شرکت طراحی سایت وب سازان مرصاد

طراحی سایت با سایت سازها

نمونه های داخلی و خارجی سایت سازها در حال توسعه هستند. که کاربران ایرانی از نمونه های سایت سازهای فارسی زبان استفاده میکنند. معایب طراحی سایت با سایت سازها بسیار زیاد است و از مزایای طراحی سایت با سایت سازها بیشتر است. به حدی است که توصیه میکنیم که اگر هزینه طراحی سایت ارزان را میتوانید پرداخت نمایید به سراغ این سایت سازها اصلا نروید. به همین دلیل است که به شما صریح اعلام میداریم که سایت خود را به صورت اختصاصی پیاده سازی کنید.

این سایت سازها هزینه ابتدایی ممکن است از شما نگیرند. و با جستجوی طراحی سایت رایگان میتوانید نمونه های مشابه این سایت سازها را مشاهده نمایید. اما آیا این شرکت هایی که سایت سازها را طراحی کرده اند میتوانند با نمونه های خارجی سایت سازها رقابت بپردازند؟ قطعا جواب خیر است. صرفا شرکت های طراحی سایت به این ایده رسیده اند که با طراحی این سایت سازها بتوانند با دادن سرویس های ارزان به صورت ماهیانه درآمد ثابت داشته باشند.

ممکن است که در ابتدا با طراحی سایت رایگان مواجه شوید. اما با گذشت زمان مجبور خواهید بود که هزینه بیشتری را برای استفاده از امکانات و قابلیت های بیشتر پرداخت نمایید. در ضمن آیا شرکتی که توسعه دهنده این سایت سازها است میتواند مشکلات فنی شما را برطرف نماید. بیشتر این شرکت ها برای حل موارد فنی سایت شما هزینه جداگانه دریافت میکنند. در صورتیکه باید این مورد جزو خدمات پشتیبانی و نگهداری سایت شما باشد.

مزایا و معایب سایت سازها

برای ساخت سایت با سایت سازها نیازی به دانش فنی و برنامه نویسی ندارید. صرفا شرکت ارائه دهنده به شما چند قالب را پیشنهاد میدهد که یکی از این قالب ها را انتخاب مینمایید. صرفا میتوانید ساخت سایت را با استفاده از همین قالب پیش ساخته شروع نمایید. در اصطلاح سایت سازهای Drag & Drop وجود دارد. که شما میتوانید تمام بخش های سایت خود را به شیوه Drag & drop ایجاد کنید. و نیازی نیست که برای مختلف کدهای HTML و Css و Java script بنویسید.

این سایت سازها صرفا برای کسب و کارهایی مناسب هستند که اهمیت چندانی به سایت خود نمیدهند و صرفا فقط میخواهند یک سایت داشته باشند. با توجه به گسترش تکنولوژی سایت ها روزانه راه اندازی میشوند که از لحاظ زیبایی و ساختاری در حد حرفه ای و اعلا هستند. و صرفا تصور نکنید که با طراحی سایت با سایت سازها میتوانید با سایت های دیگر رقابت بپردازید. همانطور که گفته شد سایت سازها برای اشخاصی است که صرفا میخواهند یک سایت داشته باشند مناسب است.

طراحی سایت با سایت سازها
طراحی سایت رایگان

معایب و مزایا طراحی سایت با سایت سازها

طراحی سایت حرفه ای و استاندارد کار هر کسی نیست. متاسفانه افراد و شرکت هایی به روی کار آمده اند که دانش طراحی وب سایت و برنامه نویسی را خراب کرده اند. با هزینه ناچیز سایتی به شما تحویل میدهند که به صورت کلی کسب و کار شما را زیر سوال خواهد برد. و گاهی نداشتن چیزی بهتر از داشتن نادرست آن است. که میخواهید با سایت خود کسب و کار خود را رونق دهید باید برای آن وقت و انرژی بگذارید. باید برای سایت خود و داشتن امکانات خود هزینه پرداخت کنید.

طراحی سایت خوب و استاندارد در نظر مشتریان شما خواهد بود. بنابراین تصور نکنید که ظاهر طراحی سایت با سایت سازها را مشتریان تشخیص نمیدهند. مشتریان اگر ببینند که شما برای سایت خود زمان و هزینه گذاشته اید به طبع به سمت کسب و کار شما سوق پیدا میکنند. اگر ببینند که سایت بی کیفیتی دارید متوجه میشوند که اهمیتی به کسب و کار اینترنتی خود نمیدهید. و این حس را به وجود می آورد که اهمیتی به مشتریان خود نخواهید داد.

