شرکت طراحی سایت وب سازان مرصاد

سئو سایت داروخانه

کاربران امروزه برای جستجو و خرید هچیزی در اینترنت به جستجو میپردانزد. خرید دارو، لوازم بهداشتی و آرایشی نیز از این قضیه مستثنا نخواهد بود. یکی از بهترین کارها این است که داروخانه ها بتوانند اقدام به آنلاین کردن فروش آنلاین داروهای خود بکنند. در واقع با شیوع بیماری کووید تعداد مرجعه کنندگان به داروخانه ها بیش از پیش شد. از طرفی نیز باید جلوی این ازدحام گرفته میشود و از طرفی هم مردن نیاز به وسایل بهداشتی و درمانی داشتند. به همین دلیل طراحی سایت داروخانه آنلاین جزو یکی از طراحی های پر طرفدار ما گشته است تا بتوانند به صورت آنلاین داروها و لوازم بهداشتی را غیر ضروری را به فروش برسانند. و تنها افرادی مراجعه نمایند که نسخه ای دارند که نمیتوانند آنلاین خرید دارو انجام دهند.

از آنجایی که تعدا سایت های داروخانه آنلاین افزایش پیدا کرد، مبحث سئو سایت داروخانه نیز اهمیت پیدا کرد که در ادامه توضیح میدهیم. در واقع در گذشته شما زمانی به داروخانه مراجعه میکردید که پزشک موردنظر نسخه ای میداد که تبوانید دارویی را تهیه فرمایید. شما نیز به صورت حضوری به داروخانه های نزدیک رفته و داروهای را تهیه میکردید.

اما حال داروخانه ها علاوه بر داروهای بسیار مهمی و نسخه داری که دارند. در کنار آن وسایل بهداشتی، آرایشی، زیبایی، ویتامین، مکمل و داروهای بدون نیاز به نسخه را نیز بدون اینکه نسخه ای از پزشک داشته باشید به فروش میرسانند. زیرا فروش آزاد این موارد منعی برای داروخانه ها ندارد. با گذشت زمان وبا پیشرفت اینترنت بسیاری از صاحبان این داروخانه ها اقدام به طراحی سایت پزشکی و داروخانه کردند که بتوانند داروهای خود را به فروش برسانند. 

 

بهینه سازی و سئو سایت داروخانه

روزانه بسیاری از افراد در مورد داروها، داروخانهه ای نزدیک، سایت های داروخانه آنلاین و غیره در گوگل جستجو انجام میدهند. پرسشی که پرسیده میشود این است که سایت شما در رتبه اول گوگل قرار دارد که بتواند دیده شود ؟ تصور نکنید که با راه اندازی یک سایت در صفحه اول گوگل قرار میگیرید. در حال حاضر رقابت در دنیای آنلاین سخت از دنیای فیزیکی است. با گسترش تکنولوژی روز به روز به تعداد سایت ها افزوده میشود. بنارباین باید ا سئو سایت داروخانه به صورت حرفه ای و اصولی در میان رتبه های برتر نتیاج جستجو قرار بگیرید. در غیر این صورت کسی ارد سایت شما نخواهد شد.

برای مثال تصور کنید که به دنبال خرید یک دارو مانند شربت آلرگارد هستید که نیاز به نسخه هم ندارد. زمانی که این عبارت کلیدی را جستحو میکنید با تعداد زیادی نتایج رو به رو میشوید که عموما لینک های اولیه را کلیک میکنید تا وارد سایت ها شوید. و اگر این سایت ها پاسخ شما را بدهند دیگر وارد سایت های دیگر نمیشوید. بنبرااین هرچه رتبه شما پایین تر باشد شانس بازدید کمتری از وب سایت شما وجود دارد. ایجا است که سئو سایت داروخانه یک معجزه گر برای شما خواهد بود تا دیده شوید.

سئو سایت داروخانه
آنالیز وب سایت

آنالیز وب سایت

بررسی وب سایت از نظر محتوا - سئو onpage - سئو offpage , کدهای وب سایت

تولید محتوا

تولید محتوا مناسب

ارائه مشاوره و همچنین تولید محتوای مناسب برای نتیجه بهتر در سئو

خدمات سئو سایت

خدمات سئو سایت

شامل سئو داخلی و سئو خارجی سایت ، لینک دهی داخلی و گرفتن بک لینک های لازم

اقدامات ویژه

اقدامات ویژه سئو

اقدامات لازم و نهایی برای قرار گرفتن سایت در نتایج اول گوگل و بهبود سایت از نظر سئو

سفارش سئو سایت داروخانه در وب سازان مرصاد

کارفرمایان عزیز چنانچه شرکت  وب سازان مرصاد را برای پروژه سئو سایت داروخانه خود انتخاب نموده اید، در درجه اول باعث افتخار ماست که توانسته باشیم شما را در این مورد همراهی کرده باشیم . در درجه دوم می توانید از طریق فرم زیر درخواست خود را ارسال نمایید تا کارشناسان ما در اولین فرصت با شما ارتباط برقرار نمایند .

