شرکت طراحی سایت وب سازان مرصاد

طراحی سایت ساعت فروشی

امروزه هر کالایی به صورت آنلاین خرید و فروش میشود. بنابراین باید بدانید که ساعت نیز از این قضیه مسثنا نیست. طراحی سایت ساعت فروشی یکی از انواع طراحی وب سایت فروشگاهی محسوب میشود. که این روزها موردتوجه قرار گرفته است.

بسیاری از صاحبان ساعت فروشی ها به این فکر نمیکنند که طراحی سایت فروش ساعت میتواند کسب و کارشان را تا میزان زیادی رونق ببخشد. مخصوصا با توجه به شرایط پیش آمده، مردم ترس دارند که حتی باید خرید های خود نیز از منزل خارج شوند. همچنین قابل به ذکر است که ساعت فروشی و اصناف در این حوزه خارج از دایره تجارت آنلاین نباید باشد.

حتی عینک فروشی ها نیز با طراحی سایت عینک فروشی به روی کار آمده اند تا بتوانند نیاز مردم را به صورت آنلاین تامین کنند. و خود همچنین فروش بیشتری داشته باشند. بنابراین ساعت و اکسسوری در میان سایت های فروشگاهی جای خالی دارد که باید پر شود. اگر به دنبال خرید ساعت باشید میتوانید سایت های زیادی را در این باره ببینید. شما باید با این سایت ها به رقابت بپردازید. به همین دلیل طراحی سایت شما باید جذاب و چشمگیر باشد. به گونه ای که کاربر با ورود به سایت شما وسوسه به خرید شود و نیازی نداشته باشد که دیگر سایت ها را چک کند.

طراحی سایت ساعت فروشی آنلاین

تمام کسب و کار ها به صورت مجازی شده اند. حتی فروشندگان زیادی هستند که ترجیح داده اند فروشگاه و مغازه خود را ببندند و به صورت آنلاین فروشگاه خود را هدایت کنند. شما نیز میتوانید هم فروشگاه فیزیکی ساعت فروشی و هم فروشگاه اینترنتی ساعت خود را داشته باشید. بسیاری از افراد برای خرید هدیه از جمله ساعت به صورت اینترنتی خرید میکنند. به همین دلیل سایت شما را خواهند دید. شایان ذکر است که اگر به خوبی سایت خود را هدایت کنید متوجه خواهید شد که بیشتر مشتریان شما از فضای مجازی هستند. بنابراین نیازی نخواهید داشت که حتی فروشگاه فیزیکی خود را نیز داشته باشید.

خرید ساعت و اکسسوری به عنوان کادو و هدیه بسیار شیک و مناسب است. البته شما نیز باید بسته بندی های بسیار زیبایی را به مناسبت های مختلف داشته باشید. و ساعت موردنظر را با بسته بندی شیک و زیبا به مشتریان تحویل دهید. که این باعث میشود که خاطره زیبایی از خرید شما داشته باشند و شما را در یاد بسپارند. برای مثال یکی از دلایلی که طراحی سایت عطر و ادکلن و ساعت فروشی انجام میشود برای افرادی است که میخواهند هدیه به صورت آنلاین تهیه کنند.

با طراحی سایت ساعت فروشی حتی در روزهای تعطیل نیز به فعالیت خود ادامه دهید. همچنین فروشگاه اینترنتی محدودیت زمان و مکان را از بین میبرد. و شما میتوانید از هرشهر و کشوری مشتریان خود را داشته باشید. البته لازم به ذکر است که اگر از برندهای بین المللی استفاده میکنید حتما از امکانات طراحی سایت دو زبانه استفاده کنید. تا به این شیوه بتوانید از طریق سایت خود وارد کننده و توزیع کننده ساعت های برند نیز باشید.اگر همین حالا نیاز به راه اندازی وب سایت ساعت دارید میتوانید سفارش طراحی سایت فوری را ثبت کنید تا در سه روز کاری سایت راه اندازی شود.

طراحی سایت ساعت فروشی

سفارش طراحی سایت ساعت فروشی در وب سازان مرصاد

کارفرمایان عزیز چنانچه شرکت طراحی سایت وب سازان مرصاد را برای پروژه ساعت فروشی خود انتخاب نموده اید، در درجه اول باعث افتخار ماست که توانسته باشیم شما را در این مورد همراهی کرده باشیم . در درجه دوم می توانید از طریق فرم زیر درخواست خود را ارسال نمایید تا کارشناسان ما در اولین فرصت با شما ارتباط برقرار نمایند .

