شرکت طراحی سایت وب سازان مرصاد

طراحی سایت عینک فروشی

امروزه اکثر کالا ها به سمت فروش اینترنتی پیش میروند که برای مثال میتوان به طراحی سایت ساعت فروشی اشاره کرد. بنابراین سایت عینک فروشی نیز از این قضیه مستثنا نخواهد بود. طراحی سایت عینک فروشی یک فروشگاه اینترنتی است. که به طور کلی وظیفه ارائه خدمات در زمینه عینک و چشم را بر عهده دارد.

انواع عینک ها بر اساس کاربرد در این دسته بندی قرار میگیرند. عینک ها به دو دسته طبی و آفتابی تقسیم بندی میشوند. که عینک های طبی مخصوص افرادی است که آستیکمات، دوربین یا نزدیک بین هستند. عینک آفتابی نیز در دسته عینک های زینتی قرار میگیرد. با طراحی سایت فروشگاهی عینک میتوانید خدمات و محصولات خود را بهصورت آنلاین ارائه دهید.

عینک ها بر حسب کاربرد و عملکردی که دارند. هر کدام خاصیت های متفاوتی دارند. شکل محدب یا مقعر بودن، متریال عدسی، جنس فرم، شکست نور و غیره از مواردی است که باید لحاظ شود. عینک های آفتابی با زیر دسته های پلاریزه، فتوکرومیک و غیره ارائه میشوند. عینک های صنعتی برای حفاظت چشم در برابر تراشکاری، رادیولوژی، جوشکاری و غیره برای از اجسام خارجی است.

طراحی فروشگاه اینترنتی عینک باعث میشود که از رقبای خود پیشی بگیرید. تمام تلاش شرکت طراحی سایت وب سازان مرصاد این است که یک طراحی سایت عینک فروشی حرفه ای برای شما راه اندازی کنیم.

طراحی سایت عینک فروشی

طراحی سایت عینک فروشی با وردپرس

طراحی سایت عینک فروشی اولین گام برای حضور در دنیای مجازی است. یکی از راه های موثر برای محافظت از چشم در برابر نور و گرد و غبار استفاده از عینک میباشد. در دنیای امروز با توجه به کمبود زمان و شرایط افراد بسیاری از خرید های خود را به صورت اینترنتی انجام میدهند. خرید آنلاین یک جزو جداناپذیری از زندگی افراد شده است. بسیاری از مردم با استفاده از اینترنت به صورت آنلاین لوازم موردنیاز خودر خریداری میکنند.

سایت عینک فروشی میتواند به صورت شبانه روزی در حال فعالیت باشد. و از ای طریق درآمد بالایی داشته باشید. یک انتخاب مفید و موثر میتواند کسب و کار شما را متحول کند. عینک یکی از اکسسوری های محبوب است. که اکثر مردم به صورت زینتی یا کاری از آن استفاده میکنند. خرید عینک به صورت اینترنتی از طریق فروشگاه های اینترنتی بسیار رایج شده است. به همین دلیل است که بسیاری از فروشگاه های عینک سازی و عینک فروشی روی برای خود یک سایت عینک سازی راه اندازی کرده اند.

طراحی سایت با وردپرس برای سایت عینک فروشی شما بسیار مناسب است. ما پلتفرم وردپرس را به سایت های فروشگاه اینترنتی توصیه میکنیم. زیرا کار با آن برای شما راحت تر است. و از نظر سئو و بهینه سازی سایت نیز بهتر از سایر سایت ها میتوانید عمل کنید. و در گوگل به چشم مشتریان و مخاطبان خود بیایید.

سفارش طراحی سایت عینک فروشی در وب سازان مرصاد

کارفرمایان عزیز چنانچه شرکت طراحی سایت وب سازان مرصاد را برای پروژه عینک فروشی خود انتخاب نموده اید، در درجه اول باعث افتخار ماست که توانسته باشیم شما را در این مورد همراهی کرده باشیم . در درجه دوم می توانید از طریق فرم زیر درخواست خود را ارسال نمایید تا کارشناسان ما در اولین فرصت با شما ارتباط برقرار نمایند .

