شرکت طراحی سایت وب سازان مرصاد

طراحی سایت املاک

طراحی سایت املاک حرفه ای با وب سازان مرصاد

برای آن دسته از عزیزانی که در زمینه مشاور املاک و زمین فعالیت میکنند. طراحی سایت املاک بسیار مناسب است تا بتوانند خانه های موجود در فایل های دستی خود را به صورت آنلاین به نمایش بگذارند. در این سایت میتوان تمامی ملک های موردنیاز مشتریان را به صورت طبقه بندی شده در سایت قرار داد. و با درنظر گرفتن فیلترهای مختلف، کاربران و مشتریان راحت تر بتوانند فایل های ملکی مناسب خود را انتخاب کنند. افراد بسیار زیادی هستند که به ما درخواست طراحی سایت اجاره ویلا و سوئیت را میدهند. زیرا این نوع سایت ها بسیار محبوب بوده و روز به روز در حال زیاد شدن هستند.

مشتریان بدون اینکه به شرکت شما جهت اجاره ویلا، خرید خانه و زمین بیایند. در همان منزل با جستجو و دیدن تصاویر مروبط به فایل ها چند مورد را گلچین کرده. و با تصمیم گیری درست به شرکت مشاور املاک شما بیایند. باعث شده با این کار در زمان شما و مشتریان صرفه جویی میشود. پس بهتر است که با راه اندازی یک سایت املاک برای خود، مشتریان خود را بهتر جذب کرده و خدمات مشاوره شما راحت تر انجام میشود. طراحی وب سایت املاک می تواند در وسعت بیشتر شما و سرویس های شما را به دیگران معرفی نماید .

طراحی سایت مشاور املاک وب سازان مرصاد

روال پیدا کردن خانه، زمین و ویلا برای بسیاری از مردم کاری وقت گیر و سخت است. شما باید بدانید که با طراحی سایت املاک میتوانید ملک و خانه های مختلف را در سایت خود قرار دهید. و تا افراد بتوانند با ورود به سایت مشاور املاک شما خانه های مورد نظر خود را بیابند. و تنها برای عقد قرارداد به بنگاه املاک شما مراجعه کنند. با طراحی وبسایت املاک میتوانید در طرف گسترده تری کار کنید. همچنین میتوانید با طراحی سایت مشاور املاک دو نوع طراحی سایت اجاره ویلا و طراحی سایت اجاره ملک را در وب سایت خود داشته باشید.

کارها امروزه بسیار راحت تر از گذشته انجام میگیرد. بنابراین باید بدانید که مردم زیادی برای پیدا کردن خانه یا ویلا موردنظر به اینترنت مراجعه میکنند. شما میتوانید فایل های مختلفی برای اجاره و فروش قرار دهید. تا افراد به صورت آنلاین بتوانند خانه خود را نیز برای فروش در سایت شما ثبت کنند. و این گسترده شدن کسب و کار مشاوره شما باعث میشود که مشتریان بیشتری داشته باشید. و از طریق سایت املاک خود به سودآوری زیادی برسید. که در این راه میتوانید با سایت های ساختمانی زیادی نیز همکاری کنید.

طراحی سایت املاک
طراحی سایت املاک ارزان

طراحی سایت املاک ارزان قیمت

طراحی سایت املاک ارزان امروزه از طرف کاربران بسیار جستجو شده است. و ما نیز تصمیم گرفتیم این مورد را در سرویس های خود اضافه نماییم . بسیاری از افراد برای جذب مشتری این کار را انجام داده آیا اینکار به صرفه است کاملا مشخص است خیر . در حال حاضر بسیاری از افراد سود جو با نصب سایت های وردپرسی خود را برنامه نویس معرفی می کنند. و تمام علمشان در همین محدود می باشد.

