شرکت طراحی سایت وب سازان مرصاد

طراحی سایت با اصول سئو

طراحی سایت با اصول سئو را به بهترین شرکت طراحی سایت معتبر وب سازان مرصاد بسپارید. سئو و بهینه سازی سایت تکنیکی است که سایت را به موتورهای جستجوگر بهتر معرفی میکند. رعایت استانداردهای طراحی سایت باعث بهبود سئو سایت شما خواهد شد. و همین نقش زیادی بر روی رتبه بندی جایگاه سایت خواهد داشت.

برای نتیجه گیری بهتر در سئو سایت از همان ابتدای انجام طراحی سایت، قوانین سئو سایت را رعایت کنید. بر اساس الگویتم های موتورهای جستجوگری نظیر گوگل طراحی سایت را انجام دهید. به قول معروف اگر از همان ابتدا خشت را بد بگذارید تا ثریا بد خواهد بود. بنابراین برای راحتی کار در آینده اصول سئو سایت و بهینه سازی را از همان ابتدا رعایت کنید. که در آینده با قیمت سئو کم نتایج بهتری نسبت به سایر سایت ها بگیرید. طراحی سایت با اصول سئو در حال حاضر یک اصل محسوب میشود.

بعضی از صاحبان سایت ها و شرکت ها برای مشاوره سئو به شرکت ما مراجعه میکنند. تیم سئو هم با بررسی ساختار سایت، مشکلات جدی را برای مشتری لیست میکند. که اگر برطرف نشود فرآیند سئو شرکت ما تاثیر زیادی بر روی رتبه سایت نخواهد گذاشت. زیرا ساختار طراحی سایت از ابتدا مشکلات جدی دارد. و به جای طراحی مجدد سایت که هزینه کمتری دارد. هزینه زیادی را بابت سئو و بهینه سازی سایت میپردازند. اما متاسفانه نتیجه ای نمیگیرند.

نکات طراحی سایت بر اساس قوانین سئو و بهینه سازی

هاست و سرو قوی در طراحی سایت بسیار مهم است. زیرا اگر هاست و سرور قوی و معتبری نداشته باشید. سرور شما قطعی زیاد خواهد داشت. و قطعی باعث افت رتبه سایت شما خواهد شد. باید کدها در طراحی وب سایت و برنامه نویسی سایت بهینه سازی شوند. تصاویری که در سایت درج میشود به گونه ای باشند که اصول سئو سایت در آن رعایت شود. برای مثال از تگ های اصول ذخیره سازی مناسب استفاده شود. لینک های خروجی اضافی در سایت حذف شوند.

در طراحی سایت علاوه بر جذاب بودن سایت به کدنویسی بهینه و تمیز نیز دقت کنید. افزونه هایی که در طراحی سایت با وردپرس استفاده میشوند حتما بهینه باشند. ناوبری سایت بسیار مهم است زیرا بر روی سئو و بهینه سازی سایت تاثیر زیادی میگذارد. و باعث بهبود طراحی تجربه کاربری سایت میشود. زیرا از گمراهی و سردرگمی مشتریان در فلو های سایت جلوگیری میکند. یکی از قوانین طراحی سایت بر اساس اصول سئو، توضیح متا سایت است. که باید کامل باشد در غیر این صورت این کار را حتما انجام دهید.

امروزه بسیاری از کاربران با تلفن همراه خود به سایت ها مراجعه کرده و وب گردی میکنند. به همین دلیل از همان ابتدا طراحی سایت ریسپانسیو را به شما توضیح میکنیم. درست است که وردپرس تا حدی ریسپانسیو بودن سایت را جبران میکند. اما در طراحی سایت اختصاصی از همان شروع کدنویسی و طراحی اصول سایت ریسپانسیو برای تمام دستگاه ها در هر ابعاد و اندازه ای رعایت شود.

