شرکت طراحی سایت وب سازان مرصاد

طراحی اپلیکیشن سوپرمارکت

در گذشته فروشگاه های کوچک کالاهای خود را به درب منازل افراد میفرستاند. در حال حاضر نیز شما میتوانید بدون اینکه سوپرمارکت داشته باشید محصولات موردنیاز افراد را ارسال نمایید. این استارتاپ ها بسیار مفید هستند. و زندگی مردم را بسیار آسان کرده اند. طراحی اپلیکیشن سوپرمارکت یک نوع طراحی اپلیکیشن فروشگاه آنلاین محسوب میشود.

در کشور ایران خرید اینترنتی از سوپرمارکت ها شاید جای نیافتاده باشد. اما در آینده ای نزدیک خواهید دید که سوپرماکرت ها به صورت اینترنتی و به صورت محدود در شهرهای کوچک نیز فعالیت گسترده ای خواهند داشت. در تهران سوپرمارکت های آنلاین نطیر اکالا، تزول، هایپرکالا و غیره به خوبی عمل میکنند. هر کدام ای این اپلیکیشن ها تواسنته اند با خدماتی که ارائه میدهند بازخوردهای بسیار خوبی از مشتریان دریافت نمایند. در واقع با طراحی اپلیکیشن سوپرمارکت آنلاین شما یک بستری مفید ایجاد میکنید.

طراحی اپلیکیشن سوپرمارکت مشابه بهترین ها

طراحی اپلیکیشن دیجی کالا

یکی از برندهای مشهور که در زمینه محصولت سوپرمارکتی نیز فعالیت دارد اپ فروشگاهی دیجی کالا است. در این اپ هر نوع مصولی که بخواهید را میتوانید خریداری نمایید. برای ساخت اپلیکیشن مشابه دیجی کالا با مشاوران ما در ارتباط باشید.

طراحی اپلیکیشن تزول

اپ دیگری گه برای سوپرمارکت نیز لحاظ شده است، اپلیکیشن تزول است که یک سوپر مارکت آنلاین است. شما هرجه که باشید میتوانید محصولات تازه از سوپرمارکت دریافت نمایند. برای طراحی اپلیکیشن سوپرمارکت مشابه تزول با کارشناسان ما در تماس باشید تا شما را راهنمایی کنند.

طراحی اپلیکیشن اسنپ مارکت

یکی از برندهای موفق در زمینه فروش محصولات سوپر مارکتی اسنپ مارکت بوده است. این اپلیکیشن یکی از زیر مجموعه های اسنپ محسوب میشود. برای طراحی اپلیکیشن مشابه اسنپ مارکت میتوانید با کارشناسان ما در تماس باشید.

طراحی اپلیکیشن اکالا

اکالا یکی از برند های محبوب برای ارسال محصولاتی سوپرمارکتی است. شما میتوانید محصولاتی را که میخواهید انتخاب نمایید و درب منزل تحویل بگیرید. اپلیکیشن اکالا برای فروشگاه های زنجیره ای کوروش است. که شما هر جا باشید میتوانید محصولات سوپرمارکتی خود را ثبت نمایید. فروش میوه و سبزیجات نیز در این بخش امکان پذیر است.

طراحی اپلیکیشن سوپرمارکت
طراحی سایت رایگان

درآمدزایی با طراحی اپلیکیشن سوپرمارکت آنلاین

درآمد مبتنی بر کمیسیون

در این مدل شما با بررسی بازار متوجه میشوید که چه محصولاتی پرطرفدار بوده است و این محصولات در حال افزایش است. و برای محصولات مختلف میتوانید نرخ خای متفاوتی قرار دهید. به همین دلیل باید شرایط بازار عرضه و تقاضا را تحلیل نمایید.

درآمد مبتنی بر فروش اشتراک

با فروش اشتراک در یک دوره زمانی میتوانید محصولات خود را به صورت منظم به فروش برسانید. برای مثال به مشتریان اعلام میکنید که در صورت خرید اشتراک از تخفیف های لازم برخوردار خواهند شد. فروش اشتراک میتواند باعث کاهش هزینه ها و ارائه خدمات بهتر شود. که شما نیز سود خود را خوهید برد. در مقابل نیز مشتریان به سود لازم خواهند رسید.

دریافت هزینه بابت ارائه خدمات

در این حالت شما دارای یک سوپرمارکت هستید و ارسال و تحویل کالا را انجام میدهید. که این کار یک منبع درآمد برای شما خواهد بود. اگر هزینه ارسال کالاها را دریافت نمایید یک منبع درآمد برای شما خواهد بود. شما با این سه روش میتوانید از طریق اپلیکیشن سوپرمارکت خود به درآمد برسید. اما روش های دیگری نیز برای درآمدزایی شما وجود دارد:

آگهی های تبلیغاتی در اپلیکیشن خود قرار دهید

افزایش تامین کنندگان، تولیدکنندگان و عمده فروشان که با این روش باعث ایجاد رقابت میان آن ها خواهید شد و هزینه محصولات نیز کاهش پیدا میکند
فروش کالاهای مشتریان و همکاران مانند طراحی وب سایت مارکت پلیس دیجی کالا
گرفتن هزینه رپورتاژ آگهی

ویژگی های طراحی اپلیکیشن سوپرمارکت

تهیه لیست خرید

میتوانید نمونه لیست های خرید در اپ قرار دهید تا افراد جاسب شوند و خرید های خود را انجام دهند. میتوانید این لیست های خرید را ذخیره نمایید. مانند طراحی اپلیکیشن فروشگاهی.

