شرکت طراحی سایت وب سازان مرصاد

طراحی اپلیکیشن مشابه دیوار

طراحی اپلیکیشن مشابه دیوار یکی از نمونه های پرطرفدار در زمینه طراحی اپلیکیشن درج آگهی و نیازمندی است. این اپلیکیشن واسطی بین خریدار و فروشنده است که یک یازحوزه های پرطرفدار است. زیرا درج آگهی در این اپلیکیشن و اپلکیشن مشابه آن به نام شیپور رایگان بوده است. ساخت اپلیکیشن آگهی و نیازمندی ها و طراحی سایت شبیه دیوار محبوبیت های بسیار زیادی پیدا کرده است. شما با ساخت این آپ بدون اینکه کالا یا خدماتی ارائه دهید صرفا از طریق بستری که فراهم میکنید به درآمد خوبی خواهید رسید.

از مزایای ساخت اپلیکیشن دیوار فروش بی واسطه کالا یا معرفی خدمات و نیازمندی ها است. درست است که دیوار یک واسط است ولی کارمزدی از طرف خریدار یا فروشنده دریافت نمیکند. افراد به راحتی میتوانند در این بستر به تبادل کالا یا خدمات بپردازند و نیازی به پرداخت هزینه اضافی ندارند. در این اپلیکیشن طیف انواع آگهی ها بسیار زیاد است. و مانند یک اپلیکیشن چند منظوره عمل میکند. زیرا شما هم میتوانید کالا خرید و فروش کنید. هم میتوانید هر نوع خدماتی که میخواهید را در این اپلیکیشن پیدا نمایید. اپلیکیشن درج آگهی دیوار و شیپور یک نوع طراحی اپلیکیشن خدماتی محسوب میشود.

چرا به مشاور برای طراحی سایت نیاز داریم ؟

اهمیت طراحی اپلیکیشن مشابه دیوار

یکی از روش های آسان برای خرید وسایل کارکرده یا نو از طریق طراحی سایت یا اپلیکیشن است. شما نیز در منزل خود وسایلی دارید که مدت ها است از آن ها استفاده نمیکنید. میتوانید با درج محصولات خود در این اپلیکیشن این امکان را فراهم کنید تا با فروش آن به مبلغی را به دست آورید. در گذشته افراد برای اینکه محصول دست دومی را خریداری کنند به سمساری های نزدیک مراجعه میکردند. و یا اینکه بخواهند وسایل دست دوم خو را تعویض مرده یا به فروش برسانند نیز از این طریق عمل کرده اند.

در گذشته افراد برای درج آگهی در روزنامه های نیازمندی درخواست ثبت آگهی میدادند. اما امروزه با ظهور اپلیکیشن هایی مشابه دیوار این امکان از طریق جستجوی آنلاین آگهی فراهم شد. از مزایای آن رایگان بودن و در دسترس بودن آن است. شما میتوانید هر زمانی که خواستید اقدام به درج آگهی یا جستجوی آگهی کنید. زیرا این سایت یا اپلیکیشن به صورت شبانه روزی در حال بروز شدن است. بسیاری از افراد از طریق این سایت محصول خود را فروخته اند و یا اینکه شغل موردنظر خود را یافته اند.

شش گام طراحی اپلیکیشن مشابه دیوار

  • نوشتن ایده اولیه و امکانات و قابلیت هایی که در اپ موردنظر نیاز دارید.
  • تبلیغ و بازاریابی اپلیکیشن
  • حفظ سرعت و امنیت اپلیکیشن به صورت رمز گذاری شده
  • بهینه سازی و بهبود اپلیکیشن طراحی شده
  • دریافت بازخوردهای کاربران
مشاوره طراحی سایت
طراحی سایت رایگان

ویژگی های ساخت اپلیکیشن دیوار

درج آگهی رایگان

یکی از مزایای طراحی اپلیکیشن دیوار امکان درج آگهی به صورت رایگان است. از آنجایی که رایگان بودن هرچیزی باعث جذب بیشتر افراد میشود. دیوار نیز از این طریق توانسته بازدیدگننده زیادی را نصیب خود کند.

 

تفکیک شهری

یکی از مزایای طراحی اپلیکیشن مشابه دیوار تفکیک آگهی ها بر اساس شهر و منطقه است. شما میتوانید از این طریق آگهی های نزدیک محلی که هستید را مشاهده نمایید.

 

بارگزاری سریع

اپ دیوار با وجود اطلاعات زیادی که دارد بسیار سریع بارگزاری میشود. همانطور که میدانید این اپلیکیشن در کمترین زمان نتایج را به شما نشان میدهد با این که درج آگهی در آن به صورت ثانیه ای است.

 

قابلیت چت

این قابلیت چت هم برای چت با پشتیبانی است. و هم از این طریق است که مشتریان و خریداران میتوانند از این طریق با هم در تماس باشند. البته تلفن هم کاربر نمایش داده میشود.

طراحی کاربرپسند و زیبا

طراحی اپلیکیشن مشابه دیوار باید مانند نمونه اصلی آن بسیار ساده و کامل باشد. همانطور که دیده اید در این سایت یا اپلیکیشن میتوانید با یک سرچ ساده به تمام مواردی که میخواهید دسترسی پیدا کنید.

