شرکت طراحی سایت وب سازان مرصاد

طراحی سایت شرکتی

طراحی سایت شرکتی حرفه ای با وب سازان مرصاد

یکی از سایت هایی که طرفداران زیادی دارد و گوگل نیز جستجو میشود در مورد طراحی سایت شرکتی است. سایت های شرکتی میتوانند به صورت اختصاصی یا وردپرسی طراحی شوند. مضمون این نوع سایت ها برای معرفی شرکت یا یک مجموعه ای است. اما با گذشت زمان امکانات سایت های شرکتی پیشرفته تر شده و الان به گونه ای هستند که دیگر از حالت معرفی فعالیت های شرکت خارج شده و در کنار شرکتی بودن طراحی سایت فروشگاهی نیز بر روی سایت اعمال کرده اند. در واقع شما اگر صاحب مجموعه یا شرکتی هستند نیاز اکید به یک سایت حرفه ای و زیبا برای تجارت خود دارید. شرکت طراحی سایت وب سازان مرصاد  با سابقه 15 ساله بهترین پروژه ها را انجام داده که میتواند مشابه آن ها را برای شرکت خود از ما درخواست نمایید.

 

طراحی سایت شرکتی با وب سازان مرصاد

طراحی سایت شرکتی را می توانید از گروه برنامه نویسی ما درخواست نمایید . برای پیروزی در عرصه رقابت میان سازمان ها و شرکت های مرتبط. با خود نیاز است که فعالیت شرکت را گسترش دهید. برای گسترش صنعت خود در بازار نیاز است. که شرکت و مجموعه خود را در دنیای مجازی نیز مطرح کنید. اولین قدم برای ورود به دنیای مجازی طراحی وب سایت شرکتی با طرح و گرافیک مرتبط با حوزه فعالیت شماست.

شما بدین وسیله میتوانید سیاست کاری و حرفه ای خود را به همگان معرفی کنید. و برند خود را بر سر زبان ها بیندازید. اصول و قواعد طراحی سایت شرکتی، اختصاصی. شما باید به نحو احسن طبق آخرین تکنولوژی های روز طراحی و برنامه نویسی شود. تا هر امکاناتی که میخواهید به سایت اضافه کرده و توسعه دهید. ما با ارائه خدمات مناسب در طراحی وب سایت شرکتی می توانیم برند شما در دنیای وب به جهانیان معرفی نماییم .

طراحی سایت شرکتی
طراحی سایت شرکتی ارزان

طراحی سایت شرکتی ارزان

طراحی سایت با کمترین هزینه شرکتی را می توان به هر نوع سلیقه ای طراحی نمود . یک سایت شرکتی میتواند دارای امکانات بسیار زیادی باشد. که شما باید متناسب با هدف و خدماتی که عرضه میکنید. مشتریان زیادی را به طرف خود هدایت کنید. در طراحی سایت شرکتی میتوان از وردپرس استفاده نمود. یا از ابتدا بر اساس طرح و نظر شما سایت شرکت به صورت کاملا اختصاصی طراحی و بهینه سازی سایت شود.

مزیت طراحی سایت اختصاصی در این است که میتوان زبان برنامه نویسی را انتخاب و بر اساس آن هسته سایت را نوشت. توسعه سایت بعد از گذشت زمان مشخصی راحت تر صورت میگیرد. چنانچه شما دارای کسب و کار اداری و یا سازمانی و یا کارخانجات هستید. پیشنهاد می کنیم تا دیر نشده درخواست خود را از بخش تماس با ما قسمت ثبت درخواست ها نهایی کنید. از قدیم بزرگان فرمودند زود دیر می شود .

مزایای طراحی وب سایت شرکتی

اعتبار

یک وب سایت خوب شرکتی اختصاصی اعتبار شما را در کسب و کارتان بالا میبرد. زیرا افراد با جستجو در اینترنت خدمات و محصولات شما را مشاهده میکنند. اگر این مورد را انکار میکنید بدانید موقعیت خود را به رقیب خود سپرده اید. نوشتن محتوای مناسب برای ارتقا کیفیت سایت شما اساسی است زیرا بر این اساس مشتریان شما را ارزیابی خواهند کرد.

