شرکت طراحی سایت وب سازان مرصاد

طراحی سایت در رشت

طراحی سایت در رشت یکی از مهمترین اقدامات برای قرارگیری و ورود به دنیای دیجیتال مارکتینگ است. همانطور که میدانید تمامی کسب و کارها برای شروع اقدام به طراحی سایت معتبر برای خود میکنند. که تمامی موارد میتوان کسب و کار شما را در دنیای فیزیکی متحول کند. الان عصری شده است که در دنیای واقعی یگر نباید به دنبال جذب مشتری باشید. بلکه باید از طریق فضای مجازی این کار را انجام دهید.

البته زمانی که صحبت از فضای مجازی شد به معنی این نیست که در اینستاگرام فعالیت کنید. زیرا این کار اصلا مورد پسند و معتبر نیست. حتی ازگر کسب و کار شما کوچک هم باشد بهتر است که اقدام به طراحی سایت در شهر رشت کنید. در رشت کسب و کارهای کوچک و بزرگی وجود دارند. که از این رو کسب و کارهایی به موفقیت میرسند که جلوتر از رقیبان خود حرکت کنند. برای حرکت کردن سریع تر از رقبای خود باید اقدامات دیگری انجام دهید. که این اقدام طراحی سایت در رشت و طراحی اپلیکیشن در رشت است.

در زمان حال افراد به دنبال این هستند که بهتر از سایرین باشد. و رقابت نیز تنگاتنگ است. طراحی سایت حرفه ای در رشت برای شما که در این شهر و شهرهای اطراف آن ساکن هستید توصیه میشود. شرکت معتبر طراحی سایت وب سازان مرصاد نمایندنگانی دارد که به هرجایی که نیاز باشد ارسال مینماید. بنابراین حتما نیازی نیست که شرکت طراحی سایت در رشت واقع باشد.

هزینه طراحی سایت در رشت

هر سایتی با توجه به موضوعی که دارد قابلیت ها و امکانات مختص به خود را نیاز دارد. در شرکت طراحی سایت وب سازان مرصاد نیز ما خدمات طراحی سایت در رشت را با هزینه بسیار ارزان و با امکانات باکیفیت ارائه میدهیم. شعار ما این است که همه کسب و کار ها باید اینترنتی شوند و نباید هزینه طراحی سایت در تهران مانع از این شود که بتوانید یک سایت برای خود راه اندازی کنید. بعضی از شرکت ها خدمات ساخت سایت با سایت سازها را ارائه میدهند که از نظر ما رد است. شما اگر میخواهید از سایت ساز هم استفاده کنید ووکامرس پیشنهاد ما به شما است که در بستر وردپرس است. برای کسب اطلاعات از تعرفه های طراحی سایت در استان گیلان میتوانید با کارشناسان ما ارتباط برقرار نمایید.

هزینه سئو سایت در رشت

با توجه به آنکه سایت های زیادی در شهر رشت و استان گیلان و شهرهای اطراف در حال راه اندازی هستند. بعد از سایخت سایت در رشت پیشنهاد ما این است که سئو سایت خود را نیز انجام دهید. تا از این طریق بتوانید دیده شوید. برآورد هزینه سئو سایت را میتوانید در بخش مربوطه محاسبه نمایید. و اگر سوالی در این زمینه داشتید میتوانید با کارشناسان ما صحبت نمایید. لازم به ذکر است که شعبه اصلی شرکت در تهران واقع شده است اما نماینده رسمی طراحی سایت گیلان در شهر رشت داریم که میتوانید با آن ها در ارتباط باشید.

مشاوره طراحی سایت

انواع طراحی سایت در رشت

طراحی سایت فروشگاهی در رشت

طراحی سایت فروشگاهی در رشت به دو صورت وردپرسی و اختصاصی انجام میشود. فروشگاه های زیاد در حوزه های مختلف در شهر رشت فعالیت دارند. و از آن جایی که این شهر مرکز استان گیلان است دارای مراکز خرید و فروشگاهی زیادی است. هر فروشگاه برای دیده شدن بهتر است که اقدام به طراحی فروشگاه اینترنتی در رشت کند. سایت فروشگاه اینترنتی در حوزه های مختلف میتواند ساخته شود.

