شرکت طراحی سایت وب سازان مرصاد

سئو سایت فروشگاهی

احتمال زیاد صاحب یک سایت فروشگاه اینترنتی هستید که به این صفحه از سایت شرکت ما آمده اید. ممکن است که تجربیاتی از سئو و بهینه سازی سایت داشته باشید. و که متاسفانه برای شما نتیجه بخش نبوده است. یا در ابتدای کار هستید و از همین حالا میخواهید سئو سایت فروشگاهی خود را انجام دهید. اگر صاحب یک سایت فروشگاهی هستید که فروش خوبی ندارید. یا صاحبان کسب و کارهایی آنلاین که مدت زیادی از راه اندازی سایت فروشگاهی سایت شما نمیگذرد در ادامه با ما همراه باشید.

سئو فروشگاهی یکی از شاخه های اصلی دیجیتال مارکتینگ است. و ما در این مقاله قصد داریم که به شما مزایای سفارش سئو سایت فروشگاهی را اعلام کنیم. تا بتوانید با اقدام به سفارش سئو سایت خود در کمترین زمان به سود خوبی برسید.

سایت فروشگاهی یک ویترینی عظیم از فروشگاه شما خواهد بود. طبیعتا نمیتوانید تمام محصولات خود را در ویترین مغازه خود قرار دهید. اما با طراحی وب سایت میتوانید کالاهای خود را نشان دهید. اما مسئله مهم دیگر تعداد بازدیدکنندگان از فروشگاه شما است. خوب اگر بازدیدکننده ای نداشته باشید ویترین شما نیز ارزشی نخواهد داشت. و این جا است که سئو سایت فروشگاهی مطرح میشود. تا بازدیدکنندگان را به سمت مشاده ویترین مغازه شما هدایت کند.

نحوه سئو فروشگاهی

ممکن است برای شما این سوال ایجاد شده باشد. که نرخ تبدیل مشتری کدام کلمات کلیدی بیشتر است. نرخ تبدیل مشتری برای صنایع و تجارت ها متفاوت است. برای عده ای 100 جستجو ماهانه و کلیک بسیار خوب است. و برای عده ای 10000 تا هم بسیار کم است. برای یافتن مقدار جستجو هر کلمه کلیدی ابزارهای مختلفی است که google keyword planner به شما پیشنهاد داده خواهد شد. که میتوانید به صورت ماهانه عدد جستجو ها را به دست آورید.

انتخاب کلمات کلیدی باید بر حسب نوع بازدهی شما نیز باشد. این که چه مدت زمان دارید. و چه نوع محصولی را میخواهید بیشتر بفروشید. که بر حسب آن سئو سایت فروشگاهی شما مشخص شود. برخی از کلمات کلیدی به مناسبت های خاص نرخ جستجوی بیشتری پیدا میکنند. اما بعضی از کلید واژه ها به صورت همیشه جزو کلید واژه های مهم هستند. برای مثال کلید واژه طراحی سایت از ابتدای حضور اینترنت تا الان ترند کلمات کلیدی مرتبط با سایت بوده است.

سئو سایت فروشگاهی
آنالیز وب سایت

بهینه سازی و سئو حرفه ای​

تیم سئو مرصاد وب هر روز به مطالعه روش های جدید و الگوریتم های بروزرسانی شده گوگل میپردازند. و روزانه سایت شما را رصد کرده و سئو سایت فروشگاهی شما را انجام میدهند. زیرا رقابت میان سایت های فروشگاه اینترنتی زیاد است. و نباید لحظه ای از آن دریغ شود. سئو تضمینی و سئو سایت اصولی تضمین بهبود رتبه سایت شما است.

تولید محتوا

تحلیل و گزارش هفتگی منظم​

تولید محتوا مهمترن عنصر حیاتی در بهینه سازی و سئو سایت فروشگاهی شما است. بسیاری از کسب و کارها تولید محتوا در سایت را انجام میدهند. اما نمیدانند که چگونه محتوای بهینه و سئو شده تهیه کنند. تیم سئو شرکت وب سازان مرصاد به صورت تخصصی به نحوه نگارش محتوا نویسی در سایت فروشگاهی شما کمک شایانی خواهد کرد.

خدمات سئو سایت

مشاوره تولید محتوا بهینه​

تیم وب سازان مرصاد در نظر دارد تا برای آرامش خاطر کارفرمایان عزیز به صورت هفتگی گزارش های مربوط به فرآیند سئو سایت فروشگاهی را اعلام دارد. و همچنین در صورت تمایل شما جلساتی به صورت آنلاین و حضوری برگزار خواهد شد. تا با تیم سئو در مورد اهداف و نیازمندی های خود صحبت داشته باشید. تولید محتوا مقوله ای ساده نیست.

