شرکت طراحی سایت وب سازان مرصاد

طراحی سایت ورزشی

برای آندسته از افرادی طراحی سایت ورزشی را پیشنهاد می کنیم که در حوزه ورزش در حال فعالیت هستند. و می خواهند کسب و کار خود را گسترش داده. و در معرض نمایش قرار دهند. شاید برای شما سوال پیش آید. که آیا یک باشگاه ورزشی نیاز به سایت دارد؟ بله طراحی سایت باشگاه ورزشی برای صاحبان سالن ها و مراکز ورزشی بسیار ضروری است.

بسیاری از افراد قبل از مراجعه به باشگاه در اینترنت به دنبال باشگاه ورزشی مناسب میگردند. که شما میتوانید با طراحی سایت ورزشی یک نوع بازاریابی مدرن نیز برای سایت ورزشی خود انجام دهید. شرکت وب سازان مرصاد که یکی از بهترین شرکت های طراحی سایت است این نوع طراحی را با آخرین تکنولوژی حرفه ای برای شما انجام خواهد داد.

شما میتوانید تمام امور مربوط به ورزشکاران و مربیان را به وسیله سایت ورزشی خود مدیریت کنید. تکنولوژی پیشرفت کرده است به طوریکه که افراد به صورت آنلاین و غیر حضوری نیز ورزش میکنند. این شیوه به کمک مشاوران ورزشی و متخصصان تغذیه انجام خواهد شد. که شما را در صنف ورزش بسیار معتبر نشان خواهد داشت. 

طراحی سایت ورزشی حرفه ای

در حال حاضر سایت های ورزشی امروزه بسیار پربازدید هستند زیرا بسیاری از مخاطبان سعی دارند که از آخرین اخبار ها و نتیاج مربوطه به ورزش اطلاع پیدا کنند. به همین دلیل است که توصیه میکنیم اگر به ورزش علاقه مند هستید اقدام به طراحی وبسایت ورزشی کنید زیرا بازدید بسیاری خوبی خواهد داشت. در ساخت سایت ورزشی توجه کنید که چیدمان المان ها و رنگ ها باید بسیار زیبا انجام شود که مورد علاقه ورزش دوستان نیز باشد. شما میتوانید انواع طراحی سایت ورزشی اعم از طراحی سایت فروشگاه ورزشی، باشگاه ورزشی و اخبار ورزشی را انتخاب نمایید.

در گذشته که مانند امروز دسترسی به اینترنت زیاد نبود افراد با استفاده از روزنامه ها و اخبار های رادیویی و تلویزیونی اخبار ورزشی را دنبال میکرند. اما با گذشت زمان و با گسترش خدمات آنلاین این امکان به جود آمد تا افراد با استفاده از سایت های موجود در اینترنت اخبار و اطلاعات ورزشی را پیگیری کنند. شما با طراحی وب سایت ورزشی میتوانید به تبلیغات بپردازید و درآمدزایی داشته باشید زیرا ترافیک این سایت ها زیاد است. زیرا بسیاری از افراد حاضر هستند تا با پرداخت هزینه ای، برای چند ساعت هم شده تبلیغات خود را در سایت شما قرار دهند.

طراحی سایت ورزشی

ویژگی های سیستم ورزشی آنلاین

برنامه مدیریت مشتری

برنامه مدیریت ورزشی

اعلان ها از طریق پیامک/ایمیل

اعلان ها از طریق پیامک/ایمیل

پذیرش رزرو آنلاین

پذیرش رزرو آنلاین

ویژگی های سفارشی

امکانات کامل مورنیاز

یکپارچه سازی و API

یکپارچه سازی و API

پرداخت آنلاین

پرداخت آنلاین

سفارش طراحی سایت ورزشی در وب سازان مرصاد

کارفرمایان عزیز چنانچه شرکت طراحی سایت وب سازان مرصاد را برای پروژه ورزشی خود انتخاب نموده اید، در درجه اول باعث افتخار ماست که توانسته باشیم شما را در این مورد همراهی کرده باشیم . در درجه دوم می توانید از طریق فرم زیر درخواست خود را ارسال نمایید تا کارشناسان ما در اولین فرصت با شما ارتباط برقرار نمایند .

سئو سایت باشگاه ورزشی

افراد برای یافتن موضوعی به اینترنت مراجعه میکنند. این موضوع میتواند پیدا کردن یک باشگاه ورزشی باشد. کاربران این عبارت را در موتور گوگل وارد میکنند. و سپس چند نتیجه ابتدایی حاصل شده را بررسی میکنند. شما باید دیده شدن باید جزو رتبه های اولیه گوگل باشید.

دیجیتال مارکتینگ شاخه های زیادی دارد. اما مهمترین و کارآمدترین روش های بازاریابی اینترنتی، سئو و بهینه سازی سایت است. که این روش اصولی تا سال ها وضعیت پیشرفت و رونق کسب وکار ورزشی شما را تضمین میکند. البته باید بدانید که داشتن پشتکار وتلاش و استفاده از مشاوره های شرکت ما بسیار مهم است. که در این زمینه به درستی قدم بردارید.