پکیج های هزینه سئو داروخانه

آنالیز سئو سایت

میلیون تومان 2.5
  • آنالیز سئو تکنیکال
  • آنالیز محتوا و سئو داخلی
  • آنالیز سئو خارجی
  •  
  •  
  •  

مشاوره ساعتی سئو

میلیون تومان 1.2
  • مشاوره سئو تکنیکال
  • مشاوره لینک سازی
  • مشاوره سئو داخلی
  •  
  •  
  •  

طراحی پلن سئو

میلیون تومان 6.5
  • ارائه کلمه کلیدی
  • طراحی برنامه محتوایی
  • طراحی ساختار محتوای
  • بررسی رقبا
  • ایجاد اصلاحیه فنی
  • طراحی برنامه لینک سازی
پیشنهاد ما

پکیج پایه

میلیون تومان 5.5
  • تحقیق کلمات کلیدی
  • تولید محتوا
  • بهینه سازی ساختار محتوایی
  • اصلاح مشکلات فنی
  • جرای برنامه لینک سازی
  •  
طراحی سایت داروخانه

سئو محلی داروخانه

علاوه بر سئو سایت داروخانه که به صورت نرال و گلوبالی است میتوانید سئو سایت محلی را نیز در ابتدا انجام دهید. البته سئو محلی داروخانه برای این است افرادی که نزدیک داروخانه شما باشند میتوانند شما را در نتایج ببینند. شما با دادن یک سری اطلاعات و ثبت آن ها در گوگل، سئو محلی خود را راه اندازی اولیه میکنید. برای سئو محلی پیشرفته تر باید بر روی کلمات کلیدی مانند داروخانه آنلاین در خیابان آزادی یا داروخانه آنلاین در تهران و غیره کار کنید. بنابراین شخصی اگر جستجو کرد داروخانه در آزادی یا خرید دارو آنلاین از تهران بتواند سایت شما را مشاهده کند.

در واقع اولین تکته این است که باید مکان داروخانه و دراگ استور خود را در نقشه گوگل ثبت نمایید. در واقع در سئو محلی داروخانه شما سرویس ها و محصولات خود را در یک محدوده مکانی مشخص میکنید. که باید اقدامات اولیه زیر را انجام دهید :

1)آدرس ها و شماره های تماس فیزیکی خود را به طور کامل در سایت و گوگل ثبت نمایید. در Google Business ثبت نام نمایید.

2)سایت داروخانه خود را در دایرکتوری های آنلاین ثبت نمایید. ای سایت ها که میتوان به همگردی اشاره کرد به این صورت است که باید آدرس، شماره تماس، موقعیت مکانی و نام داروخانه خود را ثبت نمایید. در واقع در این سایت ها کسب و کارها میتوانند خود را معرفی نمیتوانند که به صورت دسته بندی شده در سایت قرار گرفته تا کاربران راحت جستجو نمایند.

3) از کلمات کلیدی مبتنی بر مکان میتوانید استفاده کنید. در واقع هر سایتی باید برای کلمات کلید یهدف خود مقالاتی را منتشر نماید. باید بر هر صفحه ایکه مینویسید توضیحات جامعی را ارائه دهید.

طراحی سایت داروخانه با وب سازان مرصاد

افزایش رتبه سایت داروخانه

اما در سئو سایت جنرال به گونه ای بر روی سئو سایت داروخانه شما کار مییوشد که افراد از سهرهای دیگر نیز میتوانند سایت شما را مشاهده نمایند. برای مثال اگر کسی در جنوب کشور باشد و جستجو کند خرید شربت سرفه یا هرچیزی حتما سایت داروکده که یکی از داروخانه های آنلاین معروف است را مشاهده خواهد کرد. به طور پیش فرض هیچ سایتی بدون سئو سایت نمیتواند در صفحات اولیه جستجو گوگل قرار بگیرد چه برسد به اینکه در صفحه اول گوگل باشد. برای مثل تصور کنید که فروشگاهی تاسیس کرده اید اما تابلویی برای آن قرار نداده اید.

با توجه به این نکته میزان جستجو افراد در اینرتنت زیاد شده استو و از طرفی مردم ترجیح میدهند که کمتر از منزل خارج شوند. فروشگاه های اینترنتی زیادی در زمینه هاهی مختلف ایجاد شده اند. سئو سایت فروشگاهی دارو باید به صورت اصولی انجام شود.

هنگام یافتن کلمه کلیدی قوی ترین جستجو ها را در لیست خود قرار دهید. برا یمثال کلماتی نظیر داروخانه، دراگ استور، واکسیناسیون، مشاوره دارویی و غیره زیاد جستجو میشوند. همچنین باید از کلمات کلیدی شامل مکان شما نیز باشد برای مثال اگر داروخانه شما در مشهد هست از نام شهر در نوشته هایخود استفاده نمایید. اگر تجهیزات پزشکی و بهداشتی نیز به فروش میرسانید را به ترتیب اولویت برای کار کردن رو سئو قرار دهید.

یکی ا زموارد مهم در سئو سایت داروخانه داشتن بخشی به عنوان وبلاگ است. که در آن مطالب مهم خود را قرار میدهید این مطالب میتانند اخبار، آموزشی و اطلاع رسانی در مورد انواع داروها و تجهیزات پزشکی و بهداشتی باشند. که باعث بهبود رتبه سایت شما خواهد شد. در واقع سایتی را پیدا نمیکنید که در صفحه اول گوگل باشد اما برای آن بخشی تحت عنوان مقالات درنظر گرفته نشده باشد.