برای مثال یک سایت فروش شارژ یک سایت فروشگاهی محسوب میشود. و یک سایت مانند دیجی کالا که دارای کالاهای بسیار زیادی است نیز یک فروشگاه آنلاین محسوب میشود. طراحی سایت فروشگاهی مشابه دیجی کالا بسیار درخواست میشود که به دلیل محبوبیت زیاد آن است. بنابراین آنچه که اهمیت دارد این است که حوزه کاری شما اگر در جهت خرید و فروش اجناس است بهتر است که اقدام به طراحی فروشگاه اینترنتی در رشت کنید. کارشناسان ما نیز در این راه به شما کمک خواهند کرد. و تا حد امکان هزینه های سایت را برای شما کاهش میدهند.

طراحی سایت شرکتی در رشت

در شهر رشت شرکت های زیادی در حوزه های کاری مخلفی فعالیت دارند. و از آنجایی که رشت مرکز استان گیلان و جای پرترددی است. بهتر است که شما نیز برای خود اقدام به طراحی سایت شرکتی در رشت کنید. یک شرکت نطافتی نیز میتواند یک نوع سایت شرکتی باشد. و یک شرکت ساختمانی نیز میتواند یک نوع سایت شرکتی محسوب شود. آنچه که اهیمت دارد این است که سایت شما با این مضمون باشد و مطابق با سلیقه شما طراحی و راه اندازی شود. سایت شرکتی یا سازمانی و هر نوع سایت دیگری که مدنظر شما است در دئووب به صورت حرفه ای راه اندازی خواهد شد.

طراحی سایت املاک در رشت

بنگاه های املاک در شهر رشت زیاد هستند. که این بنگاه های ساختمانی و مشاورین املاک در زمینه خرید و فروش و اجاره ملک و ویلا در این شهر فعالیت دارند. تعدادی از این بنگاه های املاک در زمینه اجاره ویلا و ملک فعالیت دارند. و به مسافرانی که به این شهر وارد میشوند منازل و ویلاهایی جهت اقامت ارائه میدهند. شما میتوانید با طراحی سایت املاک در رشت، خدمات خود را اینترنتی ارائه دهید. زمانی که افراد در گوگل در مورد خرید و اجاره ویلا در رشت جستجو میکنند بتوانند سایت املاک شما را مشاهده نمایند. زیرا همانطور که گفته شد رقابت میان بنگاه های املاک در این شهر بسیار زیاد است. اما اگر در اینترنت فعالیت داشته باشید سهم بیشتری از بازار نصیب شما خواهد شد.

طراحی سایت وردپرس در رشت

وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای بسیار محبوب است. این سیستم مدیریت محتوا در تمامی عرصه ها فعالیت دارد. یک سایت بزرگ و یک سایت کوچک میتواند هر دو از وردپرس استفاده کنند. از آنجایی که کار با این سیستم مدیریت محتوا آسان است همگی به راحتی میتوانند با آن کار کنند. طراحی سایت وردپرس در رشت یکی از پلن هایی که برای افراد ساکن در رشت درنظر گرفته شده است. گرچه شعبه اصلی شرکت ما در تهران است. اما پروژه های موفقتی داشته ایم که با افراد در شهرها و کشورهای مختلف پیش برده ایم.

طراحی سایت ارزان در رشت

سایت ارزان یا گران قیمت یک سوال اساسی است که پاسخ دادن به آن سخت است. عده ای از افراد انتظار دارند که طراحی سایت ارزان که برای آنها انجام میشود تمامی امکانات یک سایت حرفه ای را داشته باشد. همانطور که گفتیم ما متعهد هستیم هزینه ها را کاهش دهیم. اما به این معنی نخواهد بود طراحی سایت رایگان انجام دهیم. طراحی سایت ارزان در رشت یکی از پلن های ما است. و این پلن برای افرادی است که بودجه کافی برای راه اندازی سایت را ندارند. به همین دلیل ما برای این افراد از قالب های آماده و ارزان استفاده میکنیم. و هزینه ها را تا حد امکان کاهش میدهیم. هزینه طراحی سایت ارزان در شهر از 2 میلیون تومان خواهد بود.