و حتی قادر نیستند یک پلاگین طراحی کنند و در سایت بارگذاری نمایند . لطفا گول این دسته از افراد را نخورید و اگر قرار است طراحی سایت کارگزاری املاک انجام دهید حتما یک شرکت پروژه شما را انجام دهند . ما نیز به نوبه خود برای شکست دادن این افراد سعی کردیم تا با این کلمه کلیدی در نتیجه اول باشیم. و به صورت صحیح برای شما عزیزان سرویس را ارائه دهیم . میتوانید با خرید قالب آماده یا خرید سایت آماده، طراحی وب سایت املاک خود را سرعت ببخشید که هزینه ساخت سایت ارزان نیز کمتر خواهد شد.

هزینه طراحی سایت املاک

هزینه طراحی سایت املاک

هزینه طراحی سایت املاک به نوع امکانات و قابلیت هایی که نیاز دارید بستگی خواهد داشت. شرکت های زیادی هستند که قیمت های بسیار پایین و بسیار بالا برای ساخت سایت املاک ارائه میدهند. اما شرکت ما با توجه به تجربه ای که دارد هزینه طراحی سایت املاک حرفه ای را مشابه با بهترین نمونه ها بسیار منصفانه برای شما درنظر خواهد گرفت. شما میتوانید پلن طراحی اختصاصی یا پلن طراحی سایت آماده املاک را انتخاب نمایید که برای هر کدام قابلیت های متفاوتی تعریف خواهد شد. و نیز بر اساس قابلیت ها و ویژگی هایی که در سایت شما وجود دارد برآورد آنلاین هزینه طراحی سایت به صورت دقیق انجام خواهد شد.

در واقع هزینه ای که برای طراحی سایت مشاور املاک پرداخت میکنید نوعی سرمایه گذاری خواهد بود که سود چند برابری نصیب بنگاه املاک شما خواهد شد. زیرا نمیتوانید صرفا به شیوه سنتی ملک و ویلا خرید و فروش نمایید. شرکت وب سازان مرصاد با توجه به متخصصانی که دارد توانسته است در این زمینه نمونه کارهای بسیار مناسبی را داشته باشد. شما میتوانید به بخش سفارش طراحی سایت مراجعه کرده و آیتم هایی که نیاز دارید را انتخاب نمایید تا کارشناسان ما نیز یک پیش فاکتور برای شما ارسال نمایند.

قیمت طراحی سایت پایه

میلیون تومان 7 مناسب برای معرفی کسب و کار کوچک
  • سرعت سایت ✯✯
  • قابلیت سفارشی سازی ✯✯
  • مشاوره کسب و کار
  • زمان تحویل : 7 روز کاری
  • پشتیبانی 3 ماه رایگان
  • پرداخت در 2 قسط
  • شروع قیمت از 12.5 میلیون تومان

قیمت طراحی سایت حرفه ای

میلیون تومان 12 مناسب برای کسب و کارهای متوسط
  • سرعت سایت ✯✯✯
  • قابلیت سفارشی سازی ✯✯✯
  • مشاوره کسب و کار آنلاین ✯
  • زمان تحویل : 14 روز کاری
  • پشتیبانی 6 ماه رایگان
  • پرداخت در 2 قسط
  • شروع قیمت از 18 میلیون تومان

قیمت طراحی سایت VIP

میلیون تومان 16 مناسب برای کسب و کارهای حرفه ای
  • سرعت سایت ✯✯✯✯
  • قابلیت سفارشی سازی ✯✯✯✯
  • مشاوره کسب و کار آنلاین ✯✯
  • زمان تحویل : 21 روز کاری
  • پشتیبانی یکسال رایگان
  • پرداخت در 3 قسط
  • شروع قیمت از 28.5 میلیون تومان

سئو و بهینه سازی سایت املاک توسط وب سازان مرصاد

خوب یکی از مهمترین بخش های طراحی سایت املاک ، سئو سایت املاک می باشد که در دومرحله اینکار باید انجام شود . یکی از بخش های مهم در برنامه نویسی نحوه صحیح کدنویسی میباشد . که باید عرض کنیم تمام سایت های که توسط شرکت وب سازان مرصاد برنامه نویسی می شوند. بهینه سازی میباشند .

