شرکت طراحی سایت وب سازان مرصاد

طراحی اپلیکیشن بیمه

طراحی اپلیکیشن بیمه یکی از روش های درآمدزایی برای شرکت های بیمه و کارگزاری های بیمه است. همانطور که میدانید تعداد شرکت ها ارائه دهنده خدمات بیمه زیاد شده است. بنابراین باید بستری مناسب باشد تا افراد بتوانند از این طریق بیمه نامه های مختلف را با هم مقایسه نمایند. با توجه به وجود تنوع در بیمه نامه ها و شرکت ها ، افراد تمایل دارند که بستری وجود داشته باشد که یک بیمه مناسب خود را در کمترین زمان ثبت نام کرده و دریافت نمایند.

لازم به ذکر است که طراحی اپلیکیشن بیمه یکی از راه های جذب مشتری است. شما برای رقابت با سایر شرکت های بیمه ای میتوانید این ویژگی را به شرکت خود اضافه کنید. اکثر مشتریان تمایل دارند که بدون اتلا وقت و با کمترین هزینه، خدمات بیمه ای خود را انجام دهند. شرکت های بیمه ای برای جلب رضایت مشتریان به استراتژی محکمی نیاز دارند. شرکت ها با طراحی اپلکیشن خدمات آنلاین بیمه خود را بهبود میدهند. و میتوانند به سیل عظیمی از تقاصای مردم پاسخ مثبتی بدهند.

ویژگی های طراحی اپلیکیش بیمه با وب سازان مرصاد

  • تمامی فرآیند های کاری شما مرتبط با سفارش بیمه نامه، جستجوی بیمه نامه و غیره را خودکار میکند.
  • شما به اطلاعات بسیار جامعی درباره شرکت بیمه ای خود دستیابی دارید.
  • منجر به افزایش جذب مشتریان جدید میشود و میتوانید به صورت مستقیم بازخورد ها را از افراد دریافت نمایید.
  • شما میتوانید از طریق به صورت شبانه روزی با مشتریان خود در ارتباظ باشید . و کاربران را به مشتریان دائمی خود تبدیل کنید.
  • با توجه به شخصی سازی اطلاعات اپلیکیشن کارگزاری بیمه میتواند بیمه هایی که مناسب شما است را پیشنهاد دهد
  • تنظیم قرارداد بیمه بسیار ساده بوده و در عرض جند دقیقه شما میتواند بیمه نامه خود را فعال نمایید.
  • طراحی کاملا اختصاصی بر اساس نیازهای کاربران
  • حفظ امنیت و حریم خصوصی کاربان
  • امکان پرداخت آنلاین با تمامی درگاه های بانکی عضو شتاب
  • ارائه انواع فرم های ثبت نام بیمه ای به صورت آنلاین
  • طراحی رابط کاربری و تجربه کاربری عالی و زیبا
  • امکان آپلود و دانلود مدارک بیمه ای
  • امکان دریافت آنلاین حق بیمه
مشاوره طراحی سایت
طراحی سایت رایگان

معروف ترین اپلیکیشن های بیمه ای

بیمه بیدار

یکی از اپلیکیشن های بیمه ای بیمه بیدار است. در این اپلیکیشن میتوانید اطلاعات تمامی بیمه های خود را دریافت کنید. در این اپلیکیشن نیز یادآوری اقساط بیمه و غیره توسط پایمک و اعلان ا به شما گزارش داده میشود. میتوانید آمار فروش انواع بیمه نامه ها را در این اپ مشاهده نمایید. برای طراحی اپلیکیشن مشابه بیمه بیدار میتوانید در شرکت دئووب سفارش خود را ثبت نمایید.

بیمه مرکوری

بیمه مرکوری یکی از بیمه های تازه تاسیس است که در زمینه خودرو خدمات ارائه میدهد.خدمات این اپ شامل انوع بیمه نامه های ماشین و سفر است. قیمت این بیمه نامه ها نیز با توجه به نوع خودرو، سفر و غیره تعیین میشود. این اپلیکیشن کاملا آنلاین بوده و میتوانید به صورت هوشمند خدمات بیمه ای را انجام دهید. برای اطلاعات بیشتر طراحی سایت خودرو و طراحی سایت مشابه باما را مطالعه نمایید.

بیمیتو

بیمیتو یکی از اپلیکیشن های خرید و مدیریت بیمه نامه ها است. با اپلیکیشن بیمیتو میتوانید خدمات بیمه ای شرکت های مختلف بیمه را با هم مقایسه کنید. و با آگاهی کامل خرید خود را انجام دهید. در این اپ اعلاناتی در مورد تاریخ سررسید بیمه ها، تاریخ اتمام بیمه نام ها و غیره برای یادآوری ارسال میشود. شما میتوانید هر زمان که خواستید به خدمات بیمه ای خود دسترسی داشته باشید. طراحی سایت و اپلیکیشن مشابه بیمیتو را میتوانید از شرکت وب سازان مرصاد مطالبه کنید.

هشتک بیمه

هشتک بیمه یکی از اپلیکیشن های خدمات بیمه ای است که در آن مشتریان درخواست خود را ثبت میکنند. که نمانیدگان مربوطه درخواست های مشتریان را مشاهده میکنند. و پس روال کار بیمه ای افراد را انجام میدهند.

