شرکت طراحی سایت وب سازان مرصاد

طراحی اپلیکیشن فروشگاهی

طراحی اپلیکیشن فروشگاهی یکی از درخواست های متعددی است که مشتریان از ما میخواهند. ساخت اپلیکیشن یکی از حوزه های پرطرفدار در هر کسب و کاری است. با استفاده از اپلیکیشن فروشگاهی میتوانید تعامل بهتری با مشتریان خود داشته باشید. محصولات و خدمات خود را به شیوه بهتر در اختیار آن گذاشته و به فرش برسانید. هر سایتی بعد از راه اندازی سایت فروشگاهی خود باید اقدام به طراحی اپلیکیشن فروش کند.

همانطور مه میدانید درصد زیادی از مردم از تلفن همراه خویش استفاده میکنند. و درصد زیادی از خرید و فروش ها نیز از طریق اپلیکیشن های فروشگاهی انجام میشود. اپلیکیشن های فروشگاهی رنج بسیار گسترده ای دارند. شمتریان با نصب اپلیکیشن فروشگاهی شما در تلفن همراه، آن را نگه میدانرد. و هر زمان که نیاز داشته باشند وارد اپ شما میشوند. بنابراین شما یک ارتباط مستحکمی میان مشتریان و فروشگاه اینترنتی خود ایجاد کرده اید. زیرا ممکن است که آدرس فروشگاه شما را فراموش کنند ولی با داشتن اپ در گوشی همراه خود وارد فروشگاه میشوند.

شما میتوانید نوتیفیکشن به مناسبت های مختلف به مشتریان خود ارسال کرده و آن ها را از فروشهای ویژه و تخفیف های فروشگاه با خبر سازید. که از طریق سایت این کار ممکن است زیرا کاربر حتما باید وارد اکانت خود شود. و یا اینکه میتوانید ایمیل ارسال کنید که مطلع سازید. ولی بهترین و راخت ترین راه تبلیغ فروشگاه با استفاده از اپ فروشگاهی است که تاثیر بسیار زیادی بر روی فروش شما خواهد گذاشت.

انواع طراحی اپلیکیشن فروشگاهی

طراحی اپلیکیشن فروشگاهی محصولات فیزیکی

در فروشگاه محصولات فیزیکی شما کالاهایی را میفروشید که به صورت فیزیکی وجود دارند. ه میتوان به طراحی سایت پوشاک، لوازم خانگی، خوراکی و غیره اشاره کرد. کاربران محصول خود را جستجو میکنند و سفارش میدهند. پس از تکمیل فرم سفارش و مشخص کردن زمان تحویل و آدرس تحویل و پس از پرداخت آنلاین، محصول را درب منزل تحویل میگیرند. کاربارن محصول خودر ا در جستجوگر شما پیدا میکنند و خرید آنلاین انجا میدهند. طراحی اپلیکیشن فروشگاهی محصولات فیزیکی یکی از نمونه طراحی های پرطرفدار است.

طراحی اپلیکیشن فروشگاهی محصولات دیجیتالی

فروش محصولات دیجیتالی نیز چند سالی است که بسیار پرطرفدار شده است. کالای دیجیتال همانطور که از نامشان پیدا ست قابل لمس نیستند و به صورت فایل کامپیوتری وجود دارند. که میتوانید آن ها را دانلود و ذخیره نمایید. انواع محصولات دیجیتال شامل موزیک، فیلم، عکس، فایل های گرافیکی، فایل های برنامه نویسی، پادکست و غیره هستند. که این محصولات را به صورت رایگان یا پولی دانلود کرده و سیستم کامپیوتری خود استفاده میکنید. برای اطلاعات بیشتر میتوانید طراحی سایت فروش فایل را مشاهده کنید.

از مزایای طراحی اپلیکیشن فروشگاهی محصولات دیجیتالی این است که شما هزینه پستی ندارید. و کالاهای دیجیتالی تمام نمیشوند. که باعث سود بیشتر شما خواهد شد زیرا مشکلات نگهداری و ارسال مانند محصولات فیزیکی را ندارند.

طراحی اپلیکیشن فروشگاهی
طراحی سایت رایگان

معروف ترین اپلیکیشن های فروشگاهی

طراحی اپلیکیشن دیجی کالا

دیجی کالا یک سایت مارکت پلیس است و از نمونه های برتر در حوزه اپلیکیشن فروشگاهی و سایت فروشگاهی فارسی زبان است. روزانه دو میلیون نفر از اپلکیشن محبوب دیجی کالا استفاده میکنند. دسته بندی های دیجی کالا متنوع بوده و کاربران میتوانند هر محصولی را که میخواهند سفارش دهند. ارسال رایگان محصولات بالای 200 هزار تومان و پشتیبانی شبانه روزی، ضمانت بازگشت کالا و شرایط تحویل دلخواه به محبوبیت این برند اضافه کرده است. به همین دلیل بسیاری از مشتریان طراحی اپلکیشن مشابه دیجی کالا را از ما درخواست میکنند.

