شرکت طراحی سایت وب سازان مرصاد

طراحی سایت فروشگاهی​

طراحی سایت فروشگاهی با وب سازان مرصاد

اگر صاحب کسب و کار هستید و به فکر افزایش فروش خود می باشید. بدانید که بدون ورود به دنیای اینترنت نمیتوانید فعالیت خود را گسترش دهید. واقعیت این است که در دنیای واقعی نمیتوانید محصولات خود را به صورت یکجا و مجتمع شده معرفی کنید. و نمیتوانید مشتریان مختلفی از سراسر دنیا داشته باشید. و فعالیت کار شما در محدوده جغرافیایی خاصی میتواند ادامه یابد.

طراحی سایت فروشگاهی میزان موفقیت کسب و کار شما را افزایش میدهد. در واقع یکی از انواع سایت هایی که از ما درخواست میکنند طراحی سایت شبیه دیجی کالا است. ما سعی میکنیم که از امکانات این سایت با ظاهری متفاوت تر مطابق با سلیقه شما در دو حالت اختصاصی و وردپرسی سایت را طراحی کنیم.

ظاهر و گرافیک سایت به نوع محصولات و فروش شما بستگی دارد. که کارشناسان تیم ما با تحلیل و بررسی، بهترین قالب را برای شما طراحی میکنند. باید متذکر شویم که رقابت در سایت های فروشگاهی بسیار زیاد است. و باید در میان سایت های بسیاری که روزانه راه اندازی میشوند دیده شوید.

طراحی فروشگاه اینترنتی

طراحی سایت فروشگاهی ارزان

طراحی سایت فروشگاهی ارزان یک مزیت بسیار بزرگی برای صاحبان کسب و کارهای فروش اینترنتی است. تا این امکان را برای مشتریان خود فراهم کنند. که با هر دستگاهی که در دست دارند خرید امن و راحتی انجام دهند. مشتریان به دلیل خاطره خوبی که از خرید اینترنتی در ذهن دارند. شما را به دوستان و آشنایان خود معرفی میکنند. حائز اهمیت است که با طراحی وب سایت فروشگاهی ارزان قیمت دیگر نیازی ندارید که هزینه بسیار زیادی صرف اپلیکیشن های مختلف گوشی و تبلت بکنید.

با گسترش دنیای دیجیتال و افزایش دستگاه های هوشمند، امروزه افراد برای مطالعه، بازی، خرید و … به اینترنت متصل شده. و به جستجو و بررسی در فضای مجازی میپردازند. شایان ذکر است که کاربران در هر مکانی با هر دستگاهی اعم از گوشی های هوشمند، تبلت، لپ تاپ و غیره وارد دنیای وب میشوند. ذکر این نکته اهمیت دارد که همه سایت ها و اپلیکیشن ها باید به گونه ای طراحی شوند. که در هر دستگاه با ابعاد مختلف قابل نمایش باشند.

 

مراحل راه اندازی سایت فروشگاهی

نیاز سنجی

نیازسنجی

در این بخش ابتدا نظر شما را در مورد طراحی سایت فروشگاهی پرسیده می شود. تا کارشناسان ما هدف از این کار شما برایشان مشخص گردد. تا بتوانند شما را بهتر در این زمینه راهنمایی کنند.

تایید طرح اولیه

تایید طرح اولیه

کارشناسان با چندین جلسه مشاوره چه به صورت تلفنی و یا به صورت حضوری طرح اولیه را برای شما ارسال. یا در معرض دید شما قرار داده و در صورتیکه مورد پسند واقع شد وارد فاز طراحی می گردد.

نسخه آزمایشی

نسخه آزمایشی

در این بخش کارشناسان ما بعد از طراحی سایت فروشگاهی یک رونمایی اولیه را برای شما خواهند داشت. تا مواردی را که برای شما مناسب نیست و یا مورد پسند نشده است رفع گردد و بعد از آن انتشار .

انتشار

انتشار

در این بخش کارشناسان بعد از رفع ایرادات کار و ارائه نسخه نهایی. و همچنین آموزش با مدیریت محتوی و بارگذاری مطالب سایت فروشگاهی. را در فضای وب انتشار داده تا در معرض دید همگان قرار گیرد.

