شرکت طراحی سایت وب سازان مرصاد

طراحی اپلیکیشن پزشکی

طراحی اپلیکیشن پزشکی این روزها بسیار مورد توجه قرار گرفته است. همانطور که میدانید با توجه به شیوع بیماری کووید و محدود شدن بسیاری کارها، افراد میترسند که به بیمارستان و مطب مراجعه نمایند. بنابراین ترجیح میدهند که در ابتدا از طریق سایت ها و اپلیکیشن های پزشکی با پزشک مربوطه مشورت نمایند تا در صورت جدی بودن و ویزیت حضوری مراجعه نمایند.

دیگر زمان آن به سر رسیده است که افراد باید به صورت تلفنی وقت ویزیت خود را تعیین میکردند. افراد میتوانند با نصب اپلیکیشن در تلفن همراه خود از آخرین درمان ها و اطلاعات پزشکی و پیشگیری و درمان بیماری ها با خبر شوند. البته درست نیست که افراد خود اقدام به درمان کنند. بنابراین میتوانند علائم خود را به صورت آنلاین به پزشک اعلام کنند تا اقدامات لازم انجام شود.

ساخت اپلیکیشن پزشکی موجب شده است که تعامل میان بیماران و پزشکان بهتر شود. و به انجام روند و فرآیند های پزشکی بسیار کمک میکند. و موجب صرفه جویی در وثت بیمار و پزشک موردنظر نیز میشود. از ازدحام بیماران پشت در مطب ها و درمانگاه ها جلوگیری میکند. شاید در ایران جا نیفتاده باشد اما در کشور های پیشرفته از سیستم نظارت بر بیمار از راه دور استفاده میکنند.

مزایای طراحی اپلیکیشن پزشکی

راهنمای انتخاب پزشک

فضای مجازی بخشی از زندگی افراد جامعه را دربرگرفته است. افراد برای یافتن پزشک و درمان بیماری ها ابتدا به جستجو میپردازند. و ابزارهای لازم برای یافتن خدمات پزشکی نیز موجود است. جود پزشکان در فضای مجازی یک امر واجب است. زیرا باید از طریق این فضای که قشر زیادی از جامعه در آن فعالیت دارند مردم را راهنمایی کنند. طراحی اپلکیشن مشاوره پزشکی آنلاین یکی از مورادی است که افراد سوال های خود را از پزشک مرتبط میرسند.

همچنین یک دایرکتوری پزشکی محسوب میشود تا افراد بتوانند پزشک موردنظر خود را جتسجو کنند. همچنین مراکز درمانی شامل بیمارستان ها، مطب ها، درمانگاه ها وکلینیک ها را پیدا کنند. این امکانات تنها بخشی از مزایای طراحی اپلیکیشن خدمات پزشکی است. شما یک بستری فراهم میکنید تا پزشکان بتوانند بیماران خود را راهنمایی کنند و کمک بزرگی به خدمات پزشکی کرده اید.

همراه همیشگی بیماران

همانطور که میدانید افراد راحت تر هستند که از اپلیکیشن در تلفن همراه خود استفاده کنند. بدین منظور طراحی اپلیکیشن پزشکی برای پزشکان، مطب ها، بیمارستان ها، داروخانه ها، درمانگاه ها و غیره لازم است. این اپلیکیشن ها روند درمان و پیشگیری را بهتر خواهد کرد. با توجه به اینکه مردم از فضای مجازی زیاد استفاده میکنند شما میتوانید از این طریق با بیماران خود ارتباط برقرار نمایید. اطلاعات و مفالات پزشکی و درمانی را با این روش به سمع و نظر آن ها برسانید. نکته ای که بسیار مهم است این است که کاربران اپلیکیشن ها را در گوشی همراه خود نگه میدارند. و در مواقع ضروری به شما مراجعه خواهند کرد.

