شرکت طراحی سایت وب سازان مرصاد

طراحی اپلیکیشن مشابه اسنپ فود

طراحی اپلیکیشن مشابه اسنپ فود : یکی از طراحی های اپلیکیشن پرطرفدار امروزی که در حوزه سفارش آنلاین غذا از رستوران است طراحی سایت مشابه اسنپ فود است. امروزه مردم بیشتر از هر زمان دیگر کارهای خود را به صوت اینترنتی انجام میدهند. با توجه به افزایش اپلیکیشن های رستوران، مردم در آینده ای نه چندان دور سفارشات غذا خود را به صورت آنلاین ثبت میکنند و کمتر به رستوران ها مراجعه میکنند. با توجه به شرایط پیش آمده در حوزه قرنطینه و شیوع بیماری کرونا، این شیوه سالم ترین روش برای سفارش غذا است.

ببا طراحی اپلکیشن شبیه اسنپ فود، ریحون و چیلیوری کسب و کار غذایی خود را گسترش دهید. ممکن است که شما با توجه به بیماری کوید مشتریان رستوران و فست فود خود را از دست داده باشید. اما با طراحی اپلیکیشن سفارش آنلاین غذا مشابه اسنپ فود میتوانید این کاستی ها را جبران نمایید. و بدین صورت تبدیل به یکی از بندهای تحویل غذا میشوید. کار با این اپلکیشن ها بسیار ساده است. افراد وارد شده رستوران های نزدیک خود را به توجه به موقعیت مکانی انتخاب کرده و در قسمت سرچ غذایی که موردنظرشان است را جستجو میکنند.

این موتور جستجوگر غذا، لیست رستوران هایی که غذای موردنظر دارد را نشان میدهد. کاربر میتواند غذای این رستوران ها را با توجه به نظرات کاربران، قسمت ها، موارد تشکیل دهنده ، تصاویری که دارند با هم مقایسه کنند. و در نهایت یکی از غذا ها را سفارش داده و به صورت گرم درب منزل تحویل بگیرند.

طراحی اپلیکیشن سفارش غذا اسنپ فود

با طراحی اپلیکیشن مشابه چیلیوری و اسنپ فود میتوانید به مشتریان خود کمک نمایید. شما باید صرفه جویی در وقت مشتریان و رستوران داران میشوید. و از این راه سود زیادی بدون اینکه خود غذایی ارائه بدهید کسب میکنید. البته مهمتری بخش در سفارش آنلاین غذا و تحویل را شرکت ارائه دهنده خدمات آنلاین انجام میدهد. زیرا اگر شرکت موردنظر زیرساخت هایی برای رستوران یابی را در نداشته باشد پیاده سازی همچنین ایده ای غیرممکن است. اپ اسنپ فود یک نوع طراحی اپلیکیشن فروشگاهی غذا محسوب میشود.

در اپلکیشن رستوران شما میتواند میز خودرا به صورت آنلاین رزرو نمایید. و حتی جای پارک خود را نیز از قبل رزرو نمایید. میتوانید منو رستوران را مشاهده کرده و از آخرین بروزرسانی ها باخبر باشید. کدهای تخفیفی که اپلیکیشن ها ارائه میدهند باعث محبوبیت هرچه بیشتر آن ها شده است. و همین ترفند موجب شده که افراد هرچند وقت یکبار برای استفاده از تخفیف سفارش گذاری کنند. افراد از اپلکیشن بیشتر استفاده میکنند. و دریافت نوتیفیکیشن از اپلیکیشن راحت تر است. اگر اپلیکیشن رستوران داشته باشید مشتریان را از رستوران خود باخبر میسازید.

ویژگی های اپلیکیشن شبیه اسنپ فود

طراحی منحصر به فرد و زیبا
قابلیت سفارش غذا به صورت آنلاین با چند کلیک
امکان ثبت نظر و امتیاز به هر رستوران و غذا پس از سفارش
انتخاب نحوه پرداخت هزینه غذا
انتخاب رستوران های اطراف و قابلیت انتخاب رستوران های یک شهر
قابلیت جستجو رستوران ها بر روی نقشه
مشاهده تاریخچه سفارشات

طراحی اپلیکیشن مشابه اسنپ فود
طراحی سایت رایگان

مزایای ساخت اپلیکیشن شبیه اسنپ فود

سفارش آنلاین

افراد میتوانند غذا را به صورت آنلاین سفارش دهند. و این شیوه بسیار ساده است که باعث شده بسیاری از افراد از منزل سفارش خود را ثبت کنند.

مشاهده نظرات

شما میتوانید نظرات مشتریان سابق را ببینید و بهتر تصمیم برای انتخاب غذا بگیرید. هر مشتری میتواند به رستوران و غذا امتیاز داده و نظرات خود را ثبت نماید.

پرداخت آنلاین

شیوه های پرداخت متنفاوت خواهد بود و این شیوه میتواند به صورت آنلاین، از طریق اعتبار کیف پول و یا حضوری باشد.

