شرکت طراحی سایت وب سازان مرصاد

طراحی اپلیکیشن کتاب

با توجه به اینکه هزینه چاپ نشر و کتاب ها بسیار گران شده است. و هم چنین با توجه به حفظ محیط زیست اشاره شده است که درختان کمتری قطع شود. طراحی اپلیکیشن کتاب نیز جایگاه مهمی پیدا کرده است. شما در گذشته باید مسیر زیادی را طی میکردید تا بتوانید به مکانی برای خرید کتاب های مورد نایز خود برسید. از این میان کتاب هایی بود که با ساعت ها جستجو در کتاب فروشی ها نمیتوانسید آن ها را بیابید. و همچنین با توجه به اینکه حمل و نقل کتاب ها و نگهداری از آن سخت است. کتاب های ایبوک طرفداران بیشتری نسبت به کتاب های فیزیکی پیدا کردند.

کتاب خواندن یکی کارهای لذت بخش است که افراد در زمان های فراغت خود آن را انجام میدهند. با طراحی اپلیکیشن کتاب میتوانید همیشگی به کتاب ها دسترسی داشته باشید. شما در زمان رفت و آمد به محل کار خود نیز میتوانید کتاب های مورد علاقه خود را بخوانید. اکثریت مردم دیگر هزینه های زیادی بابت کتاب ها نمیدهند و در عوض از اپلیکیشن های کتابخانه استفاده میکنند. با طراحی اپلیکیشن کتاب میتوانید امکانی را فراهم کنید تا افراد در یک بستر به تمامی کتاب های ممکن دسترسی داشته باشند و نقش یک کتابخانه آنلاین را داشته باشید.

طراحی اپلیکیشن کتاب خوان

شرکت طراحی سایت و طراحی اپلیکیشن وب سازان مرصاد در خدمت است تا طراحی سایت کتابخانه آنلاین و طراحی اپلیکیشن مشابه فیدیبو و طاقچه را برای شما انجام دهد. اپلیکیشن کتاب خوانی شامل تنوع بسیار زیاد کناب اعم از متنی و صوتی است. شما میتوانید به دسته بندی های بیشتری از کتاب های چاپ شده داشته باشید.

طراحی اپلیکیشن کتاب امکان جستجوی بسیار خوبی را دارد که به همه مخاطبان کمک بزرگی میکند. زیرایکی از دغدغه ها در کتابفروشی ها جستجو و انتخاب کتاب است. همچنین شما میتوانید بی نهایت کتاب را تنها در گوشی تلفن خود بدون اینکه هجمی اشغال کند داشته باشید. برای شما پیش آمه است که در انتخا و مطالعه یک کتاب مردد بوده اید. میتوانید با مراجعه به بخش نظرات و امتیازدهی ها کیفیت یک کتاب را از نظر افراد مختلف بسنجید.

شما میتوانید با طراحی اپلیکیشن کتاب خوان، این امکان را فراهم کنید تا کاربران کتابخانه شخص خود را با قابلیت های مختلف ایجاد نمایند. شما میتوانید در نسخه الکترونیکی کتاب ها در نرم افزار تغییراتی اعم از نوشتن، هایلایت، اضافه کردن بخش خلاصه و غیره قرار دهید. برای اطلاع از قیمت ساخت اپلیکیشن کتاب میتوانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

طراحی اپلیکیشن مدرسه
طراحی سایت رایگان

معروف ترین اپلیکیشن های کتاب

کتابراه

یکی از اپلیکیش های برتر در زمینه کتاب های EBook اپ کتابره است. این اپلیکیشن نسبت به دو اپلیکیشن طاقچه و فیدیبو پشتیبانی به مراتب بهتری ارائه داده است. اما با این کتاب های کمتری دارد برای جذب مخاطبان بیشتر هفته ای یک کتاب رایگان در اختیار افراد قرار میدهد. و قابلیتهای خوبی دارد که افراد زیادی از آن استفاده میکنند.

طراحی اپلیکیشن مشابه فیدیبو

نرم افزار فیدیبو یکی از نرم افزارهای محوب کتابخوانی است که با رعایت حق نشر، اجازه دانلود و مطالعه کتاب را نیز به کاربر میدهد.شما میتوانید بدون نیاز به اینترنت کتاب موردنظر خود را مطالعه نمایید. وود پادکست ها و کتابهای صوتی نیز بسیار مهم است که بسیاری از کاربران به دنبال آن هستند.