طراحی سایت فروشگاهی شرکت وب سازان مرصاد

طراحی سایت فروشگاهی میتواند در جنبه های مختلفی فعالیت داشته باشد. نوع محصولاتی که قرار میدهید ماهیت سایت فروشگاه اینترنتی شما را میسازند.

باید بدانید که سایت فروشگاهی فقط صرفا یک سایت برای قراردادن کالا و فروش آن ها نیست. شما میتوانید استفاده های خوبی از سایت فروشگاهی خود ببرید. میتوانید با همکاران و فروشندگان بسیاری در این زمینه همکاری کنید. و طراحی سایت فروشگاهی یک دریچه ای به سوی کسب و کاری گسترده تر برای شما خواهد بود. باید همه اصول و استانداردهای بهینه سازی در آن رعایت شود.

برای طراحی سایت اختصاصی فروشگاهی نیازمند این هستید. که در ابتدا هدف خود را به طور کامل مشخص کنید. و مشتریان خود را شناسایی کنید. این به شما کمک میکند که بهتر در عرصه فروش اینترنتی پا بگذارید. برای قرار گیری در رتبه های اول گوگل نیاز است. که بهینه سازی و سئو سایت فروشگاهی با نظارت افراد متخصص پیاده سازی شود. تا موتورهای جستجوگر گوگل وب سایت فروشگاهی شما را در لیست سایت های فروشگاه استاندارد قرار دهد.

طراحی سایت فروشگاهی ارزان

سئو و بهینه سازی سایت فروشگاهی

از آنجایی که رقابت در اینترنت زیاد است. هر کسب و کار فعال در دنیای وب باید بداند که عمده کاربران جستجوگر فقط نتایج اولیه موتورهای جستجو را بررسی میکنند. و وقت زیادی بر روی لینک های صفحه اول به بعد نمیگذارند. مهمترین ابزار برای دیده شدن و جذب مشتریان بیشتر رعایت اصول و قواعد سئو سایت فروشگاهی است. و در همان ابتدای طراحی نیاز است. که از پایه بهینه سازی و سئو سایت طرح ریزی شود.

برای برندسازی و بر سر زبان ها افتادن نیاز است. که سیستم فروشگاهی شما کاملا استاندارد و مطابق با الگوریتم های سایت های فروشگاهی برتر در دنیا راه اندازی شود. سئو و بهینه سازی سایت فروشگاهی نسبت به مابقی سایت ها بسیار متفاوت است. ما باید طوری فروشگاه آنلاین را برنامه نویسی کنیم که برای هر کالا بتوانید به اندازه یک مقاله مطلب بنویسید. و همین باعث شود تا آن محصول شما از نظر سئو سایت فروشگاهی در رتبه های برتر گوگل نمایان گردد. تفاوت سایت فروشگاهی و شرکتی بسیار زیاد است که در مقاله جداگانه در مورد آن بحث شده است.

طراحی سایت فروشگاهی​

مراحل ساخت سایت فروشگاهی

1-هدف گذاری

در ابتدا شما باید هدف خود از ساخت فروشگاه اینترنتی خود مشخص کنید. مشاوران ما البته شما را در این زمینه راهنمایی میکنند.

2-بازار هدف

باید مخاطبان محصولات خود را بشناسید. اینکه برای چه کاربرانی از چه قشری مناسب است. نیاز و سلایق این مشتریان چه چیزی است.

3-طرح  کسب و کار

قبل از ساخت و راه اندازی فروشگاه اینترنتی باید بدانید. که میخواهید خدمات خود را به چه شیوه ای به مشتریان خود ارائه بدهید.

4-مشخص کردن محصولات

قبل از ساخت فروشگاه اینترنتی باید محصولات خود را مشخص کنید. اینکه چه نوع محصولاتی با چه ویژگی هایی را میخواهید. در سایت خود به فروش برسانید.

