شرکت طراحی سایت وب سازان مرصاد

سئو سایت انگلیسی

سایت های چندزبانه یا MultiLingual Website نیاز به قوانین و اصول خاص خود برای سئو سایت دارند که باید همواره به آن ها توجه نمایید.  سئو سایت چند زبانه نیاز به اقدامات پیچیده تری از سئو سایت تک زبانه دارد. در این میان سئو سایت انگلیسی برای بهبود رتبه در میان سایت های انگلیسی زبان به کار برده میشود. که بتوانید هم در داخف ایران و هم در کشورهای دیگر نیز رتبه و جایگاه خوبی در گوگل داشته باشید. کسب و کارهایی که به صورت بین المللی فعالیت دارند باید بدانند که باید طراحی سایت چند زبانه داشته باشند. تا بتوانند از این طریق به کشورهای دیگر نیز خدمات خود را ارائه دهند.

از طرفی شما برای دیده شدن در نتایج جستجوی گوگل باید اقدام به سئو سایت چند زبانه خود کنید. زیرا همانطور که میدانید سایت های زیادی هستند که در صنف شما با زبان های مختلف در حال فعالیت هستند. برای مثال یک تاجر برای اینکه بتواند محصولات خود را در کشورهای دیگر از طریق سایت بفروشد باید اقدام به سئو سایت چند زبانه کند. سایت های چندزبانه یا MultiLingual Website ها باید ساختار جداگانه از هم داشته باشند تا فرآیند بهینه سازی و سئو تضمینی سایت به صورت جداگانه بر روی هر زبان سایت انجام شود. در این صورت شما سایت به زبان انگلیسی را به کلمات کلیدی انگیسی سئو میکنید. و سایت با زبان فارسی را با کلمات فراسی سئو میکنید. لینک های دخلی و خارجی این دو نوع متفاوت خواهد بود.

سئو سایت انگلیسی و دو زبانه

پیشنهاد ما این است که قبل از هر اقدامی در حوزه طراحی سایت چند زبانه و سئو سایت چند زبانه با کارشناسان ما در تماس باشید. تا شما را از نحوه و روند سئو سایت انگلیسی باخبر سازیم. اگر رتبه شما در سایت های انگیسی زبان خوب نباشد ، سایت با ارزشی نخواهید بود زیرا نمیتوانید از طریق گوگل بازدیدکننده داشته باشید. زیرا از نظر گوگل این مهم است که شما تمامی فاکتورهای آن را رعایت کرده باشید. که اگر به این صورت نباشد به این معنی است که سایت شما در ارزش آن را ندارد که در SERp گوگل حضور داشته باشد.

سئو سایت انگلیسی با سئو سایت فارسی زبان تفاوتی ندارد زیرا تمام اصلو اولیه مانند سئو داخلی، سئو خارجی و سئو تکنیکل باید برای هر دو انجام شود. تفاوت این است که زبان سایت و زبان محتوا و دیگر موارد تغییر میکند. همه محتواهای شما باید به زبان انگلیسی باشند.

باید نام گذاری تصاویر و دیگر موارد انگلیسی باشد. هرچیزی که به صورت متنی، ویدیویی، تصویری، صوتی و غیره است باید تمامی انگلیسی باشند. تگ ها، متا تگ ها، انکرتکست ها، کامنت ها، لینک ها و غیره باید انگلیسی باشند. در لینک سازی خارجی برای دریافت بک لینک باید در سایت ها و وبلاگ های انگلیسی زبان به تولید محتوا بپردازید. همچنین سرور و هاست شما نیز باید در یک کشور خارجی قرار داشته باشد.

سئو و بهینه سازی سایت وب سازان مرصاد

سفارش سئو سایت انگلیسی در وب سازان مرصاد

کارفرمایان عزیز چنانچه شرکت  وب سازان مرصاد را برای پروژه سئو سایت انگلیسی خود انتخاب نموده اید، در درجه اول باعث افتخار ماست که توانسته باشیم شما را در این مورد همراهی کرده باشیم . در درجه دوم می توانید از طریق فرم زیر درخواست خود را ارسال نمایید تا کارشناسان ما در اولین فرصت با شما ارتباط برقرار نمایند .

نحوه انجام بهینه سازی و سئو سایت انگلیسی

تجربه و رابط کاربری عالی

زمانی که افراد وارد سایت شما میشوند باید از سایت شما رضایت داشته باشند که در دفعات بعدی نیز به سایت شما مراجعه نمایند. زمانی که کاربری خاطره خوشی از سایت شما پیدا میکند باعث میشود که در دفعات بعدی نیز به سایت شما مراجعه کند. و یا اینکه آن را به سایرین نیز معرفی کند. بسیاری از سایت ها به محض اینکه ورود میکنید فورا آن را ترک میکنید زیرا یا ظاهر نامناسب و به هم ریخته دارند، یا اینکه محتوای آن ها بی کیفیت است. و یا اینکه سرعت سایت بسیار کند است. در واقع Ux به شما خواهد گفت زمانی که کاربری وارد این خش از سایت شما میشود چه توقعاتی دارد و چه چیزی را میخواهد بود و نتیجه بگیرد.