اقدامات ویژه

بهترین تعرفه و کیفیت​

با توجه به خدمات زیاد شرکت وب سازان مرصاد تضمین قیمت سئو سایت و قیمت بهینه سازی سایت را به شما میکند. زیرا رضایت مخاطبان و مشتری مداری باعث اعتبار ما میشود. ما در کنار تضمین قیمت تصمین کیفیت را خواهیم داشت. و اگر جستجو کنید متوجه خدمات و قیمت های شرکت ما خواهید شد. کیفیت با قیمت منصفانه همراه است.

سفارش سئو سایت فروشگاهی با وب سازان مرصاد

اگر برای سئو سایت فروشگاهی خود مصمم هستید. و میخواهید که درخواست سفارش سئو سایت فروشگاهی خود را دهید. باید در ابتدا کلمات کلیدی موردنیاز خود را مشخص نمایید. و لیستی از کلمات پرکاربرد در سایت فروشگاهی خود را بیابید. به این دلیل که تعیین کلمات کلیدی در ابتدا کار مسیر را روشن میکند. تا بتوان بر اساس آن استراتژی های سئو سایت فروشگاه اینترنتی شما را تدوین کرد. بدون کلمه کلیدی نمیتوانید فروش خود را بر اساس محصولات افزایش بدهید.

بسیاری از فروشگاه اینترنتی که مشا.ره سئو داده ایم بدون هیچ استراتژی کلمات کلیدی خود را انتخاب میکنند. و گاهی دیده ایم که به صورت رندوم کلمات کلیدی خود را سئو میکنند. این کار شما را به نتیجه خاصی نمیرساند. شما باید به صورت هدفمند کلمات خود را انتخاب نمایید. نظر ما این است که به جای سئو محصولات خاص بر روی دسته بندی محصولات سئو را انجام دهید. بهینه سازی دسته بندی محصولات سایت فروشگاهی اقدام پسندیده تری است.

سئو فروشگاه اینترنتی

هزینه سئو سایت فروشگاهی

سئو و بهینه سازی سایت یکی از نقاط قوت شرکت وب سازان مرصاد است. مشتریان ما بعد از سفارش سئو از مزایای خوبی بهره مند میشوند. که میتوان به افزایش رضایت کاربران، افزایش کلیک، افزایش ورودی سایت و غیره اشاره کرد. که شما نیز میتوانید برای بهره مندی از خدمات سئو وب سازان مرصاد با ما ارتباط برقرار کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه سفارش سئو سایت فروشگاهی با تیم مجرب ما همراه باشید. همکاران ما اقتصادی ترین و بهترین پکیج سئو سایت فروشگاهی را با توجه به نوع محصولات فروشگاه شما به شما معرفی میکنند. که دیگر نیازی به صرف هزینه زیادی بابت تبلیغات سایت خود نداشته باشید.

سئو تضمینی سایت فروشگاهی تضمین میکند. که سایت شما در صفحه اول گوگل در مدت زمان مشخصی قرار میگیرد. البته باید نوع کسب و کار اینترنتی شما در ابتدا تحلیل و بررسی شود. که فروش آنلاین محصولات شما در چه محیطی قرار است که به موفقیت برسد.

طراحی سایت فروشگاه اینترنتی

خدمات سئو سایت در شرکت وب سازان مرصاد

بهینه سازی کد های صفحات

بهینه سازی کدهای سایت فروشگاهی باید هرچند مدت یکبار انجام گیرد. به همین دلیل است که اعلام داریم که یک سایت فروشگاهی اینترنتی نیاز اکید به پشتیبانی ونگهداری سایت دارد. به طوری که هر چند مدت یکبار کد ها رابط کاربری و سمت سرور بهینه سازی شوند.

بررسی و تحلیل رقبا

بررسی و تحلیل رقبا یکی از ماموریت های مهم تیم سئو سایت است. که تیم سئو با تحلیل دیگر کسب و کارهای مشابه شما میتواند کمی و کاستی های شرکت شما را استخراج کند. شرکت طراحی وب سایت وب سازان مرصاد  به صورت حرفه ای با رقیبان شما رقابت میکنند

طراحی و بروز رسانی ظاهر سایت

ظاهر سایت فروشگاهی بسیار مهم است. و تاثیر زیادی بر روی ورودی سایت میگذارد. از آنجایی که مشتریان به سایت شما برای خرید کالاهای مورد نیاز خود سر میزنند. هرچند مدت یکبار رابط کاربری و تجربه کاربری خود را بهبود دهید تا این تغییرات زیبا، مشتریان شما را بازرگرداند.

