شرکت طراحی سایت وب سازان مرصاد
شرایط ساخت فروشگاه اینترنتی

شرایط ساخت فروشگاه آنلاین

یکی از سوالاتی که پرسیده میشود این است که برای ساخت سایت فروشگاهی باید چه کارهایی را انجام داد و به چه چیزهایی نیاز است. خیلی از ما ها فکر میکنیم که راه اندازی وب سایت کار بسیار سختی است. باید زمان و شرایط آن فرا برسید تا شروع کرده و یک سایت برای کسب و کار اینترنتی راه اندازی کنیم. در ادامه در مورد شرایط و پیش نیازهای راه اندازی فروشگاه اینترنتی صحبت خواهیم کرد.

آیا میتوانم یک سایت در اینترنت ایجاد کنم ؟

احتمالا شما نیز به این نتیجه رسیده اید که کسب و کاری که آنلاین شود میتواند متحول شود. حال سوالی که ذهن شما ایجاد میشود این است که آیا شرایط راه اندازی سایت را دارید ؟ در جواب بهتر است که گفته شود هیچ شرط و شروط و پیش نیازی وجود ندارد. شما در هر شرایط و زمان و موقعیتی که باشید میتوانید یک سایت راه اندازی کرده و از آن درآمد کسب نمایید.

فهرست مطالب

راه اندازی سایت فروشگاه اینترنتی چه شرایطی دارد ؟

البته لازم به ذکر است که اگر خود میخواهید که یک سایت با امکانات خوب راه اندازی کنید حتما باید تا حدی به طراحی سایت آشنایی داشته باشید در غیر این صورت چیزی که میخواهید را دست نخوواهید یافت در پکیج طراحی سایت ارزان قیمت شرکت وب سازان مرصاد به شما این امکان داده میشود که با استفاده از قالب آماده سایت خود را به سرعت راه اندازی کنید و به راحتی آن را مدیریت نمایید. روش های مختلفی برای ساخت سایت ها وجود دارد. برخی از آن ها پیچیده و برخی دیگر نیز سخت بوده و به مهارت نیاز دارند. در این راه بهتر است که با توجه به بودجه خود از پکیج های ما انتخاب کنید.

برای اینکه بتوانید به شکل بسیار ساده سایت حرفه ای خود را با قیمت بسیار مناسب راه اندازی کنید از سیستم وردپرس استفاده کنید. با طراحی سایت وردپرسی بدون دانش لازم برنامه نویسی سایت خود را مدیریت کنید. در شرکت طراحی سایت وب سازان مرصاد تمام آموزش ها به گونه ای داده میشود که مشتریان با مشکلی رو به رو نشوند.
برای ساخت سایت ارزان قیمت میتوانید از بخش خرید سایت آماده انتخاب کنید یا اینکه در پرتال ثبت نام کنید. بعد از اینکه ثبت نام خود را انجام دادید میتوانید وارد پنل کاربری شده و از آموزش رایگان طراحی سایت ما بهره مند شوید. بعد از اینکه این ویدیوها را مشاهده کردید میتوانید در کمتر از یک هفته سایت خود را بسیازید.

برای راه اندازی سایت فروشگاه اینترنتی چه تعداد محصول مورد نیاز است ؟

بهتر است که در ابتدای کار بهانه این را نداشته باشید که محصول در دسترس ندارید. زیرا این بهانه ها باعث تاخیر انداختن کار شما میشود و بدانید که در همین لحظه بسیاری از افراد به دلیل تعللی که کرده اید از شما جلوتر خواهند رفت. یکی از موارد این است که باید فروشگاه های اینترنتی محصولات زیادی را داشته باشند. بله درست است اما با فروشگاه فیزیکی متفاوت است.

