شرکت طراحی سایت وب سازان مرصاد

طراحی سایت فروش فایل

خرید و فروش های حضوری بسیار کمتر از قبل شده است. و بسیاری از مردم محصولات فیزیکی و غیر فیزیکی خود را از سایت های مختلف به صورت آنلاین خریداری میکنند. طراحی سایت فروش فایل در واقع ترکیبی از طراحی سایت دانلود فایل و طراحی سایت فروشگاهی محصولات مجازی است. هر محصول مجازی در قالب یک فایل میتواند برای دانلود افراد قرار گیرد. این فایل ها میتواند فایل یک کتاب، نرم افزار، بازی، فیلم ، عکس، موزیک، اپلیکیشن و غیره باشد. در واقع دیگر نیازی نیست که به فروشگاه های محصولات فرهنگی مراجعه کنید زیرا تمام موارد میتواند به صورت مجازی به فروش برسد. 

طراحی سایت فروشگاهی فایل این روزها بیشتر از سایر فروشگاه های محصولات فیزیکی کاربر دارد. برای مثال میتوان به سایت سافت 98 اشاره کرد که بسیاری از شما آن را میشناسید. در فروشگاه مجازی شما نمیتوانید رایگان محصولی را خریداری کنید. اما در سایت فروش فایل میتوانید امکان دانلود محصولات را به صورت رایگان قرار دهید. برای طراحی سایت فروش فایل نیاز به یک سرور قدرتمند و یک وب سایت پویا و پر سرعت دارید که شرکت وب سازان مرصاد  آن را برای شما فراهم خواهد کرد.  

طراحی سایت فروشگاه فایل

طراحی سایت فروش فایل یکی از سایت هایی است. که توسط شرکت ما طراحی و در اختیار کاربران خود قرار میدهد. امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی افراد برای به دست آوردن فایل های مورد نظر خود که طیف وسیعی را شامل میشود. به جستجو فایل موردنظر در دنیای وب میردازند. در طراحی سایت فروش فایل از پایگاه داده بزرگ استفاده میشود. زیرا تنوع و تعداد فایل هایی که در طراحی سایت دانلود فایل قرار میگیرد بسیار زیاد است.

پس این نوع وب سایت ها میتواند برای افرادی که در این زمینه پیشینه قبلی دارند بسیار مفید باشد . ما نیز برای همین اینجا هستیم تا شما را به اهداف بلند مدن خودتان برسانیم . ما میتوانیم این نوع وب سایت ها را در چندین پلن تقدیم شما نماییم . برای اینکه برای اقشار کم درآمد بتوانیم ارائه خدمت نماییم طراحی سایت ارزان قیمت را پیشنهاد خواهیم داد . برای افرادی که در این زمینه دستی بر آتش دارند و میخواهند سایت خود را بروزرسانی نمایند طراحی سایت اختصاصی را پیشنهاد میکنیم .

فایل های متنی موجو میتواند شامل روزنامه ها، مجلات، کتاب های الکترونیکی، مطالب دیجیتال و غیره باشند. و فایل های حجیم تر میتواند شامل عکس، فیلم، نرم افزار، اپلیکیشن باشد. که هرکدام از این ها  فایل ها یک هدف خاصی را دنبال کنند مانند آموزشی، ورزشی، سرگرمی، علمی و غیره. شرکت طراحی سایت ما شما را دراین زمینه یاری خواهد داد. شرکت طراحی سایت وب سازان مرصاد با بیش از 15 سال سابقه در زمینه طراحی وب سایت میتواند به شما در این زمینه کمک فراوانی را نماید. 

بهره مندی از خدمات پشتیبانی سایت، بروزرسانی سایت، امنیت سایت و غیره بسیار مهم است. اما همه این ها زمانی ارزش پیدا میکنند که سایت شما در نتایج اولیه گوگل باشد و به چشم کاربران بیاید. تا نرخ کلیک بر روی سایت شما افزایش پیدا کنید. هرچقدر ورودی بیشتری دریافت نمایید به نفع شما خواهد بود. باید توجه کنید که طراحی سایت بورسی سئو سایت متفاوتی نسب به سایر سایت ها دارد. شما باید مقالات در حیطه بازار بورسی هر چند مدت در سایت خود قرار دهید.

 طراحی سایت فروش فایل ارزان

طراحی سایت فروش فایل ارزان یکی از پکیج سایت دانلود شرکت ما میباشد. بدین صورت که طراحی سایت دانلود با توجه به نیاز و بودجه شما صورت میگیرد. البته حائز اهمیت است که پکیج پایه ما ایک سایت پایه است. که امکانات محدودی است. صرفا برای دوستانی است که میخواهد سایت فروش فایل خود را شروع کنند. و هزینه زیادی برای شروع ندارند. قابل به ذکر است که سایت های فروش فایل زیاد است. اگر میخواهید درآمد کسب کنید باید پلن های حرفه تر ساخت سایت فروشگاهی فایل را انتخاب نمایید.