جذب مشتریان بیشتر

با طراحی سایت شرکتی این امکان را خواهید داشت. که ویترینی از فعالیت ها و خدمات خود را به صورت آنلاین ارائه دهید. تا بتوانید از طریق اینترنت خود را به افراد بیشتری در سطح دنیا معرفی کنید. شاید باورتان نشود ولی با کمی تحقیق خواهید دید. که بسیاری از نام های تجاری با عرضه از طریق سایت خود. بر سر زبان ها افتاده و مشتریان بیشتری جذب نموده اند.

بهبود بازاریابی

با دارا بودن یک وب سایت شرکتی مشتریان بیشتری را به طرف خود جذب میکنید. زیرا تمام فعالیت های خود را در سایت ارائه میدهید. و با پشتیبانی آنلان چراغ شرکت را حتی در تعطیلات نیز روشن نگه میدارید. می توانید فروش و یا سفارشات محصولات خود را در هر ساعت از شبانه روز. و در طول ایام هفته حتی تعطیلات ادامه داده و فعالیت نمایید .

مقرون به صرفه

یک وب سایت سازمانی تمام نیازهای شما اعم از تبلیغات. ارتباط با مشتری، فروش و … را میتواند انجام دهد. و همین باعث صرفه جویی در هزینه های بازایابی و تبلیغات در دنیای واقعی میشود. با طراحی خوب و هدفمند و بروزرسانی محتواهای مناسب تا حد زیادی به جلو حرکت میکنید. اگر مقایسه کنید متوجه میشوید که وب سایت شرکتی بسیار مقرون به صرفه است.

سهولت تعامل با مشتریان

با طراحی وب سایت شرکتی فرصتی فراهم میشود تا کاربران شما را بهتر بشناسند. و شما هم شناخت کافی از مشتریان خود به دست آورید. و همچنین کاربران شما نیز می توانند ارتباط خوبی را با شما داشته. در وب سایت های شرکتی عمده مشتریان خود دارای کسب و کار بزرگی می باشند. که می توانند رونق بسیار زیادی را به درآمدزایی شما ببخشند .

توسعه بازار هدف

با طراحی وب سایت شرکتی بسیاری از محدودیت هایی که در کسب و کارتان دارید را میتوانید پوشش دهید. برای مثال در دنیای واقعی نمیتوانید برای فروش و عرضه محصولات یا ارائه خدمات. در هر زمان یا مکانی که شما یا مشتریانتان هستند. فعالیت داشته باشید. اما با دارا بودن یک سایت شرکتی تمام امکانات لازم را برای مخاطبانتان فراهم میکنید.

سفارش طراحی سایت شرکتی

چنانچه تا بحال هیچ اقدامی در زمینه طراحی سایت شرکتی نداشته اید. به شما پیشنهاد میکنیم با ورود به بخش تماس با ما و از قسمت ثبت درخواست ها . سایت خود را جهت تولید نهایی سازید. تا کارشناسان ما در اولین فرصت با شما عزیزان ارتباط برقرار نمایند.

چنانچه دارای یکی از سایت های شرکتی هستید و نیاز به سئو سایت شرکتی در این زمینه را دارید . میتوانید از همان بخش تماس با ما و قسمت ثبت درخواست ها به جای طراحی سایت ؛ سئو سایت مدنظر خود را انتخاب نمایید. و درخواست خود را برای کارشناسان سئو سایت ارسال نمایید.

جدول قیمت طراحی سایت شرکتی

قیمت طراحی سایت پایه

میلیون تومان 6 مناسب برای معرفی کسب و کار کوچک
  • سرعت سایت ✯✯
  • قابلیت سفارشی سازی ✯✯
  • مشاوره کسب و کار
  • زمان تحویل : 7 روز کاری
  • پشتیبانی 3 ماه رایگان
  • پرداخت در 2 قسط
  • شروع قیمت از 12.5 میلیون تومان

