شرکت طراحی سایت وب سازان مرصاد

طراحی سایت بیمارستان

با توجه به گستردگی حوزه خدمات بیمارستان ها یکی از روش های مهم معرفی هر خدماتی با استفاده از وب سایت است.طراحی سایت بیمارستان یا طراحی سایت مراکز درمانی که یکی از انواع طراحی سایت پزشکی است. شیوه دسترسی و میزان برخودر مردم به خدمات بهداشتی بیش از پیش افزایش پیدا کرده است. امروزه درمان و سلامت یکی از موضوعات مهم جوامع مختلف شده است.

برای سنجش کیفیت نظام سلامت به کشور باید به بیمارستان های آن سر بزنید. نحوه فعالیت بیمارستان ها و مراکز درمانی در کشورهای پیشرفته بسیار مهم هستند. اطلاع رسانی و ارائه خدمات به صورت آنلاین یکی از گام های مهم در تحقق خدمات رسانی است.

یکی از گام های نخست در تحقق خدمات طراحی سایت بیمارستان است. از آنجایی شرایط درمانی در حال حاضر در کشورها بسیار مورد توجه قرار گرفته است. بیمارستان ها و مراکز درمانی باید برای خود سایت داشته باشند. تا تمام اطلاع رسانی ها، ویزیت ها ، نوبت دهی ها و غیره از طریق سایت انجام شود.

گستردگی خدمات درمانی به گونه ای شده است که بسیاری از بیمارستان ها مراجعه حضوری را قبول نمیکنند و اعلام میدارند که اگر مشکل حادی ندارید از طریق سایت درخواست خود را بدهید. طراحی سایت نوبت دهی پزشکی نیز برای بسیاری از بیمارستان ها توسط اعضای تیم دئووب به شیوه هوشمندانه و حرفه ای پیاده سازی میشود.

طراحی سایت مراکز درمانی

طراحی سایت بیمارستانی برای ارائه خدمات الکترنیکی همگام با صنعت پزشکی بسیار مورد توجه قرار گرفته است. همانطورکه میدانید با توجه به شرایط پیش آمده بسیاری از افراد بیمار از خانه خود کمتر خارج میشوند. و از طرفی بیمار هستند نیاز است که سیستمی باشد تا بتواند این افراد بیمار را در منزل راهنمایی کند. سایت بیمارستان میتواند با درنظر گرفتن امکانات مختلف یک پورتال بیمارستانی و پرتال پزشکی ایجاد نماید.

بیمارستان ها دارای پرسنل زیاد و خدمات متعدد هستند. که از روش های نویت و هوشمند برای مدیریت استفاده میکنند. بیمارستان یک مجموعه بزرگ است که باید بتوانید به صورت آنلاین نیز آن را مدیریت کنید و بیماران را راهنمایی کنید. روش های نوین و هوشمند در مدیریت بسیار مهم است. انجام کلیه امور اداری و مالی نیازمند صرف هزینه و وقت با گرفتن پرسنل بسیار زیاد است. طراحی سایت بیمارستان از جمله مواردی است مدیران باید از مزایای آن آگاه باشند. و به مردم نیز به شیوه ای نوین کمک نمایند.

بعضی از بیمارستان ها دارای بخش پزشک یا پرستار در محل هستند. به این صورت که افراد میتوانند درخواست خود را برای ویزیت یا درمان حضوری ثبت نمایند. و بیمارستان نیز موظف است که متخصص را اعزام نماید. اگر دارای این سیستم هستید میتوانید از طراحی سایت خدمات پرستاری استفاده نمایید.

در راستای اهداف الکترونیک سازی مراکز مهمترین انگیزه متقاضیان طراحی سایت بیمارستان و طراحی سایت مراکز درمانی ارائه خدمات پزشکی به صورت آنلاین است. اصلی ترین و مهمترین انگیزه متقاضیان طراحی سایت مراکز درمانی است. خدمات و ارائه سرویس ها به صورت اینترنتی باعث خدمات رسانی بهتر به بیماران خواهد شد.

طراحی سایت بیمارستان

سفارش طراحی سایت بیمارستان در وب سازان مرصاد

کارفرمایان عزیز چنانچه شرکت طراحی سایت وب سازان مرصاد را برای پروژه بیمارستانی بورس خود انتخاب نموده اید، در درجه اول باعث افتخار ماست که توانسته باشیم شما را در این مورد همراهی کرده باشیم . در درجه دوم می توانید از طریق فرم زیر درخواست خود را ارسال نمایید تا کارشناسان ما در اولین فرصت با شما ارتباط برقرار نمایند .