 

5-پیاده سازی فروشگاه

در این مرحله هاست و دامنه مناسب خود را انتخاب میکنید. سپس ساخت فروشگاه اینترنتی شروع میشود. طراحی و کدنویسی سایت بسیار مهم است.

6-تولید محتوا

باید شروع به نوشتن محتواهای مناسب برای سایت فروشگاهی خود کنید.  تولید محتوای سایت فروشگاهی نیز بسیار مهم و وضروری است. که باید به صورت ساعتی یا روزانه سایت شما را آپدیت کند.

7-قرار دادن محصولات

بعد از ساخت فروشگاه اینترنتی باید محصولات خود را در سایت قرار بدهید. در این بخش هر محصول با تصاویر و جزئیات کامل در سایت درج میشود

 

8-استراتژی بازاریابی

باید از استراتژی های مهم بازاریابی استفاده کنید. تا بتوانید خود را به شیوه ای استاندارد معرفی نمایید. تیم ما اصول بازاریابی سایت فروشگاهی را به شما مشاوره میدهد.

9-پشتیبانی و توسعه

بعد از ساخت فروشگاه اینترنتی مهمترین بخش پشتیبانی است. شما باید بتوانید اعتماد مشتریان را جلب نمایید. و با پشتیبانی دلسوزانه باعث رضایت کاربران شوید.

چرا طراحی فروشگاه اینترنتی با وب سازان مرصاد ؟

شاید برای شما سوال شود چرا شرکت ما باید طراحی سایت فروشگاهی ما را انجام دهد . اولا از شما تشکر می کنیم که اعتماد کرده و پروژه خود را به ما سپرده اید. و در ثانی شما می توانید نمونه کار های ما را در این زمینه مشاهده نمایید. که ده ها نمونه کار موفق چه از نظر سئو سایت فروشگاهی و چه از نظر طراحی چندین سال است. که فضای وب در حال فعالیت می باشند .

جالب است بدانید بعضا فروشگاه حقیقی خود را جمع کرده و به همین سایت فروشگاهی خود بسنده نموده. و تمام وقت خود را در این فعالیت متمرکز نموده اند . چرا که از تمام نقاط ایران سفارش طراحی سایت را دریافت و برای تمام اقسا نقاط کشور کالا را ارسال می نمایند . پیشنهاد ما به شما عزیزان مشاهده نمودن نمونه کارهای ما می باشد .

ملاک های انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت فروشگاهی

طراحی سایت فروشگاهی دیجی کالا به دلیل مشاوره های بسیار حرفه ای بوده که تا اینقدر پیشرفت کرده است. بنابراین شما نیز باید شرکتی معتبری را انتخاب کنید که بتواند مشاوره مناسبی برای توسعه کسب و کار ارائه دهد. سیستم های فروشگاهی شاید در ظاهر پیاده سازی ساده ای داشته باشند اما با نداشتن برنامه واضح و مشخصی نمیتواند نتیجه که میخواهید را دریافت کنید.

پشتیبانی بعد از طراحی سایت

بعضی از شرکت ها پس از تحویل سایت، مشتری را دیگر پشتیبانی نمیکنند و برای پشتیبانی فنی سایت هزینه اضافی دریافت میکنند اما در شرکت ما تا 6 ماه کلیه سایت ها به صورت رایگان پشتیبانی فنی خواهد شد. بنابراین اگر دچار مشکلی شد شرکت ما برای شما رفع خواهد کرد.

تنوع خدمات ارائه شده توسط شرکت

شرکت طراحی سایت صرفا باید علاوه بر ساخت سایت بر دیگر موارد مربوط به دیجیتال مارکتینگ مسلط باشد. باید راهکارهای مناسبی برای کسب درآمد از سایت فروشگاه به شما ارائه دهد. زیرا ساخت سایت صرفا چیزی است که فریلنسرها میتوانند برای شما انجام دهند. شما میتوانید در بخش خدمات ما هر سرویسی که در حوزه دیجیتال مارکتینگ باشد را دریافت نمایید.

