شرکت طراحی سایت وب سازان مرصاد

طراحی سایت سفارش غذا یک نوع طراحی سایت خدمات آنلاین است. کار را برای بسیاری از فست فود ها و رستوران داران راحت کرده است. از طرفی اشخاص نیز میتوانند به راحتی در منزل یا محل کار خود باشند. و از طریق سایت رستوران سفارش آنلاین غذا را ثبت کنند. و در مدت زمان مشخصی درب منزل تحویل بگیرند. شاید در گذشته برای سفارش غذا باید به شماره رستوران های اطراف خود زنگ میزدید. اما حال به گونه ای است که با طراحی سایت سفارش آنلاین غذا تمام رستوران های اطراف خود را مشاهده کنید.

 و با ورود به هر رستوران میتوانید غذاها، پیش غذاها، سالادها و دسرهای هر رستوران را مشاهده نمایید. بسیاری از شهرنشین ها به دلیل مشغله های فراوانی که دارند به این سایت ها مراجعه میکنند. زیرا تنوعی که وجود دارد شما میتواند هر نوع غذایی که میخواهید را سفارش دهید. سایت سفارش غذا در هر زمینه ای که باشد بسیار همه گیر شده است. سایت های خدماتی بسیاری وجود دارند. که سفارشات را به صورت آنلاین دریافت میکنند. و به صورت حضوری یا مجازی به شما تحویل میدهند مانند فروشگاه اینترنتی.

سفارشان آنلاین علاوه بر اینکه میان مشتریان محبوب شده است. برای فروشندگان نیز کار را آسان کرده است. این شیوه یک روش عالی برای ارائه خدمات و فروش محصولاتشان به ساده ترین حالت ممکن است. زیرا ممکن است که در شرکت، رستوران، فروشگاه و غیره در دنیای واقعی به دنبال مشتری باشید.

طراحی سایت سفارش غذا  آنلاین

پلتفرم های زیادی وجود دارند که در واقع واسطی میان رستوارن ها و مشتریان هستند. این پلتفرم ها مانند اسنپ فود، چیلیوری، ریحون و غیره راه اندازی شده اند. و این پلتفرم ها خود صاحب رستوران یا فست فودی نیستند. بلکه فضایی ایجاد کرده اند تا رستوران های مختلف با دریافت پنل مجزا اطلاعات منوی غذایی خود را وارد کرده. و سفارشات افراد را دریافت کنند. صاحبان رستوران ها دارای سایت مجزا نیستد. و صاحبان وب سایت ها نیز صاحب رستوران خاصی نیستند.

صاحبان وب سایت با رستوران ها همکاری میکنند. و غذاهای گرم این رستوران ها را به صورت آنلاین ارائه میدهند. شیوه این روش به گونه ای است که شما درخواست سفارش غذا در رستوران مشخصی را ثبت میکنید. این درخواست برای رستوران و برای پیک موتوری اسنپ فود ارسال میشود. که به رستوران های در محدوده رفته و سفارشات را تحویل میدهند. به این شیوه به طیف وسیعی از مشتریان و صاحبان وب سایت دسترسی دارید. طراحی سایت سفارش آنلاین غذا برای بسیاری از کسب و کارها مناسب است.

البته در طراحی سایت رستوران و فست فود به صورت مجزا پلتفرم اختصاصی سایت سفارش آنلاین غذا خود را داشته باشد. و به مشتریان خود در محدوده سفارشات غذا را تحویل دهد.

طراحی سایت سفارش غذا با وردپرس

برای بهبود برند و رشد رستوران ها داشتن سایت یک الزام است. که باید تمام اطلاعات مهم رستوران اعم از منوها به صورت جزئیات، اطلاعات تماس، آدرس و غیره دائم به روز شود. باید تصاویر باکیفیت از غذاها در سایت سفارش غذا قرار دهید. تا افراد مجاب شوند که غذای موردنظر خود را سفارش دهند. زیرا بسیاری از افراد با مشاهده عکس های جذاب از غذاها آن ها را سفارش میدهند. میتوانید هر غذا در منو را سفارش دهید و وارد سبد خرید خود کنید مانند طراحی سایت فروشگاهی.