مشاوره برای راه اندازی سایت

بعد از سفارش طراحی سایت تازه کار شما آغاز میشود. شما باید بیش از پیش یک سایت خوب را راه اندازی کنید. بازاریابی اینترنتی یا دیجیتال مارکتینگ، سئو سایت، تبلیغات گوگل، تبلیغات در شبکه ای اجتماعی و غیره از ابزارهایی برای توسعه و رونق تجارت اینترنتی شما هستند. که با یک مشاوره حرفه ای سایت در مورد این موارد اطلاعات کسب کنید. و از این میان بهترین ها را انتخاب نمایید.

مشاوره سایت و کسب و اطلاع فنی ابهامات شما را برطرف میسازد. بنابراین باید در ابتدا چشم اندازی از راه اندازی سایت خود را در شش ماه، یک سال، ده سال یا غیره داشته باشید تا به تامین منابع فنی و انسانی که نیاز خواهید داشت اقدام کنید. دریافت مشاوره طراحی سایت یعنی طراحی سایت حرفه ای دقیق و اصولی بدون داشتن نقصی.

مشاوره فنی سایت میتواند با موانع زیادی رو به رو شود. اکثر کسانی که درخواست مشاوره طراحی سایت دارند به مشکل در روند کار برخورده اند. چه خوب است که در همان ابتدای راه اندازی سایت با یک مشاوره حرفه ای مشورت کنیم. مشاوره در هر زمان که نیاز داشته باشید خوب است. اما زمان طلایی برای مشاوره طراحی سایت قبل از اقدامات نهایی باشد. شناخت موانع در ابتدای مسیر میتواند به مشتریان در ایجاد هرگونه برنامه در آینده کمک کند.

مزایای طراحی اپلیکیشن بیمه

خدمات مشاوره ای

شما با مشاوره آنلاین خدمات بیمه میتوانید در سریع ترین حالت پاسخ سوال خود را دریافت کنید. و نیازی نیست که ساعت ها پشت خط شرکت کارگزاری بیمه ای بمانید.

اطلاعات جامع

در اپلیکیشن بیمه تمامی اطلاعات مرتبط با دفاتر بیمه ای وجود دارد. با چند کلیک میتوانید تمامی اطلاعات مربتط به شرمت بیمه اعم از شرت، شعبه و غیره را دریافت کنید.

اعلان به کاربر

یکی از ویژگی های خوب اپلیکیشن بیمه ارسال نوتیفیکیشن است که میتواند درباره تاریخ تمدید بیمه ها، تخفیفات و تبلیغ باشد. همانطور که میدانید افراد همیشه گوشی موبایل در دست دارند بنابراین اعلان ها را به راحتی مطلع میشوند.

بالا بردن اعتبار شرکت

شرکت بیمه ای که اپلیکیشن خوبی دارد نسبت به شکتی که اپلیکیشن ندارد ارجع تر است. البته این موضوع را مردم تعیین میکنند. زیرا شرکتی که برا ی مشتریان خود ارزش قائل شده اقدام به ساخت اپلیکیشن در کنار طراحی وب سایت خود کرده است بنابراین مشتریان از آن بیشتر راضی خواهند بود. شما میتوانید از این طریق خود را تبدیل به برند کنید. و رتبه و اعتبار سایت و شرکت خود را افزایش دهید. برای مثال اپلیکیشن بیمیتو را ملاحظه فرمایید که چگونه تبدیل به برند شده است.

روند سریع تر

یکی از مزایای مهم طراحی اپلیکیشن خرید بیمه این است که میتوانید خدمات بیمه ای بسیار ساده و در زمان کم دریافت کنید. شما با چند کلیک میتوانید از مزایای خوب این اپ بهره مند شوید.

مشاوره طراحی سایت با وب سازان مرصاد

بهبود فرآیند خدمات با ساخت اپلیکیشن بیمه

با ساخت اپلیکیشن بیمه میتوانید به صورت شبانه روزی به دفاتر بیمه ای متصل باشید. تعطیلی یا ساعت غیر اداری معنا نخواهد داشت. چون کاربران میتوانند هر زمان که خواستند خدمات بیمه ای خود را انجام دهند. با ساخت اپلیکیشن بیمه میتوانید به صورت مستقیم با کارشناسان بیمه به صورت آنلاین در ارتباط باشید. و بهترین خدمات را از آن ها دریافت نمایید. طراحی اپلیکیشن مقایسه بیمه کاربردهای بسیار زیادی هم برای شرکت های بیمه و هم نمایندگی های بیمه خواهد داشت. و از همه مهمتر رضایتمندی مشتریان است که با وجود این اپ تکیمیل میشود.

هانطور که میدانید در زندگی امروزی زمان بسیار اهمیت دارد و شما در پی این هست که در وقت و انرژی خود صرفه جویی کنید. طراحی اپلیکیشن بیمه برای زندگی امروز یک ضروری است. مشتریان باید بتوانند گزارشات مالی و خسارتی خود را مشاهده نمایند. باید بتوانند پرداخت هزینه بیمه نامه ها را به صورت اقساط پرداخت کنند. و از همه مهمتر اینکه مشتریان میتوانند به راحتی بیمه نامه ها با هم مقایسه کرده و بعد اقدام به خرید کنند.