شرکت طراحی سایت وب سازان مرصاد

طراحی سایت مشابه باما

امروزه اکثر خرید و فروش های سنگین و سبک به صورت آنلاین انجام میشود. دیگر مانند گذشته نیست که شما مدت ها در پارکینگ هایی که ماشین میفروشند بمانید یا اینکه بخواهید ماشین خود را در نمایشگاه های ماشین نگه دارید تا به فروش برسد. طراحی سایت شبیه باما یا همان سایت باما یک سایت خرید و فروش خودرو است. طراحی سایت خرید و فروش خودرو این روزها بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

فراد به جای مراجعه به نمایشگاه های اتومبیل مختلف یا بازار خرید و فروش اتومبیل ترجیح میدهند در منزل به صورت آنلاین این کار را انجام دهند. طراحی سایت شبیه باما بستری را برای خرید و فروش اتومبیل به صورت اینترنتی فراهم میکند. این سایت در میان افراد بسیار محبوب شده است که در بخش مزایای طراحی سایت باما به آن میپردازیم

یکی از نمونه های برتر سایت خودرو که به صورت تخصصی در این زمینه فعالیت دارد سایت باما است. سایت باما مانند یک موتور جستجوگر خودرو عمل میکند. که مولفه های تخصصی در زمینه خودرو در سایت باما لحاظ شده است. طراحی وبسایت باما خدمات مختلف و کم نظیری را در زمینه خودرو به مشتریان شما ارائه خواهد داد. که همچنین امکان معاوضه اتومبیل نیز در آن وجود داشته باشد. بررسی خودرو به صورت تخصصی و فنی در ساخت وبسایت شبیه باما لحاظ خواهد شد. سایت های خرید و فروش خودرو یک نوع طراحی سایت تبلیغاتی نیز به شما می آیند.

طراحی سایت مشابه باما

طراحی وب سایت شبیه باما با وب سازان مرصاد

وبسایت باما یک سایت با ظاهری ساده است. اما همین سادگی آن را بسیار کاربرپسند کرده است. زیرا در اوج سادگی امکانات بسیار پیشرفته ای را در اختیار کاربران خود قرار میدهد. و موجب شده است که کار با منو و آِتم های موجود درسایت آسان باشد. سایت باما بسیار هوشمندانه طراحی شده است. اما شما میتوانید با استفاده از مزایای طراحی سایت شبیه دیوار، امکاناتی خود اضافه کنید. و ظاهر سایت را متناسب با سلیقه خود انتخاب کنید. که تیم طراحی سایت دئووب به نحو احسن این کار را انجام میدهد.

تمام آگهی های موجود در سایت باما به دو بخش خرید و فروش تقسیم بندی میشوند. که تمام آگهی ها پس از درج شدن توسط مدیر سایت مورد بررسی قرار گرفته سپس در سایت منتشر میشود. طراحی سایت شبیه باما یک نوع طراحی سایت خدماتی است که یک پایگاه داده از اطلاعات تخصصی خودرو میباشد. که هر خریداری میتواند برای آشنایی با اطلاعات فنی خودرو به این سایت مراجعه کند. زیرا مقالات و اخبار تخصصی در زمینه خودرو منتشر میشود. در این سایت تمام مشخصه های فنی خودرو برای علاقه مندان ارائه میشود.

سفارش طراحی سایت باما در وب سازان مرصاد

کارفرمایان عزیز چنانچه شرکت طراحی سایت وب سازان مرصاد را برای پروژه شبیه باما خود انتخاب نموده اید، در درجه اول باعث افتخار ماست که توانسته باشیم شما را در این مورد همراهی کرده باشیم . در درجه دوم می توانید از طریق فرم زیر درخواست خود را ارسال نمایید تا کارشناسان ما در اولین فرصت با شما ارتباط برقرار نمایند .

طراحی سایت خودرو شبیه باما

سایت باما کمک میکند که هر فروشنده ای تمام مشخصات خودرو خود را در سایت درج نماید. و همچنین تصاویر اتومبیل خود را درج نمایند. سایت باما یک مرجع تخصصی برای دریافت اطلاعات کامل از انواع خودرو ها و قیمت ها است. که به جای رسیده شده است که این سایت یک مرجع برای تعیین قیمت خودرو نیز شده است. زیرا افراد زیادی آگهی خودرو خود را در این سایت درج مینمایند. افراد میتوانند خودرو صفر یا کارکرده خود را در این سایت به فروش برسانند.

