شرکت طراحی سایت وب سازان مرصاد
افزایش فروش بدون تبلیغات با سئو

افزایش فروش بدون تبلیغات

افزایش فروش لزوما به تبلیغات وابسته نیست شما میتوانید از روش های کم هزینه تر مانند افزایش سئو سایت فروش های خود را چندین برابر کنید. در ادامه به شما توضیح خواهیم داد. برای افزایش فروش نیاز به تبلیغات ندارید میتوانید مهارت های لازم را یاد گرفته و با استفاده از روش های دیگر میزان فروش کسب و کار خود را افزایش دهید.

زمان آن رسیده است که برای معرفی خودمان باید هزینه زیای را بابت بیلبورد در شهر بدهیم یا اینکه هزینه های چند میلیاردی برای تبلیغات در تلویزیون و رادیو پول خرج کنیم. درست است که این روش ها بسیار خوب جواب میدهد اما بسیار یاز افراد یا بودجه کافی را ندارند یا اینکه نمیخواهند که هزینه هایی گزاف را در ابتدای کارخود انجام دهند. حال باید دید که چه روش های بهتری است که نیازی به تبلیغات های گران قیمت نباشد و بتواند به نیاز شما پاسخ بدهد.

فهرست مطالب

با توجه به آنکه تعداد تبلیغات های محیطی و رسانه ای بسیار زیاد شده است مردم خسته شدند و در واقع به گونه ای بوده که باعث دور ریختن پول شما خواهد شد. شما میتوانید از روش های تازه ای برای معرفی کسب و کار خود استفاده کنید. در گذشته شما اگر میلیاردها هزینه بابت تبلیغات میکردید بازگشت سرمایه بسیار زیادی داشتید اما حال این تضمین وجود نخواهد داشت.

چطور بدون تبلیغات فروش را افزایش دهیم ؟

بسیاری از مشتریان از ما میخواهند که به دنبال راهی برای افزایش فروش باشیم و و چیزی که همواره تصور میکنند این است که تبلیغات نیاز به هزینه زیاد دارد. با استفاده از ارائه پیشنهادات جایگزین تبلیغات پر هزینه میتوانیم آن ها را از نگرانی دربیاوریم. و این اطمینان را بدهیم که میتوانید بدون هزینه فروش خوبی داشته باشید.

بازاریابی دهان به دهان

بازاریابی دهان به دهان یعنی این که مشتریان بدر مورد شما صحبت کرده و شما را به دیگران نیز معرفی کنند. این روش زمانی اتفاق میفتد که از نظر مشتریان بسیار عالی و خوب باشید. در این صورت این نوع شیوه بازاریابی باعث ترغیب سایرین میشود که از محصولات یا خدمات شما استفاده کنند.

افزایش ارتباط با کسب و کارهای دیگر

باید به دیگر شرکت های مرتبط همکاری داشته باشید تا شما را به عنوان یک عضو بتوانند معرفی نمایند. اگر صاحب شرکت طراحی سایت هستید میتوانید با شرکت های دیجیتال مارکتینگ ارتباط داشته و مشتریان مشترکی داشته باشید. که در این صورت دو سر برد برای شما و شرکت موردنظر خواهد بود.

روی مشتریان قبلی برای افزایش فروش تمرکز کنید

مشتریان قبلی دارایی های با ارزشی هستند. اگر میخواهید که با هزینه کمتر فروش بیشتر داشته باشید با بتوانید مشتریان قبلی خود را داشته باشید. در این صورت افراد با هزینه و انرژی کمتر به چرخه فروش باز خواهند گشت. اگر جزو مشتریان وفادار شما باشند میتوانند محصولات را با شرایط شما خریداری کنند. هزینه نگه داشتن مشتریان قبلی کمتر از این است که مشتریان جدید جذب کنید. چون مشتریان قبلی شما را میشناسند و نیازی نیست که هزینه ای بابت تبلیغات حذف کنید. مشتریانی که دائم به شما سر زده و کدهای تخفیف ارائه میدهند را باید حفظ کنید. سعی کنید که ارتباط همیشگی با مشتریان خود داشته باشید و مشتریان قدیمی خود را رها نکنید.

بیش فروشی کنید

طبق تحقیقاتی که در بازاریابی عصبی انجام شده است مقاومت ذهنی خریدار بعد از پرداخت اول کاهش پیدا میکند. و این فرصتی است که میتواند باعث فروش سایر محصولات به آن مشتری قبلی شد. Up Selling یا ببیش فروشی میتواند بهترین استراتژی فروش شما باشد. برای مثال اگر مشتری برای سفارش سایت به شرکت طراحی سایت ما مراجعه کند میتوانیم به آن پیشنهاد سئو سایت و خدمات دیجیتال مارکتینگ یا اپلیکیشن نیز ارائه دهیم تا در صورت تمایل انتخاب نماید.

افزایش رتبه سایت به روش طبیعی در گوگل

منظور از بالا آمدن سایت در صفحه اول گوگل همان استفاده از روش های اورگانیک است. اگر روی سئو سایت خود زینه کنید میتواند شما را تا نتایج اولیه بیاورد. روزانه 200 نفر این عبارت را جستجو میکنند و وارد سایت شما میشوند شما از این طریق میتوانید فروش خوبی داشته باشید.

انتشار محتوای ویرویسی

محتوایی که به سرعت پخش میشود باعث میشود که یک برند بیشتر شناخته شود. برای مثال دیده اید که صجبت از کسب و کارها بسیار زیاد میشود و در عرض کمتر از یک روز Viral شده و بر سر زبان ها میفتند. در ایران به تازگی ساخت و انتشار این محتوا مرسوم شده است. که همین حالا تاثیر بالایی بر روی افزایش آگاهی از برند و فروش دارند.

از نظرات آنلاین کاربران استفاده کنید.

بخش نظرات آنلاین خیلی از قسمت های پرطرفدار برای مخاطبان است مشتریان بسیار مشتاق میشوند که راجب به محصولی خرید انجام دهند. اگر رضایت مشتریان برای شما مهم است بهتر است که شرایطی را فراهم کنید که تجربه کاربری آن ها افزایش پیدا کند و به صورت خود جوش شما را به اطرافیان خود معرفی نمایند.

محتوا

محتوا موضع تازه ای نبوه و در شیوه های بازاریابی و تبلیغاتی نقش دارد. اگر محتوای خوبی نداشته باشید از صفحه رقابت عقب خواهید مانند. هرچه قدر هم هزینه تبلیغات کنید باید محتوا یخوبی داشته باشید تا نظر مشتریان را جلب کنید. اگر میخواهید راه اندازی سایت فروشگاهی انجام دهید بهتر است که بخشی برای تولید محتوای مناسب داشته باشید و در مورد محصولات و خدمات و آموزش های مرتبط مقالاتی را ارائه دهید. اگر محتوای کاربردی داشته باشید بعد از مدتی رتبه خوبی گرفته و جزو نتایج اولیه در گوگل خواهید شد. وقت آن رسیده است که محصولاتی که نیاز دارید را اضافه کنید.

به اشتراک گذاری پست ها

ادامه دارد …..

تیم تحریریه وب سازان مرصاد
تیم تحریریه وب سازان مرصاد

تیم تحریریه وب سازان مرصاد متشکل از محتوا نویسان است که به کوشش آن ها مقالاتی برای افزایش دانش شما در زمینه طراحی سایت ، سئو و دیجیتال مارکتینگ تولید میشود.

پست های مرتبط را مطالعه کنید ...