شرکت طراحی سایت وب سازان مرصاد

خدمات سئو داخلی

بهبود سئو سایت داخلی به فرایندی گفته میشود که داخل سایت شما انجام گرفته که باعث میشود سایت شما در نتایج یک گوگل قرار گیرد. این موارد و فرایند درون سایت انجام میگیرد . که دارای بخش های متفاوت میباشد . ما در این مقاله مواردی که در سئو داخلی حائز اهمیت میباشد را برای شما شرح خواهیم داد .

آوردن سایت به صفحات اول گوگل برای بسیاری از افرادی که دارای سایت میباشند مهم میباشد و تمام تلاش خود را انجام میدهند. تا به این نتیجه برسند که باید بسیاری از موارد و اصول موتور سرچ گوگل را رعایت نمایند . این موارد و اصول را میتوانید در بخش وبلاگ و قسمت مقالات سئو سایت مطالعه نمایید .

با ما همراه باشید تا در این مقاله در مورد سئو سایت داخلی برای شما توضیحاتی را ارائه نماییم . این بخش از سئو سایت بسیار مهم میباشد . فرق ندارد که سایت شما آماده میباشد . قالب آماده خریداری نموده اید . طراحی سایت اختصاصی داشته اید یا طراحی سایت با وردپرس . باید این موارد رعایت شود .

خدمات سئو سایت داخلی

مشاوره خدمات سئو داخلی

از طریق فرم زیر میتوانید با کارشناسان بخش سئو وب سازان مرصاد در ارتباط باشید.

خدمات سئو تکنیکال در وب سازان مرصاد

تولید محتوای با کیفیت و بهینه

تولید محتوای با کیفیت و بهینه

مهمترین بخش سئو مطلب نویسی است. مطالب سایت شما باید خوب و مناسب باشد. اگر محتواهای سایت شما خوب نباشد. گوگل شما را قبول نمیکند. که به صفحه اول آن بیایید. برای شکل دادن هویت سایت خود محتواهای ارزشمند بنویسید. باید سایت شما مدل مناسبی از کسب و کار شما باشد. تا بتوانید به قرار گیری در صفحه اول گوگل فکر کتید. زیرا اگر کم کاری کنید با قید صفحه اول را بزنید. و حتی در صفحه دوم و سوم هم قرار نخواهید گرفت.

پس این مورد را در نظر داشته باشید که برای آوردن سایت در صفحه اول گوگل محتوای با کیفیت برای سایت خود بنویسید . که این بخش یکی از موارد بسیار مهم در سئو سایت داخلی میباشد . در جای دیگر هم میتوان گفت محتوا پادشاه میباشد . که همین کلمه نشان دهنده اهمیت این موضوع میباشد .

تولید محتوای با کیفیت و بهینه

ساختار URL هر صفحه

ساختار URL هر صفحه

بهترین ساختار URL برای هر صفحه را در نظر بگیرید. هرچه URL شما کوتاهتر باشد بهتر است. و همچنین باید از کلمه های کلیدی در URL استفاده کنیم. زیرا تاثیر زیادی بر روی سئو صفحات سایت دارد. عنوان url هر صفحه با عنوان محتوای آن صفحه در صورت امکان برابری داشته باشد. زیرا ربات های گوگل تمام این موارد را ایندکس میکنند.

یکسری موارد که باید در ساختار URL در هر صفحه رعایت نمود این است . که سعی نمایید کلمه کلیدی شما در همان آدرس صفحه قرار داده شده باشد . اگر سایت شما به طورت طراحی سایت با وردپرس میباشد . نامک را با همان عنوان صفحه یکی نمایید . یک مورد دیگر سعی نمایید در آدرس صفحات سایت از اعداد استفاده نکنید . ما در مقالات سئو سایت؛ بهینه سازی ساختار URL صفحات را تهیه . که میتوانید مطالعه نمایید .

ساختار URL هر صفحه

لینک سازی داخلی صفحات سایت

لینک سازی داخلی صفحات سایت

یکی از خدمات سئو سایت داخلی، انجام لینک سازی داخلی سایت شما است. سایت شما ممکن است بیشمار صفحه داشته باشد. اما باید آمار تمام صفحات سایت را داشته باشید. و صفحات را به هم لینک بدهید. لینک سازی درست باعث هدایت کاربران میان صفحات سایت شما میشود. ربات های گوگل تمام این لینک سازی ها و ارتباطات سفحات را آنالیز میکنند. و هرچه لینک سازی داخلی شما هوشمندتر باشد. بر روی سئو سایت تاثیر مثبتی خواهد داشت.

اینکه مقدار این لینک ها زیاد یا کم باشد هنوز مدرکی وجود ندارد . که گوگل بر روی لینک سازی داخلی حساس باشد . یک مورد ذکر شده آن هم مزرعه لینک میباشد که بیشتر بر روی لینک سازی خارجی حساسیت دارد. شما باید لینک سازی داخلی همانطور که عنوان شد هدفمند و هوشمندانه انجام دهید .