تجربه کاربری در طراحی سایت سفارش غذا بسیار مهم است. به همین دلیل توصیه میشود که ساختار معماری پایگاه داده و طراحی سایت خود را به شرکت معتبر طراحی سایت بسپارید. تا به این شیوه بازدیدکنندگان به مشتریان بالفعل و وفادار شما تبدیل شوند. ریسپانسیو و واکنش گرایی در طراحی سایت سفارش غذا بسیار مهم است. زیرا بسیاری از مردم از طریق تلفن همراه خود درخواست خود را ثبت میکنند.

طراحی سایت سفارش غذا با وردپرس یکی از پلن های دئووب است. که به شما توصیه میکنیم اگر اولین بارتان است از این پکیج استفاده کنید. زیرا هم قیمت پایین تری نسبت به طراحی سایت اختصاصی دارد. و هم اینکه سیستم وردپرس برای تبدیل شدن به یک سایت سفارش آنلاین غذا بسیار مناسب است. که پوسته وردپرس مطاب با سایت رستوران از ابتدا برای شما طراحی میشود.

طراحی سایت سفارش غذا ارزان

موفقیت هایی که میان سایت های اسنپ فود، چیلیوری وغیره دیده میشود. ایده طراحی سایت سفارش غذا را در ذهن بسیاری از افراد ثبت کرده است. اما بسیاری با توجه به بودجه کمی که دارند. از ادامه پرورش این ایده و عملی سازی آن جا میمانند. شرکت طراحی سایت و سئو سایت دئووب به شما اعلام میدارد. که نگران هزینه طراحی سایت سفارش غذا نباشید. ما میتوانیم پکیج طراحی سایت سفارش غذا ارزان را به شما معرفی کنیم.

این پکیج از امکانات کمتری نسبت به طراحی سایت حرفه ای سفارش غذا برخوردار است. اما در ابتدای کار به شما کمک میکند که سایت خود را راه اندازی کنید. بدین منظور از قالب آماده سایت رستوران استفاده میشود. تا حد امکان هزینه طراحی سایت را برای شما کاهش دهیم.

سئو سایت سفارش غذا

با توجه به دوران کرونا موجی از مردم به سوی سفارشات اینترنتی و دنیای وب روی آورده اند. و سعی میکنند که با این روش کمتر از منزل به بیرون بروند. طراحی سایت سفارش آنلاین غذا یا سوپرمارکت اینترنتی نیز یکی از این موارد است. که البته همه این موارد در دسته سایت خدماتی در زمینه تغذیه رده بندی میشوند. این رکود از طرفی فرصتی به رستوران ها و فست فود ها داده است. که در صورت عدم مراجعه کنندکان حضوری، سفارش آنلاین غذا از نقاط مختلف داشته باشند.

با طراحی سایت سفارش غذا حرفه ای میتوانید با رستوران داران زیادی همکاری داشته باشید. البته قابل به ذکر است که سایت های از این قبلی نظیر اسنپ فود و زود فود بسیار میان مردم رایج شده اند. اما با سئو سایت و بهینه سازی سایت سفارش غذا میتوانید این کار را انجام دهید. به این روش های در صفحه اول گوگل میان دیگر سایت های سفارش آنلاین غذا و سایت های رستوران قرار میگرید. و این یکی از روش های برندسازی و دیجیتال مارکتینگ است.

با سئو تضمینی به شما اطمینان میدهیم که در صرف مدت زمان مشخصی میان 10 سایت برتر در زمینه غذا قرار میگیرید. که برای قرار گیری در میان رتبه های اول تا سوم گوگل باید اصول سئو و بهینه سازی سایت سفارش غذا را با تیم تخصصی دئووب ادامه دهید. تا بهبود جایگاه داشته و رتبه خود را در صورت کمکاری از دست ندهید. زیرا رقابت در این زمینه بسیار زیاد است.