شما میتوانید به هزاران کتاب به صورت راگیان دسترسی داشته باشید و در مودر هر کتاب نظرات و امتیاز خود را ثبت نمایید. قابلیت جستجو این اپلیکیشن بسیار حرفه ای است. جهت طراحی اپلیکیشن مشابه فیدیبو میتوانید با تیم مشاوران ما در تماس باشید. این اپلیکیشن یکی از بهترین فروشگاهی اینترنتی کتاب است.

ساخت اپ مشابه طاقچه

طاقچه نیز یکی از اپلیکیشن های معرف در زمینه کتاب است که با ناشران زیادی همکاری دارد. شما میتوانید کتاب ها را به صورت قاونی خریداری کرده و دانلود نمایید. شما میتوانید در بخش عضویت طاقچه بی نهایت، به ازای پرداخت هزینه ای، به بی نهایت کتاب به صورت رایگان دسترسی داشته باشید. در این اپلکیشن این امکان به وجود آمده است که افراد در خارج از کشور نیز بتوانند خرید خود را انجام دهند.

طراحی سایت کتاب فروشی

مزایای ساخت اپلیکیشن فروشگاهی اندروید

کتاب های صوتی

شما میتوانید در هر زمان و مکانی که هستید با اتصال به اپلیکیشن کتاب، کتاب های صوتی خود را گوش کرده و لذت ببرید. کتاب های صوتی نیز از طرفداران زیادی برخوردار اس بنابراین با فراهم کردن این بخش قابلیت بسیار مثبت و کاربردی به اپ خود اضافه کرده اید.

قیمت ارزان یا رایگان کتاب

همانطور که میدانید قیت کتاب ها بسیار بالا رفته است. به همین دلیل بسیاری از افراد به متاب های الکرتونیکی روی آروده اند. قیمت این کتاب ها یا رایگان و یا اینکه بسیار ارزان است. و شما میتوانید تعداد زیادی کتاب دانلود کدره و مطالعه کنید.

برخورداری از تخفیف

تخفیف همیشه باعث افزایش رضایتمندی کاربران شده است. شما میتوانید با تخفیف بر روی کتاب های مختلف، افراد را دعوت به خواندن کتاب های پرطرفدار کنید. و با این روش به فرهنگ جامعه نیز کمک زیادی کرده اید. شما میتوانید تخفیفات را به صورت دوره ای یا مناسبتی قرار دهید تا افراد برای مشاهده تخفیف ها وارد اپلیکیشن شما شوند.

مرجعی بی نهایت از کتاب

هر کتابفروشی یا کتابخانه با توجه به فضایی که دارد تعداد مشخصی کتاب را نگهداری میکند. اما در اپلیکیشن کتاب شما محدودیت ندارید هر تعدادی که کتاب میخواهید را میتوانید در اپلیکیشن خود اضافه کنید. تنوع موضوعات کتاب در اپلیکیش های کتاب بیش از کتابفروشی هاست. شما میتوانید از هر رشته ای شامل روانشناسی، ریاضی، پزشکی، داستان و غیره کتاب در اپلیکیشن خود داشته باشید. که همین تنوع باعث جذب افراد بسیار زیادی خواهد شد. زیرا اگر افراد کتاب در حیطی موردنظر خود را پیدا کنند به سراغ دیگر کتاب ها نمیروند.

همیشه در دسترس

یکی از مزایای طراحی اپلیکیشن کتاب در دسترس بودن کتاب ها است. شما میتوانید در هز زمان و مکانی که میخواهید به کتاب های موردنظر خود دسترس داشته و شروع به مطالعه نمایید. افراد زیادی هستند که در سفر به سر میبرند این افراد تنها با یک تلفن همراه خود میتوانند کتاب های متنوع را مطالعه نمایند. لازم به ذکر است که باید امکان مطالعه آفلاین نیز برای افراد قرار دهید.

امکان خرید کاربران خارج از کشور

افرادی که در خراج از کشور هستند به کتاب های فارسی زبان دسترسی ندارند. شما میتوانید از این طریق امکانی را فراه کنید که افراد در سراسر دنیا به کتاب های مورد علاقه خود دسترسی داشته باشند.