اهمیت طراحی سایت شبیه باما از آنجایی مطرح میشود. که شما به دنبال سایت شبیه به یک نمونه برتر سایت خودرو هستید. که این نشان میدهد که نیاز شما یک طراحی سایت ارزان نیست. بلکه نیاز سایت یک طراحی سایت حرفه ای خودرو است. که از امکانات تخصصی و ویژه برخوردار باشد. و بتواند تا حد لازم به کاربران خدمات لازم را بدهد. شرکت طراحی سایت دئووب در این راه راهنمای شما خواهد بود. و به مشاوره های لازم از سفارش طراحی سایت تا سئو و بهینه سازی سایت را خواهد داد.

طراحی سایت خرید و فروش خودرو

هزینه طراحی سایت شبیه باما

بعد از طراحی سایت شبیه باما نوبت به سئو سایت و بهینه سازی آن میرسد. شما سایتی میخواهید که بازدیدکنندان آن زیاد باشد. و بتوانید با دیگر رقیبان خود که در این زمینه فعالیت دارند به رقابت بپردازید. به همین منظور سایت خودرو شما باید در صفحه اول گوگل قرار بگیرد. سئو سایت به سایت شما کمک میکند که جایگاه آن بهبود پیدا کند. و افراد با سرچ کلمه کلیدی سایت خرید و فروش خودرو، با پیشنهاد سایت شما از سوی گوگل مواجه میشنوند. این اصول و قواعد به کمک تیم سئو ما انجام میشود.

سرعت در طراحی سایت شبیه باما بسیار مهم است. زیرا ترافیک سایت شما بسیار بالا خواهد بود. به همین دلیل باید از سرور قدرتمند و کدنویسی بهینه بهره برد. تا افراد هنگام استفاد از خدمات شما با کندی سایت مواجه نشوند. طراحی سایت خودرو ریسپانسیو یک اصل به شمار می آید. زیرا بسیاری از افراد با تلفن همراه خود به سایت متصل میشوند. و این مورد منجر به بهبود رابط کاربری و تجربه کاربری میشود. امنیت در طراحی وبسایت شبیه باما بسیار مهم ات. زیرا باید اطلاعات افراد محفوظ بماند.

پکیج برنزی

میلیون تومان 12
  • بخش پرسش و پاسخ سوالات
  • بخش مرتبط با محصولات
  • داشتن بخش مرتبط با خدمات
  • پنل مدیریت ساده با تجربه کاربری آسان
  • داشتن بخش نظرات
  • داشتن بخش اخبار
  • ریسپانسیو

پکیج نقره ای

میلیون تومان 18
  • تمامی موارد پکیج برنزی
  • بهینه شدن ساختار سایت
  • اضافه کردن فایروال
  • مدیریت چند سطحی برای کاربران
  • مشاوره آنلاین
  • سیستم پرداخت آنلاین
  • رزرو آنلاین
  • سامانه چت آنلاین

پکیج طلایی

میلیون تومان 26
  • تمامی موارد پکیج نقره ای
  • پنل اس ام اس
  • داشتن بخش تیکتینگ
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

طراحی سایت شبیه باما ارزان

امکانات طراحی سایت مشابه باما با توجه به سلایق شما تغییر پذیر است. ممکن است شما چند ویژگی از سایت باما را دوست داشته باشید. و در مقابل چند ویژگی آن را نپسندید. برای مثال شما از نوع طراحی ظاهری آن ایراد بگیرید. و طراحی زیباتر و حرفه ای تری بخواهید. که تمام این موارد در شرکت طراحی وب سایت معتبر وب سازان مرصاد امکان پذیر است. شرکت ما تمام جوانب لازم با توجه به سایت خودرو شما میسنجد. و در صورت لزوم ایده های نابی مطرح میکند که نه تنها شبیه نمونه مختص به خود باشید.

