شرکت طراحی سایت وب سازان مرصاد

طراحی سایت خدماتی

طراحی سایت خدماتی با وب سازان مرصاد

یک شرکت خدماتی میتواند رنج گسترده ای از خدمات و سرویس ها را دربربگیرد. که این خدمات میتواند مربوط به خدمات منزل یا خدمات صنعتی یا کارخانه ای باشد. طراحی سایت خدماتی یکی از انواع سایت های چند منظوره میباشد. که نوع آن به کسب و کار شما بستگی خواهد داشت. زیرا یکی از انواع سایت هایی است که هر شرکت یا سازمان میتواند از امکانات مربوط به آن استفاده کند.

برای مثال یک رستوران یا پخش کننده غذا یک نوع خدمات محسوب میشود. با طراحی سایت شرکت خدماتی میتوانید خدمات و سرویس هایی که به صورت حضوری میدهید. را به صورت آنلاین در سایت خود نیز ارائه دهید. یک سایت تبلیغاتی یا آگهی، ارائه دهنده خدمات آنلاین آگهی های افراد است. یا یک سایت پزشکی وظیفه ارائه دهنده خدمات پزشکی به صورت آنلاین را دارد. و یا یک سایت خبری وظیفه ارائه اخبار روز را بر عهده دارد. که یک نوع خدمات در زمینه اطلاع رسانی محسوب میشود.

بسیاری از افراد خدمات مربوط به اجاره ویلا یا سوئیت را به صورت حضوری انجام میدهند. که میتوانند با راه اندازی سایت خدماتی، این امکان را در طراحی سایت املاک انجام دهند. یک سایت خدماتی باید امکاناتی نظیر ارتباط با مشتریان برای دریافت سرویس ها به شیوه مکانیزه را داشته باشد. و همچنن باید اگر این نوع خدمت نیروی کار متخصص یا محصولی است. به صورت مستقیم با گرفتن آدرس مشتری به درب منزل آن فرد ارسال شود. یا با داشتن ایمیل کاربر درخواست دهنده فایل مربوطه را ارسال نمایند.

طراحی سایت خدماتی

طراحی سایت خدماتی ارزان

طراحی سایت خدماتی ارزان یکی از پکیج های طراحی ما است. شما با کمترین هزینه میتوانید صاحب سایت شرکت خدماتی خود شوید. اما قابل به ذکر است. که این پلن امکانات بسیار پایه ای دارد. و صرفا برای این است که سایت خود را راه اندازی کنید. اگر نیاز به سایت حرفه ای خدمات دارید. پلن های پیشرفته طراحی سایت شرکت خدماتی را انتخاب نمایید. زیرا دارای یک سایت حرفه ای خواهید داشت. که به تمام نیاز های شما و مشتریانتان پاسخ خواهد داد.

طراحی سایت ارزان خدماتی برای بسیاری از افراد سوتفاهم ایجاد میکند . یکی از سوالاتی که برایشان ایجاد میشود این است . که ممکن است از نظر امنیت سایت و یا ظاهر سایت کیفیت خوبی برخوردار نباشد. باید عرض کنیم که هیچ یک از مواردی که ذهن شما را درگیر نماید. در مورد سایت های ارزان ما صادق نمیباشد.

اگر دقت کرده باشید در تمامی مقالات ما این کلمه عنوان شده است . در طراحی سایت فروشگاهی. که همگی سرویس های ما از این مزیت برخوردار بوده است . و نرخ طراحی سایت ما نسبت به ما بقی همکاران بسیار کمتر میباشد.

سفارش طراحی سایت خدماتی در وب سازان مرصاد

کارفرمایان عزیز چنانچه شرکت طراحی سایت وب سازان مرصاد را برای پروژه خدماتی خود انتخاب نموده اید، در درجه اول باعث افتخار ماست که توانسته باشیم شما را در این مورد همراهی کرده باشیم . در درجه دوم می توانید از طریق فرم زیر درخواست خود را ارسال نمایید تا کارشناسان ما در اولین فرصت با شما ارتباط برقرار نمایند .

سئو سایت خدماتی

بعد از طراحی سایت شرکت خدماتی نوبت به سئو وبسایت خدماتی میرسد. برای سفارش سئو و بهینه سازی سایت خود با کارشناسان وب سازان مرصاد تماس بگیرید. یا میتوانید ثبت سفارش سئو کنید تا ما با شما تماس حاصل کنیم. تیم ما تلاش خود را میکند که عملیات بهینه سازی و سئو سایت شما را در کوتاهترین زمان انجام دهد. البته سئو سایت خدماتی جزو مواردی است که باید هر روز بررسی و آنالیز شود.

اگر حال در نتایج اولیه گوگل باشید. و دیگر اصول سئو سایت را انجام ندهید. ظرف مدت زمان کوتاهی به درجات پایین نزول پیدا خواهید کرد. این مسئله به گونه ای حساس شود. که اگر به تیم حرفه ای نسپارید. نمیتوانید جز بهترین ها قرار بگیرید. و صرفا پول خود را دور ریخته اید. اگر طراحی سایت شرکت خدمات شما با ما انجام شده. مراحل بهینه سازی شما نیز سریع تر خواهد بود.