باید سعی کنید که با ساختار مناسب رضایت کاربران را کسب کنید. سایت های انگلیسی زبان تجربه های کاربری بسیار عالی دارند. به همین دلیل اگر سایت شما انگلیسی است باید با این سایت ها به رقابت بپردازید. به همین دلیل توصیه میکنیم که اهیت زیادی به ظاهر و ساختار سایت خود بدهید. یکی از فاکتورهای گوگل برای سئو این است که کاربری ساتی شما را دوست داشته باشد که این مورد را با استفاده از فاکتورهای بسیار زیادی متوجه میشود که مهمتری مورد آن تجربه کاربری است. که این تجربه کاربری عالی بایع افزایش نرخ ماندگاری کاربر در سایت شما میشود. زمانی که کاربران مدت زمان زیادی در سایت شما یمیانند به این معنی است که سایت شما جذاب و ارزشمند است و گوگل نیز اعتبار بیشتری به شما خواهد داد.

رابط کاربری

رابطه کاربری به جنبه های زیبایی شناسی در سایت میپردازد. شما باید از رنگ ها وطرح هایی استافده کنید که تاثیر مثبتی بر روی کاربارن خود داشته باشید. باید سعی کنید که تم ساتی شما مشابه سایت های انگلیسی زبان باشد زیرا بیشتر طرح های سایت های ایرانی در کشورهای دیگر قابل پذیرش نیست. اگر رابط کاربری شما ضعیف باشد کاربر تصور میکنید که شما برای سایت خود ارزش قائل نشده اید. بنباراین کاربران نمیتوانند به شا اعتماد داشه باشند. گاهی نکات خیلی کوچک در دیزای یک چیز باعث میشود که یک محصولی حس مثبت یا غیر مثبت بدهد.

سرعت عالی

سرعت سایت یکی از موارد بسیار مهم برای گوگل است. هر سایت مدل و ساختار مختص به خود را دارد. سرعت کند میتواند باعث فراری دادن بازدیدکنندگان سایت شود. برای شما هم پیش آمده است که میخواهید وارد سایت شوید ولی از آنجایی سرعت آن کند است از سایت خارج میشود. باید در انتخاب هاست خود دقت زیادی داشته باشید. ولی از همه مهمتر اینکه باید کدهای سایت شما بهینه باشند. باید برای افزایش و سهبود سرعت سایت خود عملیان بهینه سازی سایت را انجام دهید که شرکت ما آن را برای شما انجام خواهد داد. میتوانید همین حالا سرعت سایت خود را در Gtmetrix تست کنید. سایت هایی بوده است که نمره F در سرعت را داشته اند اما ما در کمترین زمان آن ها را به A رسانده ایم.

سایت های انگلیسی زبان نیز رقابت تنگاتنگ تری نسبت به سایت های فراسی زبان دارند زیرا استانداردها در کشورهای انگلیسی زبان بیشتر رعایت میشود. برای رقبا با سایت های انگلیسی و بهبود ربته باید ساختار سایت شما بدون نقص باشد. دوم اینکه محتوا انگلیسی و بهینه منتشر کنید و لینک سازی داخلی خود را به درستی انجام دهید. سوم اینکه لینک سازی خارجی را به خوبی انجام دهید. از سایت های انگلیسی زبان که اعتابر بالایی نزد گوگل دارند را بیابید و از آن ها بک لینک بگیرید.

طراحی سایت چند زبانه

سئو سایت چند زبانه با وب سازان مرصاد

بهینه سازی و سئو حرفه ای

یکی از موارد مهم در سئو سایت انجام حرفه ای و اصولی قوانین بهینه سازی است.

تحلیل و گزارش هفتگی منظم

تیم سئو ما به صورت منظم گزارش از تغییر رنکینگ وب سایت شما در نتایج گوگل ارائه میدهد

مشاوره در تولید محتوا بهینه

تولید محتوا برای سئو سایت باید به صورت اصولی باشد که کارشناسان ما همواره به شما کمک میکنند.

بهترین تعرفه و کیفیت

کیفیت بالا در کنار قیمت سئو مناسب شرکت ما شما را مجاب میکند که اقدام به بهینه سازی سایت خود کنید.

قوانین و مقررات سئو سایت انگلیسی

  • محتوا و مطالبی که در سایت تولید میکنید باید به زبان انگلیسی باشند.
  • افرادی که بر روی سایت کار میکنند باید با ip های کشورهای انگلیسی زبان وارد شوند.
  • هاست و سرور شما باید در یک کشور انگلیسی زبان باشد
  • تمامی کلمات کلیدی شما باید به زبان انگلیسی باشند.
  • تمامی تگ ها در سایت باید به زبان انگلیسی باشند.
  • باید برای Whois سایت خود آدرس یکی از کشورهای انگلیسی زبان مانند انگلیس را وارد کنید.
  • یکی از عواملی که بر روی سئو سایت انگلیسی تاثیر میگذارد این است که اگر میخواهید در یک کشوری مانند انگلیس سئو سایت خوبی داشته باشید باید کشور شما به آن کشور نزدیک باشد و هاست شما در این کشور باشد.
  • در انتخاب دامنه دقت لازم را داشته باشید. برای دامنه از کلمات فارسی استاده نکنید. بهتر است که از اسم های بین المللی استفاده کنید. برای مثال دامنه Khabarname.com درست نیست زیرا این یک کلمه فارسی است که به لاتین نوشته شده است.
  • باید از دامنه های بین المللی مانند com استفاده کنید.