 

دسته بندی های مختلف

دسته بندی های مختلف در طراحی اپلیکیشن شبیه دیوار بسیار مهم است. در این اپ با جود اینکه هر نوع آگهی یا نیازمندی وجود دارد. اما همگی در دسته بندی ها و گروه بندی های مناسب قرار گرفته اند.

جستجوی حرفه ای

جستجوگر حرفه ای این اپلیکیشن تمامی مواردی که نیاز دارید را به شما پاسخ میدهد. از آنجایی که سرعت بسیار مهم است. شما نیز باید بدانید که میتوانید از این طریق در کوتاهترین زمان نتایی که میخواهید را بیابید.

پروموت آگهی

در این اپ علاوه بر اینکه آگهی و نیازمندی های رایگان وجود دارد. آگهی های های پولی و ویژه نیز وجود دارند. شما میتوانید با پرداخت هزینه بیشتر این کار را انجام دهید و آگهی خود را به نمایش افراد بیشتری برسانید.

مزایای ساخت اپلیکیشن مشابه دیوار

قیمت های رقابیتی

در این اپلیکیشن به دلیل تعداد بالای آگهی ها، قیمت های رقابتی میان فروشندگان و خریداران وجود دارد.

قابلیت نردبان و فوری

شما میتوانید برای بیشتر دیده شدن آگهی های خود را به صورت فوری و ویژه نمایید.

تنوع محصولات

تنوع محصولات و خدمات باعث شده که این اپ بازدیدکنندگان زیادی را به خود جلب نماید.

سهولت استفاده

سادگی و سهولت این اپلیکیشن باعث شده است که افراد کم سواد نیز بتوانند از آن استفاده کنند.

خرید بی واسطه

در این اپلیکیشن افراد میتوانند بدون واسطه با هم به صورت مستقیم در ارتباط باشند.

آگهی رایگان

از مزایای طراحی اپلیکیشن مشابه دیوار، رایگان بودن درج آگهی در آن است. که باعث درج آگهی به صورت لحظه ای شده است.

 

مشاوره طراحی سایت با وب سازان مرصاد

طراحی اپلیکیشن آگهی شبیه دیوار

اپلیکیشن آگهی دیوار یی از اپلیکیشن های کاربردی و محبوب در ایران شناخته شده است. این اپلیکیشن با ارائه خدمات بینظیری که میدهد توانسته اند نظر مردم را به خود جل نماید. اگر میخواهید سفارش طراحی اپلیکیشن مشابه دیوار را ثبت کنید. بهتر است که در ابتدا نکات مهم آن را درنظر بگیرید. شما باید به دنال ویژگی ها و قابلیت های جدیدی باشید تا بتواند خلاقانه تر از اپلیگیشن دیوار عمل کنید. شما بای با توجه به استفاده از امکانات دیوار از روش های خلاقانه خد نیز برای تغییرات در این محصول استفاده کنید.

به دنبال ویژگی هایی باشید که مردم به سراغ شما بیایند. باید در زمینه طراحی اپلیکیشن نیازمندی و درج آگهی بتوانید نسبت به سایرین بهتر عمل کنید. تا مردم رغبت کنند که به جای استفاده از اپلیکیشن دیوار از اپلیکیشن شما استفاده کنند. بنابراین راهکارهایی جذب مشتری و درآمدزایی در این مورد بسیار مهم است. باید تمامی موارد را قبل از ساخت اپلیکیشن یا طراحی سایت درج آگهی درنظر بگیرید. مشاوران شرکت وب سازان مرصاد در این زمینه تبحر داشته و به شما کمک میکنند که کسب و کار خود را گسترش دهید. میتوانید برای دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

نکات طراحی اپلیکیشن آگهی

اهداف بستر بازار آنلاین

بازار آنلاین یک بازار بی واسطه است که بسیار راحت تر از بازار فیزکی میتوان در آن تبادل کالا با خدمات انجام داد. طراحی اپلیکیشن فروشگاهی منجر به تسهیل خرید و فروش با قیمت منصفانه شده اند. در بازاریابی مدرن باید بازار راحت و آسانی اینجاد نمایید تا خریدار کالایی که به آن فکر نکرده است را خریداری کند. زیرا تمام موارد قابلیت دید بوده و با یک کلی قابل خریدن است. شما باید بستری امن ایجاد نید تا افراد به شما اطمینان کرده و کالاها و خدمات خود را ارائه دهید. امکان پرداخت آسان و ایمن برای کالا ها بسیار مهم است.

راز موفقیت در ساخت اپلیکیشن دیوار

افراد زیادی هستند که خواستار ساخت اپلیکیشن مشابه دیوار هستند. اگر شما نیز در این دسته از افرد هستید باید خلاقیت لازم را داشته باشید. باید بهتر از سایرین در زمینه ساخت اپلیکیشن آگهی عمل کنید. راه اندازی اپلیکیشن شبیه دیوار بیش از اینکه به کدنویسی نیاز داشته باشد به استراتژی نیاز دارد. باید از افراد حرفه ای برای راه انداری این اپ مشاوره بگیرید. درست است که این اپلیکیشن ها بازار را در دست خود گرفته اند. اما به شما توصیه میکنیم که میتوانید بهشی از سهم بازار در زمینه آگهی و بازاریابی را نصیب خود کنید.