هزینه طراحی سایت عینک فروشی

پکیج برنزی

میلیون تومان 8
  • بخش پرسش و پاسخ سوالات
  • بخش مرتبط با محصولات
  • داشتن بخش مرتبط با خدمات
  • پنل مدیریت ساده با تجربه کاربری آسان
  • داشتن بخش نظرات
  • داشتن بخش اخبار
  • ریسپانسیو

پکیج نقره ای

میلیون تومان 12
  • تمامی موارد پکیج برنزی
  • بهینه شدن ساختار سایت
  • اضافه کردن فایروال
  • مدیریت چند سطحی برای کاربران
  • مشاوره آنلاین
  • سیستم پرداخت آنلاین
  • رزرو آنلاین
  • سامانه چت آنلاین

پکیج طلایی

میلیون تومان 18
  • تمامی موارد پکیج نقره ای
  • پنل اس ام اس
  • داشتن بخش تیکتینگ
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

امکانات طراحی سایت عینک فروشی

بخش مقالات

برای جلب مشتری مقالات متعددی را میتوانید در زمینه عینک و بینایی سنجی در سایت خود قرار دهید. میتوانید توضیحاتی در مورد انتخاب نوع عینک بر حسب صورت قرار دهید. در این صورت کاربران بهتر میتوانند عینک موردنظر خود را انتخاب نمایند. اطلاعات را میتوانید به عکس، ویدیو و متن در سایت عینک فروشی خود قرار دهید.

طراحی بخش برند

یکی از موارد مهم در سایت عینک فروشی قراردادن برند های مختلف است. بسیاری از مشتری ها بر اساس برندهایی که در بازار وجود دارد خرید عینک خریدارای میکنند. برندهای شناخته شده ای در دنیا وجود دارند. که هر یک محدوده قیمتی مشخصی دارند. برندهای شناخته شده در دنیای به همره لوگو و بازه قیمتی آن ها وجود دارد. که افراد میتوانند انتخاب کنند.

سفارش عینک

افرادی هستند که از بین محصولات شما محصولات موردنر را پسندیده و به سبد خرید خود اضافه نمایند. در بخش سفارش دهی میتوانید رنگ های مربوطه به عینک ها و فریم ها و لنز ها را انتخاب نمایید. و سپس در آخر عملیات پرداخت را انتخاب کنید.

قابلیت جستجو محصول

در راه اندازی سایت فروشگاهی عینک باید ماژول جستجوگر حرفه ای تعبیه شود. تا بتواند عینک ها را بر اساس مدل و کاربرد جستجو نماید. فیلترهای برای جستجو راحت تر کاربر وجود داشته باشد. که میتوان به برند محصول، نوع کاربرد، رنگ عینک، قیمت و غیره اشاره کرد. فیلتر محصولات لازمه هر سایت فروشگاهی است.

شرایط بازگشت کالا

در سایت عینک فروشی میتوانید امکانی را درنظر بگیرید. تا مشتری بتواند محصول خریداری شده را در صورت عدم رضایت به فروشگاه عینک عودت دهد. و در قسمت عودت باید شرایط و دلایل آن ذکر شود. میتوانید برای بازگشت عینک ها زمان تعیین کنید مانند طراحی سایت فروشگاهی دیجی کالا. برای مثال شخص میتوانید صرف 24 ساعت جنس خریداری کرده را بازگرداند. زیرا خرید عینک جزو یکی از خریدهای سخت است.

بخش بینایی سنجی

در بخش بینایی سنجی مشتریان میتوانند لنز و عدسی خود را برای ساخت عینک طبی انتخاب نمایند. همچنین میتوانند به صورت حضوری برای تست بینایی سنجی به مطب پزشک چشم پزشک مراجعه نمایند. شما میتوانید مانند طراحی سایت نوبت دهی این آیتم را قرار دهید

طراحی سایت عینک فروشی ارزان با وب سازان مرصاد

طراحی سایت فروشگاهی عینک باید به صورت ریسپانسیو طراحی شود. زیرا اکثر مردم از طریق گوشی همراه خود به اینترنت متصل میشوند. از لپ تاپ یا کامپیوتر برای ورود به سایت عینک فروشی شما کمتر استفاده میکنند. به همین دلیل بهتر است که بعضی از امکانات اضافی برای گوشی همراه غیرفعال باشد. تا سرعت لود صفحات در گوشی همراه بالا باشد. در صفحه نمایش گوشی از دکمه های تعاملی استفاده کنید. یعنی به جای نوشتن شماره تماس از دکمه هایی استفاده شود که مستقیم بتوانند به پشتیبانی شما زنگ بزنند.

طراحی ظاهری سایت عینک فروشی بسیار مهم است. باید از طرح های زیبا و هنرمندانه در طراحی سایت خود استفاده نمایید. قابل به ذکر است که شرکت طراحی سایت معتبر دئووب که یک شرکت طراحی سایت در تهران است. به صورت تخصصی راه اندازی سایت های مختلف را انجام میدهد. اما ما به بودجه مشتریان خود نیز توجه داریم. که در صورت مشکل در پرداخت هزینه بالای طراحی سایت، طراحی سایت ارزان را به افراد پیشنهاد میدهیم.

طراحی سایت حرفه ای در وب سازان مرصاد
سایر خدمات طراحی وب با وب سازان مرصاد...