شرکت طراحی سایت وب سازان مرصاد
سفارش طراحی سایت با وردپرس با وب سازان مرصاد

طراحی سایت خلاقانه

طراحی سایت خلاقانه دارای جزئیات و پیچیدگی هایی است که باید به تک تک موارد آن اهمیت داده شود. زبان های طراحی سایت بسته به صلاحدید برنامه نویس انتخاب خواهد شد. شما میتوانید یک سایت خلاقانه با CMS وردپرس یا دروپال داشته باشید. آنچه که اهمیت دارد طراحی ظاهر وب سایت است. در واقع سایتی خلاقانه محسوب میشود که بتواند در همان نگاه اول مخاطب را جذب نماید.

سایت خلاقانه در دسته طراحی سایت هنری قرار میگیرد. در واقع سایت هایی که هنری طراحی میکنیم همگی خلاقانه هستند. اما گاهی ممکن است سایت فروشگاهی خلاقانه داشته باشیم که باید مطابق با موضوع از ارتباطات بصری برای افزایش فروش برند استفاده کنیم.

هدف شرکت وب سازان مرصاد این است که با طراحی سایت خلاقانه بتواند نمایش متفاوتی از سایت را نسبت به رقیبان نشان دهد. سایت های خلاق دارای امکانات سفارش و منحصر به فردی هستند که در سایت دیگر آن ها را مشاهده نخواهید کرد. سایت های خلاقانه دارای مجمعه ای از تصاویر، ویدیو، موشن گرافیک ها، لوگو موشن های جذاب و جرفه ای هستند که کاربر را دچار حیرت میکند.

 

طراحی خلاقانه سایت

طراح هنری سایت های خلاقانه باید به اصول روانشناسی رنگ ها تسلط داشته باشد. و این سایت ها از جمله مواردی نیست که بتوان در عرض چند روز پیاده سازی کرد. بلکه خلاقیت و در آوردن ایده نیاز به زمان دارد. در واقع هدف این است که شما مفاهیم را به گونه دیگری به مخاطبان خود ارائه دهید. ایده شما باید به گونه ای باشد که مخاطبان شما نیز آن ها را درک نماید.

بدین منظور میتوانید از نمونه سایت های خلاقانه که در اینترنت هستند نیز ایده بگیرید. شرکت طراحی وب سایت وب سازان مرصاد با تجربه 15 ساله و متشکل از کارمندانی که دارد توانسته است که خلاقیت را در طارحی سایت های خود اعمال نماید.شما میتوانید برای سفارش طراحی سایت خلاقانه با کارشناسان ما در ارتباط باشید. کافی است که تنها نوع حوزه کاری و نمونه سایتی که مدنظر را دارید اعلام نمایید. بقیه کار را متخصصان برای شما انجام خواهند داد.

طراحی سایت خلاقانه

ویژگی های طراحی سایت خلاقانه

طراحی سایت خلاق

تمایز با رقبا

رقیبان شما به این موضوع پی نبرده اند که برخورداری از سایت حرفه ای و ایده آل میتواند چه مزایایی برای شما داشته باشد. در واقع با طراحی سایت خلاقانه نسبت به سایر همکاران خود متفاوت دیده خواهید شد. و سکوی پرتابی برای تجارت شما خواهد بود که بتوانید پیش بتازید.

طراحی خلاقانه سایت

طراحی کال تو اکشن

کال تو اکشن های عناصری هستند که موجب ترغیب کاربر به کلیک کردن میشود. شما باید این CTA ها را در جاهای مناسب به همراه ظاهر جذابی قرار دهید که کاربران بر روی آن کلیک نمیاند. برای مثال دکمه سفارش یا خرید یک نوع کال تو اکشن محسوب میشود. این دکمه ها میتواند فروش شما را تا میزان زیادی افزایش دهد.

طراحی سایت خلاقانه وب سازان مرصاد

هویت برند تجاری

بعد از بررسی برند تجاری و نوع کسب و کار شما باید طراحی سایت خلاقانه به گونه ای باشد تا با فضا یکاری، مخاطبان و مشتریان شما هم خوانی داشته باشد.در واقع وب سایت خلاق باعث میشود که جلوه دیگری از برند شما نمایش داده شود. به همین دلیل است که چون نمایانگر برند و هویت تجاری شما است باید وقت زیادی برای توسعه و طراحی آن گذاشته شود.

