شرکت طراحی سایت وب سازان مرصاد

سئو سایت املاک

افرادی که در حوزه خرید و فروش مسکن کار کرده اند باید بدانند که بازار این صنعت چقدر داغ است. آژانس ها و بنگاه های املاک بسیار زیادی هستند که در زمینه ملک و مستغلات فعالیت دارند. از این رو همواره به بنگاه داران املاک توصیه میکنیم که اقدام به طراحی سایت املاک برای خود کنند. زیرا از این طریق است که میتوانند مشتریان بیشتری داشته باشند. در واقع زمانی که رقابت در یک صنف زیاد است باید شما به دنبال راه هایی باشید که بتوانید بیشتر دیده شوید. بنابراین ما نیز به مشاغل در این صنف پیشنهاد میدهیم که کسب و کار خود را اینترنتی کنند و وارد دنیای دیجیتال مارکتینگ شوند. اولین اصل بازاریابی اینترنتی ساخت سایت حرفه ای است. و بعد از آن باید سئو سایت املاک را برای مشاوره ملکی خود انجام دهید.

اگر مشاور املاک هید یا یک آژانس املاک دارید در صنف خود زیاد دیده اید که بسیاری از همکارنتان به سمت بازار آنلاین روی آورده اند تا با استفاده از آن بتوانند در کنار خرید و فروش ملک به شیوه سنتی در از طریق اینترنت نیز مشتریان زیادی به دست بیاوردند. در واقع افرادی به بنگاه املاک شما مراجعه میکنند که نزدیک محل شما باشند یا اینکه به صورت گذری بنگاه املاک شا را مشاهده کنند.

سئو سایت املاک و اجاره ویلا

سئو سایت املاک با توجه به مدل و بازار رقابتی که دارد به نسبت دیگر سایت ها مدل کسبو کار متفاوتی دارد. و از این حهت برای انجام سئو سایت املاک نیز دشواری ها و سختی هایی است که باید به صورت پیوسته برطرف شوند تا یک نتیجه رضایت بخش نصیب شما شود.

تعداد صفحات سایت های املاک مانند سایت های فروشگاهی زیاد هستند. و برای هر ملک و متسغلات باید یک صفحه ایجاد نمایید. از این رو باید به درستی اطلاعات درستی از هر ملک ارائه دهید.

هر فایل در سایت املاک برای خمود یک صفحه اختصاصی دارد که به نسبت آن باید تمامی جزئیات لازم اعم از عکس، توضیحات، آدرس و غیره را داشته باشد. وضعیت فایل ها بسته به درخواستی که وجود دارند تغییر میکنند. فایل های شما میتواند برای خرید، فروش، رهن و اجاره باشد. از این رو نیز با توجه به وضعیتی که پیدا میکنند باید در سایت مشخص شود.

در واقع بیشتر مشاوران املاک از طریق ارتباطات آشنایی که با افراد و شرکت ها دارند، معاملات خود را انجام میدهند. اما لازم است توصیه کنیم که شما باید روش بهتری را در پیش بگیرید ه به صورت تضمینی باعث موفقیت هرچه بیشتر شما در این صنف شود. به این فکر کنید که در کنار بازار سنتی، بازار آنلاین در صنف کاری خود را در دست گرفته اید. در این صورت اعتبار شما افزایش پیدا کرده و تبدیل به یک برند شده و به طور کلی شیوه کسب و کار شما بهبود پیدا خواهد کرد. با طراحی سایت اجاره ویلا و املاک و انجام سئو سایت املاک حرفه ای خواهید دید که افراد به گرد پای شما نخواهند رسید.

سئو سایت املاک

ویژگی سئو سایت املاک

بازار گسترده صنف املاک

صنف املاک از جمله صنف های پر رقابت است. شما در ابتدای کار خودتان را با سایت های بزرگ ملکی مقایسه نکنید. باید به شیوه پیوسته حرکت کنید تا بتوانید تمامی مراحل سئو سایت املاک را با موفقیت بگذرایند. سئو سایت از جمله مواردی است که زمان بر است و درصدی از آن به دلیل تغییرات الگوریتم های گوگل است. برای مثال زمانی که شما سایت مشاور املاک راه اندازی میکنید باید 4 الی 9 ماه منتظر باشید که گوگل شما را از سندباکس خود استخراج کند. زمانی که در سندباکس گوگل باشید بسیار سخت است که در صفحات اولیه قرار بگیرد. اما بعد از آن اگر اصول بهینه سازی را درست انجاک داده باشید در نتایج اولیه گوگل خواهید بود.

معرفی تیم مشاوران

تیم مشاوره دفتر املاک خود را حتما معرفی نمایید. راه های ارتباطی آنان را ارائه دهید. میتوانید یک صحفحه اختصاص به تعداد فایل هایی که دارند و سوابق کاری شان ارائه دهید.

درج آدرس و شماره تماس

در سئو سایت املاک این نکته بسیار مهم است که تمامی موارد اعم از آدرس و شماره تماس های خود را قراردهید. باید سئو محلی نیز برای سئو تضمینی سایت املاک شما نیز انجام شود. برای این منظور اقدامی انجام میدهیم که افراد در یک شهر شما را در لیست ابتدایی نتایج ببینند. در سئو محلی املاک به این صورت است که برای مثال شما در گوگل جستجو میکنید خرید ملک در رشت. بنابراین سایت هایی را مشاهده میکنید در زمینه ملکی که در این شهر واقع شده اند.