طراحی سایت اختصاصی در رشت

طراحی سایت اختصاصی در رشت یکی از پلن های طراحی سایت است. ما در این نوع طراحی از قالب وردپرسی یا قال آماده استفاده نمیکنیم. در واقع مدیریت محتوای شما از ابتدا به صورت اختصاصی طراحی میشود. که خواهید دید که شبیه هیچ یک از مدیریت های محتوا نخواهد بود. طراحی سایت اختصاصی در رشت بر اساس نوع حوزه فعالیت شما پیشنهاد میشود. اگر سایت شما با وردپرس قابل انجام است دیگر نیازی به طراحی اختصاصی نیست. اما اگر سایت شما پیشرفته و حرفه ای است که نیازمند ماژول های اختصاصی و منحصر به فرد است سایت سفارشی به شما پیشنهاد میشود.

طراحی اپلیکیشن در رشت

اپلیکیشن در کنار سایت برای کسب و کار شما بسیار موثر خواهد بود. هزینه طراحی اپلیکیشن در رشت ارزان نیست. اما ما سعی نموده ایم که هزینه ساخت اپلیکیشن را کاهش دهیم. زیرا بسیار یاز افراد هستند که نیاز به اپلیکیشن دارند. و از آنجایی که دارا بودن اپلیکیشن و سایت یک اصل برای کسب و کار ها به شمار می آید. ما در کنار طراحی اپلیکیشن اختصاصی اندروید و Ios که هزینه های بالا دارند. پلن طراحی اپلیکیشن در رشت با هزینه ارزان را نیز قرار داده ایم. این پلن به گونه ای است که شما یک وب اپلیکیشن دارید که برای شما بسیار موثر خواهد بود.

بهینه سازی و سئو سایت در رشت

افراد تصور میکنند که اگر یک سایت داشته باشند در موتورهای جستجو نیز دیده میشوند. شاید در زمان های قدیم که تعداد سایت ها بسیار کم بود به گونه ای دیده میشدید. اما حال هرچقدر ه که خوب باشید اگر اصول طراحی سایت بر اساس سئو سایت را رعایت نکنید در صفحه دهم گوگل نیز دیده نخواهید شد. گوگل بر اساس عمر دامنه سایت ها را در نتایج جستجو نشان میدهد. اما از آن مهمتر محتوا و ساختار سایت شما است. حتی اگر سایت شما چندماهی است که بالا آمده اگر به قدری خوب و با کیفیت باشد میتواند در بالای سایت های قدیمی و بزرگ قرار بگیرید. خدمات بهینه سازی و سئو سایت در رشت برای شما به صورت پروژه ای یا کلمه ای انجام خواهد شد.

طراحی سایت در رشت
مشاوره طراحی سایت با وب سازان مرصاد

طراحی سایت در رشت و گیلان

در مراحل طراحی سایت در رشت باید در ابتدا هزینه ساخت سایت مشخص شود. ما سعی نموده ایم تا حد امکانات هزینه ها را کاهش دهیم تا افراد بتوانند صاحب سایت و اپلیکیشن مختص به خود شود. شما در ابتدا نیاز دارید که در این راه تصمیم محکمی بگیرید. در ابتدای کار باید به شما عرض کنیم که فرآیند طراحی سایت، زمان بر است. البته زمان بر بودن به معنی ساخت آن نیست. زمان بر بودن به جهت گرفتن نتیجه ای که میخواهید است. اما اگر کمی صبر کنید متوجه نتایج فوق العاده آن خواهید شد.

مشتریان ما افرادی هستند که در کشورهای دیگر فعالیت دارند. امروزه دیگر تمامی کارها از طریق اینترنت انجام خواهد شد. برای مثال همین طراحی سایت خرید و فروش ارز دیجیتال را درنظر بگیرید. که چقدر مورد طرفدار واقع شده است. شما در بستری خرید و فروش میلیون و میلیاردی میکنید که طرف حساب خود را نمیبینید. بنابراین این محدودیت های زمانی و محدوده جغرافیایی دیگر معنا ندارد. طراحی سایت در تهران باشد و یا اینکه طراحی سایت در رشت یا طراحی سایت در مازندران یا تهران باشد تفاوتی نخواهد شد. آن چه که اهمیت دارد این است که شما در انتها سایت و یا اپلیکیشنی که میخواهید را داشته باشید.