دیده شدن تخصص پزشکان

با طراحی اپلیکیشن پزشکی قابلیت دیده شدن و جستجو را برای کاربران خود فراهم میکنید. داشتن خلاقیت در این زمینه میتواند به گونه ای باشد که شما منحصر به فرد دیده شوید. اگر یک صاحب مراکز درمانی هستید میتوانید با طراحی این اپ تخصص پزشکان خود را معرفی نمایید. و یا اینکه میتوانید یک بستری فراهم کنید تا پزشکان ثبت نام کنند و تخصص خود به همراه آدرس مطب خود را در ا اعلام کنند. تا کاربران و بیماران بتوانند پزشکان را از روی تخصصی که دارند پیدا کنند. کاربران محصولی را قبول میکنند که کیفیت خوب داشته باشد بنابراین با داشتن یک ایده خوب در زمینه ارائه خدمات پزشکی میتوانید یک سیستم جامع اطلاعاتی از پزشکان داشته باشید که بسیار ارزشمند است.

ارائه خدمات رایگان یا با هزینه اندک به بیماران

افراد به مطب یا بیمارستانی مراجعه میکنند که در محل نزدیک آن ها واقع شده باشد. بنابراین شما میتوانید بیمارانی را ویزیت و درمان نمایید که در مناطق نزدیک به مطب یا مرکز درمانی باشند. ممکن است که افرادی باشند که نزدیک خود مرکز درمانی نداشته باشند و محبور هستند که فاصله زیادی را طی کنند. بنابراین شما میتوانید با طراحی اپلکیشن پزشکی به این افراد مشاوره آنلاین پزشکی دهید. و در صورت لزوم به شما برای ویزیت مراجعه نمایند. طراحی سایت پزشکی و اپ پزشکی مفهوم فاصله و درمان را از بین میبرد و ارائه خدمات را تسهیل میکند.

حس وفاداری بیماران

در فضای مجازی میتوانید با جستجو هر الاعاتی که میخواهید را بیابید. یکی از مزایای طراحی اپلیکیشن پزشکی این است که میتوانید حس ماکلین و وفاداری خود را به بیماران ثابت کنید. پیگیری ها از طریق اپ پزشکی میتواند موجب هدایت بهتر مشتریان شود. شما این قابلیت را دارید که برای هر مشتری که از شما درخواستی دارد به او یک وسیله پزشکی نظیر فشارنسج نیز ارائه دهید. منظور این است که باید تعامل خود را با بیماران و کاربران به خوبی حفظ نمایید.

طراحی اپلیکیشن پزشکی
طراحی اپلیکیشن داروخانه

انواع اپلیکیشن پزشکی

الو دکتر

ساخت اپلیکیشن مشابه الو دکتر یکی از سفارش هایی است که زیاد شنیده ایم. این اپلیکشن چند سالی است که به خوبی فعالیت خود را ادامه داده است. این اپ رسانه ای از اخبار و اطلاعات پزشکی است. که برای بیماران و پزشکان بسیار کاربردی است. در این بانک اطلاعاتی کاربران میتوانند اطلاعاتی درباره بیماری ها، علائم های بیماری ها، روش های پیشگیری و درمان کسب نمایند. میتوانید برا کسب اطلاعات بیشتر طراحی سایت خدمات پرستاری و درمانی را مشاهده نمایید.

پزشک بوک

پزشک بوک در زمینه مشاوره آنلاین پزشکی و نوبت دهی پزشکی فعالیت دارد. طراحی اپلیکیشن مشابه پزشک بوک از این جهت مهم است که بیماران میتوانند پزشکان با تخصص هایی که دارند را بیابند. و از پزشکان متخصص و فوق تخصص مشاوره پزشکی بگیرند. مشاوره نیز میتواند به صورت متنی و یا ویدیویی وجود داشته باشد. پزشکان میتوانند به صورت الکترونیکی برای بیماران پرونده تشکیل دهند.

زوپ

طراحی اپلکیشن مشابه زوپ یک یک سایت مشاوره پزشکی است بسیار کاربردی است. شما میتوانید پزشک موردنظر خود را جستجو کنید و با پرداخت مبلغی مشاوره آنلاین از پزشک دریافت کنید. که مشاوره نیز میتواند ه صورت پیام متنی یا صوتی یا حتی تصویری نیز باشد. که در صورت نیاز داشتن به ملاقات حضوری به مرکز درمانی مراجعه نمایید.