سئو سایت ورزشی یکی از خدمات شرکت وب سازان مرصاد است. باید عرض کنیم طراحی سایت ورزشی که ما طراحی می کنیم. از ابتدا بهینه سازی شده است. و فقط بخش سئو سایت باقی می ماند. که باید محتوا و مطالب مناسبی در سایت منتشر کنید. محتواهای درج شده باید مطابق استانداردهای گوگل باشد. در صورت رعایت بازدید از سایت ورزشی شما را به حداکثر میرسد. که این امر باعث افزایش درآمد شما خواهد شد.

طراحی سایت ورزشی حرفه ای

طراحی سایت ورزشی با وردپرس

طراحی سایت باشگاه ورزشی با وردپرس یکی از پلن های شرکت وب سازان مرصاد است. خوشبختانه مدیریت محتوای وردپرس برای سایت ورزشی بسیار مناسب است. ممکن است خود بخواهید این کار را انجام دهید. یا به افراد غیر متخصص برسانید و یا اقدام به خرید قالب آماده وردپرس نمایید . طراحی سایت با وردپرس یک مزیت است که به تمام مشتریان خود در ابتدای کار عرض میکنیم.

در واقع اگر سایت حرفه ای باشگاه ورزشی میخواهید به متخصص وردپرس مراجعه کنید. تا بتوانید با خیالی آسوده از مزیت های سایت خود بهره ببرید. افراد غیر متخصص شما را با مشکل جدی مواجه میکنند. شرکت طراحی سایت معتبر وب سازان مرصاد با 15 سال تجربه، آماده همکاری با شما عزیزان است. شرکت ما برا طراحی های وردپرس از متخصص وردپرس استفاده میکند. و برای سایت های اختصاصی از کارشناسان دیگر استفاده میکند.

پکیج قیمت ساخت سایت ورزشی

پکیج برنزی

میلیون تومان 10
  • بخش پرسش و پاسخ سوالات
  • بخش مرتبط با محصولات
  • داشتن بخش مرتبط با خدمات
  • پنل مدیریت ساده با تجربه کاربری آسان
  • داشتن بخش نظرات
  • داشتن بخش اخبار
  • ریسپانسیو

پکیج نقره ای

میلیون تومان 15
  • تمامی موارد پکیج برنزی
  • بهینه شدن ساختار سایت
  • اضافه کردن فایروال
  • مدیریت چند سطحی برای کاربران
  • مشاوره آنلاین
  • سیستم پرداخت آنلاین
  • رزرو آنلاین
  • سامانه چت آنلاین

پکیج طلایی

میلیون تومان 36
  • تمامی موارد پکیج نقره ای
  • پنل اس ام اس
  • داشتن بخش تیکتینگ
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
طراحی سایت باشگاه ورزشی

طراحی سایت باشگاه ورزشی آنلاین

بسیاری از افراد هستند که از مربیان به صورت آنلاین برنامه تغذیه ای و سلامت دریافت میکنند. که شما میتوانید تمام این سرویس ها را در باشگاه خود ارائه بدهید. با تبدیل سایت ورزشی به فروشگاه ورزشی میتوانید. وسایل موردنیاز ورزشی را به ورزشکاران به فروش برسانید. البته باید برای ساخت سایت حرفه ای با شرکت معتبر در این زمینه کار کنید. تا بتوانید به درجه های بالایی در زمینه کاری خود برسید. سایت باشگاه ورزشی یک نوع از سایت های خدماتی در زمینه ورزش محسوب میشود.

در کشورهای جهان اول برای تمامی مشاغل از طریق اینترنت سرویس دهی می کنند. که تا کنون این موضوع را در کشور خودمان هم کم و بیش می توان مشاهده نمود . سایت ورزش آنلاین یک نوع طراحی سایت خدمات آنلاین باشگاه ورزشی محسوب میشود که امروزه نسبت به گذشته بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

شما در سال اخیر با ویروس کرونا آشنا شدید و متوجه شده اید که نباید از منازل خود بیرون بروید. که تمامی باشگاه های وزشی نیز تعطیل شده بودند. حال در نظر بگیرید اگر شما دارای سایت ورزشی بودید. چه کمکی می توانستید به جامعه ورزشی کنید. و به راحتی بدون هیچگونه تهدیدی از سمت این ویروس به کسب و کار خود ادامه میدادید. پس نتیجه می گیریم که قبل از هرگونه پیش آمدی تمهیداتی را پیش بینی کنید. تا در آینده با مشکل مواجه نشوید. با طراحی سایت باشگاه ورزشی از رقبای خود پیش خواهید گرفت.

سایر خدمات طراحی وب با وب سازان مرصاد...