شرکت طراحی سایت وب سازان مرصاد

سئو سایت ساختمانی

با توجه به اینکه تعداد مشاغل در زمینه ساختمان سازی زیاد است. از طرفی نیز هرکدام از این شرکت ها اقدام به راه اندازی وب سایت پیدا کرده اند. بنابراین اگر شما در هر صنفی که به ساختمان سازی ارتباط میکند هستید لازم است بدانید که نیاز به یک طراحی وب سایت حرفه ای به همراه سئو سایت ساختمانی حرفه ای دارید. زیرا رقابت در دنیای دیجیتال تنگاتنگ است و شما برای آنلاین کردن کسب و کار خود زحمت زیادی را بکشید.

با توجه به رشد ساختمان سازی و پیشرفت هایی که در این حوزه وجود داشته است شرکت های زیادی اقدام به طراحی سایت ساختمانی کرده اند. مشاغل و حرفه های در زمینه ساختمان نیز زیاد هستند. برای مثال میتوان به تولید کنندگان مصال ساختمانی اشاره کرد که نیاز به طراحی سایت فروش مصالح ساختمانی دارد.یا معماران که نیاز به طراحی سایت دکوراسیون داخلی دارند. مهندسان عمران، تاسیسات، تجهیزات ساختمانی، ابنوه سازان، بنگاه های املاک و غیره همگی به ساختمان سازی ارتباط پیدا میکنند و نیاز به سئو سایت ساختمانی دارند تا بتوانند در میان سایت های بی شمار ساختمانی دیده شوند.

بهینه سازی و سئو سایت ساختمانی

مبحث دیجیتال کارکتینگ و راه اندازی کسب و کار آنلاین را زیاد شنیده اید. یکی از اصل هم مهم بازاریابی اینترنتی، مبحث طراحی سایت بر اساس اصول سئو سایت است. یعنی باید یک ساتی راه اندازی کنید که مطابق با فاکتورها یموتورهای جستجوگر باشد تا از این طریق بتوانید در رتبه های اولیه نتایج قرار بگیرید.

سئو سایت ساختمانی باعث برندسازی شما میشود. به این صورت است که افراد کلمات کلیدی مرتبط با ساختمان و صنف های مرتبط با آن را در گوگل جستجو میکنند. و شما اغلب در این کلمات کلیدی در صفحه اول نتایج جستجوگر هستید. بنابراین کاربارن مختلف با دیدن نام شما جزو سایت های برتر در نتایج جستجو شما را به عنوان یک برند میشناسند و به سایت ساختمانی شما برای دریافت خدمات رجوع میکنند.

شما نیز خود برای دریافت خدمات یا جستجو صرفا بر روی لینک های اولیه کلیک مکیند. و با جستجوهای متعدد زمانی که یک سایت را در این حوزه به طور مرتب ببینید آن سایت برای شما تبدیل به یک نام آشنا میشود. این سیستم سئو سایت ساختمانی نوعی برندینگ برای کاربران هدف است. برای مثال بنده اگر در زمینه نرم افزار و اپلیکیشن جستجو میکنم نیازی ندارم که بدانم چه سایت ساختمانی در نتایج جستجو است. اما شرکت های ساختمانی که عموما جستجوهایی در این ارتباط دارند شما را به عنوان یک برند ساختمانی از طریق گوگل خواهند شناخت. بنابراین به مرور شما تبدیل به یک برند نم آَشنا خواهید شد.

سئو سایت ساختمانی
آنالیز وب سایت

آنالیز وب سایت

بررسی وب سایت از نظر محتوا - سئو onpage - سئو offpage , کدهای وب سایت

تولید محتوا

تولید محتوا مناسب

ارائه مشاوره و همچنین تولید محتوای مناسب برای نتیجه بهتر در سئو

خدمات سئو سایت

خدمات سئو سایت

شامل سئو داخلی و سئو خارجی سایت ، لینک دهی داخلی و گرفتن بک لینک های لازم

اقدامات ویژه

اقدامات ویژه سئو

اقدامات لازم و نهایی برای قرار گرفتن سایت در نتایج اول گوگل و بهبود سایت از نظر سئو

سفارش سئو سایت ساختمانی در وب سازان مرصاد

کارفرمایان عزیز چنانچه شرکت  وب سازان مرصاد را برای پروژه سئو سایت شرکت ساختمانی خود انتخاب نموده اید، در درجه اول باعث افتخار ماست که توانسته باشیم شما را در این مورد همراهی کرده باشیم . در درجه دوم می توانید از طریق فرم زیر درخواست خود را ارسال نمایید تا کارشناسان ما در اولین فرصت با شما ارتباط برقرار نمایند .

