شرکت طراحی سایت وب سازان مرصاد

سئو سایت خودرو

با توجه به عنوان مقاله متوجه شده اید که روی سخن ما با فعالان حوزه خودرو و مدیران نمایشگاه های ماشین است. با پیشرفت تکنولوژی و اینترنت بسیاری از کسب و کار به سمت دیجیتال مارکتینگ پیش میروند تا بتواند از این طریق مشتریان بیشتری جذب نمایند. یکی از اصول اولیه برای ورود به بازاریابی آنلاین، طراحی سایت خرید و فروش خودرو است. اما دومین مرحله ای که میتواند کسب و کار شما را رونق بدهید این است که سایت شما از منظر مشتریان دیده شود. برای این منظور باید سئو سایت خودرو را به صورت اصولی انجام دهید.

درواقع ارگان های زیادی هستند که سایت هایی را برای خرید و فروش آنلاین خودرو راه اندازی کرده اند. اما ما بیشتر وب سایت هایی را مدنظر داریم که یک نوع طراحی سایت فروشگاهی C2C هستند. به این منظور که هر کاربر میتواند هم خریدار ماشین و هم فروشنده باشد. در واقع در طراحی سایت مشابه دیوار نیز میتوانید مشاهده نمایید که بر این مبنا وجود دارد. در واقع هدف اصلی افزایش ورودی به این سایت های خرید وفروش ماشین است. برای مثال سایت باما یکی از وب سایت معرفو در زمینه اومبیل است که جزو رتبه های برتر در گوگل است. شما باید با سایت های خودرو زیادی که در حال فعالیت هستند رقابت کنید. به همین دلیل باید سئو سایت خودرو را به صورت اصولی انجام دهید.

سئو سایت خرید و فروش خودرو

در واقع سئو به این صورت است که مشتریان و بازار هدف شما را نشانه میگیرد و احتمال اینکه به هدف بخورد بسیار بیشتر است. اما تبلیغات های سنتی بازار کلی را درنظر میگیرند که نیاز به پرداخت هزینه های بالا دارند تا تبدیل به بنرد شوند. در واقع باید مشتریانی برای شما مهم باشند که هدف جستجو و خرید و فروش ماشین را دارند. فردی که به دنبال خرید لوازم آشپزخانه است اهمیتی برایش ندارد که برند شما را بییند یا خیر. عصر امروز هوشمند سازی تبلیغات مبتنی بر رنیاز کاربران است. زیرا تبلیغات به حدی زیاد شده است که افراد حصوله توجه کردن به شما را نداشته باشند.

لازم به ذکر است که بگوییم سئو سایت ارزان نیست. عده ای تصور میکنند که به راحتی میتواند در صدر نتایج گوگل قرار بگیرند باید پاسخ دهیم که خیر این طور نیست. زیرا باید تحلیل های پیجیده ای بر روی رقیبان و حوزه کاری شما انجام شود. باید ساختار سایت، محتوای سایت، لینک های داخلی و خارجی و خیلی موارد دیگر بر روی سایت شما انجام شود تا از نظر گوگل تدیل به یک سایت بهینه شوید و انجام این کارها تمامی زحمت دارند. اما نتیجه اینقدر عالی خواهد بود که کسب و کار شما را دگرگون خواهد کرد.

بسیاری از نمایشگاه های ماشین و فعالان در صنعت خرید و فروش خودرو اقدام به پرداخت هزینه های گزاف بابت تبلیغات گسترده محیطی میکنند. اما لازم است عرض کنیم که این افراد میتوانند با صرف هزینه کمتر بابت راه اندازی سایت و سئو سایت خودرو نتیجه بسیار بهتری را بگیرند.

 

طراحی سایت خرید و فروش خودرو

مشاوره سئو سایت خودرو در وب سازان مرصاد

کارفرمایان عزیز چنانچه شرکت  وب سازان مرصاد را برای پروژه سئو سایت خرید و فروش خودرو خود انتخاب نموده اید، در درجه اول باعث افتخار ماست که توانسته باشیم شما را در این مورد همراهی کرده باشیم . در درجه دوم می توانید از طریق فرم زیر درخواست خود را ارسال نمایید تا کارشناسان ما در اولین فرصت با شما ارتباط برقرار نمایند .

خدمات سئو سایت خودرو و اتومبیل

سئو سایت تضمینی و حرفه ای این روزها بسیار زده میشود اما باید دید که چه کسی به آن عمل میکند. در شرکت وب سازان مرصاد ما همواره به این اصول بهینه سازی پایبند هستیم.

تحلیل و گزارش هفتگی منظم

بدون دریافت گزارش و تحلیل های آماری نمیتوان متوجه شد که پیشرفت کار به چه صورتی است. برای تمامی مشتریان خود گزارش هفتگی و ماهانه تغییر رتبه ها برای کلمات کلیدی ارسال میشود.