طراحی سایت با اصول سئو
طراحی سایت سئو بیس با وب سازان مرصاد

هزینه طراحی سایت با اصول سئو

بسیاری بعد از طراحی سایت متوجه میشوند که هرچه برای سئو سایت زحمت میکشند به نتیجه ای نمیرسند. این نتیجه به دو دلیل است. دلیل اول اینکه احتمالا سئو سایت اصولی را رعایت نمیکنید. عده ای فکر میکنند که سئو صرفا همین مطالبی است که در سایت ها نوشته میشود. خیر. برای یادگیری سئو سایت کتاب های سئو موتورهای جستجوگر را مطالعه کنید.

چون آن ها منابع معتبر هستند. متاسفانه شرکت ها و افراد زیادی حرف از سئو میزنند. اما تصور میکنند همین محتوا نویسی و لینک سازی داخلی و خارجی است. دوم اینکه طراحی سایت با اصول سئو انجام نشده است. و طراح و برنامه نویس اولیه سایت متاسفانه به شما یک سایتی داده که پول پروژه را صرفا دریافت کند. متاسفانه بسیاری از افراد خود را سئو کار یا طراح و برنامه نویس سایت میدانند. اما متاسفانه نتایجی که میبینیم خلاف این موضوع است.

اتصال لینک های داخلی سایت به خزنده ها کمک میکند تا صفحات مختلف سایت را بهتر ردیابی کنند. و ارتباط صفحات را با یکدیگر بسنجند. صفحات سایت بر اساس رده بندی به هم وصل میشوند. چون سایت باید از ابتدا بهینه طراحی شود بنابراین هزینه راه اندازی آن به صورت سئو بیس حدود 30 درصد بالاتر از ساخت وب سایت ساده خواهد بود.

مزایای ساخت سایت بهینه

در ابتدای طراحی سایت اگر اصول سایت بهینه را به درستی رعایت کنید. و با تولید محتوای بهینه در سایت میتوانید به بهبود جایگاه سایت خود تا حدی کمک کنید. و خوب هرچه سایت شما سالم تر باشد منجر به کاهش زمان و قیمت سئو و قیمت بهینه سازی سایت خواهد شد. بعد از طراحی سایت تصور نکنید که سایت شما باید در رتبه ای باشد که مشتریان شما را ببینند. باید طراحی سایت با اصول سئو رعایت شود. یعنی اینکه شما به قوانین گوگل که به صاحبان سایت داده است پایبند باشید.

تصور کنید در شرکتی استخدام شده اید. برای اینکه جزئی از این سازمان باشید باید لباس فرم مخصوص پوشیده و رفتار سازمانی مختص به ان جا را داشته باشید. گوگل یک موتور جستجوگر قدرتمند در جهان است که باید تماما مواردی که اعلام میکند را رعایت کرد.

اگر سئو سایت اصولی شما انجام نشود کاربران سایت از حضور سایت شما در دنیای اینترنت بی خبر میمیانند. یا باید هزینه زیادی را بابت برند سازی مانند سایت دیجیکالا بپردازید. یا اینکه روش کم هزینه تر اما نتیجه بخش تر را پیش بگیرید. طراحی سایت فروشگاهی صرفا موجب فروش شما نمیشود. باید سایت خود را با اصول و قواعد سئو و بهینه سازی سایت به افراد معرفی کنید. که باعث بازدید بیشتر سایت میشود. اگر طراحی وبسایت شرکتی میخواهید برای کسب بازدید و معرفی بهتر شرکت سئو را پیش بگیرید.

مواردی که باید هنگام طراحی سایت سئو بیس رعایت کنید !

موتورهای جستجوگر قبل از اینکه مطالب شما را بخوانند به بررسی تگ های سایت میپردازند. بخش عمده ای از نتایج جستجو گوگل و سایر موتورهای جستجوگر به تگ ها بستگی دارد. برچسب های عنوان یا متا تگ ها به ربات ها و خرنده های گوگل کمک میکنند. تا عنوان اصلی محتوای سایت را بفهمند که در چه موردی مطالب نوشته شده است. و با بررسی این متا تگ ها به صورت کلی و جزئی متوجه هدف سایت شما خواهند شد. در نتایج جستجوی افراد برچسب توضیحات صفحات را نمایش میدهد.