مزایای طراحی سایت ساعت فروشی

شما میتوانید در مدت زمان کم سود بسیار زیادی را نصیب خود کنید. فقط مهم است که سایت شما بر اساس اصولی که شرکت ما به شما مشاوره میدهد عمل نمایید. همانطور که فروشگاه شما نیاز به نگهداری و نظافت دارد سایت شما نیز نیاز به نگهداری و توسعه دارد. که باید این موارد را در ابتدای کار بدانید تا با شروع کار به مشکل برنخورید.

مزایای طراحی سایت ساعت فروشی بسیار زیاد است. همانطور که گفته شد شما در وقت و انرژی خود صرفه جویی خوهید کرد. و در مقابل برای مشتریان نیز بسیار عالی خواهد بود که بدون خروج از منزل ساعت موردنظر خود را خریداری کنند. البته باید مواردی مانند ضمانت بازگشت کالا و غیره را توجه کنید. زیرا ممکن است که شخص بعد از استفاده از ساعت موردنظر نیاز به تعویض داشته باشد که تمام این موارد را در قوانین سایت ساعت فروشی خود ذکر کنید.

شایان ذکر است که مغازه ساعت فروشی شما جای محدودی دارد و نمیتوایند تمام محصولات خود را جلوی چشم مشتریان خود بگذارید. اما در سایت فروشگاهی افراد میتوانند با مدت زمان بی نهایتی که دارند تک تک ساعت های موردنظر را مشاهده کنند. و بعد آن ها سفارش دهند در صورتی که در فروشگاه شما بعد از گذشت زمان باید تصمیم خود را بگیرید. طراحی فروشگاه اینترنتی ساعت به این منظور است که یک ویترین از محصولات خود به صورت مجازی در اینترنت داشته باشید.

طراحی سایت حرفه ای در وب سازان مرصاد

سئو سایت فروش ساعت

با توجه به آنکه با توجه به شیوع کووید بسیاری از فروشگاه ها و مراکز تجاری تعطیل شدند بسیاری از کسب و کارها بر این شدند تا بتوانند با استفاده از ساخت سایت فروشگاه ساعت، مشتریان خود را از دست ندهند. اما نکته ای که باید به آن توجه شود این است که شما باید از نظر بهینه سازی و سئو سایت نیز در وضعیت خوبی قرار گرفته باشید. منظور قرار گرفتن در نتایج اولیه گوگل است. در این صورت است که میتوانید به دید مشتریان بیایید و وارد سایت شما شوند. در غیر این صورت به سراغ سایت های دیگر میروند. زیرا کاربران نتایج های اولیه حاصل شده از گوگل را در مورد خرید ساعت و دیگر موارد مشاهده میکنند. برای اطلاعات از برآورد هزینه سئو سایت میتوانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

هزینه طراحی سایت ساعت فروشی

برآورد هزینه سایت ساعت فروشی با توجه به امکاناتی که میخواهید محاسبه میشود. ما طراحی از 2 میلیون تا 120 میلیون را داریم. که پکیج های طراحی سایت ارزان، طراحی سایت اختصاصی و طراحی سایت با وردپرس هستند. پکیج آخر طراحی سایت ساعت فروشی حرفه ای با قابلیت های کامل است که شما میتوانید از پلن طراحی سایت اقساطی نیز استفاده کنید که یک سایت فروشگاهی با تمام امکانات باشید. البته ما طراحی با امکانات کامل را با وردپرس نیز پیاده سازی میکنیم که هزینه بسیار کمتری نسبت به اختصاصی دارد و به ویژگی ها و لاگین هایی که میخواهید اضافه شوند بستگی دارد.

شما میتوانید نمونه کارهایی را که میخواهید انتخاب کنید که ما بر اساس سایت درخواستی، سایت شما را پیاده سازی کنیم. الگوبرداری از سایت های برند و حرفه ای خوب است اما به گونه ای نباشد که عینا بخواهید از سایت کپی برداری کنید که این خلاف قوانین کپی رایت است. البته مشکلی ندارد ولی توصیه میکنیم تا حدودی تغییرات بدهید تا ایده ها و خلاقیت های خود را در سایت داشته باشید. در صفحه اول گوگل باشید و به چشم مشتریان خود بیایید.