طراحی سایت با سایت سازها از دید افراد عادی، رضایت بخش بخش ممکن است باشد. اما دید افراد حرفه ای و رقبای شما قطعا غیر قابل پذیرش خواهد بود. افراد حرفه ای سایت خوب را از سایتی که هزینه ناچیزی برای آن شده است تفکیک میکنند.

مزایا و معایب طراحی سایت با سایت سازها

در ابتدا طراحی سایت با سایت سازها به صورت رایگان درنظر گرفته میشود. اما افراد برای دست یابی به قابلیت های بیشتر باید مبلغی پرداخت نمایند. تا بتوانند کارهای بسیار ابتدایی را انجام دهند. زیرا طراحی سایت رایگان با سایت سازها به گونه ای است که شما در زمان دایناسورها هستید و میخواهید یک سایت بالا بیاورید. اما اشتباه نکنید ما در عصر امروز با ظرافت ها درنظر داشته باشیم. و اگر نتوانید این موارد بسیار جزئی را رعایت کنید با مشکل مواجه خواهید شد.

کامپوننت های آماده که سایت سازها در اختیار شما قرار میدهند تنها در حد درگ و دراپ تصاویر و متن در بخش های مختلف سایت است. شما باید سایت خود را به صورت منحصر به فرد طراحی کنید. بنابراین نیاز دارید که به کدهای سایت خود دسترسی داشته باشید. اما براین این کارها نیاز به دانش فنی دارید و از طرفی سایت سازها نیز سورس کد خود را در اختیار شما قرار نخواهند داد. صرفا باید از همان امکاناتی که هست استفاده کنید.

سایت شما بسته به نوع فعالیتی که در آینده خواهید داشت نیاز است که با تکنولوژی روز پیاده سازی شود. برای مثال شما یک طراحی سایت فروشگاهی میخواهید انجام دهید. بنابراین باید از همان ابتدا به این فکر باشید که ممکن است بخواهید از امکانات طراحی سایت مارکت پلیس نیز استفاده کنید. این احتمال ها را باید در همان ابتدای راه اندازی سایت خود درنظر بگیرید. برای مثال یک طراحی سایت وکالت که مربوط به حقوق است با سایت شرکتی متفاوت است. که باید در همان ابتدای کار مشخص کنید.

سفارش طراحی سایت با مشاوره رایگان در وب سازان مرصاد

مزایای سایت سازها

برای طراحی سایت با سایت سازها نیاز به دستورالعمل خاصی ندارید. صرفا میتوانید از امکانات سایت ساز مربوطه استفاده کنید. که هر کدام از سایت سازها چه داخلی و چه خارجی سیاست ها و طراحی های مختص به خود را دارند. باید در ابتدا قالب سایت خود را انتخاب کنید. و با استفاده از آن، در زمان بسیار کمی تغییراتی که میخواهید را بدهید. قالب های از پیش طراحی شده هزینه و زمان کمتری نیاز دارند. همچنین باید توجه کنید که امنیت سایت شما را شرکت سایت ساز بر عهده میگیرد. بنابراین نیازی نیست که نگران امنیت سایت خود باشید. هزینه پایین سایت سازها باعث محبوبیت آن ها شده است. که همانطور که میدانید مردم عاشق ابزارهای رایگان و ارزان قیمت هستند. و صرفا میخواهند در سریع ترین زمان ممکن با یک نتیجه مشابه با چیری که مدت زمان بیشتری طول میکشد برسند. فروشگاه ساز یا سایت سازها ارزان ترین روش طراحی سایت است که یک هزینه ناچیزی ماهانه پرداخت میشود.

عدم نیاز به دانش کدنویسی

مزایای طراحی سایت با سایت سازها عدم نیاز به دانش فنی است. هرآنچه که برای طراحی سایت ابتدایی نیاز باشد با یک دراگ و دراپ خواهید داشت. سایت سازها تمام کامپوننت هایی که برای سایت شما نیاز باشد را ارائه میدهند. بنابراین نیازی نیست که تگ های مربوطه و یا کدهای مربوطه را در سایت خود بنویسید. بسیاری از مردمی که نیاز به سایت دارند افراد عام هستند. و دانشی در حوزه کدنویسی و طراحی وب سایت ندارند. طراحی سایت بدون کدنویسی و رایگان شعار اول سایت سازهای آنلاین است.

