های رنگارنگ چندین مغازه را از طریق سایت خود به فروش برسانید. برای کاربارن نیز بسیار راحت تر است که از طریق سایت شما خرید های خود را انجام دهند. پارچه ها را بر اساس نوع، الیاف، رنگ، طرح و نقشه ای که دارند میتوانید دسته بندی نمایید. کاربران نیز با مشاهده ترغیب میشوند که خرید خود را انجام دهند. شما میتوانید مقالات آموزشی را در بخش های مشخص درج نمایید.

ظاهر طراحی سایت پارچه فروشی بسیار مهم است. شما باید بتوانید عکس های باکیفیت قرار دهید. و همچنین گرافیک سایت شما برای یک سایت فروشگاهی پارچه، جذاب و خیره کننده باشد. ما برای شما طراحی سایت در قم را به دو صورت وردپرسی و اختصاصی انجام خواهیم داد. برای طراحی سایت وردپرسی، قالب سایت به صورت اختصاصی برای شما آماده خواهد شد. و تنها از سیستم مدیریت محتوای وردپرس در سایت شما استفاده میشود که بسیار مناسب و کاربردی خواهد بود.

جدول قیمت طراحی سایت پارچه فروشی

پکیج برنزی

میلیون تومان 7 مناسب برای معرفی نمایشگاه
  • صفحه نمایشگاه
  • بخش پرسش و پاسخ سوالات در مورد نمایشگاه
  • بخش مرتبط با مشخصات نمایشگاه
  • داشتن بخش مرتبط با نمایشگاه
  • پنل مدیریت ساده با تجربه کاربری آسان
  • داشتن بخش نظرات
  • داشتن بخش اخبار
  • بخش مرتبط با رنکینگ نمایشگاه
  • ریسپانسیو

پکیج نقره ای

میلیون تومان 12 مناسب برای آژانس نمایشگاهی
  • تمامی موارد پکیج برنزی
  • بهینه شدن ساختار سایت
  • اضافه کردن فایروال
  • مدیریت چند سطحی برای کاربران
  • مشاوره آنلاین
  • داشتن بخش تیکتینگ
  • سیستم پرداخت آنلاین
  • رزرو آنلاین
  • سامانه چت آنلاین

پکیج طلایی

میلیون تومان 16 مناسب برای دفاتر نمایشگاه
  • تمامی موارد پکیج نقره ای
  • پنل اس ام اس
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

امکانات طراحی سایت پارچه فروشی

برای اینکه ارتباط و تعامل کاربران با سایت شما بهتر باشد میتوانید لوکیشن مغازه یا فروشگاه پارچه فروشی خود را در نقشه گوگل نیز قرار دهید. در بخش تماس با ما افراد میتوانند سوالات خود را ارسال نمایند. البته سیستم چت آنلاین در هر سایتی یک امر واجب است که میتوانید آن را قرار دهید.

افراد با استفاده از وب سایت میتوانند با شما در ارتباط باشند. ارائه کالا و خدمات از جمله موارد یاست که حتما باید به آن توجه نمایید. شما میتوانید با ارائه تحفیف به مناسبت های مختلف کاربران را تشویق کنید که از خدمات سایت شما استفاده نمایند. قابلیت خرید آنلاین محصولات و ارسال درب منزل، باعث بالا رفتن رفاه و آسایش خریداران شما خواهد شد. و همچنین برا یشما نیز مزایای بسیار زیادی دارد.

 

پیشنهادات ویژه

در صفحه اول در طراحی سایت پارچه فروشی میتوانید اسلایدرهایی از دسته پارچه هایی که جزو پر فروش ها، ارزان ها، پربازدید ها بودند ایجاد نمایید. همچنین میتوانید یک بخش حراجی شامل پارچه های تخفیف دار نیز داشته باشند. که کاربران بتوانند از این طریق پارچه های تخفیف خورده که قیمت کمتری دارند را خریدار نمایند.

 

معرفی

در این بخش به طور کلی در مورد شرکت یا فروشگاه پارچه فروشی ، تقدیرنامه ها، پرسنل، گواهینامه ها و دیگر مواردی که وجود دارد صحبت خواهید کرد. اطلاعات تماس خود اعم از شماره تلفن و آدرس ها را به صورت کامل در اختیار افراد قرار میدهید.

 

دسته بندی پارچه ها

هر پارچه که در سایت برای فروش قرار میدهید باید به صورت دسته بندی شده قرار بگیرند. در این صورت کاربر میتوانید نمونه پارچه هایی که مناسب کار خود است را انتخاب نماید. میتوانید بر اساس نوع پارچه، الیاف، جنس، رنگ، ضخامت و غیره پارچه ها را دسته بندی نمایید.

 

معرفی پارچه

در طراحی سایت پارچه فروشی میتوانید محصولات خود را نیز به صورت جداگانه معرفی نمایید. و ویژگی آن ها را به صورت کامل اعلام نمایید. در قسمت توضیحات میتوانید ویژگی های مختلف هر پارچه را ارئه بدهید. هرچه توضیحات بهتر و صادقانه تر باشد باعث میشود که مزون های لباس شما را از طریق موتور گوگل یافته و همکاری داشته باشند برای اطلاعات بیشتر میتوانید طراحی سایت مزون را مشاهده کنید.

فروش پارچه

در واقع پارچه جزو دسته سایت های فروشگاهی است. به این صورت که کاربران وارد سایت شما با مشاهده انواع پارچه ها، آن ها را انتخاب کرده و وارد سبد خرید خود میکنند. در این صورت با استفاده از درگاه پرداخت آنلاین، هزینه را پرداخت مینمایند.

 

بخش مقالات

شما میتوانید یک بخش مقالات برای سایت خود داشته باشید. این مقالات میتوانند در زمینه انتخاب پارچه، صنایع نساجی و غیره باشند که به سئو سایت شما کمک بسیار زیادی خواهند کرد. بنابراین سعی کنید که به تولید محتوای مناسب در سایت خود بپردازید. زیرا باعث میشود که کاربران بتوانند از سایت شما نهایت استفاده را ببرند. با بالا رفتن بازدید از سایت میتوانید تبدیل به یک برند فروشگاهی در زمینه فروش پارچه شوید

نکته ای که باید عرض شود این است گه میتوانید طراحی سایت مارکت پلیس پارچه فروشی داشته باشید. همکاران شما میتوانند با ثب نام در سایت به عنوان یک فروشنده پارچه های موردنظر خود را قرار دهند. که باعث تنوع بیشتر محصولات شما خواهد شد که به درآمدزایی شما نیز کمک خواهد کرد. لازم به ذکر است که حتی سایت هایی برای مشاغل خانگی نیز راه اندازی شده که میتوانید در بخش طراحی سایت مشاغل خانگی مشاهده کنید. بنابراین ساخت یک سایت فروش پارچه نباید خارج از تصور شما باشد.

 

سایر خدمات طراحی وب با وب سازان مرصاد...