شرکت طراحی سایت وب سازان مرصاد

طراحی اپلیکیشن خدماتی

طراحی اپلیکیشن خدماتی برای کسب و کارهای امروزی یک اصل به شما می آیند. شما برای توسعه فعالیت های خود نیازمند به این هستید که رد صنعت دیجیتال کارتنیگ فعالیت خوبی داشته باشید. باید از طریق سهم بزرگی در بازار جهانی داشته باشید. شرکت وب سازان مرصاد خدماتی متنوعی در طراحی انواع اپلیکیشن ها ارائه میدهد که برای کسب و کارهای بزرگ و نوپا بسیار مناسب است. بنابراین اگر تازه کار هم هستید میتوانید از این طریق با شرکت های بزرگ به رقبت بپردازید. فقط چیزی که اهمیت دارد این است که بتوانید استراتژی منظمی برای طراحی اپلیکیشن خدماتی خود داشته باشید.

برای آنلاین شدن باید تلاش کنید و در آینده نیز نتایج خوبی خواهید دید. با طراحی اپلیکیشن خدماتی میتواند سهم بزرگی از بازار را در حوزه کاری خود داشته باشید. و این فرصت برای تمامی کسب و کارها وجود خواهد داشت. بنابراین چیزی که اهمیت دارد این است که شما بتوانید ایده های نو و خلاقانه ای در زمینه کسب و کار خود داشته باشید. و با بهترین شرکت طراحی سایت و اپلیکیشن معتبر در این زمینه مشورت نمایید تا اپلیکیشن اختصاصی برای شما راه اندازی شود.

یکی از اپ های پرکاربرد که در حوزه های متنوعی میتواند انجام شود طراحی اپلیکیشن خدماتی است. افراد از این طیق میتوانند خدمات و سرویس های خود را به شیوه ای نوین به کاربارن و مشتریان خود ارائه دهند. شیوه اینترنتی کردن کسب و کارها اعتماد مشتریان را بیشتر جذب خواهد کرد.

کسب درآمد با ساخت اپلیکیشن خدماتی

با طراحی اپلیکیشن خدماتی میتوانید درآمد خود را افزایش دهید. آنچه که برای مشتریان مهم است کیفیت ارائه دهی خدمات است. شما میتوانید از طریق برنامه اندروید و IOs این کیفیت را تا میزان زیادی افزایش دهید. مشتریان در واقع میتوانند درخواست های خد را ثبت نمایند. و شما نیز به آن ها اطلاع رسانی نمایید. یک اپلیکیشن خدماتی به صورت دائمی و رایگان پل ارتباطی شما با مشتریان وفادار را حفظ خواهد کرد. آنچه که این پل ارتباطی را نگه میدارد ارسال نوتفیکیشن های موثری است که کاربر را مجاب به استفاده از اپلیکیشن شما کند.

ویژگی های طراحی اپلیکیشن خدماتی
معرفی خدمات و سرویس ها
ثبت نام مشتریان به صورت آنلاین
دسته بندی و جستجوی آسان خدمات
مشخص کردن محل خدمات رسانی از طریق Gps موبایل
مشخص کردن زمان خدمات رسانی
امان ارسال و دریافت پیشنهادات و پیام های تیکتینگ

طراحی اپلیکیشن خدماتی

مخاطبان طراحی اپلیکیشن خدماتی

دو گروه مخاطب برای اپلیکیشن های خدماتی وجود دارند. گروه اول کاربران و مشتریان خستند که از اپلیکیشن های خدماتی برای انجام کارهای خود استفاده میکنند. گروه دوم نیز افاردی هستند که دارای تخصص و حرفه هسند که از طریق این شرکت های خدماتی ، انتخاب شده و خدماتی را به کاربران ارائه خواهند داد و درآمدی کسب خواهند کرد.

ممکن است که شما یک اپلیکیشن خدماتی باشید که تمامی افراد ارائه دهنده خدمات کارمندان شرکت خدماتی شما باشند. اما ممکن است که شما صرفا یک بسیتر خدماتی فراهم کرده باشید که رابطی میان گروه اول و دوم باشید. به همین دلیل ساخت اپلیکیشن خدماتی شما باید به گونه ای باشد که نیاز هر دو گروه را به خوبی برطرف نماید. باید فیلترها، دسته بندی ها، موقیعت یابی های حرفه ای در اپلیکیشن خود قرار دهید تا کار افراد را آسان سازید.