قیمت منصفانه به همراه کیفیت

قیمت های بسیار بالا نشان از کار حرفه ای و قیمت پایین سایت نشان از بی ارزشی سایت نیست. شرکت باید تعادل مناسبی میان قیمت و کیفیت سایت برقرار کند. اگر این کار را بتواند انجام دهد باعث رضایت بیشتر مشتراین و سودآوری بیشتر خواهد شد. در شرکت ما علاوه بر حفظ کیفیت سایت، برآورد هزینه خدمات سایت نیز بسیار مقرون به صرفه درنظر گرفته میشود.

 

قوی در سئو سایت

 شرکتی که پروژه ساخت سایت فروشگاه شما را در دست میگیرد باید در زمینه سئو سایت قوی باشد تا سایت شما را در رتبه های اولیه گوگل قرار دهد. شرکت هایی که در سئو قوی هستند هنگام طراحی سایت نیز اصول بهینه سازی بر اساس گوگل را نیز رعایت میکنند. در شرکت ما تمامی سایت ها بر اساس الگوریتم های گوگل بهینه سازی اولیه میشود. که برای انجام سئو سایت آماده بوده و دیگر نگرانی نخواهید داشت.

مشاوره رایگان سایت فروشگاهی

کارفرمایان عزیز چنانچه شرکت طراحی سایت وب سازان مرصاد را برای پروژه طراحی فروشگاه آنلاین خود انتخاب نموده اید، در درجه اول باعث افتخار ماست که توانسته باشیم شما را در این مورد همراهی کرده باشیم . در درجه دوم می توانید از طریق فرم زیر درخواست خود را ارسال نمایید تا کارشناسان ما در اولین فرصت با شما ارتباط برقرار نمایند .

قیمت طراحی سایت فروشگاهی

با توجه به امکانات بیشماری که یک وب سایت فروشگاهی میتواند داشته باشد. استانداردهای برنامه نویسی سایت و کیفیت طراحی، از عوامل موثر بر هزینه طراحی سایت فروشگاهی است که میتواند متغیر باشد. در واقع با توجه به گستردگی و انواع خدماتی که میخواهید. در سایت فروش به مشتری ارائه دهید، قیمت طراحی سایت فروشگاهی را می توان به دو گروه تقسیم بندی نمود. که می توان به طراحی نوع اول اختصاصی و طراحی نوع دوم طراحی سایت با وردپرس اشاره نمود. طبیعی است تفاوت چشمگیری در این نوع طراحی ها ( فروشگاهی ) به چشم خواهد خورد. در مورد هرکدام در بخش های مربوطه توضیحاتی ارائه شده است. که می توانید مطالعه بفرمایید.

پکیج برنزی

میلیون تومان 9
  • بخش نظرات و پرسش و پاسخ سوالات در مورد محصولات
  • بخش مرتبط با مشخصات کامل محصولات
  • ثبت نام با ایمیل
  • امکان پرداخت در محل
  • سیستم گزارش فروش
  • نمایش کالاهای پر فروش
  • درگاه پرداخت بانکی
  • افزودن مدیر با سطح دسترسی
  • پنل مدیریت ساده با تجربه کاربری آسان
  • داشتن بخش اخبار و مقاله
  • طراحی ریسپانسیو

پکیج نقره ای

میلیون تومان 12
  • تمامی موارد پکیج برنزی
  • بهینه شدن ساختار سایت
  • اضافه کردن فایروال
  • مدیریت چند سطحی برای کاربران و مدیران
  • مشاوره آنلاین
  • تعیین قیمت های مختلف
  • فروش ویژه با زمان بندی و تخفیف
  • سیستم پرداخت آنلاین
  • تعیین زمان و نوع پرداخت توسط کاربر
  • مگا منو
  • ثبت نامحدود و دسته بندی نامحدود محصولات
  • سامانه چت آنلاین
  • اجرای پروتکل امنیتی SSL رایگان
محبوب

طراحی پلن سئو

میلیون تومان 19
  • تمامی موارد پکیج نقره ای
  • داشتن بخش تیکتینگ
  • پنل اس ام اس
  • اتصال به اپلیکیشن (هزینه جداگانه)
  • کیف پول

امکانات طراحی سایت فروشگاهی

امکانات طراحی سایت فروشگاهی را می توان به جرات عرض کنیم. که نامحدود است اگر که به صورت اختصاصی طراحی شود . در طراحی سایت فروشگاهی قدرت مانور برنامه نویس بسیار بالاست. تا جایی که ایده و خلاقیت شما کشش داشته باشد. 

