شرکت طراحی سایت وب سازان مرصاد

طراحی سایت حمل و نقل

صنعت حمل و نقل با توجه به روی کار آمدن فروشگاه های اینترنتی و سیستم خدمات آنلاین گسترش پیدا کرده است. طراحی سایت حمل و نقل یا طراحی سایت باربری این روزها بسیار زیاد شده است. بسیار مهم است که کسب و کار شما نیز رنگ و بوی اینترنتی و آنلاین به خود بگیرد. انواع موسسات حمل و نقل میتوانند خدمات خود را به صورت گسترده از طریق سایت حمل و نقل خود معرفی کنند. بنابراین با طراحی سایت شرکت حمل و نقل یا باربری سهم زیادی از بازار آنلاین کسب نمایید.

با توجه به حذف محدودیت های زمان و مکان، فضای مجاری نقش بسیار مهمی به خود گرفته است. و باعث ایجاد یک رقابت بین شرکت های بزرگ حمل و نقل در سراسر دنیا شده است. بسیاری از صاحبان شرکت های ترانزیت و واردات و صادرات به دنبال محیطی هستند که بتوانند مشتریان بیشتری کسب نمایند. و از طرفی کارهای خود را به صورت اتوماتیک صبت نمایند. طراحی سایت حمل و نقل برای معرفی خدمات و محاسبه هزینه بسیار کاربردی خواهد بود. همچنین باعث بازاریابی و برندسازی شما نیز خواهد بود.

موسسات و شرکت های زیادی وجود دارد که در صنعت باربری مشغول به کار شده اند. و انواع و اقسام بارها را جا به جا میکنند. این موسسات با تکنولوژی تجارت اینترنتی، بسیاری از کارهای خود را در بستر اینترنت پیش میبرند. طراحی سایت حمل و نقل باید ریسپانسیو باشد. بدین صورت که باعث میشود که افراد بتوانند از طریق تلفن همراه خود، سفارش حمل و نقل خود را در شرکت ثبت کنند. که میتوانید از امکانات طراحی وب سایت drop shipping استفاده نمایید.

طراحی سایت باربری

صنعت حمل و نقل یکی از صنایع مهم است که بدون آن کار و بار لغو میشود. امروزه موسسات زیادی وجود دارد که برای پیشرفت تکنولوژی به خدمات مجازی روی آورده اند. طراحی سایت حمل و نقل و طراحی سایت باربری یکی از اقداماتی است که در اینترنت انجام میشود.

با طراحی سایت حمل و نقل میتوان مولفه ها و شاخص های مختلفی را ایجاد نمود که سایت شما کسب و کار شما را دگرگون نماید. ساخت سایت با اصول سئو سایت توصیه میشود. زیرا با این شیوه میتوانید در صفحه اول گوگل باشید. در غیر این صورت مردم شما را پیدا نخواهند کرد.

دریافت و رهگیری سفارش ها به صورت آنلاین کار شما را آسان خواهد کرد. صرفا باید تمرکز نیروهای خود را بر روی سایت خود بگیرید. مولفه ها و شاخص های مختلفی وجود دارد که برای طراحی سایت حمل و نقل مناسب است. میتوانید در بخش گالری تصاویر و ویدیوهایی در این زمینه ارائه دهید. که با این روش هم مشتریان با کسب و کار شما آشنا میشوند. و هم اینکه جذاب کار شما را بالا خواهد برد.

شرکت های حمل و نقل باید به اصول سئو سایت و بهینه سازی سایت نیز واقف باشند. طراحی سایت باربری یکی از روش های تبلیغات است که موجب رونق کسب و کار شما خواهد شد. و باعث میشود که تعداد مشتریان شما افزایش یابد. زیرا بسیاری از مشتریان شما در اینترنت حضور دارند.

سفارش طراحی سایت حمل و نقل در وب سازان مرصاد

کارفرمایان عزیز چنانچه شرکت طراحی سایت وب سازان مرصاد را برای پروژه حمل و نقل خود انتخاب نموده اید، در درجه اول باعث افتخار ماست که توانسته باشیم شما را در این مورد همراهی کرده باشیم . در درجه دوم می توانید از طریق فرم زیر درخواست خود را ارسال نمایید تا کارشناسان ما در اولین فرصت با شما ارتباط برقرار نمایند .

طراحی سایت باربری

هزینه طراحی سایت حمل و نقل

کاربران وارد سایت شده، پلن حمل و نقل خود را انتخاب کرده. و وارد مرحله سفارش گذاری میشوند. سپس در این قسمت پیش فاکتور صادر میشود که باید هزینه را آنلاین بپردازند. سپس اطلاعات مهم از جمله شماره تماس و آدرس را نیز ذکر کنند. البته قابل به عرض است که کاربران باید در ابتدا ثبت نام کنند. کاربران باید قادر باشند که وسایل نقلیه را خود انتخاب نمایند. پیگیری بار نیز باید توسط مشتریان انجام شود.

