شرکت طراحی سایت وب سازان مرصاد

خدمات تولید محتوا

رسیدن به صفحه اول گوگل کار آسانی نیست و نمیتوان با محتوای کم و کوتاه این به این رتبه رسید. تولید محتوا این روزها یکی از تخصص های با ارزش هستند که کسب و کارها برای رسیدن به جایگاه مناسب به آن نیاز دارند. قبل از اینکه حساسیت های گوگل روی محتوای کپی اینقدر زیاد شود شرکت ها از محتواهای کپی از سایت ها یدیگر استفاده میکردند. اما با گذشت زمان و پیشرفته شدن الگوریتم های گوگل این محتواها شناسایی شده و آن سایت مورد نظر مورد جریمه گوگل قرار گرفت.

با پیشرفت الگوریتم های گوگل اهمیت محتوای ارزشمند نسبت به گذشته بیشتر شده است. موتورهای جستجو محتوای مفید برای کاربران را از محتوای کپی متمایز میکنند و در این صورت رتبه سایت بر مبنای ارزش محتوا تغییر میکند. تولید محتوا این رزها به میزان قابل توجهی افزایش یافته و حتی شرکت هایی با عنوان کپی رایتینگ به روی کار آمده اند که محتوای مورد نیاز شما را تولید کرده و در سایت قرار میدهند. همانطور که میدانید یکی از اصول مهم در سئو تضمینی سایت تولید محتوای بهینه و سئو شده است.

شرکت های تولید محتوا چگونه محتوا تولید میکنند

شرکت تولید محتوا در ابتدا به تدوین استراتژی محتوا میپردازد که چی نیاز دارید. کلیه محتواهای مورد نیاز از جمله صفحات اصلی، وبلاگ ، شبکه ها یاجتماعی و غیره را برای شما انجام میدهد. یک شرکت تولید کننده محتوا باید توانایی تولید محتوا اعم از صورت ، متن ، ویدیو، اینفوگرافی و غیره را داشته باشد. 

امروزه بخش عمده ای از محتواهایی که مورد استفاده قرارمیگیرد به صورت متنی هستند. شرکت های تولید محتوا نیز از منابع معتبر استفاده کرده و مطالب را به شیوه روان نوشته و در سایت قرار میدهند.

 باید محتوایی که تولید میشود فاقد غلط املایی و نگارشی باشد. زیرا در صورت داشتن خطا رتبه و اهمیت آن صفحه کمتر خواهد شد. شرکت های تخصصی تولید محتوا با شناسایی الگوریتم ها یگوگل سعی میکنند که محتوا را به حرفه ای ترین صورت نوشته و خدمت شما ارائه دهند.

وب سازان مرصاد با توجه به زمینه فعالیت و جایگاه وب سایت شما خدمات تولید محتوای فروشگاهی ، خبری ، تخصصی و غیره را ارائه میدهد. تبلیغ نویسی ، کپی رایتینگ و اصول نگارش محتوا فرآیند تخصصی است که تنها کارشناسای تولید کننده محتوا میتوانند آن را انجا دهند. بنابراین به دست هر کسی نسپارید تا محتوای مورد نیاز شما را تولید کند.

خدمات تولید محتوا

سفارش تولید محتوا

پس از طراحی سایت همانطور که میدانید تولید محتوا محصول برای بسیاری از سایت ها یکی از دغدغه های بزرگ است. داشتن یک سایت پربازدید به راحتی نصیب کسی نمیشود. تولید محتوای سئو و کاربرپسند میتواند منجرب به افزایش بازدید از سایت شود و به مرور ترافیک سایت شما را افزایش میدهد. هرچه مطالب سایت شما بیشتر باشد احتمال اینکه افراد در هنگام جستجوهای مرتبط سایت شما را مشاهده کننده بسیار بیشتر است

بنباراین سعی کنید که محتوای با کیفیت و ارشمند در سایت خود قرار دهید. تولید محتوا به این عنی نیست ه شما مطالب موجود در وب سایت ها را جمع آوری کنید. باید این مطالب منحصر به فرد باشد تا در این صورت گوگل نیز خطای محتوای کپی را برای شما ردنظر نگیرد. حتی اگر گوگل خطای کپی را برای شما درنظر نگیرد اما باز هم باید به شما بگوییم که محتوای خوب کاربران را بیشتر به سایت شما جذب میکند. کاربران اگر در سایت های مختلف رفته و متوجه شوند که مطالب شما نیز جمع آوری شدن از دیگر سایت ها است.

آیا برون سپاری تولید محتوا لازم است ؟

شرکت ها و سازمان هایی که نیروی تولید محتوا ندارند از طریق برون سپاری محتوای مورد نیا زخود را تهیه میکنند. عده ای تصور میکنند که تولید محتو کار آسانی است و آن را به دست هر کسی بدمن تخصص لازم نیز میسپارند. اما باید عرض کنیم که تولید محتوا دارای اصول و قواعد خاصی است که هرکسی نمیتواند آن را انجام دهد.

اگر سایت شما یک طراحی خوب داشته و پاسخگوی نیاز مخاطبان نباشد نمتواند در این صورت بار یکاربران نیز جذابیت داشته باشد. شرکت هایی که نیاز به تولید محتوای مستمر دارند یافتن عناوین مناسب و تولید محتوای اثر بخش سخت است. شرکت وب سازان مرصاد ( دئووب ) با سابقه طولانی که دارد محتوای سئو و کاربرمحور را به خوبی میشناسد. ضمن رعایت اصول محتوانویسی مطالب وب سایت شما نیز برای موتورهای نیز بهینه سازی میشوند.

مزایای برون سپاری محتوا

  1. کاهش خطر پنالتی شدن سایت زیرا متخصصان شرکت مورد نیاز تجربه لازم و افی را در تولید محتوای یونیک و مرتبط دارند.
  2. افزایش رضایت کاربر بعد از مطالعه سایت زیرا افراد متخصص میتوانند به گونه ای مطالب را بنویسند که کاربر مجاب شوند که آن را بخوانند.
  3. نگارش محتوا حرفه ای به دور از اشتباهات
  4. انتشار محتوای بروز و مفید، ممکن است که شما خود نتوانید سر موقع محتوایی که میخواهید را تولید نمایید. اما با برون سپاری سر موقع محتوای کاربردی در اختیار شما قرار خواهد گرفت.
  5. رعایت دستور زبان فارسی ، شاید شخصی که تخصص لازم در تولید محتوا را نداشته باشد دارای اشکالاتی باشد اما یک تولید گر محتوا اصول نگارشی را تمام و کمال رعایت خواهد کرد.
سفارش تولید محتوا
بیشتر مطالعه کنید ...