شما اگر صاحب فروشگاه باشید باید محصولا کامل را داشته باشید در غیر این صورت مغازه شما خالی میماند و جلوه خوبی ندارد. اما فروشگاه اینترنتی به گونه ای است که نیازی به محصولات زیاد ندارید. شما میتوانید با همین تعداد شورع کرده و به ترتیب به آن بیفزایید. برای مثال سایت دیجی کالا که تبدیل به یکی از فروشگاه ای آنلاین بزرگ در ایران شده است در ابتدا فقط محصولاتی مانند گوشی موبایل را به فروش میرساند. شما میتوانید با طراحی سایت مشابه دیجی کالا شروع کرده و کار خود را گسترش دهید.

فروشگاه های اینترنتی که 1 یا 2 محصول دارند درآمد میلیونی دارند. پس شما هم میتوانید با محصولات کم فروش اینترتی خود را شروع کنید. یکی از ویژگی هایی که فروشگاه های اینترنتی دارند این است که محدودیتی در تنوع کالا نخواهید داشت. شما میتوانید هر چند تعداد محصول از هر نوعی که میخواهید را در سایت خود قرار دهید. اما به شما توصیه میکنیم که در ابتدای راه با یک یا 3 نوع محصول شروع کنید. برا یمثال در یک دسته خاص باشد. در این صورت است که اوضاع نیز در سایت شما بهتر خواهد بود. زیرا گوگل متوجه خواهد شد که فروشگاه شما چه نوع محصولاتی را به فروش میرساند.

مدیریت سایت فروشگاهی برای شما چه مقدار زمان بر است ؟

یکی از تصور ها این است که افراد تصور میکنند برای مدیریت یک وب سایت نیاز به پشتیبانی دارند و باید حتما چند نفر را استخدام کنند. اما این باور غلط است. اینکه شما یک کارمند داشته و به کارها رسیدگی کنید نکته مثبتی است و باعث میشود که زمان زیاد داشته باشید. شما در اوایل کار تنها خودتان باید سایت خود را مدیریت کنید زیرا هنوز ترافیک سایت شما به حدی که باید نرسیده است.

شاید تصور کنید که مدیریت سایت و کار با آن نیاز به تخصص دارد. اما این طور نیست شما میتوانید به تنهایی یک سایت با قالب آماده راه اندازی کنید. این کارها زمان زیادی از شما نخواهد گرفت. اگر روزانه 3 ساعت وقت خود را روی کارهای مربوط به سایت بدهید در نهایت یک سایت خوب خواهید داشت. سایت هایی مانند املاک و اجاره ویلا جزو سایت های فروشگاهی نیز محسوب میشوند. شما میتوانید طراحی سایت املاک را در بخش مربوطه ملاحظه فرمایید.

هر روز میتوانید یک پست یا اخبار کوتاه قرار داده و محصولات خود را قرار دهید. در این صورت با گذشت چند ماه خواهید دید که یک سایت حرفه ای با صدها کاربر دارید. تولید محتوا یک از موارد مهم است که باید انجام دهید. باید همواره شما یا هر شخصی که بر روی سایت کار میکند در اوایل روزانه به صفحات سایت شما اضافه کند و انتشار محتوا در سایت شما بپردازد. تا در این صورت بتوانید در رتبه های خوبی نیز در گوگل قرار بگیرید. شما خودتان میتوانید بدون نیاز به افراد یک سایت کامل ساخته و آن را مدیریت کنید. طراحی سایت و فروش اینترنتی شرایط سختی ندارد و شما باید سایت خود را به خوبی مدریت کنید آن ها را رها نکنید.

به اشتراک گذاری پست ها

ادامه دارد …..

تیم تحریریه وب سازان مرصاد
تیم تحریریه وب سازان مرصاد

تیم تحریریه وب سازان مرصاد متشکل از محتوا نویسان است که به کوشش آن ها مقالاتی برای افزایش دانش شما در زمینه طراحی سایت ، سئو و دیجیتال مارکتینگ تولید میشود.

پست های مرتبط را مطالعه کنید ...