چرا که ممکن است در آینده مالکین سایت ها از ما سئو و بهینه سازی سایت املاک را طلب کنند و ما در این بخش یک قدم جلو تر خواهیم بود . بخش دوم مربوط به بعد از طراحی سایت املاک می باشد که قسمتی از کار مربوط به شما می باشد. که شما باید با ما همکاری نمایید و تمام مواردی را که همکاران بخش سئو سایت املاک برای شما توضیح می دهند. دقیقا باید انجام شود. خدمات توسعه و نگهداری سایت های مشاوره های املاک باید زیرنظر افراد حرفه ای صورت گیرد.

امکانات سایت های املاک

  • ارایه فیلتر های مناسب جستجو
  • امکان ثبت و ویرایش ملک به صورت مجزا
  • امکان مشاهده تصاویر و جزئیات هر ملک
  • ارائه انواع خدمات مربوط به املاک
  • امکان مشاوره آنلاین از طریق راه های مختلف
  • درج مقالات مرتبط با معاملات ملکی
  • مقایسه منازل با یکدیگر
  • بخش فروش ویژه

مزایا و ویژگی های ساخت سایت مشاور املاک

خوب باید عرض کنم که طراحی سایت املاک مزایای بسیار زیادی دارد و یک نوع طراحی سایت شرکتی نیز محسوب میشود. که میتوانیم عرض کنم شما درجه اول میتوانید املاک خود را در سطح کشور به فروش برسانید. برای مثال شما در شمال کشور به فعالیت فروش ملک مشغول هستید. و ملک های زیادی برای فروش دارید که همگی به صورت سنتی فایل شده اند. شما می توانید با طراحی سایت مشاور املاک خوب و بهینه سازی شده.

1- کاهش هزینه های مربوط به تبلیغات های سنتی

با طراحی سایت املاک این امکان را فراهم میکنید تا به شیوه ای نوین فعالیت خود را معرفی کنید. بدین وسیله در هزینه هایی مانند استخدام بازاریاب ، پخش تراکت و غیره صرفه جویی میکنید. برای دیده شدن در میان وب سایت های دیگر نیاز است تا هزینه سئو سایت را بپردازید.

 

2 – رقابت با رقبا و افزایش اعتبار

بسیاری از رقیبان شما سایت ندارند. شما با دارا بودن یک سایت بنگاه املاک اعتبار خود را میان مشتریان و همکارانتان افزایش میدهید.

3 – دسترسی آسان کاربران به فایل های خرید

کاربران به راحتی بدون صرف وقت شما و خود فایل های موجود در سایت را پیمایش کرده و مورد خود را میابند. این کار مزتی بزرگی برای شما و مخاطبان شما در پیدا کردن فابل املاک موردنظر خواهد بود.

4 – اختصاص بخشی برای درج آگهی

همچنین فروشندگان به جای سپردن ملک خود به صورت حضوری. میتوانند ملک خود را آنلاین به ثبت برسانند که پس از بررسی کامل ادمین در سایت منتشر شود

طراحی سایت املاک با وردپرس

سیستم مدیرت محتوای وردپرس این امکان را میدهد که بتوانید یک قالب را انتخاب کرده. و سپس همان را ارتقا داده و تغییر دهید. امروزه طراحی سایت با وردپرس در دسته بیشترین کلمات سرچ شده در گوگل قرار گرفته است. زیرا امکانات زیادی را در اختیار طراح سایت قرار میدهد تا با صرف زمان و هزینه کمتری یک سایت را طراحی و راه اندازی کند.

مشاورین املاک و فروشندگان خانه و ویلا میتوانند در ابتدای کارشان طراحی سایت املاک با وردپرس را به شرکت وب سازان مرصاد درخواست دهند. زیرا بیشتر کسب و کارهای اینترنتی نظیر وب سایت املاک با وردپرس طراحی شده اند. دقت کرده باشید تقریبا تمامی سایت های املاک با وردپرس بوده و افراد کمی هستند. که طراحی سایت وردپرس با قالب اختصاصی را برای املاک خود انتخاب می کنند و آن هم دلیل خودش را دارد.

