شرکت طراحی سایت وب سازان مرصاد

طراحی سایت انجمن

امروزه محیط های آنلاین زیادی به وجود آمده که در آن مردم میتوانند به پرسش و پاسخ بپردازند. طراحی سایت انجمن محیطی را فراهم میکند که کاربران در مورد موضوعات مختلف پست بگذارند. و با هم تبادل اطلاعات نمایند. سایت انجمن یک حس همکاری و اتحاد میان کاربران سایت ایجاد میکند. که باعث میشود که کاربران به صورت متعدد به سایت شما سر بزنند. که بازدید سایت شما به میزان بسیار زیادی بالا خواهد رفت. میتوانید با این شیوه در رتبه های بالایی در سئو سایت قرار بگیرید. و کاربران جدیدی را به سایت خود دعوت نمایید.

اگر طراحی سایت انجمن شما مورد استقبال کافی قرار گیرد. و کاربران خود را داشته باشید. که روزانه پست منتشر نمایند. ترافیک سایت شما افزایش پیدا میکند. زیرا سایت شما مدام با پست های کاربران و نظرات کاربران در حال بروزرسانی از نظر محتوا است. و کاربران با توجه به جستجو در مورد موضوعی که میکنند با سایت شما برخورد میکنند.

کاربران شما قطعا پست های متنوع و در دایره گسترده تری منتشر میکنند. که هرچه دایره تنوع پست گذاری و تعداد آن ها گسترده تر باشد. برای سئو سایت و بهینه سازی سایت شما بهتر است. البته باید توجه کنید که سایت شما اصول سئو سایت را رعایت کند. یعنی پست های تکراری در سایت قرا داده نشود. بنابراین باید مدیران سایتی این نحوه پست گذاری و نوشتن موضوعات مختلف را به عنوان تاپیک گفتگو بررسی کنند. و مطالب اضافی و تکراری را حذف کنند. و یا اینکه به پست های مرتبط لینک دهند.

طراحی سایت نقطه آغازین حضور شما در فضای مجازی است. علاوه بر طراحی سایت باید به نکات دیگر نیز توجه فرمایید. هاست و سرور شما باید یکی از قدرتمندترین ها باشد تا کشش معاملات سنگین و ترافیک بالای سایت را داشته باشد. باید اصول پیاده سازی تجربه کاربری و رابط کاربری در سایت های بورسی را به خوبی بدانید. باید سایت شما دائم در حال بروزرسانی باشد. حال این بروزرسانی میتواند با انتشار مقاله ای در سایت ایجاد شود. و یا این میتواند شامل افزایش امنیت سایت باشد. و بروزرسانی سایت میتواند مربوط به طراحی ظاهر سایت باشد.

 

طراحی سایت انجمن ارزان

مزایای طراحی سایت انجمن زیاد است. میتوانید با کاربران سایت خود در تعامل باشید. در واقع انجمن ساده ترین راه برای پاسخ به سوالات کاربران است. که میتواند باعث شود که کاربان در سریع ترین زمان پاسخ خود را دریافت کنند. زیرا افراد زیادی هستند که در پست گذاری و پاسخ دهی به سوالات کاربران مشارکت دارند.

ساخت سایت گفتگو یا طراحی سایت انجمن باید به بهترین حالت ممکن پیاده سازی شود. زیرا بسیاری از کاربران از این طریق میتوانند به سوالات خود برسنند. بنابراین باید نیازهای آن ها بررسی کنید. برآورد هزینه طراحی سایت انجمن و فروم بر اساس امکانات شما محاسبه میشود.

قیمت پایه که جزو دسته طراحی سایت ارزان شروع میشود با قیمت پایین و ناچیز برای شما انجام خواهد شد. علاوه مواردی مانند سرور و هاست قوی نیز مهم است. سایت انجمن محدودیتی برای راه اندازی ندریاد. شما میتوانید در هر زمینه ای که میخواهید سایت انجمن خود را ایجاد نمایید. و بدون شک نیز تعداد زیادی هستند که تلاش میکنند تا محدودیتی در سایت انجمن خود نداشته باشند. در طراحی سایت انجمن میتوانید از امکانات طراحی سایت دانلود فایل نیز استفاده نمایید.

طراحی سایت انجمن گفتگو

سفارش طراحی سایت انجمن در وب سازان مرصاد

کارفرمایان عزیز چنانچه شرکت طراحی سایت وب سازان مرصاد را برای پروژه انجمن خود انتخاب نموده اید، در درجه اول باعث افتخار ماست که توانسته باشیم شما را در این مورد همراهی کرده باشیم . در درجه دوم می توانید از طریق فرم زیر درخواست خود را ارسال نمایید تا کارشناسان ما در اولین فرصت با شما ارتباط برقرار نمایند .

