شرکت طراحی سایت وب سازان مرصاد

طراحی ربات بورس

بورس ایران یکی از مکان های جذاب برای سرمایه گذاری است. افراد زیادی هستند که سرمایه های کلان خود را در این راه میگذارندو د ر مقابل هزینه های هنگفتی نیز درآمد کسب میکنند. به دلیل سودآوری بورس طی وسیعی از مردم وارد تالار بورسی میشوند. بسیاری از مردم به دلیل اینکه نمیدانستند چه زمانی سرمایه های خود را استخراج کنند متاسفانه با ضررهای زیادی رو به رو شدند. کسانی که در بازار بورس از ربات های معامله گر بورس استفاده کردند تواسنتند به سود بسیار بالایی دست پیدا کنند. و ریسک ضرر را تا میزان زیادی کاهش دهند. از این رو طراحی ربات بورس یا ساخت ربات معامله گر بورس همه گیر شد.

تصور کنید که 655 شرکت بورسی داریم زمانی که این گروه اعلام میکنند که بازار منفی است منظور از منفی بودن بیشتر سهم های بازار است. ولی در همین بازار منفی سهام هایی هستند که در صف خرید 500 میلیونی هستند. برای اینکه در بازار منفی بورس نیز سود خود را کسب کنید بهتر است که از ربات های معامله گر بورس استفاده کنید. تا بتوانید با اتصال به سرور سازمان بورس سفارشات خود را ثبت نمایید. درکنار طراحی ربات معامله گر بورس، طراحی سایت بورسی نیز انجام میشود که میتوانید از این ربات در سایت خود استفاده کنید. در ضمن سایت ها ما در کنار ربات هایی که طراحی میشوند از نظر ساختار استاندارد هستید و سایت های ما در موتور جستجوگر گوگل رتبه های خوبی کسب میکنند.

طراحی ربات معامله گر بورس

با پیشرفت هوش مصنوعی معاملات بورسی به سمت ماشینی شدن حرکت کردند. ربات های معامله گر بورسی با تحلیل بازار در گذشته بازار در آینده را تحلیل میکنند. و به این ترتیب میتوانید خرید و فروش انجام دهید. کارشناسان بورسی نیز همین کار را انجام میدهند. انواع سهم های بازار را تجزیه و تحلیل میکنند و سپس سهم خرید و فروش میکنند. کامپیوتر با تحلیل های آماری پیجیده میتوانند آینده بورس را پیش بنی نمایند.

همانطور که میدانید سرعت ثبت سفارشات با ربات معامله گر قابل مقایسه با انسان نیست. برای مثال دیده اید که سفارشی را ثبت کرده اید ساعت ها در صف بوده اید. زیرا افرادی جلوتر از شما با سرعت بیشتر این سفارش گذاری ها را انجام داده اند. ربات معامله گر بر اساس منطق و ریضیات تصمیم میگیرد. ممکن است که شما خود خواسته باشید سهمی را خرید و فروش نمایید اما به دلیل وسوسه در انجام این کار با ضرر روبه رو شدید.

ربات معمله گر بورس میتواند به شما سیگنال معاملاتی دهد و شما باید تایید کنید که ربات خرید و فروش را انجام دهد. از مزایای ربات های سیگنال یاب ، تحلیل تمامی سهام ها و بازار با دید بزرگتری است. سیگنال هایی که نرم افزار سیگنال سهام میدهند میتواند برای خرید کوتاه مدت نیز باشد. بنابراین همه این سیگنال ها به گونه ای نیست که شما سهمی را خریداری کرده و آن را نگه دارید.

طراحی ربات بورس

روش های خرید و فروش در بورس ایران

حضوری

سال ها قبل افراد باید در تالار بورسی حاضر میشدند و سهام خرید و فروش میکردند و از این طریق به سود میرسیدند. اگر افراد در تالار بورس حاضر نمیشدند نمی توانستند سهام خرید و فروش کنند.

تلفنی

کارگزاری های بروس برای کسانی که نمیتوانستند به صورت حضوری مراجعه نمایند معاملات را به صورت تلفنی نیز انجام میدادند. تا سهام دارد نیاز نباشد که برای خرید و فروش سهم در تالار بورس حضور داشته باشد.

اینترنتی

دسترسی به اینترنت چند سالی است که بسیار آسان شده است. اپلیکیشن های تحت وب و تحت موبایل زیادی ساخته شدند که افراد میتوانند دیگر به صورت آنلاین خرید و فروش بورس کنند. این شیوه دیگر نیازی به حضور افراد ندارد. افراد حتی نیازی نیست که با تالار بورس جهت خرید و فروش در تماس باشند. میتوانند بسیار ساده از طریق کامپیوتر یا موبایل خود این کار را انجام دهند. حتی صرافی ها نیز با طراحی سایت صرافی آنلاین تمامی معاملات خود را به صورت آنلاین و غیر حضوری کرده اند.