طراحی پورتال بیمارستان

مراکز و موسسات مختلفی اقدام به طراحی وب سایت میکنند. برای اینکه بتوانند راحت تر با مخاطبان خود در ارتباط باشند. در حال حاضر نیاز مردم به خدمات درمانی و بهداشتی بیش از پیش شده است. با طراحی سایت بیمارستان میتوانید خدمات بیمارستان خود را به صورت اینترنتی به بیماران ارائه دهید. و کیفیت خدمات دهی شما نیز از طریق سایت بیشتر خواهد شد.

سایت شما صرفا نباید جنبه اطلاع رسانی داشته باشد. بلکه باید مقالات آموزشی نیز در سایت خود روزانه منتشر کنید. روش های درمان بیماری ها، چگونگی پیشگیری و غیره را منتشر کنید. که البته نویسندگان این مقاله باید پزشکان متخصص شما باشند. باید در سایت خود بخشی برای راهنمایی بیماران و کاربران قرار دهید. مزایای طراحی سایت بیمارستانی برای مرکز درمانی شما بیشمار است.

شرکت طراحی سایت معتبر دئووب با هدف بهبود خدمات درمانی، این پلن را برای صاحبان بیمارستان ها و مارکز درمانی قرار داده است. با طراحی سایت حرفه ای بیمارستانی میتوانید بسیاری از بیماران و پرسنل خود را مدیریت کنید. که البته طراحی پورتال بیمارستانی برای محیط های داخلی بیمارستان لازم است.

طراحی سایت درمانی

هزینه طراحی سایت بیمارستان

ساخت سایت بیمارستانی با سایر سایت ها متفاوت است. زیرا فضای بیمارستان با توجه به نوع تسک ها، تعداد پرسنل و مراجعه کنندگان زیاد است. باید طراحی سایت شما به گونه ای باشد که بتوانید سیستم داخلی و خارج از بیمارستان را به خوبی کنترل نمایید. سیستم حضور غیاب ها، پشتیبانی ها، مراجعه کنندگان، پرونده های پزشکی و غیره باشد همگی در یک سیستم تحت وب ثبت شود و پرستاران و پزشکان بتوانند آن ها را مشاهده نمایید. برآورد هزینه طراحی سایت بیمارستان را میتوانید با توجه به قابلیت ها و امکانات داخل وب سایت را از کارشناسان ما درخواست نمایید.

سیستم نوبت دهی در بیمارستان ها بسیار مهم است. هر پزشک باید پنل مختص به خود را داخل بیمارستان داشته باشد تا پرونده و اطلاعات پزشکی بیماران ثبت شده را مشاهده نماید. بنابراین شما میتوانید با توجه گستردگی کاری که دارید نوع ساخت سایت بیمارستانی خود را مشخص کنید تا کارشناسان ما بهت ربتوانند شما را راهنمایی کنند.

امکانات طراحی سایت بیمارستان

پذیرش بیمار

راه اندازی بخش پذیرش بیمار یکی از بخش های مهم در طراحی سایت بیمارستان است. که همانطورکه اعلام شد در آن از سیستم نوبت دهی آنلاین استفاده میشود. در این بخش صفحاتی برای بخش های مختلف پذیرش بیمار ارائه میشود. با ارائه تقویم حضور پزشکان مختلف میتوانند مراجعات حضوری را به صورت منظم انجام دهند. بیمه های طرف قرارداد، پذیرش و نوبت دهی آنلاین ویژگی ها و آیتم هایی است که بخش های مربوط به پذیرش بیمار در سایت باید داشته باشند. برای این منظور میتوانید از امکانات طراحی سایت نوبت دهی پزشکی استفاده نمایید.

جواب آزمایش به صورت آنلاین

در طراحی سایت بیمارستان بخشی را برای اطلاع رسانی آزمایشات بیمارات قرار دهید. تا کاربران بتوانند با وارد کردن اطلاعات نتایج آزمایش خود را مشاهده نمایند. و دیگر نیاز نباشد که تا آزمایشگاه مورد نظر در بیمارستان یا درمانگاه به صورت حضوری مراجعه نمایند. همچین بخشی ایجاد شود که پزشکان مربوطه دستورات لازم برای آزمایشات را بدهند. که با این روش در وقت بیمار و کادر پزشکی بیمارستان صرفه جویی خواهد شد.

