شرکت طراحی سایت وب سازان مرصاد

طراحی سایت با وردپرس

طراحی سایت وردپرسی حرفه ای با وب سازان مرصاد

وردپرس یک مدیریت محتوایی است آماده و بسیار کاربر پسند می باشد. که شما با تهیه دامنه و یک هاست نیز می توانید سایتی را برای خود دست و پا نمایید . شرکت طراحی سایت معتبر یکی از مواردی است که باید توجه کنید. طراحی سایت با وردپرس از پرطرفدارترین نوع طراحی سایت می باشد. که در حال حاضر در دنیای اینترنت انجام می گردد. و این موضوع دلایل بسیار زیادی دارد که در این مقاله به آن می پردازیم . در واقع wordpress یکی از انواع پلتفرم هایی است که باید برنامه نویسان حرفه ای آن را توسعه دهند.

مدیریت محتوای وردپرس دارای کتابخانه بسیار وسیعی می باشد که شما می توانید پلاگین های مورد نیاز خود را از آن دانلود نمایید و استفاده کنید . وردپرس به خودی خود یک قالب ساده دارد که برای بلاگرها مناسب می باشد. ولی حتی برای افرادی که حرفه ای کار می کنند مناسب است . شرکت طراحی و بهینه سازی سایت وب سازان مرصاد سایت شما را با وردپرس راه اندازی می کند. که به دو صورت طراحی سایت اختصاصی و اپن سورس می توانیم این کار را انجام دهیم.

طراحی سایت با وردپرس شرکت وب سازان مرصاد

به تناسب نوع طراحی سایتی که مدنظر شما است سیستم های مدیریت محتوای مختلفی وجود دارند. که میتوانید به توجه به کاربرد و نوع زبان برنامه نویسی که حمایت میکنند استفاده نمایید. از این رو با توجه به امکانات و کاربردهایی که یک سایت وردپرسی دارد. سیستم مدیریت محتوای وردپرس در میان بسیاری از کسب و کارهای آنلاین محبوب شده است. به همین دلیل است که طراحی سایت با وردپرس ترند جستجوهای علاقه مندان به سایت است.

یک برنامه نویس حرفه ای میتواند پلاگین های اختصاصی خود را در وردپرس با زبان PHP بنویسد. و یک طراح سایت نیز با دانش کم برنامه نویسی میتواند یک سایت حرفه ای خلاقانه با وردپرس راه اندازی کند.

سیستم مدیریت محتوای وردپرس برای سایت های زیادی از یک سایت ارزان و ساده تا یک سایت حرفه ای را میتواند پشتیبانی کند.طراحی های زیادی نظیر طراحی سایت شرکتی، سایت فروشگاهی، طراحی سایت خدماتی، سایت سازمانی و دیگر نوع وب سایت ها با سیستم وردپرس پیاده سازی شده اند. و بسیار نیز در کار خود حرفه ای هستند. زیرا شرکت وردپرس تمام ابزارها و کتابخانه های ممکن را زیر نظر برنامه نویسان حرفه ای که دارد ارائه میدهد. که باعث شده این پلتفرم با کمترین باگ و مشکلی چندین سال به کار خود ادامه دهد.

طراحی سایت با وردپرس
طراحی سایت وردپرسی

مزایای طراحی سایت با وردپرس

طراحی سایت با وردپرس بسیار مزیت دارد. که در این بخش به اختصار به آن می پردازیم. مقرون به صرفه بودن سایت های وردپرسی یکی از مزیت های آن می باشد که نسبت به طراحی سایت اختصاصی بسیار کم هزینه تر است . یکی دیگر از مزیت های طراحی سایت با وردپرس قالب های می باشد که توسط شرکت های واسط بومی سازی شده است. و به زبان ساده تر فارسی سازی شده است و با کمترین قیمت در دسترس می باشد.

از آنجایی که طراحی سایت با وردپرس انجام می شود. شما می توانید در هر زمینه شغلی که هستید امکاناتی را به سایت وردپرس خود اضافه نمایید . این امکانات می تواند رایگان باشد که ما در این مورد بحث های فراوانی را برای شما داشته ایم . با طراحی سایت با وردپرس بیشتر سایت ها را می توان طراحی نمود از قبیل طراحی وب سایت شخصی، طراحی سایت فروشگاهی، طراحی وب سایت شرکتی و دیگر نوع سایت های بسیار.

