شرکت طراحی سایت وب سازان مرصاد

طراحی اپلیکیشن گردشگری

با توجه به محبوبیت رسانه های اجتماعی این روزها بسیاری از افراد از تلفن های هوشمند و تبلت ها استفاده میکنند. تا بتوانند در لحاظ مختلف باعث شوند که گردشگران اوقات بسیار خوبی را سپری کنند. شما میتوانید از نقشه ها، تصاویر، گرافیک و واقعیت افزوده برای کمک به کاربران استفاده کنید. تا بتوانند از طریق طراحی اپلیکیشن گردشگری شما یک مکان خوب برای سفر را موقعیت یابی کرده و با امکانات لازم به آنجا سفر کنند.

با ساخت اپلیکیشن گردشگری میتوانید مناطق مختلف همراه با جزئیات را به کاربران نمایش دهید. تا کاربران بتوانند از جزئیات یک کشور و شهر و فرهنگ های آن ها باخبر شوند. شما میتوانید از جزئیات کلی یک کشور و فرهنگ باخبر شوید. شما میتوانید با استفاده از اپلیکیشن گردشگری این امکان را فراهم کنید تا گردشگران از سراسر دنیا از اپ شما استفاده نمایند.

اپلیکیشن های برای آژانس های مسافرتی و صاحبان موسسات گردشگری الزامی است. شما میتوایند از این طریق بلی پروازها، تورها به مناطق مختلف را به فروش برسانید. بسیاری از مردم شاید آدرس سایت شما را فراموش کنند اما ا شما را در صورت مفید بودن در گوشی همراه خود نگه داری میکنند که میتوانید نوتیفیکیشن های مفید برای آن ها ارسال کنید. برای مثال در مورد تورهای لحظه آخری ارزان قیمت و غیره

مزایای طراحی اپلیکیشن گردشگری

  • دسترسی به عادات و علاقه مند یهای مشتریان
  • انجامی تمامی امور خرید و رزرو به صورت آنلاین
  • امکان رزرو هتل ، برنامه ها، پرواز ها و غیره از هر زمان و مکان در دنیا
  • قابلیت مقایسه کیفیت ها و قیمت های هتلف و رواز و تورهای گردشگری
  • خرید بیمه مسافرتی آنلاین از طریق اپلیکیشن
  • انواع اپلیکیشن های گردشگری و مسافرتی
  • اپلیکیشن رزرو پرواز مانند sKYsCANNER
  • اپ برای رزور هتل و اقامتگاه مانند booking
  • اپ برای رفت و آمد های مختلف GoogleMaps
  • اپلیکیشن بسته بندی محصولات و اسباب و لوازم مانند Packpoint
  • اپلیکیشن یافتن سرگرمی های نزدیک مانند TripAdvisor
طراحی اپلیکیشن مدرسه
طراحی سایت رایگان

معروف ترین اپلیکیشن های گردشگری و مسافرتی

چمدان

یکی از اپلیکیشن های سفر و گردشگری سفر است. این اپلیکیشن به شما کمک میکند تا وسایلی که قبل از سفر نیاز دارید را جمع آوری کنید و آن ها را فراموش نکنید. در این اپلیکیشن باید لیستی از وسایل موردنیاز خود بسازید تا در زمام جمع کردن وسایل از آن استفاده کنید.

علی بابا

اپلیکیشن علی بابا برای برنامه ریزی سفر و خرید بلیط یکی از ابزارهای کاربردی و هم است. کابران میتوانند در هز زمان و مکانی که میخواهند پروازهای سیستم و چارت را رزرو نمایند. انواع وسایل حمل نقل مانند اتوبوس، قطار، تاکسی و غیره نیز در این اپلیکیشن وجود دارد. اگر نیاز به طراحی اپلیکیشن و طراحی سایت مشابه علی بابا را دارید با ما تماس حاصل فرمایید تا بتوانیم به شما کمک نماییم.

آی بنزین

این اپلیکیشن به شما کمک میکند تا نزدیک تریم پمپ های مخصص بنزین و گازوئیل را پیدا کنید. کافی است که به اینترنت متصل شده و از طریق GPs این اپلیکیشن را فعال نمایید.

چارترز

این اپلیکیشن بلیطهای چارترزی را به شما نمایش میدهد. قیمت این بلیط ها نسبت به بلیط های سیستمی پایین تر است. که تورهای لحظه آخری از آن استفاده میکنند شما با نصب این اپلیکیشن میتوانید قیمت بلیط ها را مقایسه کرده و کمترین قیمت بلیط را انتخاب کنید.

اطراف من

این اپلیکیشن یکی از اپ های کاربردی است که یک راهنمایی کاربریدی برای نمایش اماکن تفریحی، اورژانسی، اداری و غیره در تهران است. شما میتوانید حتی سینما و دفاتر پستی را در این اپ جستجو نمایید.

طراحی اپلیکیشن مسافرتی و گردشگری

همانطور که دیده اید اکثر آژانس های مسافرتی اقدام به طراحی اپلیکیشن مسافرتی میکنند. اپلیکشن های مشابه علی بابا برای رزور و مقایسه انواع بلیط های حمل و نقل، هتل و تور هستند. هر مکانی که میتوانید توریست جذب نماید نیاز به طراحی اپلیکیشن گردشگری دارد. شما میتوانید تفاوت در نوع خدمات را مشاهده نمایید. بسیاری از مناطق امکان رزرو ندارند اما شما میتوایند از طریق اپلیکیشن از خدمات و اطلاعات لازم برای آن بهره مند شوید.

شرکت طراحی سایت و اپلیکیشن وب سازان مرصاد با تیم متخصص و مجربی که دارد سا ها فعالیت بر روی ساخت اپلیکیشن و نرم افزار داشته است. ما سعی میکنیم که از بهترین و بروزترین تکنولوژی در ساخت و کدنویسی اپ های خود بهره ببریم. لایه های قدرتمند امنیتی یکی از مزیت های ما در ساخت اپ است. تمام اپ های ما با سرعت و کیفیت بسیار بالایی ساخته شده است. ظاهر اپلیکیشن یکی از مواردی مهم در جب مشتری است که ما در ابتدای کار بسیار به آن توجه میکنیم. کدنویسی بهینه اپلیکیشن باعث افزایش سرعت بالایی آن با وجود قابلیتهای بلایی که دارد میشود.

طبق گزارش از Mediaworks نزدیک به 90 درصد از مسافران هنگام تعطیلات بلیط های خودبرای سفر، رزرو هتل، بلیط های تفریحی وغیره را از اپلیکیشن های گردشگری استفاده میکنند. حدود 70 درصد از افراد از اپ های گردشگری برای تحقیق، مقایسه هتل ها و پروازها قبل از سفر استفاده میکنند. این ارقام نشان میدهد که شما با فضای رشد زیادی در این صنعت روبه رو هستید.