پکیج های هزینه سئو سایت زیبایی

آنالیز سئو سایت

میلیون تومان 2.5
  • آنالیز سئو تکنیکال
  • آنالیز محتوا و سئو داخلی
  • آنالیز سئو خارجی
  •  
  •  
  •  

مشاوره ساعتی سئو

میلیون تومان 1.2
  • مشاوره سئو تکنیکال
  • مشاوره لینک سازی
  • مشاوره سئو داخلی
  •  
  •  
  •  

طراحی پلن سئو

میلیون تومان 6.5
  • ارائه کلمه کلیدی
  • طراحی برنامه محتوایی
  • طراحی ساختار محتوای
  • بررسی رقبا
  • ایجاد اصلاحیه فنی
  • طراحی برنامه لینک سازی
پیشنهاد ما

پکیج پایه

میلیون تومان 5.5
  • تحقیق کلمات کلیدی
  • تولید محتوا
  • بهینه سازی ساختار محتوایی
  • اصلاح مشکلات فنی
  • جرای برنامه لینک سازی
  •  

روش های سئو سایت ساختمانی

کلمه کلیدی

یکی از مهمترین عناصر که باعث میشود به نتیجه مناسب در بهینه سازی سایت و سئو سایت ساختمانی برسید انتخاب کلمه کلیدی مناسب است. باید کلماتی در حوزه کاری شما بیشتر مورد جستجو قرار میگیرند به عنوان لیست کلمات کلیدی اصلی مشخص شوند. اگر کلمات کلیدی که انتخاب میکنید دارای سرچ پایینی باشند نمیتوانند بر روی دریافت تعداد ورودی کننده بالا برای شما تاثیر گذار باشد. اگر یک شرکت انبوه سازه هستید میتوانید بر روی عباراتی مانند شرکت انبوه سازه در شمال ، خرید ملک در تهران و غیره کار کنید. البته تمام این موارد مثال است و به شرکت شما بستگی دارد که تیم دئووب به طور کلی برای شما انجام خواهد داد.

لینک سازی داخلی

صفحات سایت از طریق لینک به هم ارتباط پیدا میکنند. باید استراتژِ صحیح ساخت ساختار صفحات و ارتباط میان آن ها را به خوبی بدانید. در واقع این لینک سازی داخلی صفحات سایت ساختمانی به ربات ها ارتباط میان صفحات را نشان میدهد. و باعث میشود که صفحات شاخص، نوشته ها، صفحات با درجه اهمیت کمتر، میزان مرتبط بودن میان صفحات مشخص شود.

تصاویر سایت

تصاویری که در سایت استفاده میکنید باید کیفیت بالا و ارتباط مستقیمی با محتوای شما داشته باشد. زیرا قرار دادن تصاویر باکیفیت از پروژه ها یکی از ویژگی های طراحی سایت ساختمانی است. و از آنجایی که در طراحی سایت معماری و عمرانی قرار دادن تصاویر نمونه کارها و پرژه ها مهم است باید آن ها را بهینه ساز ینمایید تا جلوی لود بالای سایت را نگیرد.

محتوا

محتوا و مطالبی که در سایت قرار میدهید بر روی سئو سایت شما تاثیر میگذارد. محتوا هر چه ارزشمند تر باشد باعث میشود که کاربران بتوانند مدت زمان زیادی در سایت شما باشند. در واقع گوگل نیز با آنالیزهایی که انجام میدهد میتواند متوجه شود که مطالب شما چقدر مفید است. در واقع هرچه بتوانید ترافیک بیشتری جذب کنید باعث بهبود رتبه سایت ساختمانی شما خواهد شد. و همچنین یکی از پارامترها مدت زمان ماندگاری کاربران در سایت است که بر روی سئو سایت ساختمانی شما تاثیر مثبت خواهد است.

استفاده از تگ ها

تگ html و تگ ALT از جمله تگ های مهم هستند. باید شیوه درست تگ نویسی در سایت های ساختمانی را به خوبی بدانید.

سرعت سایت

 همانطور که بالاتر گفته شد سرعت سایت ساختمانی بسیار مهم است. زیرا کاربران وقت این را ندارند که مدت زمان زیادی برای لود سایت شما وقت صرف نمایند. اگر سرعت بارگزاری یک سایت بیش از 4 ثانیه باشد باعث میشود که کاربران سایت را ترک کنند.

تکنولوژی AMP

تکنولوژی AMP جزو تکنولوژی هایی است که در این چند سال اخیر بسیار مورد طرفدار قرار گرفته است. تمامی صاحبان وب سایت با استفاده از آن میوانند سرعت بارگزاری صفحات سایت را در گوشی های همراه افزایش دهند. در واقع امروزه باید به کاربرانی که از تلفن همراه خود استفاده میکنند اهمیت بیشتری دهید زیرا تعداد این یوزر ها بسیار بیشتر از یوزرهای کامپیوتر است.

درواقع لازم به ذکر است که این موارد جزو سئو سایت ساختمانی برای داخل سایت بودند. شما نیز باید سئو خارجی سایت را نیز انجام دهیدو در واقع گوگل 114 المان برای افزایش سئو سایت دارد که باید آن موارد به مو به مو انجام دهید. در غیر این صورت نمیتوانید در صفحات اولیه گوگل قرار بگیرید. چه برسد به اینکه بخواهید جزو نتایج اولیه گوگل باشید. در واقع سئو سایت ارزان نیست زیرا بسیار زحمت دارد. و گوگل تنها 10 سایت را در صفحه اول خود قرار میدهد. بنابراین ببینید که چقدر رقابت در این حیطه زیاد است.