پکیج برنزی

میلیون تومان 8
  • بخش پرسش و پاسخ سوالات
  • بخش مرتبط با محصولات
  • داشتن بخش مرتبط با خدمات
  • پنل مدیریت ساده با تجربه کاربری آسان
  • داشتن بخش نظرات
  • داشتن بخش اخبار
  • ریسپانسیو

پکیج نقره ای

میلیون تومان 12
  • تمامی موارد پکیج برنزی
  • بهینه شدن ساختار سایت
  • اضافه کردن فایروال
  • مدیریت چند سطحی برای کاربران
  • مشاوره آنلاین
  • سیستم پرداخت آنلاین
  • رزرو آنلاین
  • سامانه چت آنلاین

پکیج طلایی

میلیون تومان 18
  • تمامی موارد پکیج نقره ای
  • پنل اس ام اس
  • داشتن بخش تیکتینگ
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

طراحی سایت فروش ساعت

بسیاری از افراد اینستاگرام و فضای مجازی را برای نمایش محصولات خود استفاده میکنند. اما کسی ساعت برند را از اینستاگرم نمیخرد. افراد ترجیح میدهند به سایت های معتبر مراجعه کنند و سپس خرید خود را انجام دهند. اگر تصور میکنید که با اینستاگرم میتوانید فروش داشته باشید پس چرا افراد برای خرید هر چیزی به دیجی کالا مراجعه میکنند. زیرا اطمینان دارند که کالایی که پرداخت میکنند درب منزل تحویل میگیرند و ضمانت بازگشت نیز دارد.

برندسازی یکی از مواردی است که باید جدی بگیرید. که توصیه داریم که همیشه این را بدانید که با وجود فضای مجازی اما مردم خرید از سایت را به خرید از شبکه های اجتماعی ترجیح میدهند. در ضمن نداشتن سایت برای کسب و کار آنلاین یک ضعف در حوزه کاری شما خواهد بود که باعث میشود که رقیبا از شما پیشی بگیرند.

نکته بعدی در طراحی سایت ساعت فروشی این است که سعی کنید از تصاویر باکیفیت در زوایای مختلف در سایت خود استفاده کنید. زیرا با این طریق میتوانید امکانی را فراهم کنید که مشتریان بهتر تصمیم بگیرند. زیرا عکس و تصاویر از محصول یکی از مواردی است که مشتریان را به خرید ترغیب میکند. همچنین باید توضیحات جامع و مشخصی در مورد هر ساعت ارائه دهید. تا کاربران بدون اینکه با شما تماس بگیرند و اطلاعت بیشتری بپرسند. از همان سایت اطلاعات در مورد حصولات را کسب نمایند.

 

طراحی سایت فروش ساعت

طراحی سایت فروشگاه ساعت

در خدمات خود باید تعمیرات ساعت های مختلف را نیز قرار دهید. به این صورت که افراد درخواست میدهند و ساعت موردنظر را به شما ارسال میکنند شما را بعد از تعمیر آن را به مشتری تحویل میدهید البته این شیوه برای ساعت های گران قیمت مناسب است که مشتریان ساعت خود رابرای تعمیر به متخصصان حرف ای میسپارند.

برای طراحی سایت فروشگاهی ساعت بهتر اس که امکانات اولیه را داشته باشید که در طراحی سایت مقرون به صرفه ساعت فروشی نیز این موارد را قرار میدهیم. اولین نکته دسته بندی محصول است. با توجه به این مدل ها وبرند های مختلف ساعت دارید. بهتر است که ساعت و اکسسوری های خود را دسته بندی کنید. تا افراد از این طریق بتوانند سایت شما را مشاهده نمایند. برای این منظور میتوانید طراحی سایت فروشگاهی دیجی کالا را مشاهده نمایید.

لازم به ذکر است که هدف خرید بهتر مشتریان شما است که با دسته بندی مناسب این کار آسان میشود. برای مثال ساعت های بچه گانه، بزرگانه، زنانه ، مردانه و غیره را با برند های خاص دسته بندی کنید. قرار دادن فیلتر جیتجو در طراحی سایت فروش ساعت به شما کمک بسیار زیادی خواهد کرد.

سایر خدمات طراحی وب با وب سازان مرصاد...