خدمات ارائه دهنده شرکت

انواع طراحی سایت سفارش غذا

طراحی سایت سفارش  قهوه

امروزه کافه گردی یکی از تفریحات افراد است. بسیاری از افراد قبل از مراجعه به کافی شاپ ابتدا آن ها را جستجو میکنند. تا با فضا و جو آن آشنا شوند. منو های آن را مشاهده کنند. البته قابل به ذکر است که بسیاری از افراد قادر خواهند بود تا در منزل بشینند و سفارشات خود از کافی شاپ را به صورت آنلاین ثبت کنند.

طراحی سایت سفارش  فست فود

این روزها رستوران های فست فودی بسیار مورد طرفدار قرار گرفته اند. و سفارشات تلفنی زیادی این رستوران ها دریافت میکنند. که با طراحی سایت فست فود میتوانید از مشتریان خود بخواهید که سفارشات خود را در سایت فست فودی شما ثبت کنند. و سپس تمام سفارشات را به صورت منظم برای افراد ارسال نمایید. بسیاری از فست فود ها در سایت سفارش آنلاین غذا مانند اسنپ فود پنل برای دریافت سفارشات افراد دریافت مینند.

طراحی سایت سفارش رستوران سنتی

رستوران های سنتی و غذاهای سنتی طرفداران خود را دارند. بسیاری از افراد غذاهای سنتی را به غذاهای بی المللی و فست فودی ترجیح میدهند. شما میتوانید لیستی از خدمات و غذاهای خود را در سایت رستوران سنتی خود قرار دهید. و از این طریق مشتریان خود را جذب نمایید. و سفارشات آنلاین غذاهای سنتی را دریافت کرده و مدیریت کنید.

طراحی سایت سفارش از  تهیه غذا و کترینگ

تهیه غذا به نوبه خود دارای محلی برای مراجعه حضوری مشتریان نیست. و افراد صرفا باید از طریق تلفن سفارش خود را ثبت نمایند. که توصیه ما این است که به جای دریافت سفارشات از طریق تلفن، اقدام به طراحی سایت تهیه غذا و کترینگ خود کنید. و از مشتریان بخواهید که با مراجعه به سایت سفارش غذا، سفارشات خود را ثبت نمایند. بسیاری از کترینگ ها مشتریان ثبات خود را دارند. که بیشتر سفارشات خود را از سازمان ها، موسسات و شرکت ها دارند. که با طراحی سایت کترینگ میتوانید این سفارشات را مدیریت کنید.

طراحی اپلیکیشن سفارش آنلاین غذا

ساخت اپلیکیشن سفارش غذا مشابه اسنپ فود یکی از پیشنهاد های ما به افرادی است که طراحی سایت سفارش آنلاین غذا خود را انجام داده اند. همانطور که میدانید در حال حاضر افراد بیشتر محصولاتی که نیاز دارند از جمله خوراک و پوشاک را به صورت آنلاین سفارش میدهند و اگر یک اپ مشابه اسنپ فود داشته باشید باعث میشود که نظر کاربران بیشتر به سمت شما جلب شود. زیرا افراد بیشتر ترجیح میدهند که از راه های دیگر بتوانند سفارشات خود را ثبت نمایند. 

اگر هزینه ساخت اپلیکیشن اختصاصی برای شما مقرون به صرفه نیست میتوانید از طراحی وب اپلیکیشن سفارش غذا استفاده کنید که هم ارزان بوده و هم در همه پلتفرم ها نیز قابلیت نمایش دارد. بهتر است که اگر اقدام به طراحی سایت سفارش آنلاین غذا نکرده اید شروع کنید و برای هزینه سئو سایت نیز پلنی داشته باشید زیرا بدون سئو سایت نمیتوانید ورودی از گوگل داشته باشید.