شرکت طراحی سایت وب سازان مرصاد

طراحی سایت طلا و جواهر

طراحی سایت طلافروشی حرفه ای با وب سازان مرصاد

فروشگاه های زیادی هستند که فروش خود را به صورت اینترنتی کرده اند. بسیاری از صرافی ها و طلافروشی ها چون فروش حضوری خود را کمی از دست داده اند تصمیم گرفتند که با راه اندازی سایت فروش های خود را انجام دهند. طراحی سایت طلا و جواهر یا طراحی سایت طلا فروشی یکی از نمونه طراحی های شرکت وب سازان مرصاد است.

فروشگاه های اینترنتی جایگاه خوبی در میان مردم پیدا کرده اند. و جایگزین فروشگاه های سنتی نیز شده اند. برای مثال شرایط قرنطینه کنونی را درنظر بگیرید. بسیاری از مردم خرید و فروش طلا و حتی ارز را از طریق سایت صرافی انجام میدادند. تمام تجارت ها به شیوه آنلاین در حال رشد است. برای سهولت زندگی و انجام کارها در کمترین زمان مشتریان خود را به طراحی سایت فروشگاهی طلا و جواهر دعوت میکنیم.

امکانات طراحی سایت طلا فروشی

صنف طلا فروشی و جواهر نباید از مزایای طراحی سایت غافل بمانند. زیرا باید به بررسی تعداد مشتریان خود که روزانه به مغازه آن ها سر میزنند بپردازند. متوجه خواهند شد که مردم خرید اینترنتی را جایگزین خرید فیزیکی کرده اند. در ضمن افراد با مراجعه به یک مغازه طلا فرشی شاید تنوعی که در سایت طلا و جواهر وجود دارد را نبینند. شرکت وب سازان مرصاد که یکی از بهترین شرکت های طراحی سایت است با طراحی درگاه های بانکی امن تمام خرید و فروش های شما را با امنیت بالا انجام خواهد داد.

 به طور کلی امکانات طراحی سایت طلا و جواهر شامل موارد زیر است که در ادامه به آن ها اشاره خواهد شد. صفحاتی مانند صفحه درباره ما، صفحه ارتباط با ما، خدمات و غیره در میان طراحی سایت ها مشترک است که فقط محتوای آن ها تغییر میکند.

شما میتوانید مانند طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال بخشی را برای نمایش قیمت سکه و طلا و ارز قرار دهید. همچنین میتوانید از نموارهای تغییر لحظه ای سکه و ارز در سایت خود استفاده کنید. و ماژولی را برای محاسبه قیمت سکه به همراه وزن آن قرار دهید.

صفحه خدمات در سایت طلا و جواهر میتواند مربوط به خدمات جواهر سازی یا خدمات پس از فروش آنان باشد. که از خدمات یک طلا فروشی میتوان به تعمیر طلا و جواهرات، نقره کاری، آبکاری، تغییر اندازه طلا، کارشناسی قیم سنگ ها و جواهرات قیمتی و غیره اشاره کرد. که هزینه هر خدمت را در صورت لزوم ثبت نمایید.

طراحی سایت طلا و جواهر
طراحی سایت طلافروشی

طراحی سایت طلا و جواهر با وردپرس

طراحی صفحه محصولات بسیار مهم است. در این بخش باید انواع طلا ها و جواهرهای دست ساز قرار بگیرند. هر دسته از محصولات باید در زیر گروه خود قرار بگیرند. برای هر محصول یک صفحه جداگانه درنظر بگیرید. که تمام اطلاعات مربوط به آن محصول را در آن درج نمایید.

برای هر محصول تصاویر با کیفیت از نمای نزدیک قرار دهید. کیفیت تصاویر و نوع عکاسی در روند سفارش مشتریان بیار تاثیرگذار خواهد بود. سایت طلا و جواهر یک نوع طراحی سایت فروشگاهی جواهرات است که افراد میتوانند محصول دست ساز خود را سفارش دهند و درب منزل تحویل بگیرند.

دسته بندی سایت طلا و جواهر میتوانند بر اسا نام های دستنبد، گردنبند، مدال، النگو، سنگ های قیمتی، سفارش ساخت جواهر، پلاک طلا، انگشتر و غیره باشد. شما میتوانید تمامی محصولات با ارزش خود را به صورت آنلاین به فروش برسانید. و دیگر نگران دزدیده شدن محصولات خود نباشید. در بخش گالری نیز میتوانید تیزری از طلاها و جواهرات گران قیمت خود به نمایش بگذارید. طراحی سایت طلا فروشی را میتوانید در پلن طراحی سایت با وردپرس سفارش بدهید. که مناسب کار شما خواهد بود.