سفارش طراحی سایت خلاقانه در وب سازان مرصاد

کارفرمایان عزیز چنانچه شرکت طراحی سایت وب سازان مرصاد را برای پروژه خلاقانه خود انتخاب نموده اید، در درجه اول باعث افتخار ماست که توانسته باشیم شما را در این مورد همراهی کرده باشیم . در درجه دوم می توانید از طریقفرم زیر درخواست خود را ارسال نمایید تا کارشناسان ما در اولین فرصت با شما ارتباط برقرار نمایند .

نکات طراحی سایت خلاقانه

ایده پردازی

در واقع طراح سایت های خلاقانه باید ایده پرداز خوب باشد تا بتواند مطابق با نوع کسب و کار و نیازهای کاربر بهترین قالب مناسب برای سایت را طراحی نماید.

رنگ آمیزی

صفحه آرایی باید با تم مناسبی برای مخاطبان صورت گیرد. بسیاری از طراحان از روانشناسی رنگ ها استفاده کرده تا بتوانند حس هایی نظیر امنیت، آرامش، هیجان، ترس و غیره منتقل نمایند. برای مثال در طراحی سایت لوازم آرایشی عموما از رنگ های نزدیک به صورتی استفاده میشود. یا در طراحی سایت رستوران از رنگ زرد و قرمز استفاده میشود که البته عموما برای فست فود ها دیده اید. سایت های بانکی و موسسات نیز رنگ های های یا سبز دارند. در واقع این موارد با توجه به نوع سایت باعث ماندگاری بیشتر کاربران در وب سایت میشود. که اشتیاق کاربران را برای خرید یا استفاده از خدمات بالا برده و تعداد مشتراین بالقوه را بیشتر مینماید.

تایپوگرافی

انتخاب نوع فونت، سایز فونت، رنگ فونت و غیره میتواند بر هر بخش از سایت ها متفاوت باشد. البته توصیه میشود که تمامی فونت ها خوانا و زیبا باشند. میتوانید از فونت های درشت نیز برای تبلیغات اسم برند یا یک شعار استفاده کنید. اما به طور کلی نباید خوانایی فونت کاربر را اذیت کند در غیر این صورت نرخ پرش از سایت شما افزایش پیدا خواهد کرد.

بهره گیری از ابزارهای گرافیکی

برای مثال در طراحی سایت دیجی کالا بخش اسلایدر های صفحه اول بسیار مهم است. متخصصان گرافیکی هستند که روزانه بنرهای زیبا برای این سایت های فروشگاهی طراحی میکنند. شما میتوانید با استفاده از ابزارهایی مانند فتوشاپ یا ایلاستریتور بک گراند یا تصاویر زیبا و خلاقانه ایجاد نمایید. البته لازم به ذکر است که بهینه سازی تصایر نیز مهم است که آن درنظر گرفته خواهد شد. زیرا کیفیت بالا در کنار حجم پایین ارزش مند است زیرا سرعت لود سایت بسیار مهم است.

طراحی رابط کاربری و تجربه کاربری

نکته ای که اهمیت دارد این است که UI/UX در سایت های خلاقانه بسیار اهمیت بیشتری نسبت به کدنویسی بک اند سایت پیدا میکنند. اگر شما طراح خلاقی باشید و ابزارهای طراحی UX/UI خوبی استفاده کنید یک وب سایت خلاقانه و منحصر به فرد ایجاد کرده اید.

ساخت المان های گرافیکی

علاوه بر قرار دادن تصاویر زیبا و خلاقانه باید المان های گرافیکی برای بخش های مختلف سایت طراحی شود. این عناصر گرافیکی میتواند هرچیزی از جمله دکمه ها، لوگو، آیکون ها، صفحه بندی ها و غیره باشد. البته لازم به ذکر است که سایت شما نباید بیش از حد سنگین شود. زیرا سرعت لود برای موتورهای جستجوگر مانند گوگل بسیار مهم است. بنابراین در طراحی سایت خلاقانه خود به بهینه سازی سایت خود توجه زیادی داشته باشید.

سایر خدمات طراحی وب با وب سازان مرصاد...