بعد از اینکه یک طرح و نقضه ایده آل و منحصر به فرد نوشته شد باید خود را به جای هر دو گروه مخاطب قرار دهید. و باید مراحل فنی اپلیکیشن را مورد تست و آزمون قرار دهید. باید ببینید که اپ شما تحت چه مواقعی به موفقیت بیشتری خواهد رسید. اپلیکیشن خدماتی اختصاصی شما باید به صورت دقیق بازار هدف را شفاف سازی نماید. بهینه سازی و نحوه راه اندازی اپلیکیشن ها بسیار مهم است که شرکت وب سازان مرصاد در این راه به شما کمک بسیار زیادی خواهد کرد.

طراحی سایت رایگان
طراحی اپلیکیشن مشابه آچاره

بهترین اپلیکیشن خدماتی

آچاره

یکی از اپلیکیشن های پرکاربرد در حوزه خدماتی رسانی اپ آچاره است. آچاره بستری است که افراد میتوانند افراد متخصص در حوزه های مختلف تعمیرات، تاسیسات ، خدمات منازل و غیره را بیابند. هر زمان که نیاز به یک متخصص دارید میتوانید از طریق اپ درخواست خود را ارسال نمایید. و تیم پشیتبانی نیز در کمترین زمان ممکن برای ارائه خدمات با شما تماس خواهد گرفت. برای طراحی اپلیکیشن مشابه آچاره با تیم ما در تماس باشید.

دویو

اپ خدماتی دویو در زمینه های مختلف وگسترده ای فعالیت دارند. که میتوان به خدمات نظافتی، ساختانی، تعمیرات، برگزاری مراسم، نگهداری و پرستاری، تدریس، تشریفات، زیبایی، فنی و غیره اشاره کرد. که تمامی این ها بخشی از خدمات متنوع این اپلیکیشن است. برای طراحی اپلیکیشن خدماتی مشابه دویو میتوانید با کارشناسان ما مشور نمایید. در این اپ دسته بندی خدمات بسیار مهم است. شما باید خدمات متنوع خود را در دسته های مرتبط قرار دهید تا افراد زودتر به هدف خود برسند.

الوپیک

یکی از اپلیکیشن های خدماتی که در زمینه باربری و حمل و نقل فعالیت چشمیگری دارد میتواند به اپلیکیشن الوپیک اشاره کرد. با طراحی اپلیکیشن حمل و نقل میتوانید به افراد کمک کنیم که برای ارسال و دریافت کالا از پیک های این شرکت استفاده کنند و از این طریق در وقت و هزینه آن ها نیز صرفه جویی میشود. زمان ارسال کالا و موقعیت ارسال کالا در این اپ باید به صورت دقیق مشخص شود. افراد میتوانند بعد از ارسال کالا آن را ردیابی نمایند و رسید موردنظر را نیز به صورت آنلاین دریافت نمایند. برای طراحی اپلیکیشن مشابه الوپیک با کارشناسان ما در تماس باشید.

سنجاق

یکی از اپلیکیشن های خدماتی به نام سنجاق است که خدمات متوعی ارائه میدهد. از خدمات اپلیکیشن سنجاق میتوان به نصب کاغد دیواری، سمپاشی، دوخت کاور مبل، نظافت، نصب دوربین مدار بسته، قالیشویی، اسباب کشی و غیره اشاره کرد. با طراحی اپلیکیشن خدماتی مشابه سنجاق میتوانید کسب و کار خود را تا میزان بسیار زیادی گشترش دهید. هرچه خدمات شما متنوع تر باشد باعث جذب مخاطبان بیشتر خواهد شد. البته باید این خدمات متنوع خود را به صورت منظم مدیریت نمایید.

اسپارد

یکی از اپلیکیشن های مهم در زمینه خدمات اسپارد است که این اپ نیز خدمات اختصاصی خود را ارئه میدهد که شاید با سایر اپ های خدماتی دیگر مشابه یا متنوع باشد. از خدمات اپ اسپارد میتوان به پرده شویی، نقاشی ساختمان، کارواش، نظافت، قالیشویی و مبل شویی و غیره اشاره کرد. با طراحی اپلیکیشن خدماتی مشابه اسپارد میتوانید در زمینه خدمات منازل در حوزه متنوعی فعالیت داشته باشد. و در این رو نیز مخاطبان خود را جذب نمایید.

استادکار

استادکار یکی از اپلیکیشن های خدماتی است که خدمات بینظیری ارائه میدهد. تنها شما باید نوع خدمات خود را انتخاب نمایید. استادکار متخصص موردنظر در کمترین زمان در محل شما حاضر خواهد بود. خدماتی مانند نظافت و شستشو، تاسیسات، فنی، تعمیر و نگهداری خودرو و دیگر موارد از سرویس های این اپ است. برای طراحی اپلیکیشن خدماتی مشابه استادکار میتوانید با تیم مشاوره ما در تماس باشید تا شما را راهنمایی نمایند