شرکت طراحی سایت وب سازان مرصاد

طراحی اپلیکیشن موزیک

امروزه موسیقی بخش غیر قابل انکاری از زندگی ما شده است. طرفداران موزیک بسیار زیاد هستند. و هر شخص سبک مختص به خود را اعم از سنتی، پاپ و غیره را گوش میکند. طراحی اپلیکیشن موزیک توسط شرکت وب سازان مرصاد تولید و ساخته میشود. و شما میتوانید مطابق با نمونه های خارجی که دارید به رقابت بپردازید. تعرفه های ساخت اپلیکیشن موسیقی در شرکت ما بسیار مقرون به صرفه بوده و شما میتوانید در کنار اپ خود اقدام به طراحی سایت دانلود موزیک کنید.

در مرحله اول باید با تیم مرصاد وب مشورت کنید و مدلی که میخواهید را اعلام کنید. یک نمونه مشابه نیز میتوانید اعلام کنید یا اینکه میتوانید بر روی کاغذ موارد را یادداشت کنید. وایرفریم تایی شده و بر اساس هویت کسب و کارتان میتوانید طرح های گرافیکی که میخواهید را انتخاب کنید. البته بهتر است که طراحی ظاهر اپلیکیشن را به ما بسپارید. چون آن ها میدانند که چه چیزی میخواهند. طراحی اپلیکیشن موزیک برای شما که تنها یک فرد علاقه مند به موسیقی هستید نیز کاربردی خواهد بود. زیرا با پرداخت هزینه کم میتوانید درآمد بسیار خوبی را کسب نمایید.

در مرحله دوم تیم طراحی شروع به طراحی گرافیکی و کدنویسی ظاهر و قالب اپلیکیشن میکنند. از نرم افزارهای گرافیکی کمک گرفته و بر اساس وایرفریمی که دارند ظاهر اپ را طراحی کنند. و در مرحله آخر نیز باید کدنویسی بخش هسته اپ شما آغاز شود که api های لازم نوشته شده و در اختیار برنامه نویس فرانت قرار گرفته میشود.

امکانات طراحی اپلیکیشن موزیک

بسیار یاز افرا دزمان کافی ندارند که تمامی موزیک ها را گوش داده و آن ها یی که مناسب است را داخل لی لیست خود کنند. به همین دلیل میتوانید محبوب ترین آهنگ ها را بر اساس ژانر و زمان تفیک کنید. برای مثال یک دسته میتواند موسیقی های پاپ دهه 90 باشد. این دسته بندی ها میتواند به صورت هوشمند یا توسط مدیر اپ انجام شود.

برای هر آهنگ میتوانید تعداد پخش شده ها را نشان دهند. و اینکه چندین کاربر آن را پسندیده اند. این باعث میشود که کاربران بهتر تصمیم بگیرند که آیا موسیقی موردنظر زیبا هست یا خیر. میتوانید در بخش جستجو و فیلترینگ بر اساس تعداد لایک ها نیز موسیقی ها را بیابید. میتوانید نظرات و دیدگاه های کاربران را نیز قرار دهید.

بسیاری از کاربران در تلاش هستند که آهنگ را در ابتدا گوش کرده و سپس آن را دانلود را خریداری میاند. به همین دلیل میتوانید بخشی برای دمو یا پخش آنلاین آهنگ ها قرار دهید. زیرا صرفا کاربر میخواهد بخشی از آهنگ را گوش کند. کاربر با پرداخت هزیه اشتراک میتواند آهنگ ها را به صورت کامل گوش کرده و آن ها را دانلود نماید.

البته لازم به ذکر است که میتوایند آهنگ ها را به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار دهید. و میتوانید برای درآمدزایی تبلیغات در اپ خود قرار دهید. که کاربران در صورت پرداخت حق عضویت دیگر تبلیغات را مشاهده نمیکنند. در طراحی اپلیکیشن موبایل موزیک باید افزاد را جذب نمایید. میتوانید در مراحل اولیه از ساخت اپلیکیشن موزیک، آهنگ ها را به صورت رایگان قرار دهید و با گذشت زمان از کاربران حق عضویت دریافت نمایید. میتوانید با طراحی وب اپلیکیشن آهنگ از گوگل نیز ورودی دریافت نمایید.