می توانید نظرات خود را برای طراحان شرکت ارسال نموده. تا برای شما برنامه نویسی و در سایت فروشگاهی شما آپلود نمایند . از طرفی چنانچه سایت فروشگاهی شما در صفحه اول گوگل قرار بگیرد. ورودی که دریافت خواهید نمود بسیار زیاد است.

مزایای طراحی سایت فروشگاهی

همانطور که مستحضرید مزایای طراحی سایت فروشگاهی در صورتیکه بتوانید. جایگاه خود را در موتورهای جستجو حفظ نمایید بسیار زیاد است . مزیت سایت را شرکت طراحی سایت فروشگاهی شما نیز می تواند خلق نماید . پس در انتخاب برنامه نویسان پروژه خود تحقیقات لازم را به عمل آورید . ساده تر عرض کنم سایت همانند فرزند انسان است. و برای رشد و تعالی آن باید تلاش فراوان را نمود. و زمانی این رشد را مشاهده خواهید نمود. که سایت فروشگاهی شما دارای مزیت های فراوانی باشد.

سوالات متداول در مورد طراحی فروشگاه آنلاین

بسته به نوع طراحی متفاوت است که می خواهید اختصاصی باشد و یا با وردپرس که تقریبا بین 1 الی 3 ماه کاری
از این بابت خیالتان راحت ، تیم پشتیبانی بعد از طراحی وب سایت فروشگاهی در صورت تمایل در کنار شما خواهد بود.

طبق قرارداد 50 درصد از مبلغ کل در ابتدا و مابقی بعد از طراحی سایت

دسترسی صد در صد به سورس سایت را خواهید داشت

طراحی سایت دیجی کالا

طراحی سایت فروشگاه اینترنتی محصولات فیزیکی
در فضای وب در این فروشگاه اینترنتی، کالاهای فیزیکی در سایت برای فروش قرار داده میشوند. که کاربر پس از مشاهده سایت کالای مورد نظر خود را انتخاب میکند. و درخواست سفارش را ثبت کرده و هزینه را پرداخت میکند. سپس کالای مورد نظر را درب منزل تحویل میگیرد.

طراحی سایت فروشگاه اینترنتی محصولات دیجیتالی
در این فروشگاه اینترنتی محصولات دیجیتالی قرار میگیرند. و نیازی نیست که بخواهید تحویل بگیرید. شما با پرداخت هزینه میتواند فایل مورد نظر آن محصول را دانلود نمایید. محصولات دیجیتالی میتوان به نسخه های الکترونیکی کتاب ها و مقالات، نرم افزار، فیلم، عکس، موزیک، پلاگین و غیره اشاره کرد.

برای طراحی سایت فروشگاه اینترنتی، میتوان از شیوه های مختلف بهره برد. دو روش اصلی و پرطرفدار برای طراحی سایت فروشگاه اینترنتی، طراحی سایت با وردپرس و طراحی سایت اختصاصی است. طراحی اختصاصی به گونه ای است. که سیستم منحصر به فرد فروشگاهی شما از ابتدا کدنویسی میشود.

طراحی سایت فروشگاه اینترنتی با وردپرس

طراحی سایت فروشگاه اینترنتی با وردپرس بسیار پرطرفدار شده است. از مزایای سیستم وردپرس نسبت به طراحی اختصاصی این است. که با صرف هزینه کمتر در مدت زمان سریعتری صاحب سایت فروشگاه اینترنتی خود میشوید. یکی از گزینه های ما برای طراحی سایت فروشگاه اینترنتی، طراحی سایت با وردپرس است. لازم به ذکر است که طراحی سایت با وردپرس ویژگی های بسیار مفیدی دارد.