قیمت طراحی سایت حرفه ای

میلیون تومان 10 مناسب برای کسب و کارهای متوسط
  • سرعت سایت ✯✯✯
  • قابلیت سفارشی سازی ✯✯✯
  • مشاوره کسب و کار آنلاین ✯
  • زمان تحویل : 14 روز کاری
  • پشتیبانی 6 ماه رایگان
  • پرداخت در 2 قسط
  • شروع قیمت از 18 میلیون تومان

قیمت طراحی سایت VIP

میلیون تومان 16 مناسب برای کسب و کارهای حرفه ای
  • سرعت سایت ✯✯✯✯
  • قابلیت سفارشی سازی ✯✯✯✯
  • مشاوره کسب و کار آنلاین ✯✯
  • زمان تحویل : 21 روز کاری
  • پشتیبانی یکسال رایگان
  • پرداخت در 3 قسط
  • شروع قیمت از 28.5 میلیون تومان
پکیج پایه پکیج حرفه ای پکیج VIP
طراحی تم اختصاصی برند
زملن تحویل 7 روز کاری 14 روز کاری 21 روز کاری
طراحی مینیمال
کدنویسی بهینه
انتخاب از قالب آماده طراحی اختصاصی
بهبود حجم صفحات
کش سایت
تیم همکاران
طرح ها و پروژه ها
مدیریت کاربران
گالری محصولات
بخش اخبار
چت آنلاین
معرفی خدمات
معرفی نمونه کار
درباره ما ، تماس با ما
امنیت سایت
آمار بازدیدکنندگان
ابزار سئو تماس
ایجاد نظرسنجی تماس تماس
طراحی لوگو تماس تماس تماس
انواع فرم ثبت اطلاعات تماس تماس تماس
طراحی فرم پذیرش نمایندگی تماس تماس تماس
زبان دوم سایت +20 درصد مبلغ طراحی +20 درصد مبلغ طراحی تماس
طراحی فرم استخدام تماس تماس
طراحی اختصاصی فرم تماس تماس
انواع فرم ارتباط با مدیر
طراحی بخش بلاگ
بخش مقالات
دامنه رایگان
مشاوره تجارت الکترونیک SEM SEM-ROI
آموزش رایگان
طراحی اسلاید 1 اسلاید 3 اسلاید 5 اسلاید
ثبت سفارش آنلاین تماس تماس تماس
انواع فرم ثبت سفارش تماس تماس تماس
دریافت نماد اعتماد تماس تماس تماس
پرسش‌های متداول تماس تماس تماس
میزبانی حرفه‌ای 2 گیگابایت 5 گیگابایت 10 گیگابایت
پشتیبانی کامل سایت 3 ماه 6 ماه 12 ماه
شروع قیمت از 12 میلیون 18 میلیون 28 میلیون
مشاوره و سفارش سفارش دهید سفارش دهید سفارش دهید

امکانات طراحی سایت شرکتی

امکانات طراحی سایت شرکتی بسیار زیاد می باشد که بسته به نوع درخواست . شما و فعالیت شما در چه زمینه شغلی می باشد متفاوت است . فردی شرکت تولیدی پوشاک دارد و دیگری شرکت پخش موارد غذایی . درست است که هر دو دارای شرکت می باشند. ولی زمینه کاری متفاوتی دارند و یکی در تولید پوشاک فعالیت دارد و دیگری در پخش مواد غذایی . نگران این بخش نباشید چرا که بعد از توافق بر سر اینکه شما پروژه خود را به سپردید . همکاران بخش مشاوره راهکارهای مناسب را به شما پیشنهاد خواهند داد. و بهترین امکانات را می توان در سایت شرکتی شما لحاظ نمود. تا کاربران بتوانند به راحتی از سایت شما نهایت استفاده را ببرند . در زیر به صورت مختصر امکاناتی را که می توان در سایت شرکتی استفاده نمود را بیان خواهیم نمود .