اصلی ترین قسمتی که یک اپلیکیشن موزیک باید داشته باشد این است که امکان دانلود داشته باشد. در صورتی که اپ شما این امکان را نداشته باشد شانسی برای رقابت نخواهید داشت. البته برای این که کپی رایت نیز حفظ شود باید پس از دانلود امکان پخش آفلاین آن وجود داشته باشد. بسیاری از اپلیکیشن ها به این صورت هستند.

بهتر است که تمامی آهنگ ها و خواننده ها را به ترتیب نوع سبک موسیقی که دارند دسته بندی نمایید. زیرا هر کاربری سبک موسیقی مختص به خود را گوش میدهد. میتانید فیلتری قرار دهید که بر اساس آن کاربارن بتوانند راحت تر جستجو کرده و آهنگ های مورپسند را پیدا کنند.

یتوانید در صفحه اصلی لیستی از جدیترین آهنگ ها ارائه دهید. زیرا کاربان به محض ورود به اپلیکیشن این صفحه را بررسی میکنند تا درصورت منتظر شدن آهنگ جدید آن را گوش کنند.

میتوانید اخبرا و اطلاعات مهم را به کاربران نمایش دهید. بر این اساس کاربران میتوانند به محض اینکه خواننده محبوبشان یک موسیقی را منتشر کرد آن را گوش کنند. این پوش نوتیفیکیشن ها میتواند در مورد قرعه کشی، تخفیف و دیگر موارد باشد تا کاربران مجاب شوند که از اپ شما استفاده کنند.

امکان اشتراک گذاری آهنگ ها را در شبکه های اجتماعی نیز میسر نمایید. که همین باعث میشود کاربران بیشتری به سمت شما جذب شوند.

طراحی اپلیکیشن موزیک
طراحی سایت دانلود موزیک و آهنگ

طراحی اپلیکیشن دانلود آهنگ و موزیک

پادکست ها و اخبار رادیدویی را میتوانید در داخل اپ موزیک خود اضافه کنید. زیرا این روزها طرفداران بسیار زیادی دارد. شما میتوانید پادکست های آموزشی مثل زبان را نیز قرار دهید. تا افراد اپلیکیشن شما را نصب کرده و به پادکست های زبان گوش کنند. اخبار رادیویی نیز طرفداران خود را دارید شما میتوانید تمامی این موارد را به صورت دسته بندی شده و بر اساس تاریخ انتشار قرار دهید. که هر کاربری میتواند یک پلی لیست از آن ها ایجاد کند.

برای اینکه رابط کاربری آسان تر باشد بهتر است که UI/UX اپلیکیشن شما به گونه ای باشد که همه نوع افراد بتوانند از آن استفاده کنند. شما میتوانید کنسرت ها و آلبوم های جدید خوانندگان را نیز قرار دهید. در طراحی اپلیکیشن موزیک کاربردی است که مخاطب از اخبار ها در دنیای موسیقی باخبر باشد. به همین دلیل میتوانید بخشی را اختصاص داده و در مورد رویداد های مهم در دنیای موسیقی مطالبی را منتشر نمایید.

برای هر خواننده و آهنگی که قرار میدهید یک صفحه درنظر گرفته و در مورد آن آهنگ توضیحات لازم را ارائه دهید. میتوایند اشعار آن آهنگ را نیز به کاربر نمایش دهید. میتوانید این بخش را به صورت تخصصی به کاربران ارائه دهید. در هر صفحه خوننده باید آلبوم های منتشر شده قرار بگیرند. تا کاربران بتوانند با دست یابی به نام خوانند تمام موسیقی های آن را گوش کنند. میتوانید امکان پخش آفلاین را نیز قرار دهید. اما به این شرط که موسیقی شما در حالت آنلاین دانلود شده باشد.

بیشتر مطالعه کنید ...