لینک سازی داخلی صفحات سایت

بهینه سازی تگ های عنوان

بهینه سازی تگ های عنوان

عنوان صفحه تاثیر زیادی بر روی سئو کلمه کلیدی شما خواهد گذاشت. عناوین صفحات شما باید یکتا باشند. که باعث جذابیت زیادی برای مخاطبان شما خواهد شد. برای عنوان های یک صفحه باید از تگ های H1 تا h5 استفاده کنید. اما قابل به ذکر است که از تگ h1 تنها یک بار در هر صفحه استفاده خواهد شد. تگ های عنوان ها از h1 تا H5 به ترتیب قرار گرفته و ارزش گذاری میشوند. ربات های گوگل تگ های شما را به ترتیب رصد میکند.

در مورد این موضوع میتوانید در بخش مقالات سئو سایت به صورت کامل و مفصل اطلاعات لازم را کسب نمایید . فقط در این بخش به صورت اختصار توضیح میدهیم که باید تگ های عنوان را . هم به صورت هوشمندانه قرار دهید . بهتر است نظم داشته باشند به این صورت که زیر H2 ؛ H3 قرار دهید و ترتیب را رعایت نمایید .

بهینه سازی تگ های عنوان

چگالی کلمات کلیدی

چگالی کلمات کلیدی

کلمات کلیدی که در متون خود در یک صفحه استفاده میکنید. باید متناسب با متن شما تکرار شود. البته به جای تکرار آن کلمه کلیدی از عبارات مشابه آن استفاده کنید. تا بقیه کلمات شما نیز در گوگل شناخته شود. چگالی کلمات کلیدی با فرمول Nkr / Tkn * 100 محاسبه میشود. که از تقسیم تعداد دفعات تکرار کلمه کلیدی به تعداد کل کلمات در صفحه محاسبه میشود. که دودا 3 درصد در نظر گرفته میشود. البته بستگی به نوع متن و نوع کلمه کلیدی دارد.

اگر سایت شما به صورت طراحی سایت با وردپرس طراحی شده است . میتوانید از افزونه های کمکی استفاده نمایید . تا چگالی کلمات کلیدی را برای شما اطلاع داده تا در مورد سئو سایت داخلی به مشکل بر نخورید .

چگالی کلمات کلیدی

بهبود ظاهر سایت

بهبود ظاهر سایت

ظاهر سایت یکی از فاکتورهای مهم جلب مشتری است. و همچنین جالب است بدانید که باعث بهبود سئو سایت شما نیز خواهد شد. زیرا هرچه سایت شما جذاب تر و منحصر به فرد باشد. کاربران دوست دارند که بیشتر در سایت شما بمانند. یکی از فاکتورهای سئو و بهینه سازی وب سایت که برای گوگل مهم است، مدت زمان ماندگاری کاربران شما است. با طراحی سایت حرفه ای میتوانید رضایت مشتریان را تا حد قابل قبولی بالا ببرید. که باعث میشود زودتر در صفحه اول گوگل قرار بگیرید.

این مورد را به ما بسپارید . تمامی سایت های طراحی شده توسط شرکت طراحی سایت معتبر این موضوع را از ابتدای طراحی سایت رعایت نموده . چرا که بهینه سازی سایت باید هنگام برنامه نویسی رعایت شود . فرقی ندارد که سایت با طراحی سایت اختصاصی طراحی شده باشد. یا اینکه با طراحی سایت با وردپرس باشد . تمامی سایت به صورت خودکار با طراحی سایت حرفه ای برخوردار است.

بهبود ظاهر سایت

بهینه سازی تصاویر

بهینه سازی تصاویر

در سایت خود علاوه بر متون زیبا از تصاوی رو ویدیو های جالب نیز استفاده کنید. تا چشم کاربر خسته نشود. وجود عناصر بصری به جذابیت سایت شما اضافه میکند. و کاربرپسند تر نیز خواهد بود. و زمان ماندگاری کاربران در سایت شما را نیز افزایش خواهد داد. و نرخ بانس ریت که پرش است را کاهش میدهد. تصاویر شما باید مرتبط با متون باشد. و برای هر تصویر باید توضیحات مناسبی بنویسید. ربات های گوگل Alt تصاویر را با عنوان ها چک میکنند. بنابراین تمام تصاویر سایت را بهینه سازی کنید.

این مورد بسیار مهم میباشد . که متاسفانه مشاهده شده است که بسیاری از سایت ها این موضوع را اصلا رعایت نمیکنند . شما با تست سایت خود به صورت آنلاین میبینید . که تمامی این تسترها موضوع بهینه سازی و سئو تصاویر سایت را به شما پیشنهاد میدهند .

بهینه سازی تصاویر
بیشتر مطالعه کنید ...