ما برای طراحی سایت مشاور املاک به شما پیشنهاد می کنیم که از همان طراحی سایت املاک با وردپرس باشد . برای اینکه هم هزینه کمتری را متقبل شوید. و از طرفی می تواند تمامی امکاناتی را که مد نظر دارید را به شما تحویل دهد . شما نیز خود می توانید یک سایت املاک با وردپرس را برای خود راه اندازی نمایید.

مشاوره طراحی سایت با وب سازان مرصاد
طراحی سایت اجاره ویلا و سوئیت

معروف ترین سایت های مشاور املاک که ممکن است بشناسید

در واقع سایت املاک یک نوع طراحی وب سایت فروشگاهی محسوب میشود. زیرا افراد خانه ها موردنظر خود را به صورت آنلاین مشاهده کرده و یکی از آن ها را انتخاب میکنند و برای رزرو مبلغ را آنلاین پرداخت میکنند. البته سایت های درج آگهی مانند دیوار نیز برای این کار است اما وب سایت املاک تخصصی بوده و صرفا برای اجاره و خرید و فروش ملک، خانه و ویلا خواهد بود. سایتی که تک منظوره باشد بیشتر کاربردی خواهد بود و میتوانید نیاز مخاطبان هدف را برطرف سازد.

طراحی سایت مشابه آقای ملک

آقای ملک یکی از سایت هایی است که در زمینه خرید و فروش و رهن و اجاره ملک خدات ارائه میدهد. شما نیز اگر نیز به طراحی وب سایت املاک مشابه آقای ملک را دارید میتوانید با مشاوران ما در تماس باشید. و با این سایت ها به رقابت بپردازید. دسته بندی ها در این سایت بسیار منظم بوده که میتوانید در کوتاهترین زمان فایل مناسب خود را پیدا کنید.

طراحی سایت مشابه آی هوم

سایت آی هوم یکی از سایت های جامع در زمینه خرید و فروش و رهن انوع ملک و ویلا در ایران است. شما در این سایت میتوانید حتی محله ای که میخواهید در آن زندگی کنید را مشخص نمایید. این سایت فعالیت خود از سال 94 شروع کرده و یک دسته بندی و دیتابیش بسیار جامعی دارد. اگر شما نیز میخواهید طراحی سایت مشابه آی هوم داشته باشید بهتر است با کارشناسان ما در ارتباط باشید تا شما را در این زمینه راهنمایی کنند.

طراحی سایت اجاره ویلا و ملک حرفه ای

با توجه به اینکه تعداد سایت های مشاور املاک و اطلاعات ملکی در اینترنت به صورت حرفه ای زیاد نیستند و از طرفی نیز تعداد بنگاه های املاک در شهر تهران و سایر شهرستان ها بسیار زیاد است. و برای مردم سخت است که از میان این انبوه مشاورین املاک بتوانند ملک و خانه و ویلای مورد نیاز خود را بیابند. بنابراین فرصت خوبی است که در میان رقیبان خود با طراحی سایت املاک حرفه ای بدرخشید. ما نیز به عنوان شرکت طراحی سایت حرفه ای به شما کمک میکنیم تا در کسب و کار خود به موفقیت بالایی برسید.

در حال حاضر مانند گذشته نیست که افراد با مراجعه به تک تک بنگاه های املاک در سطح شهر بتوانند فایل خود را بیابند. افراد با جستجو از طریق موتورهای جستجوگر خانه و ملک های موردنیاز خود را پیدا میکنند. بنابراین شما باید بتوانید با ساخت سایت املاک حرفه ای، حجم زیادی از خرید و فروش های ملکی در بازار را جذب نمایید.

سایت هایی مانند دیوار و شیپور بخشی را برای آژانس های مشاور املاک قرار داده اند که بتوانند فایل های خود را ثبت کنند. اما آیا راه اندازی سایت املاک حرفه ای مهم است یا اینکه شما در سایت های دیگر یک صفحه ای برای درج فایل های املاک خود داشته باشید. برای طراحی سایت مشابه دیوار میتوانید بخش مربوطه را مطالعه نمایید.

سایر خدمات طراحی وب با وب سازان مرصاد...