  • اطلاعیه ها
  • سایت شرکتی دارای فروشگاه
  • تماس با ما
  • پشتیبانی و مشاوره
  • معرفی سرویس های شرکت
  • معرفی نمایندگی و شعبات
  • معرفی اعضا
  • آموزش
طراحی پورتال سازمانی

انواع طراحی سایت شرکتی

در طراحی سایت شرکتی میتوان به دو صورت عمل نمود که در این بخش مفصلا به آن خواهیم پرداخت. این موضوع را در نظر داشته باشید که نوع طراحی سایت چه شرکتی چه از هر نوع دیگر تفاوت چندانی نمیکند. تفاوت وردپرس با اختصاصی در نوع برنامه نویسی و در بعضی اوقات ماژول های درخواستی از طرف کاربران میباشد. که ممکن است در کتابخانه وردپرس و یا هر مدیریت محتوای دیگر وجود نداشته باشد. و این جزو نوادر محسوب میشود. چرا که مدیریت محتواهایی که در حال حاضر فعالیت میکنند. با سرعت بسیار زیاد در حال پیشرفت میباشند. و سعی میکنند تمامی امکاناتی را که کاربرانشان به آن ها نیاز دارند را برنامه نویسی و در اختیارشان قرار دهند.

 

هر شرکت بازرگانی نیاز به طراحی سایت شرکتی دارد. زیرا از طریق سایت میتوانند با مشتریان و همکاران خود در شهرها و کشورهای دیگر تعامل داشته باشند. در ضمن اشاره کنیم که برای طراحی سایت شرکت بازرگانی باید چند زبانه بودن سایت نیز درنظر بگیرید. زیرا تجارت مرز نمیشناسد و باید زبان های اصلی را برای جذب بهتر مشتریان خود حفظ نمایید. سایت تجاری و بازرگانی هر دو به نوع حیطه کاری و تجارتی شما بستگی دارد که باید پلن درستی برای ساخت آن توسط طراحان ما چیده شود.

خرید بیمه یکی از خرید هایی است که هر فردی لازم است آن را سالی یکبار انجام دهید. این بیمه میتواند بیمه ماشین، عمر و غیره باشد. به دلیل بالا بودن تقاضا شرکت های بیمه ای زیادی به روی کار آمده اند. بعضی از این شرکت ها خود به صورت مستقیم بیمه نامه میدهند و تعدادی از آن ها به عنوان کارگزاری یا نمایندگی فعالیت دارند. بنابراین اگر شما نیز دارای شرکت بیمه هستید یا میخواهید مشابه بیمیتو یک سایت هرید بیمه نامه راه اندازی کنید. بهتر است که برای سفارش طراحی سایت شرکت بیمه ای با بخش پشتیبانی ما در تماس باشید.

شرکت های پیمانکاری شرکت های واسطی هستند که بسیاری از افراد پروژه های خود را به این شرکت ها برون سپاری میکنند. این پروژه ها میتواند در حوزه ساختمانی، معماری، نرم افزاری و غیره باشد. بنابراین برای ارتقا سیستم شغلی خود اقدام به طراحی سایت شرکت پیمانکاری کنید.

شرکت های دانش بنیان زیادی به روی کار آمده اند که محصول نرم افزاری را ارائه میدهند. این شرکت ها میتواند شرکت های پشتیبانی سایت، طراحی اپلیکیشن، طراحی سایت ، ساخت سیستم حسابداری، هوشمند سازی لوازم و غیره باشند. اگر شما نیز دارای این شرکت نرم افزاری و یا سخت افزاری هستید برای ارائه محصولات و خدمات خود نیاز به وب سایت دارید. بنابراین اگر تاکنون اقدامی نکرده اید دست به کار شوید و سافرش طراحی سایت شرکت نرم افزاری و سخت افزاری خود را در سایت ثبت نمایید. تا بتوانیم با تجربه ای که داریم هرچه بهتر به پیشرفت شما در حوزه مارکتینگ کمک نماییم.

شرکت های ساختمانی با طراحی سایت ساختمانی میتوانند پروژه ها و خدمات خود را در معرض دید سایرین نیز قرار دهند. بنابراین طراحی سایت شرکت ساختمانی برای مجموعه هایی که میخواهند سود بیشتری کسب کرده و شناخته شوند بسیار مناسب خواهد بود. زیرا میتوانید با سایر همکاران و مشتریان خود از طریق سایت تعامل داشته باشید. در واقع فضای مجازی بهترین راه برای دیده شدن و برندسازی شرکت شما است که میتوانید کسب و کار و تجارت خود را از این طریق بهبود دهید.