جدول قیمت طراحی سایت طلا فروشی

قیمت طراحی سایت پایه

میلیون تومان 10 مناسب برای معرفی کسب و کار کوچک
  • سرعت سایت ✯✯
  • قابلیت سفارشی سازی ✯✯
  • مشاوره کسب و کار
  • زمان تحویل : 7 روز کاری
  • پشتیبانی 3 ماه رایگان
  • پرداخت در 2 قسط
  • شروع قیمت از 12.5 میلیون تومان

قیمت طراحی سایت حرفه ای

میلیون تومان 14 مناسب برای کسب و کارهای متوسط
  • سرعت سایت ✯✯✯
  • قابلیت سفارشی سازی ✯✯✯
  • مشاوره کسب و کار آنلاین ✯
  • زمان تحویل : 14 روز کاری
  • پشتیبانی 6 ماه رایگان
  • پرداخت در 2 قسط
  • شروع قیمت از 18 میلیون تومان

قیمت طراحی سایت VIP

میلیون تومان 19 مناسب برای کسب و کارهای حرفه ای
  • سرعت سایت ✯✯✯✯
  • قابلیت سفارشی سازی ✯✯✯✯
  • مشاوره کسب و کار آنلاین ✯✯
  • زمان تحویل : 21 روز کاری
  • پشتیبانی یکسال رایگان
  • پرداخت در 3 قسط
  • شروع قیمت از 28.5 میلیون تومان

جزئیات پکیج ها

پکیج پایه پکیج حرفه ای پکیج VIP
طراحی تم اختصاصی برند
زملن تحویل 7 روز کاری 14 روز کاری 21 روز کاری
طراحی مینیمال
کدنویسی بهینه
انتخاب از قالب آماده طراحی اختصاصی
بهبود حجم صفحات
کش سایت
تیم همکاران
طرح ها و پروژه ها
مدیریت کاربران
گالری محصولات
بخش اخبار
چت آنلاین
معرفی خدمات
معرفی نمونه کار
درباره ما ، تماس با ما
امنیت سایت
آمار بازدیدکنندگان
ابزار سئو تماس
ایجاد نظرسنجی تماس تماس
طراحی لوگو تماس تماس تماس
انواع فرم ثبت اطلاعات تماس تماس تماس
طراحی فرم پذیرش نمایندگی تماس تماس تماس
زبان دوم سایت +20 درصد مبلغ طراحی +20 درصد مبلغ طراحی تماس
طراحی فرم استخدام تماس تماس
طراحی اختصاصی فرم تماس تماس
انواع فرم ارتباط با مدیر
طراحی بخش بلاگ
بخش مقالات
دامنه رایگان
مشاوره تجارت الکترونیک SEM SEM-ROI
آموزش رایگان
طراحی اسلاید 1 اسلاید 3 اسلاید 5 اسلاید
ثبت سفارش آنلاین تماس تماس تماس
انواع فرم ثبت سفارش تماس تماس تماس
دریافت نماد اعتماد تماس تماس تماس
پرسش‌های متداول تماس تماس تماس
میزبانی حرفه‌ای 2 گیگابایت 5 گیگابایت 10 گیگابایت
پشتیبانی کامل سایت 3 ماه 6 ماه 12 ماه
شروع قیمت از 12 میلیون 18 میلیون 28 میلیون
مشاوره و سفارش سفارش دهید سفارش دهید سفارش دهید

امکانات طراحی سایت طلا و جواهر

امکان تعریف محصولات

از آنجایی که تنوع طلا و جواهر در سایت زیاد است باید بتوانید محصولات از هر نوع طلا، جواهر، شمش، سکه و غیره را با جزئیات کامل در هر صفحه قرار دهید که هر کدام در دسته بندی مختص به خود در طراحی سایت طلا فروشی و جواهرات قرار میگیرند.

فروش سکه و شمش آنلاین

مانند وب سایت صرافی میتوانید در طراحی سایت طلا فروشی خود نیز قیمتی مطابق با روز برای انواع سکه ها و شمش ها قرار دهید. اطلاع رسانی قیمت سکه و شمش از جمله مواردی است که بازدید از سایت شما را بالا میبرد. خرید اینترنتی شمش از جمله مواردی است که خیلی رایج نیست اما میتوانید با داشتن نماد های اعتماد و ارائه گواهینامه ها این اطمینان را بدهید که مشتریان شما میتوانند با خیال راحت خرید خود را انجام دهند.

افزدن محصولات

کاربران میتوانند در سایت شما ثبت نام کرده و محصولی که نیاز دارند در وارد سبد خرید یا لیست علاقه مندی ها اضافه نمایند که در حساب کاربری آن ها ثبت میشود و بعد به درگاه های بانکی متصل شده و هزینه را آنلاین پرداخت نمایند. و سپس در زمان مشخص شده طلا و جواهر را توسط مامور پستی تحویل دهند.