آنالیز وب سایت

بهینه سازی و سئو حرفه ای​

آژانس های بسیار زیادی در زمینه سئو و بهینه سازی سایت برای مشاغل و کسب کارها به روی کار آمده اند. اما باید مقایسه درستی از نحوه عملکرد این تیم ای سئوکار داشته باشید. زیرا همه در ابتدای کار به شما تضمین میدهند. شرکت وب سازان مرصاد جزو شرکت های معدود است که ثبت شده است و دارای تیم بین المللی سئوکار است.

تولید محتوا

تحلیل و گزارش هفتگی منظم​

گزارش منظم و هفتگی در مورد روند هر کاری بسیار مهم است. تعیین استراتژی مناسب برای هر کسب و کاری از جمله املاک و زمین بسیار مهم است. تیم سئو مرصاد وب به صورت هفتگی و ماهانه برای شما گزاراشات از روند پیشرفت رتبه سایت را با استفاده از ابزارهای استاندارد برای شما ارسال میکند تا متوجه میزان پیشرفت کار شوید.

خدمات سئو سایت

مشاوره تولید محتوا بهینه​

یکی از موارد مهم در بهینه سازی رتبه سایت در گوگل تولید محتوا سئو و بهینه شده مطابق با موضوع کسب و کار است. برای مثال در زمینه املاک و مستغلات شما باید محتوای سئو شده ای را در سایت خود منتشر کنید. اما برای این کار نیاز به مشاوره درست دارید که بهتر است با تیم سئو وب سازان مرصاد همراه باشید تا موفق شوید.

اقدامات ویژه

بهترین تعرفه و کیفیت​

همواره یکی از چالش ها این است که قیمت خدمات به چه صورتی باشد که سئو و بهینه سازی نیز از این قضیه مستثنا نیست. کیفیت سئو سایت املاک وب سازان مرصاد همواره زبان زد بود که همراه با تعرفه های مقرون به صرفه است. برای اطلاع از کیفیت و قیمت سئو سایت ها میتوانید با کارشناسان در تماس باشید.

مشاوره سئو سایت املاک در وب سازان مرصاد

اگر با توجه به توضیحاتی که در بالا ارائه شده است همواره میخواهید که اطلاعات بیشتری کسب کنید و از قیمت سئو سایت املاک اطلاع داشته باشید میتوانید با تیم ما ارتباط برقرار کنید. مواردی که در اینجا خدمت شما عرض شده است بخش بسیار کوچکی از خدمات سئو سایت مرصاد وب سایت است. زیرا سئو برای هر سایتی فرآیند زمان بر است. بنابراین باید شما نیز همراه با شرکت سئو بوده و صبور باشید تا در موقع مناسب نتیجه حاصل شده را مشاهده نمایید.

کارفرمایان عزیز چنانچه شرکت  وب سازان مرصاد را برای پروژه سئو سایت املاک خود انتخاب نموده اید، در درجه اول باعث افتخار ماست که توانسته باشیم شما را در این مورد همراهی کرده باشیم . در درجه دوم می توانید از طریق فرم زیر درخواست خود را ارسال نمایید تا کارشناسان ما در اولین فرصت با شما ارتباط برقرار نمایند .

مزایای سئو سایت املاک

تبلیغات گسترده و کم هزینه

تبلیغات های سنتی بسیار پر هزینه هستند به گونه ای که شما باید نیمی از سرمایه خود را برای اینکار بگذاری. در واقع سئو سایت املاک هم موثرتر است و هم اینکه هزینه بسیار کمتری دارد. زیرا انرژی صرفا بر روی بازار هدف صرف میشود. اما دیگر شیوه های تبلیغاتی بازار کلی را دنظر میگیرند که هوشمند نیستند. باری مثال شما میتوایند هزینه کنید و بنر بزرگی در جای پرتردد قرار بدهید. یا اینکه میتوانید به شیوه هوشمند عمل کرده و صرفا هزینه خود را برای مخاطبان اصلی خود صرف نمایید.

افزایش سود و درآمد

زمانی که مشتری بیشتری داشته باشید باعث میشود که اعتبار کسب و کار شما افزایش پیدا کند. افزایش مشتری نیز از این طریق حاصل شد که به سایت شما ورود کنند. در واقع با قرار گرفتن در نتایج اولیه گوگل، افراد اول سایت شما را دیده و وارد شده. بنبااین هر جه بازدید بیشتر باشد باعث افزایش فروش شما خواهد شد.

کسب رضایت مشتریان

از مزایای سئو سایت املاک این است که باعث میشود تا مشتریان رضایت بیشتری از شما داشته باشند. در واقع سایتی که اصول سئو سایت را رعایت میکند یعنی مراحل چک لیست استانداردهای سایت را رد کرده است بنابراین کیفیت بالایی دارد. البته منظور ما سئو و بهینه سازی اصولی سایت به صورت حرفه ای است که سئو سازی به صورت الگوریتمیک انجام خواهد شد.

برندینگ و کسب اعتبار

هرچه تعداد مشتریان بیشتر باشد باعث دیده شدن بیشتر شما خواهد شد. شما با سئو سایت املاک بازار اصلی را هدف میگیرد. بار یمثال کسی که به دنبال کارهای تاسیساتی است که سایت شما را مشاهده نمیکند. در واقع کسی سایت شما را در لیست نتایج سایت شما را میبیند که مشتری یا کاربری است که به دنبال کسب اطلاعات در صنف ملک و مستغلات است. بنابراین شما در صنف خود با قرار گرفتن در صفحه اول گوگل تبدیل به یک برند خواهید شد.