تجارت الکترونیک یکی از راه های موثر و کم هزینه برای ورود موثر به دنیای تجارت هوشمند است. این شرکت ها ماهیت های منحصر به فردی دارند و یا ساده ای مانند خرید اینترنتی میباشد. که بسیار پرطرفدار و پرکاربرد است. برای طراحی سایت شرکت تجارت الکترونیک با بخش پشتیبانی ما در ارتباط باشید.

همانطور که میدانید شرکت های خدماتی بسیار زیادی به روی کار آمده اند که خدمات بسیار متنوعی را ارائه میدهند. در واقع گستردگی تنوع خدمات رسانی شرکت های خدماتی با هم بسیار متفاوت است. برای مثال شرکت آچاره خدمات متنوعی در زمینه نظافت، تعمیرات، تاسیسات و غیره ارائه میدهد. و در مقابل یک سایت پزشکی خدمات درمانی و پرستاری به بیماران و کاربران خود ارائه میدهد. به همین دلیل نوع طراحی سایت شرکت خدماتی با هم متفاوت از هم هستند چون زمینه ها مختلف است.

در شهر تهران و سایر شهرستان ها شرکت های خدماتی بسیار زیادی بر روی کار آمده اند. و هر کدام وظایف مختلفی را انجام میدهند. این شرکت های خصوصی توسط فرد بنا شده و به دولت وابسته نیستند. بنابراین باید خود مشتریان و همکاران خود را بیابند. شما برای معرفی بهتر شرکت خود در حیطه کاری که دارید نیاز به طراحی سایت شرکت خصوصی دارید. این پلن برای مجموعه هایی است که میخواهند در زمان کوتاهی معرفی بشوند. علاوه بر جذب مخاطب سایت به کارهای درون شرکتی شما نیز کمک بزرگی میکند.

صنایع غذایی یکی از صنف های مهم و حساس در هر جامعه ای است. با توجه به نوع فعالیت و دایره فعالیت های شما نیاز به طراحی سایت شرکتی صنایع غذایی دارید که میتوانید با کارشناسان ما در این زمینه در ارتباط باشید. برای کسب اطلاعات بیشتر نیز میتوانید به مقاله ارائه شده در این حوزه مراجعه کنید.

هدف از طراحی سایت شرکتی

هدف از طراحی سایت شرکتی در بخش قبل مختصر عنوان شد. که بتوانید برند خود را، محصولات خود را به جهانیان عرضه نمایید. و یک رقابت گسترده تری را برای خود رقم بزنید. بسیاری از تکفروشان مجبور به رفتن به صورت حضوری به شرکت های عمده فروشی میباشند. در صورتی که اگر همان شرکت اگر دارای سایت شرکتی باشد. و آن سایت شرکتی قابلیت عمده فروشی محصولات خود را داشته باشد. البته لازم به ذکر است که بالا آوردن سایت در صفحه اول گوگل بسیار مهم است.

میتواند بسیار راحت تر خدماتی را برای مشتریان خود عرضه نماید. از طرفی تعداد مشتریان خود از یک به ده افزایش پیدا خواهند کرد. پس میتوان نتیجه گرفت هدف از طراحی سایت شرکتی چشم اندازی است. به دوردست که موفقیت شما را در هر زمینه به نمایش گذاشته است. چنانچه تمایل به طراحی سایت شرکتی داشتید، میتوانید. از بخش تماس با ما درخواست خود را برای کارشناسان ما ارسال نمایید. تا کارشناسان بخش مربوطه در اولین فرصت با شما ارتباط برقرار کرده. و برای یک جلسه حضوری برنامه ریزی نمایند.

امکانات طراحی سایت شرکتی بسیار زیاد می باشد که بسته به نوع درخواست . شما و فعالیت شما در چه زمینه شغلی می باشد متفاوت است . فردی شرکت تولیدی پوشاک دارد و دیگری شرکت پخش موارد غذایی . درست است که هر دو دارای شرکت می باشند. ولی زمینه کاری متفاوتی دارند و یکی در تولید پوشاک فعالیت دارد و دیگری در پخش مواد غذایی . نگران این بخش نباشید چرا که بعد از توافق بر سر اینکه شما پروژه خود را به سپردید . همکاران بخش مشاوره راهکارهای مناسب را به شما پیشنهاد خواهند داد. و بهترین امکانات را می توان در سایت شرکتی شما لحاظ نمود. تا کاربران بتوانند به راحتی از سایت شما نهایت استفاده را ببرند . در زیر به صورت مختصر امکاناتی را که می توان در سایت شرکتی استفاده نمود را بیان خواهیم نمود .

