شرکت طراحی سایت وب سازان مرصاد

سئو سایت گردشگری

برای سئو سایت گردشگری لازم است که یک تیم تخصصی داشته باشید تا بتواند بر روی سایت شما فعالیت داشته باشد. باید بدانید که عموما افرادی که به دنبال شرکت های گردشگری هستند چه کلید واژه هایی را بیشتر جستجو میکنند. برای تمامی مدیران و صاحبان آژانس های گردشگری بسیار مهم است که مسافران بیشتری نسبت به سایر شرکت های گردشگری داشته باشند. رقابت نیز در این عرصه برای آژانس ها یکسان نیست. بهینه سازی سایت گردشگری باعث میشود که شرکت مسافرتی شما رونق بسیار زیادی را پیدا کند.

در واقع روز به روز به تعداد سایت های گردشگری و مسافرتی افزوده میشود. بسیای از این سایت های علاوه بر اینکه تبلیغات سنیگینی میکنند. از شیوه های نوین دیجیتال ارکتینگ برای ارتقا رتبه سایت خود در گوگل تلاش میکنند. در این صورت میتوانند نرخ کلیک را بالا ببرند. و با ساختار مناسب سایت، نرخ تبدیل را نیز افزایش دهند. شاید هنوز ندانید که سئو سایت آژانس مسافرتی میتواند چه تغییری بر روی برندسازی شما داشته باشد. بنابراین ما در اینجا حضور داریم که به شما مواردی را در مورد سئو سایت گردشگری شما عرض کنیم. که بتوانید با کلمات کلیدی در حوزه گردشگری و مسافرتی به جیاگاه های بالایی در گوگل برسید.

در مرحله اول باید ساختار سایت بعد از طراحی سایت گردشگری به صورت کلی بررسی شود. سپس پارامترهایی که نیاز دارید تحلیل و تدوین شود. تحلیل کلمات کلیدی بسیار مهم است که سئوکاران ما بالاترین کلمات کلیدی با نرخ تبدیل را برای شما انتخاب میکنند. با توجه به بروزرسانی الگوریتم های گوگل، تغییر استراتژی های آژانس مسافرتی شما باید زیرنظر متخصصان سئو سایت مسافرتی انجام شود.

سئو سایت گردشگری و آژانس مسافرتی

باید هر بخش سای مسافرتی شما شامل نام، توضیحات، تگ های مرتبط و غیره باشد. سئو تورها بر اساس نام تور، مقصد تور، نوع هواپیما،کشور مقصد و غیره انجام میشود. با سئو سایت گردشگری میتوانید میزان نرخ رزرو تورهای مسافرتی خود را بالا ببرید و از این جهت افزایش فروش داشته باشید. زیرا عموما مردم اولین سایت های مسافرتی که میبینند وارد شده و بلیط خود را رزرو میکنند.

سئو سایت گردشگری بالاترین رتبه در گوگل را برای شما به همراه خواهد داشت. یکی از اصول سئو سایت انتخاب کلمات کلیدی پرکاربرد است. هنگامی که کاربران به دنبال واژه های مرتبط با سایت شما در گوگل هستند باید وب سایت گردشگری شما را در رتبه های اولیه مشاهده کنند تا وارد آن شوند. در این صورت شما میتوانید مخاطبان بیشتری جذب کرده و آن ها را تبدیل به مشتریان دائمی خود کنید. برای مثال زمانی که کاربران عباراتی نظیر تور لحظه ای، بلیط کانادا و غیره را جستجو میکنند سایت شما را ببینند. در این صورت هرچه رتبه شما بالاتر باشد باعث میوشد که سهم بیشتری از خرید و فروش را در بازار گردشگری داشته باشید.

با افزایش رتبه با توجه به بهینه سازی سایت و سئو سایت گردشگری میتوانید درآمد زیادی از ررزو و فروش بلیط های مسافرتی خود داشته باشید. زیرا مخاطبان شما همواره اول به سایت شما مراجعه میکنند بنابراین احتمال فروش بلیط و رزرو تور از سمت شرکت شما بیشتر خواهد بود. در واقع سئو سایت بعد از طراحی سایت آژانس هواپیمایی  یک روند دائمی ندارد. ممکن است امروز یک کلمه کلیدی مهم باشد و فردا باید  بر روی یک دسته کلمات کلیدی بیشتر مانور بدهدی. برای مثال نزدیک عید نوروز تور های داخلی و خارجی بسیار اهمیت پیدا میکنند. شما به عنوان مثال روی تور ارمنستان در عید نوروز تمرکز داشته باشید.

سئو سایت داروخانه
آنالیز وب سایت

بهینه سازی و سئو حرفه ای​

یکی از موارد مهم این است که بتوانید بهینه سازی و سئو تضمینی را در شرکت معتبر انجام دهید.