در فرآیند بهینه سازی سایت صبور باشید. زیرا فرآیند سئو سایت خدماتی کمی زمان بر است. اگر میخواهید که مشتریان فعلی خود را نیز از دست ندهید. سریع اقدام به سئو سایت خود کنید. زیرا سایت های دیگر به صورت ساعتی بر سر سئو سایت خود به رقابت میپردازند. تیم سئو شرکت در خارج از کشور دوره های حرفه ای سئو سایت را گذرانده اند. و میتوانند تمام راهکارهای مناسب شما را ارائه دهند. پس نگران نباشید و با مشاوران ما مشورت کنید.

طراحی سایت شرکت خدماتی

امکانات طراحی سایت خدماتی

امکانات طراحی سایت خدماتی بستگی به نوع سرویس شما دارد. ما در بخش های پایینی این مقاله در مورد سایت های خدماتی دیگر برای شما توضیحاتی را ارائه داده ایم. شما میتوانید با مطالعه این بخش نوع سرویس خود را انتخاب نمایید آنگاه در مورد امکانات آن تصمیم گیری شود.

هرچه امکانات و ویژگی های سایت شما بیشتر باید به طبع هزینه طراحی سایت خدماتی شما نیز افزایش پیدا خواهد کرد. بنابراین باید با توجه به بودجه شما ماژول های موردنیاز در سایت شما قرار گرفته شود.

تعداد امکانات در سایت خدماتی میتواند کاربران شما را بهتر راهنمایی نماید . و از طرفی کاربران راحتتر بتوانند با سایت شما ارتباط برقرار نمایند. ما در این بخش از مقاله از طراحی سایت شرکت خدمات به تعدادی از امکانات سایت برای شما عزیزان شرح داده تا بتوانید در هنگام ثبت سفارش طراحی سایت بهتر موارد را انتخاب نمایید این موضوع را در نظر داشته باشید . که این امکانات را شما میتوانید کم و یا زیاد نمایید.

صفحه معرفی خدمات شرکت

در طراحی سایت خدماتی بخشی برای معرفی خدمات شرکت خواهد بود. شما در این بخش به معرفی و توضیحات انواع سرویس های خود میپردازید. شرایط و قوانین استفاده را درج میکنید.

دسته بندی سرویس ها و محصولات

شرکت شما ممکن است در دامنه وسیعی از خدمات رسانی فعالیت داشته باشد. اگر محصولات مختلفی را در فروشگاه خود میفروشید، دسته بندی کنید. اگر سرویس های شما متنوع است. با دسته بندی کاربران بهتر میتوانند از سایت خدماتی شما استفاده کنند.

صفحه ثبت درخواست

در این صفحه کاربر سرویس مورد نظر خد را انتخاب کرده و ثبت سفارش میکند. در طراحی وب سایت خدماتی این صفحه بسیار مهم است. زیرا سفارش های شما از این صفحه وارد پنل ادمین شما خواهد شد.

حساب کاربری

متقاضیان برای استفاده از خدمات شما ثبت نام میکنند. و بعد در صفحه درخواست ثبت سفارش میکنند. پروسه سفارش گذاری وارد حساب کاربری فرد میشود. که فرد میتواند روند آن را دنبال نماید.

پشتیبانی شبانه روزی

اگر محصولاتی را به صورت اینترنتی به فروش گذاشته اید. و سرویس هایی در زمینه های مختلف ارائه میدهید. باید سیستم پشتیبانی و خدمات پس از فروش حرفه ای نیز داشته باشید.

سیستم نظر سنجی

در راه اندازی سایت شرکت خدماتی میتوانید برای قسمت ها مختلف سیستم نظرسنجی قرار دهید. تا کاربران بتوانند در مورد سرویس هایی که استفاده کردند امتیاز بدهند. شما نیز کیفیت سرویس دهی خود را میسنجید.

طراحی سایت خدماتی با وردپرس

طراحی سایت خدماتی با وردپرس یکی از پکیج های طراحی ما است. سیستم مدیریت محتوای وردپرس با داشتم امکانات مفید بسیار کارآمد خواهد بود. طراحی وردپرس هزینه سایت کمتری نسبت به طراحی اختصاصی خواهد داشت. در طراحی اختصاصی سایت خدماتی از صفر تا صد کدنویسی خواهد شد. شرکت طراحی سایت ما وب سایت خدماتی شما را با کمترین زمان و هزینه راه اندازی خواهد کرد.

نگران پلاگین های که در کتابخانه وردپرس در زمینه طراحی سایت شرکت خدمات میباشد نباشید. عدم وجود این پلاگین ها محدودیتی برای طراحی سایت با وردپرس را برای ما ایجاد نخواهد نمود. ما این موضوع را به راحتی میتوانیم برای شما عزیزان حل خواهیم نمود.

شرکت طراحی سایت وب سازان مرصاد با داشتن کادری مجرب در زمینه طراحی سایت با وردپرس . پلاگین های مورد نیاز شما را به صورت اختصاصی طراحی و در اختیار شما قرار خواهد داد. بسیاری از این پلاگین ها نه در کتابخانه وردپرس و نه در فضای وب موجود نمیباشد .

طراحی سایت خدمات شبیه آچاره
سایر خدمات طراحی وب با وب سازان مرصاد...