شرکت طراحی سایت وب سازان مرصاد

طراحی سایت شبیه آپارات

سایت یوتیوب یک سرویس جهانی اشتراک گذاری ویدیو است که نظیر آن وجود ندارد. اما سایت آپارات تلاش خود را کرده است که از بعضی ویژگی های این سرویس استفاده نماید. طراحی سایت شبیه آپارات از پلن های طراحی سایت شرکت وب سازان مرصاد در زمینه سایت اشتراک گذاری ویدیو است. که نمونه فارسی آن از نمونه خارجی Youtube الهام گرفته است که برای شرکت گوگل است. که این سرویس برای فارسی زبانان بومی سازی شده است. و ترافیک بسیار بالایی نیز دارد.

در واقع طراحی سایت شبیه آپارات که یک نوع سایت اشتراک گذاری ویدیو است. یک سایت تفریحی ، یک سایت آموزشی و غیره محسوب میشود. و هدف آن این است که افراد با استفاده از تلفن همراه خود ویدیو های روز را ببینند. یا ویدیوهای جالب خود را به اشتراک بگذارند. از آن جهت طراحی سایت آموزشی نیز محسوب میشود که ویدیوهای آموزشی زیادی در آن آپلود میشود. و یک سایت فیلم و سریال نیز محسوب میشود. زیرا فیلم ها و سریال های زیادی روزانه در آن آپلود میشوند.

لازم به ذکر است طراحی سایت شبیه آپارات یکی از سایت های پرمتقاضی تلقی میشود. اگر کالایی برای فروش ندارید طبیعتا طراحی سایت فروشگاهی را از ذهن خود دور کرده اید. یا شاید برای طراحی سایت فیلم وقت زیادی برای دانلود و آپلود فیلم ها و سریال های مختلف را نداشته باشید. اما سایت آپارت که یک سایت اشتراک ویدیو است کمک میکند که بتوانید با بازاریابی اینترنتی وتبلیغات درست و حرفه ای آن را مدیریت کنید

طراحی سایت شبیه آپارات

طراحی سایت اشتراک ویدیو

طراحی سایت شبیه آپارات نیازمند این است که یک شرکت طراحی سایت حرفه این پروژه را انجام دهد. زیرا راه اندازی سایت اشتراک ویدیو باید بر روی سرورهای قدرتمند صورت گیرد. طراحی سایت اختصاصی و کدنویسی اختصاصی آن باید کاربرپسند انجام شود. تا یک سایت حرفه ای با امکانات آپارات با سرعت بالا راه اندازی شود. همانطور که میدانید ترافیک این نوع سایت ها بسیار بالا است. و روزانه های ویدیو های زیادی در آن آپلود میشوند. که نگهداری این نوع سایت ها آسان نیست.

طراحی سایت مشابه فیلیمو نوعی سایت فیلم محسوب میشوند. اما کاربران فیلم را آپلود نمیکنند. و تمام فیلم ها از طرف سایت قرار داده میشود. اما سایت شبیه آپارات یک سایت مردمی محسوب میشود. که کاربران میتوانند ویدیو های خود را آپلود کنند. یا به مشاهده ویدیوهای دیگر کاربران سایت بپردازند. افراد بدون ثبت نام نیز میتوانند کلیپ و فیلم ها را ببینند. اما سایت مشابه نماوا اینطور نیست. زیرا تمام محتواهای ویدیویی آن توسط مدیر سایت قرار میگیرد. و افراد صرفا میتوانند نظرات خود را ثبت کنند.

سفارش طراحی سایت شبیه آپارات در وب سازان مرصاد

کارفرمایان عزیز چنانچه شرکت طراحی سایت وب سازان مرصاد را برای پروژه شبیه آپارات خود انتخاب نموده اید، در درجه اول باعث افتخار ماست که توانسته باشیم شما را در این مورد همراهی کرده باشیم . در درجه دوم می توانید از طریق فرم زیر درخواست خود را ارسال نمایید تا کارشناسان ما در اولین فرصت با شما ارتباط برقرار نمایند .

طراحی سایت رایگان

مزایای طراحی سایت شبیه آپارات

بدانید طراحی سایت شبیه آپارات ایده بسیار خوبی برای درآمدزایی است. شما میتواند از طریق تبلیغات درآمدزایی کنید. این تبلیغات میتواند در ابتدا یا انتهای ویدیو ها انتشار پیدا کند. یا در هر صفحه از سایت آگهی های تبلیغاتی مختلفی را قرار دهید یا همچنین میتواند فیلم های روز را با دریافت هزینه ای به کاربران خود نمایش دهید. این پلن های درآمدزایی به اندازه ای است که نیازی به دریافت حق عضویت از کاربران نخواهید داشت. بدین منظور میتوانید از قابلیت های طراحی سایت تبلیغاتی استفاده کنید. این نوع آگهی های ویدیویی موثرتر از سایر روش های تبلیغاتی هستند.

در طراحی سایت اشتراک ویدیو نیاز به محصولی برای دانلود یا فروش نخواهد داشت. زیرا برای طراحی سایت دانلود نیز باید پایگاه داده ای از فایل های با ارزش داشته باشد. یا سایت فروشگاهی که باید کالاهای خود را به فروش برسانید. بدانید که طراحی سایت شبیه آپارات یک نوع طراحی سایت تفریحی نیز محسوب میشود. زیرا افراد زیادی برای سرگرم شدن به این نوع سایت ها مراجعه میکنند. تا بتوانند وقت خود را با دیدن ویدیو های جذاب سپری کنند.