امکان دسته بندی محصولات

طلا و جواهرات را میتوانید بر اساس نوع، جنسیت، قیمت، پر فروش، برند و غیره دسته بندی نمایید. دسته بندی ها را شما میتوانید در سایت خود تعریف نمایید.

تعریف برند های مختلف

طلا و جواهرات میتواند به صورت بومی ساخته دست هنرمندان شما باشد. و یا اینکه از برندهای معروف و معتبر در دنیا طلا و جواهرات برند نیز در سایت خود قرار دهید. بنابراین باید قابلیتی در طراحی سایت طلا فروشی قرار دهید تا برندها به صورت دسته بندی شده قرار بگیرند. برای مثال اگر سخصی جواهرات گوچی را سرچ کرد بتواند وارد وب سایت شما شود.

مشخص شدن درصد سود و تخفیف

شما میتواند قیمت هر محصول را با جزئیات قرار دهید تا مشتریان شما بدانند که هزینه مالیات، اجرت و تخفیف آن چه میزانی از کل هزینه طلا و جواهر بوده است. همچنین به مناسبت های مختلف میتوانید به صورت تکی، کلی و دسته بندی شده بر روی محصولات خود تحفیف اعمال نمایید. البته میتوانید کد تخفیف نیز به مشتریان خود ارائه دهید تا در زمان های مختلف با داشتن کد آفر از سایت شما خرید مجدد انجام دهند.

ثبت نظرات و امتیازدهی

میتوانید مانند طراحی سایت دیجی کالا این امکان را قرار دهید تا کاربران نظرات خود را در وب سایت فروش طلا و جواهر شما ثبت نمایند. و این باعث میشود که فروش شما بیشتر شده و درصد اعتماد مشتریان بالا رود. این امتیازدهی ها درصد کیفیت و کمیت یک محصول را مشخص میکند و باعث تصمیم گیری سریع تر کاربران شما میشود.

دریافت سفارش آنلاین

کاربران میتوانند به شما سفارش ساخت طلا و جواهر نیز بدهند. شما باید نمونه های زیادی را در بخش گالری خود قرار دهید. و میتوانید از کاتالوگ های خارجی نیز استفاده کنید تا بازدیدکنندگان بتوانند با مشاهده آن ها یک نمونه به صورت اختصاصی برای ساخت جواهرات به شما درخواست دهند.

طراحی سایت طلا با وب سازان مرصاد

طراحی سایت طلا و جواهر با وب سازان مرصاد

شرکت طراحی سایت وب سازان مرصاد تلاش خود را میکند تا در کمترین زمان، هزینه طراحی سایت طلا و جواهر را برای شما انجام دهد. شما میتواند به صورت بینهایت محصول در فروشگاه اینترنتی خود درج نمایید. و در این زمینه محدودیتی نخواهد بود. با طراحی درگاه اختصاصی یا درگاه واسط میتوانید امکان پرداخت آنلاین را فراهم کنید. از هاست قوی و پرسرعت برای شما استفاده خواهد شد.

در پنل مدیریت سایت طلا و جواهر میتوانید تمام دسته بندی ها را انجام دهید. و امکان تمام تغییرات و ویرایش ها در این بخش میسر خواهد بود. در بخش پنل میتوانید گزارشی از خرید و فروش ها داشت باشید. و قیمت طلا ها و محصولات را تغییر نمایید. طراحی سایت ریسپانسیو و واکنشگرا برای سایت فروش طلا و جواهرات شما الزامی است.

در سایت میتوان امکانی قرار داد تا مشتریان بتوانند محصولات را از نظر پارامترهای مختلف با یدگیر مقایسه نمایند. سیستم نظرسنجی و ثبت نظر نیز به خریداران محترم کمک شایانی خواهد کرد.

طراحی سایت طلا و جواهر حرفه ای

طراحی سایت طلا و جواهر یک امتیاز برای شما خواهد بود. و اقدام به طراحی سایت طلا فروشی موجب میشود. که بتوانید اعتبار خود را نزد مشتریان مخاطبان خود بالا ببرید. در طراحی فروشگاه اینترنتی خود از اینماد استفاده نمایید. تا افراد علاقه مند به جواهرات با خیال راحت تر از شما خرید نمایند. طراحی سایت خرید و فروش طلا موجب میشود که به مشتریانی که در دنیای مجازی به دنبال سایتی مانند شما هستند سرویس ارائه دهید. که این یک سیستم برد برد خواهد بود.

شرکت طراحی سایت وب سازان مرصاد با نظر به متخصصانی که دارد. یک طراحی سایت حرفه ای را برای شما انجم خواهد داد. حرفه ای بودن در اینجا به معنی این است که امنیت و سرعت بالای سایت با وجود امکانات پیشرفته شما همراه خواهد بود. طراحی سایت با وردپرس یا طراحی سایت اختصاصی را میتوانید برای سایت طلا و جواهر خود انتخاب نمایید.