پذیرش 24

پذیرش 24 یک اپلیکیشن نوبت دهی پزشکی و مشاوره آنلاین پزشکی است. میتوانید پزشکان را جتسجو نمایید و با دیدن روزهای خالی نوبت خود را اینترنتی ثبت نمایید. طراحی اپلیکیشن مشابه پذیرش 24 را میتوانید از تیم ما درخواست نمایید.

پزشکت

اپ پزشکت یک اپلیکیشن جامع پزشکی است. که مشاوران و پزشکان میتوانند به بیماران کمک نمایند. مشاوره صوتی تصویری و متنی پزشکت بسیار مهم است. که مرجع جامعی برای مطالب پزشکی و سلامت و بهداشتی نیز است.

امکانات طراحی اپلیکیشن پزشکی

پنل کاربران در اپ پزشکی

  • تعیین وقت و گرفتن نوبت در کلینیک و مطب و لغو نوبت
  • معرفی پزشکان و تخصص های پزشکان
  • نمایش عکس پزشکان، کلینیک و مرکز درمانی
  • امکان مشاوره پزشکی به صورت آنلاین
  • نمایش لوکیشن پزشکان در مطب در نقشه گوگل به همراه شماره تماس و آدرس
  • فراهم نمودن مجله الکترونیکی پزشکی و ثبت نامحدود خبر

پنل مدیریتی در اپ پزشکی

  • مدیریت دقیق کاربران و بیماران
  • منیج پزشکان بر اساس تخصص ها و مناطقی که حضور دارند
  • نوبت دهی پزشکی مانند طراحی سایت نوبت دهی پزشکی
  • ایجاد محتوای آموزشی پزشکی در مورد درمان ها و پیشگیری ها
  • ارسال پیام ها و نوتیفیکیشن ها در مورد وقت ملاقات ها، پیام های پزشکان و غیره
مشاوره طراحی سایت با وب سازان مرصاد

هزینه طراحی اپلیکیشن پزشکی

هزینه طراحی اپلیکیشن پزشکی از جمله مواردی است که از ما زیاد سوال میشود. برای برآورد ساخت اپلیکیشن در ابتدا باید نیازهای خود را اعلام کنید و یک نمونه مشابه با اپ پزشکی که میخواهید به ما ارسال نمایید. بنابراین در بخش مربوطه نمونه اپلکیشن را ارسال کنید تا با توجه به بودجه و نیازی که دارید برای شما مشخص شود. در بخش برآورد هزینه طراحی اپلیکیشن شما امکانات و قابلیت هایی که در زمینه اپ پزشکی میخواهید را به ما ارسال میکنید. کارشناسان ما نیز محسابه قیمت برای شما انجام میدهند و پیش فاکتور موردنظر را برای شما ارسال میکنند.

انواع طراحی اپلیکیشن پزشکی

طراحی اپلیکیشن دندان پزشکی، ارتودنسی، مطب و کلینیک، مشاوره آنلاین پزشکی، جستجوی پزشک ، آزمایشگاه، ارتوپدی، کلینیک زیبایی، تصویربرداری پزشکی و رادیولوژی، شرکت های تجهیزات پزشکی و غیره

کاربرد طراحی اپلیکیشن پزشکی

  • رزرو آنلاین نوبت مانند طراحی سایت نوبت دهی پزشکی
  • مدیریت پرونده پزشکی بیماران
  • مدیریت اخبار پزشکی
  • قابلیت ثبت لوکیشن مطب پزشکان
  • ارسال پیام بین بیمار و پزشک

طراحی اپلیکیشن داروخانه آنلاین

در کنار طراحی سایت داروخانه با طراحی اپلیکیشن داروخانه آنلاین میتوانید خرید داروهای مختلف را آسان تر نمایید. هماطنور که میدانید سایت های داروخانه زیادی برای فروش دارو ساخته شده است. اما از این رو اپلیکیشن های مختلفی نیز هستند که برای فروش دارو به صورت آنلاین هستند. طراحی اپلیکیشن داروخانه یک نوع طراحی اپلیکیشن فروشگاهی دارو و لوازم بهداشتی محسوب میشود. شما میتوانید این قابلیت را برای اپ پزشکی خود داشته باشید و بخشی نیز برای فروشگاه آنلاین قرار دهید.