تولید محتوا

تحلیل و گزارش هفتگی منظم​

یکی از موارد مهم این است که بتوانید گزارش هفتگی تحلیلی و آماری منظمی داشته باشید.

خدمات سئو سایت

مشاوره تولید محتوا بهینه​

تیم مشاوره سئو میتواند به شما کمک کند تا بتوانید محتوای باکیفیت و سئو شده ای را داشته باشید.

اقدامات ویژه

بهترین تعرفه و کیفیت​

بهترین تعرفه سئو سایت در کنار بهترین کیفیت میتواند برای صاحبان وب سایت ها بسیار مناسب باشد.

مشاوره سئو سایت گردشگری در وب سازان مرصاد

کارفرمایان عزیز چنانچه شرکت  وب سازان مرصاد را برای پروژه سئو سایت گردشگری خود انتخاب نموده اید، در درجه اول باعث افتخار ماست که توانسته باشیم شما را در این مورد همراهی کرده باشیم . در درجه دوم می توانید از طریق فرم زیر درخواست خود را ارسال نمایید تا کارشناسان ما در اولین فرصت با شما ارتباط برقرار نمایند .

افزایش سئو سایت گردشگری

  • هنگام استفاده از سئو محلی حتما شرکت خود را در گوگل ثبت نمایید. این کار به کاربران کمک میکند که بتوانید در موبایل و مپ آدرس خود را یافته و رزرواسیون آفلاین را انجام دهید.
  • استفاده از schema information در صفحه اصلی سایت به افزایش نرخ کلیک سایت کمک میکند.
  • آدرس و تلفن شرکت های خود را در صفحه اصلی سایت قرار دهید.
  • گواهی و نمادهای اعتمادسازی برای مشتریان را در معرض دید بگذارید.
  • یکی از مواردی که در سئو سایت گردشگری بسیار مهم است عنوان و توضیحات مناسب است. کاربران میتوانند با توجه به کلیدواژه ها یک راهکاری را برای سئوسایت اصولی ارائه دهند.
طراحی سایت گردشگری

دسته بندی و تگ گذاری در سئو سایت گردشگری

در سایت های گردشگری کلمات کلیدی وجود دارد که خود دارای عبارات کلیدی زیر مجوعه آن هستند. برای مثال تور ارمنستان یک کلمه کلیدی و تور ارمنستان در عید نوروز یک کلمه کلیدی زیر مجموعه است. دسته بندی و تگ گذاری ها در سایت های گردشگری بر اساس کلمات کلیدی است. لازم است نکات زیر را درنظر گرفته باشید :

  • برای انتخاب کلمه کلیدی مناسب برای سئو بر روی نام شهرهای پربازدید تمرکز کنید. برای مثال کلماتی نظیر تور کیش، تور دبی، تور استانبول و غیره
  • برای هر منطقه گردشگری یک صفحه مجزا در نظر گرفته و توضیحات لازم را بنویسید.
  • باید در هر صفحه ای که ایجاد میکنید تمام اصول سئو سایت رعایت شود.
  • رعایت نکاتی مانند عناوین و محتوا در سایت های گردشگری بسیار مهم است

ایجاد صفحه فرود

در سئو سایت گردشگری نیاز به صفحاتی دارید بتوانید تعامل خود را با کاربر حفظ نمایید. این صفحا لندینگ پیج ها عموما هستند که شامل اطلاعات جامعی هستند. برای مثال صفحه اول سایت یک نوع لندیگ پیج است. میتوانید در صفحه اول اطلاعاتی در مورد تورهای پربازدید، جستجوی بلیط هواپیما، جاذبه های گردشگری، هزینه ها مهم است. 

گاهی شما لندینگ پیج ها را برای این ایجاد میکنید که ایمیل مارکتینگ انجام دهید. باید در این صفحه از سایت خود در مخاطبان این علاقه را ایجاد کنید که تور مدنظر شما را تهیه کنند. بار یمثال لندینگ پیج شما اگر در مورد تور ارمنستان است یک صفحه ایجاد کنید و در مورد آب و هوا، جاذبه های گردشگری ارمنستان، واحد های پولی، هزینه های ضروری، آداب و رسوم مردم این کشور، پکیج های تور در ارمنستان و سایر موارد اطلاعاتی را ارائه دهید.

باید در سایت خود برای مخاطبان این علاقه را ایجاد کنید که تور شما همان چزی است که میخواهند. بنابراین بهتر است که اطلاعات جامعی در مورد هر تور ارائه دهید. صفحات فرود باید از نظر سئو تمام اصول را رعایت نمایند. بهتر است که برای هر کلمه کلیدی یک صفحه فرود داشته باشید که اطلاعات جامعی را برای آن ارائه دهید.