بهبود سرعت سایت

بهبود سرعت سایت یکی از مزایای مهم سئو و بهینه سازی سایت فروشگاهی با مرصاد وب است. سایت فروشگاهی جزو سایت هایی است که باید سرعت آن بهبود داده شود. زیرا دائم در حال بروزرسانی و افزایش حجم پایگاه داده است. که باید همیشه سرعت لود صفحات بالا باشد.

افزایش نرخ کلیک سایت

افزایش نرخ کلیک سایت یکی از هدف هایی است که بسیاری از سایت های فروشگاهی به دنبال آن هستند. با آوردن سایت فروشگاهی به صفحه اول گوگل میتوانید به چشم مشتریان خود بیابید. که این راه از طریق سئو تضمینی سایت فروشگاهی امکان پذیر است.

تحلیل و بررسی کلمات کلیدی پر بازدید

تحلیل و بررسی کلمات کلیدی پربازدید یکی از وظایف تیم سئو سایت مرصاد وب است. تیم سئو کلمات کلیدی پربازدید را به صورت مکرر سرچ و بررسی میکنند. تا در صورت امکان روی کلمات کلیدی جدیدتر نیز بر روی سایت شما کار شود. که در کنار کلمات کلیدی قبلی این کار انجام میشود.

پیشنهاد گوگل برای سئو سایت فروشگاهی

بهترین ابزار رایگان و قابل دسترس است گوگل است. شما میتوانید عبارات کلیدی که مردم بیشتر جستجو کرده اند را به ترتیب مشاهده نمایید. زمانی که سئو سایت میزنید قطعا یکی از پیشنهادات گوگل سئو سایت فروشگاهی نیز بوده است. زیرا افراد زیاد این واژه را سرچ میکنند. پیشنهادات گوگل برای کلید واژه های بیشتر جستجو شده بسیار ارزشمند است. با این روش میتوانید متوجه شوید که کاربران اینترنت چه عبارات و واژه هایی را بیشتر جستجو کرده اند. و همچنین مترادفات و کلید واژه های مرتبط را نیز میابید.

وبسیما نیز ابزاری برای پیشنهادات کلمات کلیدی مرتبط بر حسب گوگل ارائه میدهد. که شما کلید واژه خود را وارد میکنید. این موتور جستجو به به گوگل متصل است. کلید واژه های مترادف و ترند را به شما نشان میدهد. و میتوانید کلمات کلیدی را دانلود نمایید. و با داشتن یک فایل اکسل در مورد کلمات کلیدی موردنظر خود بهتر تصمیم بگیرید.

طراحی سایت فروشگاهی مارکت پلیس
آموزش تولید محتوا برای محصول سایت فروشگاه

انتخاب کلید واژه در سئو سایت فروشگاهی

در بساری از آموزش های سئو و بهینه سازی سایت در مورد نحوه پیدا کردن کلید واژه ها برای سئو صحبتی به میان نیامده است. نحوه پیدا کردن کلمات کلیدی برای سئو سایت تجربی است. که سعی داریم در اینجا به شما توضیح دهیم.

بسیاری از مواقع برای انتخاب کلید واژه برای سئو سایت فروشگاهی باید خود را جای مشتری بگذارید. ببینید که مشتری شما دنبال چه چیزی است. و چه چیزی را در گوگل جستجو میکند. تا بتواند وارد سایت فروشگاه اینترنتی شما شود. وقتی یک نفر قرار است وارد سایت شما شود. از چه صفحه ای میتواند وارد سایت شما شود. ابزارهای خوبی هم به صورت رایگان و پولی برای انتخاب کلمات کلیدی وجود دارد. که میتوانید عبارات مورد نظر را وارد کنید و آن به شما عبارت ترند در جستجو را پیشنهاد دهد.

طراحی سایت دیجیکالا یکی از پلن های طراحی ما است. زیرا بسیاری از افراد میخواهند مانند این سایت بزرگ فروش اینترنتی باشند. و اگر سایت فروشگاه اینترنتی دارید قطعا سایت دیجیکالا رقیب شما است. کلید واژه های پیشنادات دیجیکالا هدفمند است. که میتوانید از آن ها ایده بگیرید. البته سایت دیجیکالا با برندسازی اینترنتی، دیجیتال مارکتینگ قوی به این رتبه رسیده است.