مقایسه رستوران ها

شما میتوانید رستوران ها را از نظر تنوع غذایی که دارند با هم مقایسه کنید. و همچنین میتوانید دو غذای یکسان از دو رستوران را به مقایسه بپردازید. و غذایی را انتخاب کنید که قیمت مناسب و کیفیت بهتری داشته باشد.

مشاهده منو و قیمت ها

مشتریان میتوانند منو غذاها را به همراه تصاویر غذا و قیمت آن ها به صورت آنلاین مشاهده نمایند. این مزیت ساخت اپلیکیشن اسنپ فود بسیار مهم است.

خرید آسان

از مزایای طراحی اپلیکیشن سفارش آنلاین غذا مشابه اسنپ فود، خرید آسان آن است. شما به راحتی با ورود به اپلیکیشن میتوانید با موقعیت یابی رستورانها و کترینگ های اطرافی را بیابید و غذای موردنظر خود را بیابید.

مزایای طراحی اپلیکیشن شبیه اسنپ فود

طراحی اپلیکیشن رستوران یاب مشابه اسنپ فود مزایای بسیار زیادی دارد. از مزایای آن برای مشتریان این است که میتوانند قیمت غذاها و کیفیت غذاها را با هم مقایسه کنند. شما در واقع یک بانک اطلاعاتی از رستوران های مختلف به همراه منوهای غذایی آن ها ایجاد میکنید که این نوع پایگاه داده غذایی بسیار ارزشمند است. تنوع غذاهایی که در این اپ ها وجود دارد باعث محبوبیت هرچه بیشتر آن ها شده است. زیرا تعدادی از رستوران ها سنتی بوده و غذای سنتی برای افراد علاقه مند دارد. تعدادی از این رستوران ها به صورت فست فود بوده که جوانان و نوجوانان علاقه بیشتری دارند که میتوانید بخش طراحی سایت کافی شاپ را نیز مشاهده کنید. کافی شاپ ها و رستوران های بین المللی نیز در لیست وجود دارند. که شما میتوانید آن ها را انتخاب نمایید.

افراد پس از انتخاب غذا ها آن ها را به لیست خرید خود اضافه میکنند و در نهایت با پرداخت هزینه سبد خرید میتوانند سفارش خود را نهایی سازند. هزینه اضافه ای که بابت این سفارشات آنلاین از مشتری گرفته میشود برای پیک رستوران است. که اگه رستوران موردنظر در لیست رستوران های نزدیک باشد هزینه اضافی حتی برای تحویل غذا نیز گرفته نمیشود.

پشتیبانی آنلاین

پشتیبانی آنلاین بخش مهمی از اپ های سفارش آنلاین غذا است. شما باید پاسخگوی شتریان خود باشید. و این شیوه پاسخگویی سریع و به موقع میتواند به محبوبیت هرچه بیشتر رستوران شما کمک کند.

مکان یابی حرفه ای

سیستم مکان یابی حرفه ای که در طراحی اپلکیشن اسنپ فود وجود دارد موجب میشود که کاربران به راحتی بتوانند در نقشه گوگل مکان رستوران ها را مشخص نمیاند.

جستجو حرفه ای

وجود جستجوگر حرفه ای در سایت بسیار مهم است. افراد باید بتوانند نام رستوران ها، نام غذاها و غیره را جستجو کنند. بنابراین باید برای این بخش ماژول حرفه ای و کاملی نوشته شود. همچنین دقت کنید که جستجوگر شما باید فیلترهای موردنظر را نیز داشته باشد. این فیلترها میتواند شامل نوع رستوران، محدوده رستوران، نوع غذا، قیمت غذا و غیره باشد.

رابط کاری و تجربه کاربری خوب و استاندارد

همانطور که میدانید افرادی که از اپلیکیشن ها استفاده میکنند همه قشر هستند. بنابراین باید این اپ ها به گونه ای طراحی شوند که همه افراد بتوانند به راحتی از قابلیت های آن استفاده کنند. بنابراین سایت و اپلیکیشن شما باید ظاهری ساده و زیبا داشته باشد. و باعث سردرگمی کاربران نشود.

تنوع رستوران ها و غذاها

تنوع رستوران و غذاها یکی از مزایای سفارش آنلاین غذا است. شما میتوانید به صورت همزمان از چند رستوران غذا سفارش دهید و یک جا پرداخت نمایید. بنابراین اگر اقدام به طراحی اپلیکیشن مشابه اسنپ فود میکنید سعی کنید با رستوران های متنوع همکاری داشته باشید.

شیوه های پرداخت

افراد پس از سفارش غذا میتوانند آن ها را به صورت آنلاین پرداخت کنند. و یا اینکه از طریق دستگاه پز درب منزل سفارش خود را دریافت نمیاند. تنوع شیوه های پرداخت برای مشتریان نیز بهر است.