آنالیز وب سایت

بروزرسانی سریع

تولید محتوا

فراوانی پلاگین

خدمات سئو سایت

سرعت طراحی

اقدامات ویژه

مقرون به صرفه

پکیج قیمت طراحی سایت وردپرسی

قیمت طراحی سایت پایه

میلیون تومان 7 مناسب برای معرفی کسب و کار کوچک
  • سرعت سایت ✯✯
  • قابلیت سفارشی سازی ✯✯
  • مشاوره کسب و کار
  • زمان تحویل : 7 روز کاری
  • پشتیبانی 3 ماه رایگان
  • پرداخت در 2 قسط
  • شروع قیمت از 12.5 میلیون تومان

قیمت طراحی سایت حرفه ای

میلیون تومان 12 مناسب برای کسب و کارهای متوسط
  • سرعت سایت ✯✯✯
  • قابلیت سفارشی سازی ✯✯✯
  • مشاوره کسب و کار آنلاین ✯
  • زمان تحویل : 14 روز کاری
  • پشتیبانی 6 ماه رایگان
  • پرداخت در 2 قسط
  • شروع قیمت از 18 میلیون تومان

قیمت طراحی سایت VIP

میلیون تومان 18 مناسب برای کسب و کارهای حرفه ای
  • سرعت سایت ✯✯✯✯
  • قابلیت سفارشی سازی ✯✯✯✯
  • مشاوره کسب و کار آنلاین ✯✯
  • زمان تحویل : 21 روز کاری
  • پشتیبانی یکسال رایگان
  • پرداخت در 3 قسط
  • شروع قیمت از 28.5 میلیون تومان

مراحل طراحی سایت با وردپرس

دانستن مراحل درست طراحی سایت با وردپرس یک مهارت است. که عده ای با داشتن دانش لازم این کار را انجام میدهند یا ساخت سایت وردپرسی خود را به شرکت معتبر طراحی سایت میسپارند. تا با دانستن روند درست بتوانند بسیار بهتر در بازار آنلاین حضور پیدا کنند. زیرا صرفا با یک راه اندازی سایت نمیتوانید پیشرفت خود را تضمین کنید. باید بتوانید در مراحل بعدی نیز نظیر توسعه سایت، بازاریابی اینترنتی یا دیجیتال مارکتینگ و سئو و بهینه سازی سایت نیز خوب عمل کنید. تا برند اینترنتی خود را داشته باشید.

مراحل طراحی سایت ممکن است که به ظاهر ساده باشد. زیرا بسیاری از افراد میتوانند وردپرس را نصب کرده. و یک با نصب و خرید قالب آماده وردپرسی آن را بالا بیاورند. اما مهم مراحل بعدی در شخصی سازی و کدنویسی پوسته و هسته وردپرس است. که باید بتوانید این پلتفرم را مطابق با کسب وکار خود بهینه سازی کنید. زیرا این در این پلتفرم طرح بندی و طرح سازی صفحات باید مطابق با سلیقه شما انجام شود. طراح برنامه نویس باید با تسلط کامل به زبان php هسته سایت را مطابق با معماری اطلاعات اختصاصی نماید.

1)خرید دامنه و هاست

یکی از بخش های مهم در ساخت سایت وردپرسی این است که در ابتدا باید دامنه و هاست موردنظر خود را انتخاب نمایید. و میزان فضایی که برای هاست انتخاب میکنید کاملا بستگی به نوع سایت وردپرسی شما دارد.

2) نصب وردپرس

این بخش CMS وردپرس بر روی هاست شما نصب خواهد شد. و با استفاده از فضایی که در اختیار دارید میتوانید فایل ها و محتوای سایت را نوشته و قرار دهید.

3) پیکر بندی اولیه سایت

در این مرحله بهتر است که وارد تنظیمات شده تا بتوانید بخش های مختلف سایت را اعم از پیوندها ، دسته ها و غیره را تنظیم کنید. که این موارد فنی باید به درستی انجام شود باید از همان ابتدا ساختار سایت بهینه شده بنا شود.

4) انتخاب یک قالب وردپرس

قالب وردپرسی میتواند از ابتدا برای شما کدنویسی شود و یا اینکه میتوان قالب های آماده را مطابق با سلیقه شما سفارشی سازی کرد. انواع مختلف قالب ها به صورت رایگان و غیر رایگان وجود دارد که به شما توصیه میشود از قالب رایگان استفاده شود. البته در شرکت ما تمامی قالب ها اختصاصی هستند که مطابق با سلیقه قابلیت انعطاف پذیری داشته باشند. که بعد از طراحی قالب سایت بر روی وردپرس نصب خواهد شد که باید موارد سفارشی سازی آن انجام شود. در مقاله انتخاب بهترین قالب وردپرس برای سئو میتوانید اطلاع بیشتری کسب نمایید.

