شرکت طراحی سایت وب سازان مرصاد

طراحی افزونه وردپرس

طراحی افزونه وردپرس به صورت حرفه ای توسط برنامه نویسان وب سازان مرصاد انجام میگیرد. اگر به دنبال افزونه ای هستید که برای ارتقا سایت خود به آن نیاز دارید. میخواهید که امکانات سایت خود را افزایش دهید و بخشی جدیدی را اضافه نمایید. به شما توصیه میکنیم که از بهترین شرکت طراحی سایت برای طراحی افزونه اختصاصی خود کمک بگیرید. شرکت وب سازان مرصاد مفتخر است که با طراحی افزونه وردپرسی سطح کیفی کسب و کار اینترنتی شما را افزایش دهد.

شاید این سوال پیش بیاید که با وجود پلاگین های متعدد چه احتیاجی به پلاگین نویسی اختصاصی است. لازم به ذکر است که در صورتی که شما درخواستی مبنی بر ساخت پلاگین اختصاصی داشته باشید. همکاران ما در ابتدا از نمونه های موجود جستجو میکنند که مشابه آن وجود نداشته باشد. اگر مشابه آن وجود داشته باشد به شما اعلام میکنند که میتوانید با پرداخت هزینه کم آن را خریداری کنید و دیگر نیازی به پلاگین نخواهید داشت. زیرا پلاگین های اورجینال که شرکت های همکار وردپرس تولید میکنند استاندارد هستند.

همانطور که میدانید افزونه ها به صورت جدا برنامه نویسی و طراحی میشوند. بنابراین ارتباطی با قالب شما نخواهند داشت. افزونه هایی که طراحی میشود باید بر روی تمامی پوسته های وردپرسی به خوبی کار کند. اگر نخواهید از افزنه استفاده کنید میتوانید آن را غیرفعال کنید. و در صورت استفاده از افزونه میتوانید آن را فعال نمایید. شما میتوانید قالب خود را تغییر دهید و مبینید که افزونه های شما تغییری نخواهند کرد.

ساخت پلاگین وردپرس

تاکنون سایت ها و فروشگاه های زیادی افزونه های رایگان،پولی، ترجمه شده و غیره عرضه کرده اند. در اینجا ما امکانی را فراهم کرده ایم که مدیران سایت های وردپرسی بتوانند افزونه اختصاصی خود را داشته باشیند. وردپرس در بخش پلاگین اگر جستجو کرده باشید بالای 36 هزار پلاگین دارد. که این به این معنی است که سیستم محتوای وردپرس بسیار قدرتمند و گسترش پذیر است. با وجود تعداد زیاد این افزونه ها افرادی هستند که طبق سلیقه خود سفارش پلاگین اختصاصی خود را به شرکت های نرم افزاری میدهند.

افزونه ها در صورتیکه پولی باشند هزینه سالیانه از مشتری دریافت میکنند. که هزینه آن بیش از این است که پلاگین اختصاصی خود را طراحی کنید. افزونه های قدرتمند انگلیسی هستند بنابراین برای افراد مبتدی مشکل ساز است که بتوانند با آن ها کار کنند. باید این افزونه ها فارسی سازی شوند. افزونه هایی هستند که امکانات بیش از اندازه دارند که کاربر دچار سردرگمی میشود. بنابراین بهتر است افزونه ای طراحی شود که امکانات و قابلیت های اضافه و غیرکاربردی نداشته باشد. ارتقا و تغییرات افزونه ها بسیار سخت و پیجیده است بنابراین بهتر است که طراحی افزونه اختصاصی خود را سفارش دهید. تا یک افزونه سبک و کاربردی مطابق با سلیقه شما طراحی و ساخته شود.

طراحی افزونه وردپرس

سفارش ساخت افزونه وردپرس اختصاصی

در دنیای وردپرس افزونه های زیادی وجود دارد که بسیاری از آن ها قدرتمند و بسیاری از آن ها ساده هستند که صرفا یک نیاز را برطرف میکنند. اکر افزونه های قدرتمند انگلیسی هستند. و به همین دلیل برای استفاده در سایت های وردپرسی باید فارسی سازی شوند. مدیران سایت ها نیز نیاز به ساخت افزونه سفارشی و اختصاصی دارند تا بتوانند قابلیت را که دیگر افزونه ها ندارند به سایت خود اضافه کنند. افزونه هایی که ما طراحی میکنیم با تمامی قالب های آماده و اختصاصی سازگاری دارند. میتوانید در بخش خرید قالب آماده وردپرسی با ما همراه باشید.

کدنویسی اصولی و استاندارد پلاگین و افزونه ها بسیار هم است. وردپرس یک پلتفرم رایگان است که در حال توسعه میباشد از این رو در کنار آن باید قالب سایت و پلاگین ها نیز به روزرسانی شوند. اگر پلاگین بر اساس تکنولوژی و بروزرسانی های جدید نباشد با مشکل مواجه خواهید شد. نکته مهم در طراحی پلاگین وردپرس این است که باید پلاگین وردپرسی با اکثر افزونه ها و قالب ها سازگار باشد و هیچگونه تداخل و ناسازگاری نداشته باشد. برای طراحی سایت وردپرسی به صورت اختصاصی یا طراحی پلاگین سفارشی میتوانید با کارشناسان ما در تماس باشید.

طراحی سایت رایگان

افزونه یا پلاگین وردپرس چیست ؟

افزونه یا پلاگین یک نرم افزار یا بخشی از نرم افزار است که قادر است تمام امکانات جدید را به سایت شما اضافه کند. در واقع یک ماژولی است که به سایت شما متصل میشود که کاری را انجام دهد. میتوانید آن را غیر فعال کنید. و مشکلی برای سایت شما نیز به وجود نمی آورد. به کمک افزونه ها میتوانید ویژگی ها و قابلیت های متعددی به سایت خود اضافه کنید.