طراحی سایت فروشگاه اینترنتی اختصاصی

در اینترنت طراحی سایت فروشگاه اینترنتی اختصاصی نیز طرفداران خود را دارد. بسیاری از افراد میخواهند که cms اختصاصی خود را داشته باشند. و در این نوع سایت از ابتدا برای شما طراحی و کدنویسی میشود. طراحی سایت اختصاصی برای اشخاصی است که میخواهند امکانات و ویژگی های منحصر به فرد خود را داشته باشند. که سیستم مدیریت محتوای وردپرس برای آنان کم است. این سایت ها هزینه بالاتری دارند. طراحی سایت اختصاصی زمان بسیار بیشتری نیاز دارد.

فروشگاه مارکت پلیس ( MarketPlace )

فروشگاه اینترنتی چند فروشنده را مارکت پلیس میگویند. در این نوع فروشگاه اینترنتی، فروشندگان مختلف درخواست میدهند. و به هر یک یک پنل اختصاصی برای فروش محصولات ارائه میشود. طراحی فروشگاه اینترنتی مارکت پلیس این گونه است. که از چندین فروشنده مختلف تشکیل شده است. و هریک محصولات خود را در سایت با تعرفه مشخص برای فروش قرار میدهند.

فروشگاه اینترنتی چند فروشگاهی ( Multi stores )

فروشگاه اینترنتی چند فروشگاهی را multi stores میگویند. این نوع طراحی سایت فروشگاهی برای شرکت ها و سازمان های تجاری بزرگ مناسب است. که میتوانید بخش های مختلف سیستم فروش خود را تقسیم کنند. و هر یک زیر مجموعه از طراحی سایت فروشگاه اینترنتی اصلی باشد.

فروشگاه اینترنتی آنلاین B2C

فروشگاه اینترنتی B2C یکی از فروشگاه های اینترنتی پر طرفدار است. که در آن یک فروشنده وجود دارد. که تمامی محصولات خود را در سایت قرار میدهند. کاربران نیز کالای خود را سفارش میدهند. و تمام مراحل از ورود کاربر تا دریافت کالا بر عهده صاحب سایت فروشگاهی است. و واسطی وجود ندارد. استاندارترین نوع ، طراحی سایت فروشگاهی B2C است.

فروشگاه اینترنتی C2C

فروشگاه اینترنتی C2C پلتفرمی برای برقراری ارتباط میان مشتریان است. در این نوع سایت هر کاربر میتواند خود هم فروشنده و هم خریدار باشد. این خرید و فروش ها میان کاربران زیر نظر قوانین سایت انجام میگیرد. به فروشگاه اینترنتی C2C، درج آگهی آنلاین نیز گفته میشود. که هر شخص کالا یا خدمات خود را به صورت یک آگهی در سایت قرار میدهد.

فروشگاه اینترنتی Drop shipping

هدف از طراحی فروشگاه اینترنتی Drop shipping فراهم کردن فضایی برای ارتباط مستقیم تامین کننده و مصرف کننده است. سایت واسطی میان عرضه کننده اصلی و مشتری عادی میشود. دراین نوع فروشگاه انباری برای ارسال کالا وجود ندارد. و تامین کننده های اصلی کالا را از انبار خود ارسال میکنند.

فروشگاه آنلاین برای اکثر مشاغل مناسب است. و هیچگونه محدودیتی وجود نخواهد داشت. اگر محصولاتی را برای فروش دارید. و یا خدماتی عرضه میکنید. طراحی سایت فروشگاه آنلاین برای شما بسیار مناسب است.

برای مثال اگر رستوران دارید میتوانید با طراحی سایت رستوران، غذاهای خود را اینترنتی ارسال کنید. و یا اینکه خدمات رزو را آنلاین انجام دهید. اگر در کاری مهارت دارید میتوانید با طراحی سایت آموزشی، به آموزش و تدریس مهارت و دانش خود بپردازید. همانطور که میبیند تمام مشاغل به نحوی به طراحی سایت فروشگاه اینترنتی نیاز دارند.

سایر خدمات طراحی وب با وب سازان مرصاد...