5) نصب افزونه های موردنیاز

مدیریت محتوای وردپرس به این صورت است که شما میتوانید با توجه به نیازی که دارید پلاگین و افزونه موردنیاز خود را نصب کنید و با سفارشی کردن از آن استفاده نمایید. البته توجه داشته باشید که نباید بیش از اندازه افزونه در سایت خود به صورت نصب شده داشته باشید. به شما توصیه میشود تا حد امکان در سایت هایی که پیچیدگی ندارد از بیش از 5 افزونه استفاده نکنید. البته شما میتوانید طراحی افزونه اختصاصی وردپرس را به ما شرکت ما بسپارید.

6) ایجاد صفحات اصلی سایت

شما در هر کسب و کاری که هستید نیاز به یک سری صفحات اصلی دارید که باید شرکت مورد نظر هنگام طراحی سایت وردپرسی به آن ها دقت کند. صفحاتی که بسیار مهم هستند میتوان به صفحه اصلی سایت، صفحه درباره ما، نمونه کارها، فروشگاهی و وبلاگ اشاره کرد. البته لازم به ذکر است که در سایت های فروشگاهی باید محصولات و دیگر موارد مربوطه توسط خود دارنده وب سایت اضافه شود.

7) تولید محتوا

باید برای بخش های مختلف سایت خود اقدام به تولید محتوای تخصصی نسبت به نوع کسب و کار خود کنید. یکی از روش های برای جذب مشتریان توجه به اصول بازاریابی محتوا است. برای این کار شما باید به بخش های مختلف رفته و اقدام به تولید محتوا بهینه اعم از متن و عکس و ویدیو و غیره در سایت کنید.

8) سئو سایت

همانطور که میدانید سایتی که در صفحات اولیه قرار گرفته نشده باشد ارزشی ندارد. زیرا هدف از ساخت سایت وردپرسی این است که شما از طریق موتورهای جستجوگری نظیر گوگل ورودی داشته باشید. بنابراین به شما توصیه میکنیم که حتما پس از طراحی و ساخت سایت اقدام به سئو سایت وردپرسی خود کنید. آنگاه مزیت های دیده شدن سایت در گوگل را خواهید دید.

طراحی سایت وردپرس ارزان با وب سازان مرصاد

هزینه های ساخت سایت با وردپرس

هزینه طراحی سایت با وردپرس قیمت چندانی ندارد. که در کل می توانیم این هزینه ها را به دوسته اولیه یا زیر ساخت و ثانویه تقسیم بندی نمود . شما در درجه اول سایت وردپرسی را باید یا سفارش دهید و یا اینکه خریداری نمایید . خرید دامنه و هاست هم جزو هزینه های اولیه می باشد . یکسری هزینه ها هم هست که در سه قسمت در روبه رو برای شما شرح خواهیم داد که عبارتند از:

دامنه و هاست

این دو مورد هم جزو زیر ساخت ها بوده که در ابتدا باید تهیه نموده و در آینده نیز بعد از یکسال مجددا باید شارژ شود تا سایت شما از فعالیت خود باز نایستد و فعال باشد .

سئو سایت

سئو سایت بعد از طراحی سایت با وردپرس انجام خواهد شد که توسط تیم سئو سایت و بهینه سازی سایت شرکت ما انجام خواهد شد تا شما را در نایج یک گوگل مشاهده کنیم .

هزینه تولید محتوا

چنانچه خود نمی توانید تولید محتوا نمایید باید از یک فرد با تجربه در این زمینه استفاده شود تا تولید محتوای هدفمند را برای سایت ما داشته باشد . این مسئله بسیار مهم است .

طراحی سایت وردپرسی ارزان

باید عرض کنم که خود طراحی سایت با وردپرس هزینه چندانی ندارد. اگر از قالب های آماده استفاده شود چنانچه قرار باشد سایت وردپرس شما نیز از قالب اختصاصی استفاده کند. مشمول هزینه خواهد بود که نسبت به قالب آماده طبیعی است گرانتر خواهد بود . ما همچنین مدیریت محتوای وردپرس را بهینه سازی کرده ایم یعنی از مدیریت محتوای وردپرس، در طراحی سایت با وردپرس استفاده می کنیم. که در بهینه سازی سایت و همچنین پذیرش ماژول ها رفع ایرادات شده .

طراحی سایت ارزان از آنجایی که وردپرس تقریبا هر چند ماه یکبار آپدیت می شود. ممکن قسمت های به دلایلی حذف گردد و یا دیگر پلاگین های قدیمی نتوانند به درستی فعالیت نمایند. که ما توانسته ایم این ایرادات را برطرف کرده تا به سایت لطمه وارد نکند . پس در جریان باشید که طراحی سایت با وردپرس ما به صورت اختصاصی انجام میپذیرد .

سایر خدمات طراحی وب با وب سازان مرصاد...