ارائه تخفیف

شما میتوانید بسیاری از تخفیف ها را از طریق اپلیکیشن اطلاع رسانی کنید. یا اینکه کوپن های تخفیف به مشتریان ویژه و وفادار خود ارائه دهید.

جذب مشتری

با ارائه پیشنهادات میتوانید از اشخص دعوت کنید گه از اپلیکیشن شما سفارشات خود را ثبت کنند. برای مثال میتوانید پلن ارسال سفارش رایگان برای خرید بالای 100 هزار تومان را قرار دهید.

انواع روش های پرداخت

انواع روش های پرداخت وجود دارد. در پرداخت مستقیم که از طریق درگاه های بانکی انجام میشد افراد صورت حساب را پرداخت میکنند. در پرداخت از طریق کیف پول نیز شما با شارژ کردن کیف پول خرید های خود را انجام دهید و نیازی نباشد که هر سری به درگاه های بانگکی متصل شوید. البته شیوه پرداخت درب منزل را نیز میتوانید قرار دهید.

قابلیت جستجو

این ابزار در ساخت اپلیکیشن فروشگاهی بسیار لازم است زیرا باعث میشود که کاربران به طراحی محصول موردنیاز خود را جستجو کنند. و دیگر نیاز ی نباشد که در دسته ها به دنبال آن باشند.

دسته بندی محصولات

محصولات باید به گونه ای باشند که کاربر بتواند از میان دسته بندی ها محصولاتی که نیاز دارد را بیابد.

مشخصات مشتری

کاربر میتواند حساب کاربری مخص به خود را داشته باشد. در حساب خود میتواند یک کیف پول داشته باشد و حساب خود را شارژ نماید تا سفارشات به صورت اتوماتیک از موجودی کیف پول کسر شود.

استفاده از شبکه های اجتماعی

امروزه برای هر کسب و کاری نیاز است که بتوانند بهتر دیده شوند. باید بتوانید کاربران را به سایت و اپلیکیشن خود دعوت کنید. این مورد برای سئو سایت شما در گوگل اهمیت دارد.

قابلیت سفارش گذاری

بسیاری از افراد هستند که خرید های روزانه از سوپرمارکت ها دارند. بسیاری از خرید هایی که تکراری است باید ثبت شود تا افراد بتوانند تکرار سفارش داشته باشند. برای مثال در این ساعت هر روز این موارد ارسال شود.

فروشگاه ساز چیست

مراحل راه اندازی اپلیکیشن سوپر مارکت

بررسی نیازمندی ها : جلسه ای میان مشتری و شرکت برای طراحی اپلیکیشن سوپرمارکت اینترنتی انجام خواهد شد.
طراحی و برنامه نویسی : در این مرحله وایرفریم اپلیکیشن طراحی میشود و تیم فرانت کار اپلیکیشن نیز قالب اپ را طراحی میکنند. بک اند نیز api های لازم برای اپ را کدنویسی میکند.
بعد از اینکه تمامی موارد تست شد اپلیکیشن به مشتری تحویل داده میشود. و به صورت دو ماه نیز پشتیبانی به صورت رایگان برای شما انجام خواهد گرفت.

مشاوره طراحی سایت با وب سازان مرصاد

ساخت اپلیکیشن سوپرمارکت آنلاین

با ورود به سایت سوپرمارکت میتوانید کالاهایی که موردنیاز دارید را سفارش دهید. و پرداخت را به صورت آنلاین از طریق درگاه های پرداخت بانکی انجاک دهید. برخی از سوپرمارکت ها دارای پیک مختص به خود هستند که میتوانند از این طریق تمامی مواردی که لازم است را در زیر نیم ساعت برای کاربران ارسال نمایند.

برخی سوپرمارکت ها یک دیتابیش بزرگی هستند که صرفا نزدیک ترین سوپرمارکت در محل را به شما متصل میکند. که در واقع زمانی که سفارش میدهید سفارش شما به نزدیک ترین سوپرمارکت در محل شما ارسال میشود که میتوانید آن را درب منزل تحویل بگیرید. میتوانید کیف پول خود را شارژ نمایید و زمانی که سفارش گذاری میکنید مبالغ فاکتور از حساب شما کسر خواهد شد.

مزیت و برتری ساخت سوپرمارکت اینترتی موجب کاهش ترافیک و آلودگی میشود همچنین انرژی و زمان نیز برای شما ذخیره میشود. بسیاری از افراد شاغل هستند که فرصت خرید از سوپرمارکت ها را ندارند. این افراد میتوانند سفارش خود را حتی در محل کار خود ثبت کنند و مواردی که میخواهند در ساعت مشخص تعیین شده تحویل بگیرند. زمانی که به صورت آنلاین سفارش ثبت میکنید کالاهای موردنظر خود را نیز در راحت ترین حالت ممکن دریافت میکنید.