معرفی سرویس های شرکت

در این بخش میتوانید به طور کامل فعالیت شرکت و تمام سرویس هایی که ارائه میشود را توضیح دهید. برای مثال شما در چه زمینه فعالی می کنید . چه محصولاتی را تولید  می کنید که می تواند به صورت تکست و یا ویدئو باشد. که در هنگام طراحی سایت شرکتی شما طوری برنامه نویسی می کنیم. که هر دو مورد را بتوانید به راحتی لحاظ نمایید . این کار بیشتر برای سئو سایت شرکتی برای ما مهم می باشد .

معرفی اعضا

خوب هر شرکتی از چندین اعضا تشکیل شده است. که می توانند در راس امور باشند و هدایت و کنترل و مدیریت شرکت را در پست های مختلف بر عهده دارند. که شما می توانید در این بخش به معرفی این افراد بپردازید . شاید برای شما مهم نباشد ولی برای بسیاری از افراد که از سایت شرکتی شما دیدن می کنند. مهم است و می خواهند از معرفی اعضا استفاده نمایند البته باید عرض نماییم. در بعضی از موازد هم بوده که این بخش ب دلایلی از سایت حذف شده است . در کل می توان گفت معرفی کارکنان و هیئت مدیره برای مشتریان و همکاران شما بسیار هیجان انگیز است. در این قسمت رزومه افراد در بخش های مختلف به همراه تصاویر افراد قرار داده میشود .

معرفی نمایندگی و شعبات

در این صفحه از سایت میتوانید تمامی نمایندگی ها و شعبات خود در شهرها و کشورهای مختلف را با جزئیات کامل معرفی کنید. در این قسمت مشتریان برای مراجعه میتوانند نزدیک ترین شعبه شرکت شما را انتخاب کنند . این بخش می تواند به صورت هوشمند نیز تعریف شود که بر اساس موقعیت کاربران شعبه شرکت شما نیز به صورت خودکار به مشتریان شما مهرفی گردد .

اطلاعیه ها

در این صفحه از وب سایت تمامی اطلاعیه های شرکت برای کارکنان و مشتریان قرار داده میشود. و بدین وسیله بازدید از سایت شرکت بیشتر میشود. این بخش برای سایت بسیار مهم وحائز اهمیت بوده که می تواند به صورت پاپ آپ نیز طراحی گردد. که جلوه بصری بسیار بهتری دارد و افراد بیشتری را به سمت شرکت شما جذب می نماید . شما کل محصول خود را می توانید. در یک اطلاعیه کوتاه به نظر کاربران خود برسانید که این موضوع مستلزم یک محتوا نویس حرفه ای می باشد .

آموزش

در این قسمت تمام کلاس های آموزشی که برای افراد داخل یا خارج سازمان برگزار میشود اطلاع رسانی میشود. همچنین میتوانید امکانی را فراهم کنید تا آموزش های سازمانی خود را به صورت آنلاین برگزار کنید. این بخش نیز می تواند به گونه ای طراحی شود. که کارکنان شما در شعب دیگر بتواند از پورتال خود دسترسی به این بخش داشته و از آموزش های شما استفاده ببرند .

تماس با ما

یکی از مواردی که در طراحی وب سایت شرکتی باید توجه کرد، بخش تماس با ما است که باید تخصصی طراحی شود. در این بخش مشتریان را مجاب میکنید که از خدمات شما استفاده کرده. و در صورت تمایل به شرکت شما مراجعه کنند . این بخش را در تمامی سایت ها ما لحاظ می کنیم ولی بخش تماس با ما در سایت شرکتی. بسیار مهم می باشد که خود دارای بخش های زیادی می تواند باشد . ما می توانیم در این بخش از دوربین ۳۶۰ درجه استفاده نموده. و یک تور دور شرکت برای شما تهیه و در سایت شرکتی شما قرار داده. تا دیگران از محیط کاری شما لذت ببرند . این کار بسیار می تواند در روند کاری شما تاثیر داشته باشد . 