بخش تجهیزات بیمارستان

بخش هایی مانند اخبار و اطلاعیه ها از تصاویر و امکانات تجهیزات پزشکی باید ارائه دهید. همچنین میتوانید از امکانات طراحی سایت تجهیزات پزشکی نیز استفاده کنید. و بخشی از سایت را برای فروش محصولات و لوازم بهداشتی و درمانی انجام دهید. البته این بخش که برای فروش تجهیزات و لوازم درمانی و پزشکی است میتواند در صفحه ای باشد که شرکت ها به آن دسترسی داشته باشند.

بخش داروخانه بیمارستان

با طراحی سایت داروخانه توانسته اند بهتر از قبل داروها و بیماران خود را مدیریت کنند. داروخانه بیمارستان را به گونه ای قرار دهید تا در صفحه ای جداگانه اطلاعات و لیست داروهایی که دارند را اعلام نمایند. زیرا بسیاری از بیماران از منزل خارج نمیشوند که با این وسیله میتوانند داروهای خود را داشته باشند.

تماس با ما

در بخش تماس با ما اطلاعات کاملی از بیمارستان ، آدرس آن به همراه نقشه گوگل مپ ارائه دهید. ان بخش ها در طراحی سایت بیمارستان بسیار مهم هستند.

معرفی بیمارستان

در طراحی سایت بیمارستان و مراکز درمانی باید صفحاتی برای معرفی بیمارستان و اعضا و کادر پزشکی ارائه دهید. روزمه و سوابق اعضای هیئت مدیره و کادر پزشکی را ارائه دهید.

خدمات بیمارستان

در طراحی سایت بیمارستان انواع خدمات بیمارستان و درمانگاه باید ارائه شود. تا افارد قبل از مراجعه حضوری تحقیق کنند که بیمارستان شما چه سرویس هایی ارائه میدهد. برای مثال یک درمانگاه بیمارستان نیز میتواند از این طریق خدمات خود را معرفی نماید. برای اطلاعات بیشتر میتوانید طراحی سایت درمانگاه را نیز مشاهده نمایید.

بخش دندانپزشکی بیمارستان

بخشی میتواند برای دندان پزشکی به صورت جداگاه ایجاد کنید تا بیماران بتوانند در آن جا وقت خود را تنظیم نمیاند. برای مثال برای بخش دندانپزشکی مراکز درمانی میتوانید از امکانات طراحی سایت دندانپزشکی استفاده کنید.

مزایای طراحی سایت بیمارستان

از مزایای طراحی سایت بیمارستان که میتوان اشاره کد این است. که باعث سهولت کار بیماران و مراجعان میشود. میتوانند در ابتدا به سایت مراجعه کرده اطلاعات مفید خود را کسب کنند. و با گرفتن نوبت به پزشک مربوطه مراجعه کنند. کار رسنل بیمارستان راحت تر خواهد شد. زیرا باعث میشود که پرسنل به صورت منظم از کارها و وظایف خود آگاه باشند.

در طراحی سایت بیمارستان بخشی برای نگه داری پرونده های آنلاین بیماران وجود داشته باشد. تا همه سوابق، آزمایشات و اطلاعات بیمار در آن ذکر شود. تا پزشک بتواند سوابق و معاینات اخیر بیماران را از این طریق مشاهده نماید. که به تصمیم گیری بیماران کمک بزرگی میکند.

با طراحی سایت بیمارستانی بسیاری از سیستم های نوبت دهی، بستری، عمل و غیره به صورت اتوماتیک در سیستم ثبت خواهد شد. باعث کاهش هزینه و اتلاف وقت خواهد شد. معرفی کارد پزشکان در یک بیمارستان مهم است. زیرا بسیاری از بیماران به دلیل حضور پزشک خاصی به بیمارستان مراجعه میکنند.

بیمارستان و مراکز درمانی شما از این جهت شناخته تر خواهد شد. برای مثال میتوانید با شرکت هایی که تجهیزات پزشکی و بهداشتی را فراهم میکنند از طریق سایت در ارتباط بوده. و سفار ش گذاری را انجام دهید. لازم به ذکر است که حتما سئو سایت مراکز درمانی خود را جدی بگیرید.

سایر خدمات طراحی وب با وب سازان مرصاد...