شرکت طراحی سایت وب سازان مرصاد

طراحی اپلیکیشن باربری

طراحی اپلیکیشن باربری : با توجه به مدرن شدن کشورها و تکنولوژی طراحی اپلیکیشن حمل و نقل بسیار مورد توجه قرار گرفته است. نیازها همواره به شکل های جدید در حال تغییر هستند. برای مثال شما برای ارسال بار خود باید به شرکت های مختلف مراجعه میکرند و یا تماس میگرفتند. تصور کنید که اسباب کشی منزل دارید تنها با یک شماره تلفن کار خود را انجام میدادید و در آخر برای هزینه ها دچار مشکل مشکل میشدید زیرا هماهنگ کردن از طریق تلفنی مناسب نیست.

حمل و نقل بار یکی از موارد مهم در تجارت کالا است. اپلیکیشن های زیادی برای حمل بار وارد بازار شده اند. شما نیز احتمالا از آن ها استفاده کرده اید. شما نیز میتوانید مانند این اپ ها اقدام به طراحی اپلیکیشن حمل و نقل بار کنید. که مطمئن باشید بسیاری از شرکت ها، کارخانه ها و حتی افراد عادی به این نوع اپ ها نیاز پیدا میکنند. تا بتوانند از این طریق نیازهای اساسی شرکت یا فردی را برطرف نمایند.

سود آوردی در صنعت حمل و نقل نیز کم نیست. صنعتی حمل و نقل همانطور که میدانید بخش بزرگی از جامعه را دربر گرفته است. بنابراین بهتر است که در ابتدا اقدام به طراحی سایت باربری خود کنید. و سپس در کنار آن یک اپلیکیشن باربری حرفه ای داشته باشید. تا کاربران از این طریق همیشه به شما درخواست های خود را ارسال کنند. زیرا افراد با نصب یک اپلکیشن کارآمد کمتر اقدام به پاک کردن آن میکنند.

مزایای طراحی اپلیکیشن باربری

مدیریت انبار

شما میتوانید با استفاده از اپلیکشن حمل و نقل بار، انبار ها را نیز مدیریت کنید. و تعداد و جزئیات محصولات و ارسال ها را در دست داشته باشید. مدیریت موثر انبار بسیار مهم است که هر سیستمی باید به درستی آن را مدیریت کند.

هوشند سازی عملیات

شما از طریق طراحی اپلیکیشن حمل و نقل میتوانید تمام حمل و نقل ها و سفارشات خود را هوشمند سازی کنید. دیجیتالی کردن فرآیند و عملیات یکی از ویژگی های مهم است که باعث میشود که کارهای شرکت شما به صورت منظم و از روی نقشه پیش رود.

نیروی انسانی

شما میتوانید بخشی برای نیروهای خود طراحی کنید که با استفاده از اپلکیشن ارسال های و سفارش ها را به ثمر برسانند. این اپلیکیشن یک مسیر راه برای کارمندان و نیروی انسانی شما خواهد بود که باعث دقت بیشتر ان ها میشود.

بهینه سازی زمان بندی ارسال کالا

از مزایای طراحی اپلیکیشن باربری بهینه سازی زمان بندی تحویل کالا است. افرادی که به ماشین های حمل و نقل شما نیاز داشته باشند باید ثبت نام کنند و در قسمت سفارش باید زمان تحویل کالا را مشخص نمایند.

درآمد بیشتر

مشتریان با مشاهده اینکه شما سایت و اپلکیشن باربری دارید بیشتر از خدمات شما استفاده میکنند. و شما را نیز به سایرین در صورت رضایتمندی توصیه خواهند کرد. با افزایش مشتری درآمد شما نیز بیشتر خواهد شد.

برندسازی

شما میتوانید با ساخت اپلیکیشن حمل و نقل بار برای شرکت و تجارت خود یک نام و رسم خوبی بر جای بذارید. و امروزه چون تمام تبلیغات های مهم از طریق فضای مجازی انجام میشود اولین راه نیز داشتن سایت و اپلیکیشن مناسب است.