طراحی اپلیکیشن اسنپ مارکت

اسنپ مارکت تمامی کالاها و محصولات سوپر مارکت را در اختیار مشتریان قرار میدهد. اسنپ مارکت تمامی مناطق تهران را پوشش میدهد. این اپ و سایت نیز شامل تخفیف های متنوع، سابقه خرید ها، تنوع محصولات و غیره است. این برند از همکاری دو شرکت اسنپ و هایپر به وچود آمده است. میتوانید طراحی اپلیکیشن مشابه اسنپ مارکت و طراحی سایت سوپرمارکت را برای اطلاعات بیشتر ملاحظه نمایید.

طراحی اپلیکیشن فروشگاهی مارکت پلیس

اپلکیشن چند فروشگاهی یا Market place بستری برای فروش محصولات فراهم میکند. که میتوانید هم محصولات خود و هم محصولات سایر فروشندگان را برای فروش قرار دهید. شما کارمزد خود را دریافت میکنید و دیگر نیازی به انبار و نگه داری لوازم و محصولات ندارید. سایت دیجی کالا یک اپ مارکت پلیس است. یک نمونه های طراحی اپلکیشن Marketplace ، برند Ebay است که جزو اولین مارکت پلیس ها است.

طراحی سایت دیجی کالا یکی از نمونه های برند شده است. دیجی کالا با برندسازی که کرده است توانسته است در همه زمینه های فروشگاهی در رتبه های اولیه گوگل حضور داشته باشد. سایت دیجی کالا یک نوع طراحی سایت فروشگاهی مارکت پلیس است که توانسته است سیستم هوشمند چند فروشگاهی و چند فروشندگی داشته باشد.

مزایای ساخت اپلیکیشن فروشگاهی با وب سازان مرصاد

  • طرای رابط کاربری زیبا و منحصر به فرد به گونه ای که منجر به ماندگاری بیشتر کاربران میشود.
  • دسته بندی و گروه بندی محصولات تا بی نهایت
  • تعریف بی نهایت کالا و محصول در اپ
  • پشتیبانی اپ از اندروید و IOS
  • سرعت و امنیت بالای اپ
  • ارتقا به سیستم چند فروشندگی و چند فروشگاهی
  • گزارشات فروش و سفارشات به صورت آماری
  • جستجوگر حرفه ای محصولات به همراه فیلترهای ویژه
  • قابلیت توسعه اپلیکیشن و ارتقا کیفیت آن در آینده
  • اتصال به درگاه های بانکی مختلف
مشاوره طراحی سایت با وب سازان مرصاد

اهمیت ساخت اپلیکیشن فروشگاهی

بالا رفتن اعتبار فروشگاه

از مزایای طراحی اپلیکیشن فروشگاهی، ایجاد برندینگ وکسب اعتبار بیشتر برای فروشگاه شما است. طراحی سایت فروشگاهی ارزان در کنار اپ فروشگاهی یک نام آشنا از شما میان مشتریان باق میگذارد.

داشتن مشتریان وفادار

با ارائه خدمات به صورت آنلاین باعث رضایت مشتریان خواهید شد. و اگر مشتریان از شما راضی باشند بدانید که کسب و کار شما دچار مشکل نخواهد شد.مشتریان نیز با چند کلیک محصول خود را سفارش میدهند با کمترین دردسر.

خرید ساده و سریع

از مزایای اپلیکیشن ها سادگی و سریع انجام کارها است. طراحی رابط کاربری ساده و زیبا باعث ایجادیک تجربه کاربری بسیار خوب میشود و همین منجر به موفقیت های بزرگ میشود.

تبلیغات موثر و هدفمند

یکی از ویژگی های مهم ساخت اپلیکیشن فروشگاهی، ایجاد تبلیغات موثر و هدفمند است. شما برند و فعالیت خود را از کم هزینه ترین اما مارآمدترین راه تبلیغ میکنید. یک اپلیکیشن همیشه ماندگار است اما سایر تبلیغات مانند تبلیغات محیطی گذرا است.

پشتیبانی آنلاین

اپلیکیشن فروشگاهی همراه با پشتیبانی آنلاین یک تجربه بسیار خوبی را در ذهن مشتریان به وجود می آورد. آن ها هر لحظه که بخواهند میتوانند وارد اپ فروشگاهی و برای خرید محصولات از تیم پشتیبانی کمک بگیرند.

صرفه جویی در زمان و هزینه

از مزایای ساخت اپلیکیشن فروشگاهی این است که میتوانید در وقت و هزینه خود و مشتریان صرفه جویی کنید. شما مدیریت راحت تری بر روی سایت خواهید داشت. و تمام آمار سفارش ها و خرید و فروش ها را دارا خواهید بود.