قابل به ذکر است از آنجایی که ممکن است که با کشورهای دیگر همکاری داشته باشید. بهتر است که از امکانات طراحی سایت چند زبانه استفاده نمایید. تا بدین صورت بتوانید با مشتریان خارجی خود نیز در تعامل باشید. برای آشنایی با اصول سئو و رابط کاربری بهتر است بدانید که اگر این دو را رعایت نکنید. باید قید سایت خود را بزنید.

هزینه طراحی سایت حمل و نقل بسته به بودجه شما درنظر گرفته خواهد شد. زیرا ما سعی داریم که تا حد امکان کمک کنیم که شما سایت خود را به استاندارترین حالت راه اندازی نمایید. بنابراین پلن های طراحی سایت ارزان و طراحی سایت حرفه ای را درنظر گرفته ایم که شما با توجه به کسب و کار خود انتخاب نمایید.

پکیج برنزی

میلیون تومان 8
  • بخش پرسش و پاسخ سوالات
  • بخش مرتبط با محصولات
  • داشتن بخش مرتبط با خدمات
  • پنل مدیریت ساده با تجربه کاربری آسان
  • داشتن بخش نظرات
  • داشتن بخش اخبار
  • ریسپانسیو

پکیج نقره ای

میلیون تومان 12
  • تمامی موارد پکیج برنزی
  • بهینه شدن ساختار سایت
  • اضافه کردن فایروال
  • مدیریت چند سطحی برای کاربران
  • مشاوره آنلاین
  • سیستم پرداخت آنلاین
  • رزرو آنلاین
  • سامانه چت آنلاین

پکیج طلایی

میلیون تومان 18
  • تمامی موارد پکیج نقره ای
  • پنل اس ام اس
  • داشتن بخش تیکتینگ
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

امکانات طراحی سایت حمل و نقل

قابلیت پرداخت آنلاین

همانطور که میدانید امروزه همچیز به صورت اینترنتی انجام میشود. و دیگر پرداخت های حضوری منسوخ شده اند. مشتری میتواند از طریق درگاه پرداخت، هزینه حمل و نقل خود را آنلاین پرداخت نماید. بدین منظور باید سعی کنید که از درگاه های اینترنتی به درستی استفاده نمایید. پیش فاکتور و فاکتور اصلی را به همراه مشخصات کامل به مشتری ایمیل کنید. و وضعیت بار را به وسیله تماس تلفنی نیز میتوانید یگیری کنید. در طراحی سایت حمل و نقل ، فاکتور ها همگی به صورت آنلاین ایجاد شده و ارسال میشوند.

طراحی اپلیکیشن حمل و نقل

در طراحی اپلیکیشن حمل و نقل و باربری میتوانید تمام خدمات خود را در یک برنامه به کاربران ارائه دیهد که شیوه استفاده از آن برای کاربران جذاب تر خواهد بود.

اطلاعات تماس

اطلاعات تماس را که شامل شماره تلفن همراه، شرکت، آدرس، نقشه گوگل، شبکه های اجتاعی و غیره است را قرار دهید. همچنین باید پشتیبانی شما به صورت شبانه روزی فعالیت انجام دهد. برای پشتیبانی میتوانید از سیستم چت آنلاین استفاده نمایید.

قابلیت رزرو آنلاین

در طراحی سایت حمل و نقل سعی کنید که این امکان را ایجاد کنید که مشتریان بتوانند مانند طراحی سایت نوبت دهی، نوبت خود را رزرو نمایند. میتوانید تقویمی آنلاین برای این کار تعبیه کنید. که در صورت ثبت آن، کارشناسان تماس گرفته و تمام موارد را بازگو نمایند. و یا میتوانید به صورت اتوماتیک پیامک ایمیل ارسال کنید که درخواست آن ها به درستی ثبت شده است.

طراحی سایت حمل و نقل ارزان

این فیلتر برای جستجو مواردی در زمینه طراحی سایت حمل و نقل مناسب است. برای شما سرچ میکنید که خدمات باربری اثاثیه را انجام مدهند یا خیر. قابلیت پیش بینی کلمات کلیدی باعث میشود که کاربر بعد از تایپ عبارت، نیازی به دکمه جستجو نداشته باشد. موسسات حمل ونقل با طراحی سایت خدمات حمل و نقل امکانات زیادی را در اختیار مشتریان قرار میدهند. این امکانات میتواند شامل ثبت درخواست، ثبت نام کاربران، ارائه تخفیف، مشاهده ماشین ها، پیگریری ها و غیره باشد

یک سایت حمل و نقل باید علاوه بر گرافیک زیبا، محتوای مناسب و سئو شده نیز داشته باشید. بدین منظور از تصاویر با کیفیت بالا و حجم کم استفاده نمایید. تا سایت شما سرعت بالایی داشته باشد و از این جهت دچار مشکل نشود.

طراحی سایت حمل و نقل ارزان یکی از پلن های وب سازان مرصاد است. که با این وسله شما میتوانید با انتخاب قالب های آماده تحت وردپرس در عرض چند روز طراحی سایت ارزان باکیفیت خود در زمینه باربری باشید. سایت های ما حتی ارزان نیز بهینه شده و ریسپانسیو است بنابراین از این نظر مشکلی نخواهید داشت.

سایر خدمات طراحی وب با وب سازان مرصاد...