درباره طراحی سایت اشتراک ویدیو شبیه آپارات

حائذ اهمیت است طراحی سایت شبیه آپارات باید توسط شرکت طراحی سایت معتبر صورت گیرد. تا بتوانند تنظیمات سرورها را به خوبی انجام دهندو و سرعت و امنیت سایت شما را رصد کنند. از مزایای طراحی سایت شبیه آپارات این است که بستری برای کسبو کارها و اشخاص فراهم میشود. تا از طریق آپارات به تولید محتوای ویدیویی بپردازند. که این بستری عالی برای تبلیغات و بازاریابی اینترنتی خواهد بود.

میتوانید با حداقل سرمایه اقدام به راه اندازی سایت اشتراک ویدیو کنید. و هزینه ای که پرداخت میکنید بابت سرور، طراحی سایت، سئو سایت خواهد بود. زیرا نیاز به محصول یا خدمات تخصصی به مشتریان نخواهید داشت. سایت شبیه آپارات یک نوع سایت آموزشی نیز به شمار می آید. زیرا استادان و متخصصان زیادی به ارائه ویدیوهای آموزشی در این بستر میکنند از رو از امکانات آن میتوان در طراحی سایت آموزش مجازی استفاده کرد.

طراحی سایت شبیه آپارات میتواند دسته بندی های مختلفی برای ویدیوهای خود داشته باشد. این دسته بندی ها خود میتوانند به زیر دسته ها تقسیم شوند. که بدین منظور افراد ویدیو های مورد نظر خود را از این دسته ها انتخاب میکنند. که باعث راحتی جستجوی ویدیو میشود. این دسته بندی ها میتواند شامل مطالب آموزشی، نقد فیلم، ویدیوهای جالب، انیمیشن، تبلیغ محصول و غیره باشد.

طراحی سایت فیلم و سریال

نکات طراحی سایت پخش آنلاین ویدیو و فیلم شبیه آپارات

طراحی سایت شبیه آپارات باید ریسپانسیو طراحی شود. یعنی در همه دستگاه های هوشمند قابلت نمایش بدون بهم خوردگی صفحه نمایش را داشته باشد. زیرا اکثر کاربران شما با تلفن هوشمند خود به سایت اشتراک ویدیو خواهند آمد. اگر طراحی سایت با وردپرس صورت گیرد. وردپرس تا حد زیادی این امکان را حل میکند. اما اگر طراحی سایت اختصاصی مدنظر شما است. باید هزینه و زمانی صرف طراحی سایت ریسپانسیو گردد.

ویدیوهای بسیاری روزانه آپلود و دانلود میشوند. که شما این این حجم از تعاملات را کنترل کنید. به گونه ای که سایت شما با کندی یا قطعی مواجه نشود. طراحی ظاهری سایت شبیه آپارات بسیار مهم است. زیرا اولین چیزی که افراد میبینند رابط کاربری شما است. باید امنیت سرور شما توسط متخصصان حرفه ای شبکه صورت گیرد. بدین منظور از گواهینامه های SSL استفاده نمایید.

مدیریت دسته ها، ویدیوهای به اشتراک گذاشته، نظرات و دیگر موارد باید زیر نظر مدیران سایت انجام شود. نگهداری و توسعه سایت شبیه دیوار آسان نخواهد بود. بنابراین اگر میخواهید که در این راه پیروز شوید باید به سئو و بهینه سازی سایت خود نیز فکر کنید. و از شیوه های نوی بازاریابی اینترنتی استفاده کنید. تا بتوانید سایت حرفه ای خود را به خوبی مدیریت کرده و توسعه دهید.

امکانات طراحی سایت شبیه آپارات

دسته بندی در طراحی سایت شبیه آپارات بسیار مهم است. و آپارات برای نمایش ویدیوهای به اشتراک گذاشته کاربران از الگوریتم های خاصی استفاده میکند. و کاربران با انتخاب دسته ها و ویژگی ای آنان ویدیو ها را مشاهده میکنند. ویژگی ها میتواند شامل آخرین ویدیوها، پربازدید ترین ها، فوری و غیره باشند. به همین دلیل باید یک جستجوگر حرفه ای و پیشرفته برای انتخاب ویدیو موردنظر استفاده کرد. که در طراحی سایت فیلم و موزیک به همین طریق طبقه بندی میشوند.

یکی از کارهایی که سایت شبیه دیوار باید انجام دهد. نمایش ویدیوهای مشابه به کاربران است. نمایش ویدیو های مشابه به هر کاربر بر اساس الگوریتم های هوش مصنوعی انجام میپذیرد. که از میان انتخاب های شما، انتخاب های مشابه را به شما نمایش میدهد. امکانی برای کاربران فراهم کنید تا بتوانند نسبت به ویدیو نظرات خود را ثبت کنند. یا به آن لایک و دیسلایک دهند. که آپلود کننده ویدیو از این طریق میزان علاقه مندی مخاطبان خود را خواهد سنجید.

طراحی سایت حرفه ای نیاز به زیرساخت های فنی مناسب دارد. باید بتوانید از سایت خود پشتیبانی کنید. تا با حجم و ترافیک بالا به مشکل برنخورید. تطبیق کیفیت ویدیو بر اساس پهنای باند یکی از مزیت های طراحی سایت شبیه آپارات است.

سایر خدمات طراحی وب با وب سازان مرصاد...