مشاوره در تولید محتوا بهینه

نوشتن محتوا و قرار دادن در وب سایت کار سختی نیست. اما اگر میخواهید که در گوگل رتبه بالایی کسب کنید باید اصول تولید محتوا بهینه و سئو شده را رعایت کنید که به شما کمک خواهیم کرد.

بهترین تعرفه و کیفیت

قیمت سئو باید متناسب با کیفیت کار باشد. در شرکت وب سازان مرصاد کیفیت خدمات سئو بسیار بالا بوده و هزینه بسیار کمتر از چیزی است که باید باشد زیرا هدف ما جلب رضایت مشتریان است.

طراحی سایت قطعات خودرو

آموزش سئو سایت خودرو

مقالات سئو و بهینه شده

باید اقدام به تولید مقالات هینه و کاربردی در حوزه صنعت خودرو سازی و انواع اتومیبیل ها وغیره کنید. بدین منظور باید از عناوین جذاب و کاربردی که بیشتری نرخ جستجو در گوگل را دارند استفاده کنید. بناراین به محض این که سایت خود را راه اندازی کردید شروع به ساخت بلاگ قوی در سایت خود کنید. عده ای از افرادی که تصور میکنند با تکرار بیش از حد کلمات کلیدی در مقالات خود میتوانند رنکینگ مقاله خود را افزایش دهند. اما باید عرض کنیم که برای افزایش رنکینگ سایت باید بتوانید از راهکارهای دیگری استفاده نمایید. لازم به ذکر است که بدانید الگوریتم های گوگل که وظیفه ایندکس و رتبه بندی سایت ها را دارند دائم در حال بروزرسانی هستند. شما باید از آخرین آپدیت ها این الگوریتم ها آگاهی داشته باشید در غیر این صورت سایت خود را به لپه رتگاه میفرستید. شاید در گذشته تکرار کلمات کلیدی در متن راهکار خوبی برای سئو بود اما حالا اینطور نیست. به همین دلیل است که گفته میشود سئو سایت خودرو شما باید زیرنظر بهترین شرکت سئو سایت در ایران باشد.

تگ گذاری مناسب

از تگ های مناسب در صفحات خود استفاده کنید. برای مثال عنوان اصلی سایت شما اگر در مورد خرید خودرو هیوندای است باید URL سایت شما و H1 صفحه شما نیز با این عبارت یکی باشد. سپس باید به تریتب از تگ های عنوان h2 تا h6 استفاده نمایید.

سرعت لود بالا

در سیات های خرید و فروش خودرو که یک نوع طراحی سایت خودرو از نوع فروشگاه اینترنتی محسوب میشوند افراد عکس ها و تصاویر با کیفیتی را باید ارائه دهند. به همین منظور باید اقدامات لازم برای بهینه سازی و نحوه ذخیره سازی این عکس ها انجام شود. در غیر این صورت سعت لود سایت پایین می آید و در سایت های فروشگاهی سرعت بالای سایت بسیار مهم است. زیرا اگر کندی در صفحات وجود داشته باشد باعث میشود که افراد از سایت شما بهره لازم را نبرند به سراغ سایت های دیگر بروند. همچنین برای هر عکسی که قرار میدهید حتما تگ ALT برا یعنوان تصویر را نیز قرار دهید.

متا تگ ها

عنوان متا و تضویحات متا برای هر صفحه به صورت جداگانه وجود دارد که به ربات های گوگل نشان میدهد که عنوان صفحه در مورد چه چیزی است. که در خلاصه ای از آن نیز مشاهده نمایید. از طرفی این متا تگ های عنوان و تضویحات است که در نتایج جستجو قرار میگیرد. همین الان اگر یک جستجو انجام دهید خواهید یافت که نوشته های بزرگ تر متاتگ عنوان و نوشته های کوچک تر، متاتگ توضیحات هستند.

نقشه سایت

نقشه سایت شما باید به درستی انجام شود. این نقشه نشانی از ساختار سایت شما نیز خواهد بود که تمام صفحات، نوشته ها، نمونه کارها و غیره در آن قرار میگیرد.

لینک سازی داخلی و خارجی

لینک سازی داخلی و خارجی در سئو تضمینی سایت خودرو بسیار مهم است. باید بتوانید از هرجا که میتوانید لینکی را تهیه کرده و در سایت خود قرار دهید. البته سعی کنید که لینک دهی های شما کاملا مرتبط با موصوعات صفحات سایت شما باشند.

تجربه کاربری

یکی از موارد مهم در سئو سایت خودرو ، تجربه کاربری است. ظاهر سایت شما و امکاناتی که ارائه میدهند اگر زیبا و دستیرسی آسانی داشته باشند باعث میشود که رضایت کاربران بالا رفته و مدت بیشتری در سایت شما بماند. در غیر این صورت سایت شما را فورا ترک میکنند که گوگل این موارد را به خوبی میشناسد.