قابلیت ها و امکانات در وبسایت باما در حدی هست. که این سایت یک نمونه مرجع برای شما باشد. تا بتوانید بعد از طراحی سایت با این سایت مقایسه نمایید. اما باید بدانید که این سایت بعد از طراحی سایت اقدامات بسیار زیادی انجام میدهد. بنابراین شما باید بتوانید تا این حد نیروی کار را داشته باشید. زیرا با طراحی سایت مشابه باما کار شما تمام نمیشود. بازاریابی اینترنتی و سئو سایت از مواردی است که باید آن را جدی بگیرید. تولید محتوا در سایت و روش های بازاریابی اینترنتی را با مشاوران ما یاد بگیرید.

طراحی سایت قطعات خودرو
طراحی سایت رایگان

طراحی سایت شبیه باما با وردپرس

طراحی سایت شبیه باما یک طراحی سایت اختصاصی منظور میشود. طراحی سایت با وردپرس برای خرید و فروش خودرو نیز میتواند راه اندازی شود. اما همه این موارد به شما و نیازهای شما بستگی دارد. ما مزایا و معایب ها را خدمتتان عرض خواهیم کرد. و شما نیز میتواند بسته به آن تصمیم گیری کنید.

همانطور که میدانید طراحی سایت باما برای صنف های خودروسازی، نمایندگی ها، نمایشگاه های فروش خودرو و غیره توصیه میشود. که در این سایت انواع خودرو سبک و سنگین معامله خواهد شد. نمایندگی های قطعات خودرو و کارگاه های تعمیرات خودرو میتوانند با شما همکاری کنند. به این صورت که در کنار خرید و فروش خودرو، نمایندگی های لازم آن را معرفی کنید. یا در بخش فروشگاهی قطعات خودرو را به فروش برسانید. تمام این موارد به شما بستگی خواهد داشت.

سایت باما در دسته طراحی سایت فروشگاهی نیز قرار میگیرد. زیرا شما با انتخاب خودرو میتواند هزینه آن را اینترنتی بپردازید. که کالاهایی که در این فروشگاه اینترنتی وجود دارد تنها خودرو و وسایل نقلیه های متفاوت است. صنعت خرید و فروش این روزها بسیار داغ شده است. بنابراین شما نیز از این غافله عقب نمانید.

امکانات طراحی سایت مشابه باما

گروه بندی ها در سایت باما بسیار کامل هستد. و هر دسته به زیر دسته های کوچکتری تقسیم میشود. که این ویژگی باعث شده است که کاربران به صورت اینترنتی به خرید و فروش اتومبیل بپردازند. کاربران میتوانند با انتخاب فیلتر ها در قسمت جستجوگر پیشرفته به آگهی های موردنیاز خود برسند. در جستجو مواردی اعم از بند، مدل، سال تولید، قیمت، کارکرد ماشین و بسیاری از موارد قابلیت انتخاب دارند.به همین دلیل قابلیت دسته بندی ها در طراحی سایت باما محبوبیت دارد.

دسته بندی ها در طراحی سایت شبیه باما بر اساس شهر، وضعیت ماشین، شاسی آن، گیربکس، دیفرانسل، بدنه اتومبیل، رنگ و غیره تقسیم بندی میشود. که این موارد تعدادی از دسته بندی های کلی هستند که هر کدام به دسته های کوچکتری تقسیم بندی میشوند. کامل بودن دسته ها و انتخاب ویژگی های تخصصی در طراحی سایت باما موجب محبوبیت آن میان خریداران و فروشندگان خودرو گشته است. سایت باما فراتر از یک سایت خودرو که این روزها افراد طراحی میکنند میباشد.

هر فردی با خواندن ریزترین جزئیات در آگهی میتواند تصمیم گیری کند. و حتی نیازی به برقراری تماس های متعدد با فروشنده نخواهد داشت. فروشنده نیز به همین صورت میتواند تمام جزئیات تخصصی مربوط به اتومبیل خود را درج نماید. و نیازی به پاسخگویی متعدد به تماس های خریداران نخواهد داشت.

سایر خدمات طراحی وب با وب سازان مرصاد...