هزینه طراحی سایت انجمن

به عنوان مدیر انجمن باید طراحی سایت انجمن اعتماد افراد را جلب نمایید. نمیتوان از افراد به اجبار خواست که در انجمن شما ثبت نام نمایند. و یا اینکه به تبادل نظر در انجم شما بپردازند. بسیاری از انجمن ها از افراد میخواهند که در ابتدا عضو شوند و سپس بتوانند به لینک ها، فایل و سایر اطلاعات مهم دسترسی داشته باشند. که این کار برای کاربران تازه ورود خوش آیند نخواهدبود. بنده که در مواجه با همچین سایتی آن را میبندم و به سراغ سایت های دیگر میروم.

در گام اول باید موضوع و هدف انجمن را شناسایی کنید. برای چه میخواهید یک سایت انجمن اشته باشید. و با این کار میخواهید که چه سودی داشته باشید. در طراحی سایت انجمن سه بخش وجود دارد: بخش اصلی سایت که فهرست انجمن ها در آن وجود دارد. موضوعات مختلف مربوط به بحث و گفتگو و پست های اعضا در ارتباط با موضوعات سایت هستند

قیمت طراحی سایت انجمن به امکانات و ویژگی هایی که میخواهید بستگی دارد. اما هزینه سایت فروم با وردپرس بسیار مقرون به صرفه و استاندارد خواهد بود. البته ساخت سایت انجمن اختصاصی نیز وجود دارد. که تعدادی از مشتریان ما درخواست دارند.

طراحی سایت رایگان

امکانات طراحی سایت انجمن

جذابیت ظاهری انجم بسیار مهم است. میتوانید در طراحی سایت انجمن از قالب اختصاصی یا قالب آماده استفاده کنید. که با توجه به بودجه شما قسمت ها متفاوت خواهد بود. همانطر که میدانید ظاهر انجمن ها شبیه به هم است. زیرا هده ای از قالب آماده که شبیه به هم هستند استفاده کرده اند. امکاناتی نظیر ارسال سوال و پایخ، کامنت قرار دادن، امتیاز دهی،لایک و دیسلایک باید وجود داشته باشد. این سایت میتواند بخشی برای آموزش مانند طراحی سایت آموزش آنلاین داشته باشد.

ثبت نام آسان در طراحی سایت انجمن مهم است. در گام اول اطلاعاتی شامل ایمیل و پسورد دریافت نمایید. و در مراحل بعد میتوانید اطلاعات اضافی دریافت نمایید. اگر میخواهد از امکانات سایت انجمن استفاده کند با اطلاعات خود را تکمیل کند. بدین منظور است که سعی کنید شیوه ثبت نام آسان را در سایت قرار دهید. زیرا گرفتن اطلاعات زیاد در وحله اول باعث میشود که کاربران سایت تمایل به گذاشتن وقت نداشته باشند. و سایت شما را ترک میکنند. برای بخش پروفایل کاربران نیز میتوانید امکانات مختلفی قرار دهید. مانند سیستم پیام و چت و غیره.

طراحی سایت انجمن گفتگو

ایجاد موضوعات مختلف در انجمن خوب است و باعث میشود که دایره گفتگو در مورد موضوعات مختلف گسترده باشد. ولی نباید بیش از حد موضوعات را دسته بندی نمایید. زمانی که تعداد موضوعات و زیر محموعه موضوعات زیاد باشد کاربران سردرگم میشوند. و میتوانند مطابق با هدفشان یک موضوع را انتخاب نمایند. و در این صورت از به رسیدن هدف خود باز میمانند و سایت شما را ترک میکنند. برای سایت انجمن پلتفرم های مختلفی وجود دارد. که میتوان به vBulletin، MyBB و غیره اشاره کرد.

اگر تعداد موضوعات زیاد باشد ممکن است که کاربری در آن اعلم نظری نکند و محتوای مربوط به آن موضوع خالی بماند. و بعضی نیز کاربران فعال تری داشته باشد. بنابراین به این صورت بالانسی میان حجم موضوعات مختلف ایجاد نمیشود. بهتر است که تعداد موضوعات و زیرشاخه ها را محدود کنید. تا کاربران میان موضوعات شبیه به هم دچار سردرگمی نشوند. البته باید سعی کنید که برای جذب مخاطب بیشتر در رتبه های اولیه موتور سرچ گوگل قرار بگیرید. تا کاربران با سرچ انجمن یا فروم، سایت شما را ببینند.