طراحی اپلیکیشن باربری
طراحی سایت رایگان

برترین اپلیکیشن های باربری

اوبار

اوبار یکی از سامانه های هوشمند سازی حمل و نقل است. که صاحبان بار به صورت مستقیم میتوانند با رانندگان ارتباط داشته و هماهنگی های لازم را انجام دهند. میتوانید سفارشات حمل و نقل خود را برای هر مقصدی که میخواهید ارسال نمایید. طراحی اپلیکیشن حمل و نقل مشابه اوبار را میتوانید در شرکت ما سفارش گذاری کنید.

زینگ

اپلیکیشن زینگ یکی از اپ هایی است که برای رانندگان تریلر و کامیون ایجاد شده است که میتوانند به اطلاعات بارهای سراسر کشور دسترسی داشته باشند. پس از ثبت سفارش صاحب بار در اپ و درخواست های رانندگان، یکی از درخواست ها انتخاب میشود. در این اپ رانندگان محل های فعالیت و نوع مشخصات خودرور خود را وارد میکنند. شرکت ها و انباردارها نیز از طریق اپ رانندگان کامیپون و تریلی را آنلاین انتخاب میکنند. هر دو طرف باید کاملا ویژگی های خود را در اپلیکیشن مشخص نماید. برای سفارش طراحی اپلیکیشن باربری مشابه زینگ میتوانید با ما تماس حاصل فرمایید.

الوپیک

الوپیک پیک یکی از اپلیکیشن هایی که در زمینه حمل و نقل آنلاین فعالیت دارد. شما میتوانید سفارش خود را ثبت نمایید تا مرسوله شما در سریع ترین زمان و با امنیت کامل به مقصد موردنظر برسد. در این اپلیکیشن پیک موتوری، تاکسی سواری، وانت بار و غیره وجود دارد. طراحی اپلیکیشن مشابه الوپیک را از شرکت دئووب درخواست نمایید. سایت الوپیک نیز با توجه به رتبه ای که دارد باعث شناخته شدن بیشتر این برند شده است. به همین دلیل است که باید سئو سایت باربری را در کنار ساخت اپلیکیشن حمل و نقل باید جدی بگیرید.

بارکو

اپلیکیشن بارکو یکی از اپلیکیشن های باربری است که کاربران با مشخص کردن مبدا و مقصد خود میتوانند با چند کلیک خودروی مورد نظر خود را انتخاب کنند. و حمل بار مطابق با جزئیات سفارش انجام شود. در این اپلیکیشن وسایل حمل و نقل شامل مینی وانت، وانت بار، نیسان، کامیونت هستند. شما اگر اسباب کشی دارید میتوایند فرآیند اسباب کشی اعم از جمع کردن و جابه جایی و چینش را به این اپ واگذار کنید. برای طراحی اپلیکیشن باربری مشابه بارکو با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

ساخت اپلیکیشن حمل و نقل

حمل و نقل از ابتدا تا حال یکی از پایه های مهم در بازار و تجارت بوده است. شرکت های حمل و نقل بسیاری وجود دارند. و این شرکت ها به توجه به تغییر رویه نیاز بازار ترجیح داده اند که هزینه بابت طراحی سایت و طراحی اپلیکیشن باربری خود کنند. در دنیای رقابتی امروز، صنایع برای کسب مزیت رقابتی نیاز دارند که ابزارهای حرفه ای و پیشرفته ارائه دهند. همانطور که میدانید طراحی اپلیکیشن حمل و نقل بار یک نوع طراحی اپلیکیشن خدماتی محسوب میشود.

شرکت های لجستیک پی برده اند که مردم از اپلکیشن های موبایل زیاد استفاده میکنند. بنابراین از این طریق میتوانند سفارشات بیشتری دریافت نمایند و به سودآوری برسند. برای بهره مندی از مزایای فناوری پیشرفته بهتر است که دست به کار شوید. و بخش حمل و نقل و تدارکات خود را به صورت اینترنتی هوشمند سازید. باید سایت شما در گوگل بهینه سازی شود تا اپلیکیشن شما نیز شناخته شود و مردم از آن برای حمل نقل بار خود استفاده نمایند.