شرکت طراحی سایت وب سازان مرصاد

طراحی سایت با پایتون

توسعه دهندگان وب همیشه در استفاده از بهترین و کارآمدترین ابزارها برای ساخت و طراحی سایت همیشه سعی میکنند. زبان برنامه نویسی یکی از ابزارهایی است که همواره بحث برانگیز است. فاکتورهای زیادی مانند کاربری پروژه و میزان بزرگی پروژه بر روی آن تاثیر دارد. هدف ما معرفی پایتون و مباحث پیرامون آن مانند طراحی سایت با پایتون است. در واقع پایتون یکی از زبان های برنامه نویسی قدرتمند است که مورد توجه بسیاری از توسعه دهندگان قرار گرفته است.

یکی از زبان های ساده و آسان برنامه نویسی پایتون است که بسیاری از افراد آن را سطحی میدانند در صورتیکه چنین نیست. در واقع این زبان اپن سورس است که پیچیدگی سایر زبان های برنامه نویسی مانند C را ندارد. هر شخصی میتواند با مطالعه در مدت زمان کوتاه آن را یاد بگیرد. و با آن سایت هایی که نیاز دارد را طراحی و راه اندازی نماید.

مزایای طراحی سایت با پایتون

یکی از مزیت های خوب پایتون این است که یادگیری با این زبان برنامه نویسی آسان است. افراد مبتدی میتوانند با استفاده از این روش تبدیل به یک توسعه دهنده حرفه ای شوند. این تسریع در یادگیری باعث میشود که بتوانید زود وارد بازار کار شوید.

پایتون هم برای پروژه های کوچک و هم برای پروژه های بزرگ مناسب است. با استفاده از این زبان میتوانید یک وب سایت کوچک تا یک پورتال حرفه ای را طراحی کنید. قابلیت آمارگیری و تجزیه و تحلیل در این وب سایت ها به راحتی انجام میشود.

یکی از مزایای مهم پایتون این است که توسعه دهنده برای تولید سامانه محدودیتی ندارد. شما میتوانید در حال حاضر یک سایت ساده با پایتون داشت هباشید اما در آینده آن را ارتقا داده و تبدیل به یک وب سایت حرفه ای کنید.

 

جدول قیمت طراحی سایت با پایتون

در نظر داشته باید در مورد طراحی سایت با پایتون نوع وب سایت خود را در فرم بالا وارد نمایید و جدول قیمت پایین فقط سبک طراحی روی پایتون قیمت گذاری شده است و قیمت نهایی است . برای مثال طراحی سایت فروشگاهی را باید وارد صفحه مربوطه شده و با این قیمت جمع کنید . 

پکیج برنزی

میلیون تومان 35
  • کدها تمیز
  • استفاده از کتابخانه پایتون

پکیج نقره ای

میلیون تومان 69
  • تمامی موارد پکیج برنزی
  • بهینه شدن ساختار سایت

پکیج طلایی

میلیون تومان 87
  • تمامی موارد پکیج نقره ای
  • پنل اختصاصی

کدام بهتر است python یا php

اگر به عنوان کارفرما میخواهید بین زبان برنامه نویسی پایتون و پی اچ پی یکی را انتخاب نمایید. موضوع بسیار پیچیده به نظر میرسد. در این صورت انتخاب زبان برنامه نویسی برای شما تبدیل به یک چالش خواهد شد. در ابتدا بهتر است که یک دید کلی نسبت به هر کدام از این زبان ها در ابتدای کار داشته باشید تا بتوانید تفاوت میان این دو را احساس کنید.

ویزگی های مشترک میان پایتون و پی اچ پی : چند منظوره بودن ، سطح بالا و نزدیک به زبان انسان

تفاوت ها : پایتون کمی قدیمی بوده و در سال 1990 ارائه شد و در مقاله پی اچ پی در سال 1994 در دسترس توسعه دهندگان قرار گرفت. زبان php چند منظور است اما بیشتر برای طراحی و توسعه وب استفاده میشود. اما پایتون دارای کستردگی های بیشتری است که برای اپلیکیشن ها ، داده کاوی ، طراحی وب و غیره نیز مورد استفاده قرار میگیرد.

 

ویژگی های پایتون

  • امنیت پایتون بیشتر از php است زیرا بسیاری از اشتباهات رایج امنیتی در آن صورت نمیگیرد.
  • زبان برنامه نویسی پایتون محاسبات علمی را به خوبی و با قدرت بالا انجام میدهد.
  • برای یادگیری ماشین پایتون گزینه بسیار مناسبی است.
  • با توجه به اینکه خود زبان برنامه نویسی پایتون چند منظوره است. در این صورت دیگر نیازی نیست که برای انجام کارهای مختلف زبان های برنامه نویس یمختلف یاد گرفته شود. زیرا با دانستن زبان پایتون به تنهایی میتوان کارهای مختلف را انجام داد.

 

 

بهترین فریمورک های پایتون

به مجموعه ای از کتابخانه ها و قوانین که برای برنامه نویسی مورد استفاده قرار میگیرد فریمورک گفته میشود. تا با استفاده از این کتابخانه ها نیازی نباشد که کارهای تکراری را انجام بدهید. همچنین سرعت عمل را موقع کدنویسی افزایش میدهد. در اداکه به چند فریم ورک یا همان کتابخانه های پایتون پرداخته میشود که میتواند برای پروژه خود یکی از آن ها را انتخاب نمایید.

 

فریم ورک جنگو

این فریمورک ریگان و اپن سورس است که از الگوری MVT استفاده میکند. توسعه آسان و سریع در این فریمورک قابل لمس است. با استفاده از این کتابخانه میتوانید یک اپلیکیشن تحت وب ایجاد کنید که خاصیت مقیاس پذیری ، امنیت و سرعت بالا داشته باشد. همچنین این فریم ورک به گونه ای است که برای طرایح سایت بهینه شده و سئو بیس است.

 

فریمورک وبتوپای

یکی دیگر از فریمورک های پایتون web2py است که از معماری mvc استفاده میکند. برای پیاده سازی اپلیکیشن ها و امنیت بالای داده ها برای کارهایی مانند ردیابی و تست خطاها استفاده میکنند.

 

فریمورک فلسک flask

بسیاری از برنامه نویسان که قبلا کدنویسی با زبان برنامه نویسی جاوا انجام میدادند اما حال میخواهند با زبان برنا مه نویسی پایتون کار کنند از فریمورک فلسک استفاده میکنند. این کتابخانه نزدیک به جاوا است به همین دلیل افراد از آن استافده میکنند. در پروژه های بزرگ جانگو گزینه هوبی است و در پروزه های کوچک فلسک گزینه بهتری است.

 

فریمورک توربوگیرز

این فریمورک قابلیت های زیادی را در اختیار توسعه دهندگان قرار میدهد. و همچنین از الگوری model view controlled استفاده میکند.

پایتون یک زبان برنامه نویسی خوب و قدرتمندی است که میتوانید با آن اپ های مختلفی را توسعه دهید. شما میتواند پروژه های بزرگ و کوچک در حوزه وب ، هوش مصنوعی ، برنامه های تجاری ، iot و غیره انجام دهید. شرکتهای زیادی هستند که طراحی سایت با پایتون انجام داده اند که میتوان به ناسا ، موزیلا، یوتیوب ، اینستاگرام ، اسپاتیفای ، گوگل ، پینترست و غیره اشاره کرد.