راه اندازی سریع

توسعه و راه اندازی سایت به صورت اختصاصی نیاز به زمان زیاد دارد. صاحبان کسب و کارها برای این سریع تر سایت داشته باشند این زمان را حذف میکند. و صرفا با طراحی سایت با سایت سازها در عرض دو سه روز سایت خود را راه اندازی میکنند. و سوالی که پیش می آید این است که آیا سایتی که در عرض چند روز به صورت سریع پیاده سازی شده است توانایی لازم برای پیشرفت شما را دارد. از مزایای طراحی سایت با سایت سازها همین سرعت در پیاده سازی است. اما به شما توصیه میکنیم که پلن های طراحی سایت فوری ما را انتخاب نمایید که سایت با کیفیت مختص خودتان در کمترین زمان تحویل میشود.

ویرایش آسان

مزایای طراحی سایت با سایت سازها برای افراد بسیار آسان است. زیرا ویرایش گرهای بصری بسیار ساده ای دارند. که میتوانید متن، تصاویر و ویدیو های خود را در بخش های مختلف سایت به دلخواه خود قرار دهید. سیستم Drag & drop در سایت سازها باعث سهولت کار با آن میشود. و دیگر نیازی به دانش فنی و کدنویسی خواهد بود. طراحی سایت با وردپرس نیز نیاز به دانش اولیه دارد اما همه میتوانند با این سایت سازها کار کنند.

هزینه پایین

هزینه طراحی سایت با سایت سازها در ابتدا ناچیز است. که باید به صورت ماهانه یا سالانه حساب سایت خود را شارژ نمایید. که این هزینه اولیه که بسیار ناچیز است برای افرادی که بودجه برای طراحی سایت خود را ندارند بسیار مناسب است. که این مورد از مزایای طراحی سایت با سایت سازها است. که بسیاری از افراد در ابتدا با این شیوه سایت خود را راه اندازی میکنند. البته طراحی سایت اقساطی بهتر از سایت سازها است زیرا شما سایت شخصی خود را دارید. پرداخت هزینه ناچیز بابت سایت سازها باعث هدر رفتن سرمایه شما میشود اما با پلن اقساطی شما سرمایه گذاری میکنید که در نهایت سود چند برابری را دریافت میکنید.

خدمات سرمایه گذاری

خدمات در حوزه سرمایه گذاری و خرید و فروش سهم ها در سایت بورس، ابزارها و سامانه های تحلیل و قیمت سهام ها بسیار مهم است. ترید و تابلو های قیمت سهام را در دسته بندی های مختلف قرار داده شود. خدمات خود را باید در بخشی تحت عنوان خدمات ارائه دهید. تا بتوانید شرایط را برای دیگر کاربران بازگو کنید. گزینه ثبت نا، افتتاح حساب یا دانلود را ایجا نمایید.

مشاوره سرمایه گذاری

در طراحی سایت کارگزاری بورس میتوانید بخشی را ایجاد کنید و به کاربران مشاوره آنلاین برای خرید و فروش سهم های ارز دیجیتال قرار دهید. میتوانید از کاربران بخواهید که درخواست مشاوره ای خود را ثبت نمایند و شما نیز مشاورانی داشته باشید تا پاسخگوی این افراد باشند. میتوانید با توجه به اهداف کسب و کار خود قابلیت مشاوره آنلاین را نیز ارائه دهید.

معایب ساخت سایت با سایت سازها

سایت هایی که در فضای هاست خود سایت های شما را راه اندازی میکنند دارای محدودیت بسیار زیادی است. شما باید مطابق با سیاست ها و عملکردهای آن رفتار کنید. در صورت نیاز به امکانات بیشتر باید هزینه زیادی پرداخت نمایید تا بتوانید تغییراتی را که میخواهید اعمال کنید. در غیر این صورت مجبور خواهید بود که سایت خود را ترک کرده و به سراغ دیگر سایت ها بروید. سایت هایی که ترافیک بالایی دارند اصلا نمیتوانند با یک سایت ساخته شده بر بستر سایت سازها به کسب و کار اینترنتی خود ادامه بدهند. در صورت بالا رفتن حجم ترافیک مجبور خواهید بود که هاست قوی تهیه کنید.

توسعه سایت با سایت سازها سریع است. به گونه ای که شما در عرضچند ساعت صاحب سایت خود میشوید. اما هرچه که سریع صاخته شود کیفیتی نخواهد داشت. از آنجایی که بنای سایت خود را در زمین شرکت دیگری میسازید به این معنی است که همیشه وابسته به این سایت سازها خواهید بود. در شرکت ما قالب سایت از صفر تا صد به صورت ارزان ارائه میشود. برای شما بهتر است که سایت خود را داشته باشید تا اینکه بخواهید فضایی در سایت سازها اجاره کنید برای اینکه سایت خود را بالا بیاورید.

بیشتر مطالعه کنید ...