نقشه بازار بورس چیست ؟

هر سرمایه گذار برای انجام معاملات خود نیز به داشتن اطلاعات آماری دارد. شاخص بورس چیزی نیست که بتواند وضعیت بازار را نشان دهد. در این نقشه بورسی بازار مصبت و منفی سهام ها نشان داد همیشود. که میتوانید بر اساس فیلترها آن ها را تغییر دهید.

کدال چیست ؟

کدال سامانه ای است که در بازه شرکت های حاضر در بورس اطلاعاتی ارائه میدهد. این سامانه یک ابزار مناسب برای کسب اطلاعات درباره وضعیت بازار و سهم ها است.

TSETMC چیست ؟

یکی از سایت های پرکاربرد برای سهام داران سایت TSETMC است. تحلیلگران بازار سرمایه برای تحلیل بورس از این سایت نیز استفاده میکنند. شما در این سایت میتواند در تابلو اصلی آن تمام خرید و فروش ها را به صورت لایو مشاهده نمایید بنابراین برای طراحی وب سایت میتوانید از نمونه آن استفاده کنید.

ساخت ربات معامله گر بورس رایگان

طبق تحقیقات انجام شده نشان داده شده است که ربات های تحلیل گر بورسی حرفه ای به صورت رایگان و عمومی وجود ندارند. زیرا اگر این طور باشد همه باید در خرید و فروش سهام های خود از آن استفاده کرده و ریسک را تا میزان زیادی کاهش دهند. ربات های معامله گر بورس مانند دستگاه چاپ پول هستند. اگر این ربات ها همگی به درستی و خوبی کار کنند که دیگر همه در حال سود کردن میباشند. اگر کسی همچنین رباتی نوشته آن را در اختیار سایرین نمیگذارد.

ساخت ربات معامله گر بورسی باید به صورت اختصاصی و سفارشی انجام شود.زمانی که برنامه نویسان هوش مصنوعی ما بر روی ساخت ربات بورسی میگذارند. با ربات هایی که در بازار به وفور دیده میشود بسیار متفاوت است. آیا شما میتوانید به این ربات های عمومی در بازار اعتماد کنید و خرید و فروش های خود را بر آن اساس انجام دهید ؟ طبیعتا جواب خیر است همه به دنبال این هستند که کمترین ریسک را داشته باشند. بنابراین برای این درصد خطا کاهش پیدا کند برای ساخت ربات معامله گر بورسی با کارشناسان ما در تماس باشید.

طراحی سایت رایگان

طراحی ربات سیگنال یاب بورس ایران

ربات سیگنال یاب و سهام یاب بر اساس معادلات و معاملات قبلی سهام های آینده شرکت های بورسی را تحلیل میکند. انواع سیگنال های خرید و فروش یامل کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت هستند. ربات بورس پیشنهاداتی برای نگهداری، خرید یا فروش را ارائه میدهد تا به شما کمک کند که ریسک معاملاتی خود را تا میزان زیادی کاهش دهید.

درصورتیکه شما نیاز داشته باشید علاوه بر سیگنال دهی های پی در پی، میتوانید امکانات اختصاصی بیشتری را به نرم افزار اضافه نمایید. برای سفارش ربات سهام یاب و تحلیگر بورس میتوانید با شرکت دئووب تماس حاصل فرمایید. کارشناسان ما به صورت شبانه روزی راهنمای شما خواهند بود.

طراحی ربات تریدر هوشمند بورسی

ربات بورس با استفاده از الگوریتم های هوش مصنوعی قادر است که نگهداری، خرید یا فروش سهم ها را اعلام نماید. این ربات تحلیل های تکنیکالی و فنی بر روی تمامی سهام های بازار دارد. که این کار را یک کارشناس و متخصص بورس نمیتواند به درستی انجام دهد. زیرا تحلیل این همه سم به صورت آماری با تحلیل دقیق بسیار سخت است. کارشناسان بورسی صرفا بر اساس تجربه ای که دارند آمار ها را اعلام میکنند.

تحلیل های ربات هوشمند بورس شامل موارد زیر است :
تحلیل و شناسایی روند صعودی و نزولی سهام ها در بازار
بررسی خطوط حمایت و مقاومت
فیبوناچی و امواج الیوت
تحلیل اندیکاتورها و ادیکاتورها