شرکت طراحی سایت وب سازان مرصاد

نکات بازاریابی محتوا

نکات بازاریابی محتوا بهینه مناسب سئو سایت

طبق تجزیه و تحلیلی که بر روی 912 میلیون پست های بلاگ انجام شد به نتایجی در زمینه بازاریابی محتوایی رسیدیم که در ادامه خدمت شما خواهیم گفت. در واقع ما به فاکتورهای فرمت محتوا، تعداد کلمات، هدر و غیره توجه کردیم. نکات بازاریابی محتوا بهینه مناسب سئو سایت در ادامه لیست شده است.

افزایش بازدید از سایت | افزایش ترافیک سایت

راه های افزایش بازدید از سایت

بهترین راه های افزایش بازدید از سایت چییست ؟ یکی ار راه های بازدید از سایت بهبود تجربه کاربری و محتوا سایت است. اما از آنجایی که در این مورد زیرا صحبت شده است تبدیل به یک شعار میان محتوا نیسان شده است. اگر فردی واقعا بخواهد بداند که چطور باید به صورت اورگانیک ترافیک سایت را افزایش دهد باید مقالات متعددی را بخواند تا به یک نتیجه کلی برسد. اما ما قصد داریم تا در این مقاله به نکات مهمی که باعث افزایش بازدید سایت به صورت اورگانیک میشود را خدمت شما بیان نماییم.

قیف بازاریابی محتوا

قیف بازاریابی محتوا

این مدل به شما نشان میدهد که چگونه مشتریان یک کسب و کار مراحل از ورود  تا خرید را طی میکنند. قیف بازاریابی محتوا یا Content Marketing Funnel این امکان را میدهد که در هر مرحله از روند جذب مشتران را مورد آنالیز قرار دهید. و از ان طرق متوجه شوید که کدام قسمت ها نیاز به بهینه سازی دارد.

چگونگی افزایش فروش اینترتی

چگونگی افزایش فروش اینترتی

افزایش فروش اینترنتی یکی از دغدغه هایی است که صاحبان کسب و کار ها ی اینترنتی با آن روبرو میشوند. هزینه راه اندازی سایت، نگهداری سایت و توسعه وب سایت کم نیست. و همچنین نیاز به نیروی کار دارید. بنابراین برای اینکه بتوانید سایت خود را سرپا نگه دارید باید درآمد مناسبی از سایت خود کسب کنید. در این مقاله سعی داریم که در مورد چگونگی افزایش فروش اینترنتی در سایت های فروشکاهی توضیحاتی ارائه دهیم با رعایت این اصول میتوانید مشتریان خود را افزایش دهید.

تقویم محتوا چیست ؟

تقویم محتوا چیست ؟

داشتن پلن و تقویم در هر زینه ای یکی از مهمترین عامل ها برای موفقیت است. در کسب و کارهایی که بازاریابی محتوا انجا میدهند میدانند که باید برای استراتژِ تولید محتوا، اقدام به ساخت تقویم محتوا سایت خود کنند.

در تقویم محتوا یک نقشه ای از زمان بندی اجرای تولید محتواهای مختلف دارید. جزئیات مربوط به طبقه بندی موضوع، زمان انتشار محتوا، نویسنده و غیره مشخص میشود. تیم محتوا نویس با استفاده از این تقویم میتوانند برا یفعالیت بازاریابی خود برنامه ریزی کنند. در بازاریابی محتوا داشتن تقویم محتوا لازم است. زیرا میتواند باعث کارآمد شدن شما شود.

قیف فروش

قیف فروش چیست

یکی از مفاهیم مهم در بازاریابی در صنعت دیجیتال مارکتینگ، قیف فروش است که این مفهوم میتواند یک کسب و کار ناشناخته را به یک برند تبدیل کند. برای انکه د رمورد قیف فروش اطلاعات بیشتری کسب نمایید با ما در ادامه همراه باشید.

به قیف فروش Sales Funnel گفته میشود که این اصطلاح در بازاریابی اینترنتی کاربرد دارد. و این مدل کمک میکند که بهتر بتوانید فرآنید فروش خود را پیش ببرید. در یک قیف یک ماده های در حجم بالاتر ریخته میشود که هرچه به مقصد نزدیک تر میشود خروجی آن فیلتر میشود. در فروش نیز به همین صورت است. افرادی زیادی وارد سایت شما میشوند اما آیا همه آن ها خریدار هستند؟ درصد کمی از بازدیدکنندگان اقدام به خرید از سایت شما میکنند.

اینماد چیست ؟

اینماد چیست ؟

در این مقاله قصد داریم به شما توضیح دهیم که اینماد یا نماد اعتماد چیست و چرا به این نماد در سایت نیاز دارید. شرایط دریافت این نماد الکترونیکی چیست و اینکه چه هزینه و انرژی برای دریافت آن باید صرف شود. و در آخر به شما کمک خواهیم کرد و سوال شما را که در مورد چگونگی دریافت اینماد هست را پاسخ خواهیم داد.

رپورتاژ آگهی چیست ؟

رپورتاژ آگهی چیست ؟

رپورتاژ آگهی یک نوع تبلیغات متنی معادل واژه advertorial است. این واژه از ترکیب دو کلمه Advertisment و Editorial است. رپورتاژ خبری به آن دسته از تبلغات است که که در قالب یک محتوای آموزشی، گزارشی و خبری منتشر میشود. این تبلیغات از نوع متنی است که برای سایر سایت های معتبر ارسال میکنید تا اینکه محتوای شما را در سایت خود بگذارند و به ازای قراردن آن و ارسال بک لینک هزینه ای دریافت میشود.

شوک محتوا

شوک محتوا چیست ؟

بازاریابی محتوا بسیار مهم است و هر کسب و کاری با تولید محتوای مناسب میتواند در نتایج اولیه حستجو قرار بگیرد. امروزه به دلیل افزایش تولید محتوا در شکل های متنوع جذب مشتریان نیز سخت شده است زیرا شرح توقعات کاربران نیز بالا رفته است. به همین دلیل مفهومی ایجاد شد که این کسل شدگی را رفع نماید. که به آن شوک محتوا گفته میشود. در ادامه در مورد شوک محتوایی و تاثیرات آن در دیجیتال مارکتینگ صحبت خواهیم کرد پس با ما همراه باشید.

اینستاگرام مارکتینگ

اینستاگرام مارکتینگ چیست ؟

در واقع اینستاگرام یکی از شبکه های محبوب است که بیش از 800 میلیون کاربر دارد. این شبکه یکی منابع مهم برای کسب درآمد است. به طوری که امروز برای هر تبلیغ کسب و کار افراد به این شبکه مراجعه میکنند. در واقع اینستاگرام مارکتینگ یکی از روش های بازاریابی اصولی شبکه های اجتماعی است. که با انجام یک سری اصول و قواعد میتوانید باعث رنق کسب و کار خود شوید.