طراحی سایت حرفه ای در وب سازان مرصاد

نحوه طراحی سایت انجمن

فعال بودن ادمین

مدیریان انجمن باید فعال باشند و بر سر موضوعات مختلف نظارت داشته و موضوعات را بهینه کنند. که تعداد موضوعات بیش از حد نشود. و موضوعات شبیه به هم را یکی میکنند. ادمین ها نیز در بحث ها مشارکت دارند. و پاسخ سوالات کاربران را میدهند. با ایجاد موضوعات جدید کاربران را تشویق میکنند که در مورد موضوع موردنظر به بحث وتبادل اطلاعات بپردازند.

تبلیغ انجمن

بهتر است که انجمن خود را تبلیغ کنید. یا میتوانید به روش اورگانیک این کار را دهید. که سئو سایت و بهینه سازی سایت این کار را انجام میدهد. شما با قرار گرفتن سایت در صفحه اول گوگل به نوعی تبلیغ میشوید. میتوانید با انجمن های دیگر نیز تبادل لینک داشته باشید. و با این روش یکدیگر را تبلیغ نمایید.

طراحی رابط کاربری سایت انجمن

عده ای تصور میکنند که طراحی ظاهر انجم مهم نیست. اما به شما توصیه میکنیم که حتما به ظاهر انجمن اهمیت دهید. مطالب در سایت انجمن بسیار مهم هستند. ولی طراحی رابط کاربری زیبا باعث میشود که کاربران مدت زمان بیشتری در سایت شما بمانند. هرچه ظاهر سایت شما زیباتر و جذاب تر باشد باعث میشود که کاربران مدت بیشتری در سایت بمانند.

مشخص کردن موضوع اصلی

باید موضوعات اصلی مرتبط با انجمن ایجاد شود. تا کاربران و افراد میختلف به عنوان موردنظر رفته و با هم به بحث و تبادل اطلاعات بپردازند. باید بدانید که کاربران انجمن شما چه اشخاصی هستند. و این اشخاص دنبال چه موضوعاتی هستند و یا اینکه چه علایقی دارند. همه این ها باعث میشوذ که تاپیک های انجمن ایجاد شود. برای اشاره به موضوع در ابتدا میتوانید سوالاتی در مور آن ها مطرح نمایید.

بالا بردن نرخ ماندگاری کاربران در سایت

مدیران سایت در تلاش هستند که کاربران را در انجمن نگه دارند. و همواره شیوه هایی مختلف از کاربران میخواهند که در سایت انجمن فعالیت داشته باشند. که یکی از راه های فعال بودن کاربران فرستادن ایمیل است. که از کاربران بخواهید که به سایت انجمن شما بیایند. و در موضوعات جدید با شما مشارکت داشته باشند. میتوانید از امکانات طراحی سایت تفریحی نیز استفاده کنید تا افراد مدت بیشتری در سایت شما را سپری کنند.

به روز بودن

به عنوان ادمین سایت دانش خود را بالا ببرید. در مرود موضوعات روز اطلاعات کاملی داشته باشید. با وجه به موضوع انجمنتان به ارائه اخبار، مقالات بپردازید. با این روش میتوایند منبعی معتبر برای کاربران خود ایجاد کنید.

طراحی سایت تالار گفتگو

از جمله سایت هایی که در اینترنت مشاهده میکنید سایت های انجمن و تالالر گفتگو هستند. این سایت ها به گونه ای هستند که هر شخصی میتواند با ثبت نام در سایت در فروم های مختلف به بحث و گفتگو بپردازید. برای مثال persiantools و persianScripts از جمله سایت هایی هستند که در این زمینه فعالیت دارند. بسیاری از سایت هایی که رپورتاژ آگهی دریافت میکنند یک سایت جداگانه برای انجمن خود دارند که در آن بحث ها و سوالات به صورت دسته بندی شده قرار میگیرند. و برای سئو سایت وبهینه سازی سایت شما بسیار مناسب هستند. زیرا این سایت ها دائم بروز میشوند.

بسیاری از جاهایی که افراد میتوانند لینک سایت خود را در پست مهمان یا در خود سایدبار سایت قرار دهند همین سایت های تالار گفتگو است. میتوانید برای سفارش طراحی سایت تالار گفتگو با کارشناسان ما در ارتباط باشید. البته لازم به ذکر است که برای بهینه سازی اصولی و سئو سایت استاندارد میتوانید با بهش سئو سایت ما به صورت رایگان مشاوره دریافت نمایید.

سایر خدمات طراحی وب با وب سازان مرصاد...