برای مثال فرم ارسال ایمیل، سیستم آزمون آنلاین، تعیین قیمت، پیشنهاد کالا و غیره از افزونه های وردپرسی هستند که هر کدام یک یا چندین کار را بر عهده دارد. این افزونه ها برای چندین هدف مختلف ساخته میشوند. وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای محبوب و قدرتمند است که از پلاگین های متعددی که ساخته میشوند پشتیبانی میکند. تاکنون هزاران افزونه وردپرسی به صورت رایگان و غیر رایگان برای وردپرس طراحی شده است.

متاسفانه بیشتر پلاگین ها زبان فارسی را پشتیبانی نمیکند. به همین دلیل است که مدیران سایت سفارش طراحی افزونه وردپرس را به جای استفاده از افزونه های دیگر میدهند. این افزونه های تولید شده توسط تیم وب سازان مرصاد به صورت اختصاصی وجود دارند و برای کاربران فارسی زبان مورد استفاده قرار میگیرند.

طراحی پلاگین اختصاصی وردپرس

بسیاری از مشتریان از ما میپرسند که که چرا باید افزونه از ابتدا طراحی شود و این که با همین پلاگین های آماده ای که در وردپرس وجود دارد استفاده شود. لازم به ذکر است هر کسب و کار قابلیت های مربوط به خود را نیاز دارد. و در سایت های وردپرسی نمیتوان افزونه ای را دقیقا مشابه با آن ها که نیاز دارید پیدا کنید. شباهت هایی دارد و مطابق با اصل چیزی که میخواهید نیست. بنابراین ما طراحی پلاگین اختصاصی وردپرسی را با هزینه بسیار ارزان مطابق با نوع سایتی که دارید انجام خواهیم داد.

باید مطابق با هر نوع ساتاری که نیاز دارید توابع مخصوص نوشته و به کد افزونه اضافه شود. از طرف زبان ما فارسی است و با افزونه مطابق با زمان و نوع کسب و کار محلی ما تغییر نماید. شرکت ما در کنار انواع طراحی سایت، سئو سایت و اپلیکیشن برای شما طراحی پلاگین اختصاصی وردپرس نیز انجام خواهد داد که با توجه به آن میتوانید امکانات بی نظیری در سایت وردپرسی خود داشته باشید.

ویژگی های طراحی افزونه وردپرس توسط وب سازان مرصاد

سازگاری با نسخه های وردپرس و سایر افزونه های رایج در وردپرس
طراحی مناسب و به روز همراه با کدنویسی استاندارد و بهینه
امنیت و سرعت بالای سایت
ایجاد پنل مدیریتی افزونه برای تغییر تنظیمات افزونه
گارانتی و پشتیبانی از تمام افزونه های تولید شده توسط ما

ساخت پلاگین وردپرس

سوالات متداول

چه زمانی طراحی پلاگین وردپرس لازم است ؟

بسیاری از خدمات رایج که در سایت به آن نیاز دارید توسط توسعه دهندگان ایجاد شده است. شما نیز میتوانید زمانی اقدام به ساخت افزونه جدید وردپرسی کنید که افزونه ای با اهداف شما در وردپرس وجود نداشته باشد. یا اینکه افزونه های موجود با نوع مازولی که میخواهید منطبق نیستند. بسیاری از افزونه ها از زبان فارسی پشتیبانی نمیکنند و کار را برای شما سخت کرده اند. و یا اینکه یک افزونه اختصاصی برای خود میخواهید که سایرین از آن استفاده نمیکنند.

پشتیبانی افزونه اختصاصی وردپرس چگونه است ؟

هر افزونه و پلاگین وردپرسی نیاز به بروزرسانی و ارتقا کیفیت دارد. بعد از طراحی افزونه و نصب آن در سایت ممکن است مشکلاتی به وجود آید که برای این منظور ما تا 6 ماه اول به صورت کامل رایگان افزونه های خود را پشتیبانی میکنیم و در صورتی که نیاز به بروزرسانی نسخه فعالی داشت آن را انجام خواهیم داد. پشتیبانی خطاهای احتمالی نیز در این مدت برای شما انجام میشود زیرا زمانی که محصول با داده های واقعی کار کند جزئیات کار دیده خواهد شد که تمامی موارد رفع میشود.

قیمت ساخت پلاگین اختصاصی وردپرس چقدر است ؟

هزینه ساخت پلاگین وردپرس با توجه به کارایی افزونه متفاوت است. هرچه زمان بیشتری برای کدنویسی داشته باشد به طبع گران تر خواهد بود. ما تلاش میکینم گه افزونه های با سطح کیفی بسیار بالا تولید کنیم تااز این طریق بتوانیم مطابق با اهداف شما همگام باشیم. برای سفارش طراحی پلاگین وردپرسی و اطلاع از تعرفه ساخت افزونه وردپرس و قیمت طراحی سایت وردپرس میتوانید با کارشناسان ما در تماس باشید.

نحوه پرداخت هزینه سفارش طراحی افزونه وردپرس به چه صورت است ؟

نحوه پرداخت کارفرما به قیمت طراحی افزونه بستگی خواهد داشت. در پروژه هایی که کوچک تر است بین یک الی دو مرحله هزینه از شما دریافت میشود. و در پروژه های بزرگ تر نیز به این صورت است که تمامی موارد به صورت تقسیم بندی شده ارائه میشود و شما میتوانید در سه مرحله نیز پرداخت خود را انجام دهید تا در این صورت با خیال راحت سفارش خود را بسپارید. زیرا در شرکت ما امکان ساخت افزونه و طراحی سایت اقساطی وجود دارد