سایت شرکتی دارای فروشگاه

یک سازمانی یا شرکت میتواند با دارا بودن بخش فروشگاه اینترنتی محصولات خود را به صورت آنلاین ارائه داده و به فروش برساند. البته اگر در ابتدای طراحی وب سایت شرکتی نیاز به فروشگاه نداشته باشید. بعد از مدتی با تمایل خودتان تیم دئووب بخش طراحی سایت فروشگاهی را انجام داده و به امکانات سایت سازمان شما اضافه میکند. این مورد هم بعدها ممکن است به کار شما آید . همانطور که در بخش های قبلی عرض کردم تمامی سایت های که توسط شرکت ما طراحی می شود این قابلیت را دارا می باشد .

پشتیبانی و مشاوره

یکی دیگر از مواردی که باید در سایت شرکتی به آن اهمیت داد ارتباط بین مشتری و شرکت شما می باشد. که برای این بخش راه کارهای فراوانی را می توان برای شما در نظر گرفت که باید در ابتدا نوع فعالیت شما مشخص گردد .

 

طراحی سایت شرکتی برای آندسته از عزیزانی که دارای هلدینگ تجاری. کارخانه، سازمانی و یا شرکت های بزرگ که در حال فعالیت در کشور عزیزمان مشغول هستند. برای ارتقا کسب و کار و همچنین معرفی محصولات و یا معرفی خدمات خود پیشنهاد میکنیم. در حال حاضر تعداد سایت های شرکتی رو به افزایش است. و این نشانه این است که این نوع سایت ها دارای طرفدار و مخاطبین خود میباشد. پس تا دیر نشده از اصناف ذکر شده خواهشمندیم نسبت به طراحی سایت شرکتی خود اقدامات لازم مبذول فرمایند. و بعد متوجه خواهند شد که چه موهبتی را که در همسایگی آنها به سر میبرده، پشت سر گذاشته اند.

تلاش ما در این است که فرهنگ دیجیتال مارکتینگ را همانند کشورهای جهان اول بومی کرده. و همگان بتوانند از عملکرد این نوع سایت ها بهره مند شوند. پس در انتها نتیجه میگیریم طراحی سایت شرکتی شعبه مجازی دفاتر واقعی شما میباشد. و تفاوت آن در وسعت و گستردگی است. شما در دنیای واقعی محدود به یک مکان بوده ولی در دنیای مجازی محدودیت وجود ندارد. 

مشاوره طراحی سایت شرکتی در ابتدا از سوی تیم برنامه نویسی دئووب. طی جلساتی متوالی برای شما برگذار خواهد شد تا شما بتوانید. با خیال آسوده و آگاهی کامل نسبت به درخواست خود تصمیم گیری نمایید . طی این مشاوره ابتدا هدف از طراحی سایت شرکتی از شما پرسیده خواهد شد. تا کارشناسان ما نسبت به طراحی ظاهری بهتر تصمیم گیری نمایند.

و بعد از تعیین هدف برای شما توضیحاتی در این زمینه به طور مفصل خواهند داد . چنانچه بعد از خروج از شرکت و یا تماس تلفنی باز هم دچار تردید شدید. می توانید مجددا مراجعه نموده و یا با تماس تلفنی و یا ارسال تیکت به شبهات خود پاسخ مناسبی را دریافت نمایید . تیم طراحی سایت شرکتی دئووب همیشه و همه وقت. یعنی به صورت شبانه روز در خدمت شما عزیزان بوده و آماده پاسخگویی به سوالات شما می باشند . هدف ما در نهایت رضایت شماست. و اینکه هدف از طراحی وب سایت شرکتی برای شما روشن شده باشد . همین موضوع چراغ روشنی است که می تواند در آینده راه پیشرفت شما را روشن نماید .

سایر خدمات طراحی وب با وب سازان مرصاد...