در طراحی سایت Breadcrumbs لینک های راهبری هستند. باعث میشود که در داخل سایت بین صفحات مختلف ارتباط برقرار کنید. این لینک ها صفحات اصلی و فرعی را لینک دهی میکنند. در طراحی سایت با اصول سئو باید از کلید واژه های مناسب استفاده کرد که مطالب سایت را به هم ربط دهد.

ساختار بهینه URL ها بسیار مهم است. به همین منظور از خطوط ما بین واژه ها استفاده شود. میتوان آدرس URL سایت را به صورت دستی از طریق HTaccess تغییر داد. در ساخت سایت وردپرسی با یک کلیک ساختار آدرس url سایت شما تغییر خواهد کرد. ایجاد نقشه سایت یا XML در سایت اجباری است. نقشه سایت صفحات سایت شما را به موتورهای جستجوگر شناسایی میکند. ابزارهای آنلاین زیادی برای ایجاد نقشه سایت وجود دارد.

ویژگی های طراحی سایت سئو بیس

یکی از دغدغه های صاحبان سایت و کارفرما ها طراحی سایت با اصول سئو از همان ابتدا است. بسیاری از افراد طراحی سایت را تقبل میکنند.. اما متاسفانه میخواهند یک سایت را سریعا به مشتری برسانند. و اصلا اصول سئو را رعایت نمیکنند. هرچه طراحی سایت شما با اصول موتورهای جستجوگر تطابق بیشتری داشته باشد. منجر به هزینه بسیار کمتر سئو و بهینه سازی سایت خواهد بود.

موتورهای جسنجوگر باید شما را به عنوان یک منبع و مرجع در مورد کار یا کسب و کاری بشناسند. خوب یکی از لازمه های این کار بعد از طراحی سایت ، تولید محتوا است. اما اگر طراحی سایت با اصول سئو را رعایت نکرده باشید این قضیه جواب نخواهد داد.

اولین گام در سئو و بهینه سازی سایت طراحی اصولی ساختار سایت است. یعنی طراحی سایت با اصول سئو باید باشد. برای این کار باید استانداردهای طراحی سایت را رعایت کنیم. این استانداردها شامل افزایش لود صفحات، اصلاح کدها، رعایت عدم پیچیدگی کدها، سادگی ظاهر سایت، رعایت تجربه کاربری، نحوه قرار گیری منوها و غیره میتوان اشاره کرد. استفاده از رنگ بندی درست که چشم کاربر را اذیت نکند نیز مهم است.

طراحی سایت با اصول سئو و بهینه سازی

از تاثیر لود صفحات و فرآیند ها در طراحی سایت غافل نشوید زیرا تاثیر زیادی بر سئو سایت میگذارد. زیرا یکی از معیارهای رتبه بندی سایت است. در کشورهایی مانند ایران که سرعت اینترنتی پایین است این اصل حتما باید جدی گرفته شود. به همین منظور اگر در طراحی قالب سایت از تصاویر یا پس زمینه های گرافیکی استفاده کرده اید. سعی کنید که حجم آن ها را بسیار کم کنید. که علاوه بر جذابیت و کیفیت استانداردهای لازم نیز رعایت شود.

بهتر از از همان ابتدا طراحی سایت با اصول سئو صورت پذیرد. زیرا اگر غیر این باشد بسیاری از سایت ها بازگشت پذیر نیستند. ساختار پیوند های سایت از ابتدا باید درست بنا نهاده شود. دید بهینه سازی و سئو در ابتدای طراحی سایت یک اصل است. بسیاری از اصول سئو از جمله کدهای استاندارد، کاهش حجم سایت، اصلاح نشانی های سایت، کدهای متا ها و بسیاری از عوامل دیگر مهم هستند. برای اینکه سایت شما بازدهی بیشتری داشته باشد اصول بهینه سازی سایت از همان ابتدا رعایت کنید.

طراحی سایت به طور هم زمان با سئو سایت بهترین روش موفقیت در کسب و کار آنلاین شما است. که مطمئن باشید زودتر از سایرین نتیجه خواهید گرفت. برای پیشرفت سریع طراحی سایت با اصول سئو در مرحله اولیه شروع کار باشد.

سایر خدمات طراحی وب با وب سازان مرصاد...