این موضوع را در نظر بگیرید که طراحی سایت فروش فایل ارزان . قرار نیست که از امکانات کم برخوردار باشد. یا اینکه از امنیت پایینی برخوردار میباشد. خیر هیچ یک از این موارد نیست ؛ شرکت طراحی سایت ما این موضوع را درنظر دارد که با وضعیت فعلی برای کاربران دشوار است تا بتوانند هزینه نمایند. پس بر آن شد تا با پایین آوردن هزینه ها این امکان را فراهم نماید تا افراد بیشتری از سایت برخوردار باشند. 

 

انواع سیستم های فروشگاه فایل

همکاری در فروش فایل

طراحی سایت همکاری در فروش فایل به این صورت است که افراد میتوانند در سایت شما ثبت نام کرده و هر محصولی که انتخاب میکنند را در شبکه های اجتماعی، سایت و غیره تبلیغ کرده و به ازای هر فروشی که انجا میدهند مبلغی را به عنوان همکاری در فروش دریافت نمایند. این سیستم بازاریابی و دریافت مشتری در بسیاری از سایت ها در موضوعات مختلف وجود دارد که میتوانید مشاهده کنید. این سیستم هم به نفع مدیر وب سایت و هم به نفع آن اشخاص بازاریاب خواهد بود. در واقع ممکن است که شما نتوانید وقت زیادی برای بازاریابی عنکبوتی محصولات خود بذارید اما با این روش این امکان خواهد بود.

سیستم چند فروشندگی

در طراحی سایت فروش فایل میتوانید. فایل های دیگران نیز در سایت برای فروش قرار دهید. به این صورت که افراد یا شرکت ها در صورت ثبت نام بتوانند فایل های خود را در فروشگاه فروش فایل قرار دهند. و به ازای هر فروش فایل درصدی به سایت فروشگاه فایل شما تعلق گیرد. خوب این بخش بسیار مهم میباشد . این امکانات ممکن است در سایت های مختلف به گونه های مختلف استفاده شده است . اگر میخواهید که سایر افراد امکان قرار دادن فایل های شخصی خود را نیز داشته باشند باید از امکانات طراحی سایت چند فروشندگی برای سایت شما استفاده شود.

امکانات طراحی سایت فروش فایل

امکانات طراحی سایت فروش فایل میتواند مختلف باشد. ویژگی و امکانات سایت فروش فایل را خود شما مشخص میکنید. زیرا طراحی بسته به نیاز شما صورت میگیرد. در ادامه به تعدادی از امکانات سایت های فروش فایل پرداخته ایم. که شما با ایده خود میتوانید به لیست زیر اضافه نمایید.

اینکه سایت شما چه امکاناتی را داشته باشد بسته به سلیقه شماست . با استفاده از مزایای سایت شما میتوانید امکانات سایت خود را افزایش دهید. شما در ابتدا باید هدف خود را از طراحی سایت فروشگاهی ارزان فایل را بدانید. آنگاه میتوانید بر روی مزایا و بعد از امکانات سایت خود بهرمند شوید. 

فروش فایل مانند طراحی سایت فروشگاهی میباشد . میتواند از درگاه بانکی بهرمند باشد . یا همانند طراحی سایت درگاه واسط از درگاه های موجود استفاده شود . شما باید سیاست کاری خود را برای همکاران ما شرح داده تا بهترین تصمیم برای شما گرفته شود. طراحی سایت دانلود هم به همین صورت میباشد. یا طراحی سایت تبلیغاتی و یا دانلود، هر کدام را میتوانید در بخش های مربوطه مطالعه بفرمایید.

امکانات طراحی سایت فروشگاه فایل

انواع روش های دانلود

ر طراحی سایت فروش فایل لینگ گذاری دانلود مهم است. تمام فایل هایی که برای فروش گذاشته اید باید رمزگذاری شوند. تا کاربر در صورت پرداخت هزینه امکان دانلود فایل را داشته باشد. بسیاری از سایت های فروش فایل حفره امنیتی دارند. کاربران بدن پرداخت هزینه فایل ها را دانلود مینمایند. که تیم امنیت به این بخش اهمیت بسیار زیادی خواهد داد. از این امکانات در طراحی سایت دانلود به صورت حرفه ای تر استفاده شده است .

اطلاعات فایل

ر طراحی سایت فروش فایل در بخش مختص به هر فایل باید اطلاعات مربوط به آن فایل درج شود. برای مثال عنوان، حجم فایل، زمان انتشار، منبع اصلی، هزینه، توضیحات و غیره. این مورد برای اطلاع کاربران بسیار مهم میباشد . این نوع صفحه که برای هر فایل باید طراحی شود مانند ساخت فروشگاه اینترنتی است.

امکان دسته بندی فایل ها

در طراحی سایت فروش فایل دسته بندی فایل ها یکی از فاکتورهای مهم است. در پنل مدیرتی سایت فروش فایل امکانی را فراهم میکنیک تا به راحتی فایل های و متواهای سایت خود را مدیریت کنید. دسته بندی میتواند شامل چند گروه اصلی و چند گروه فرعی باشد. از این امکانات در طراحی سایت انتشارات استفاده شده است . که این امکانات نتایج خوبی را در این سایت ها داشته است .

محبوب ترین فایل ها

ر این بخش فایل های پربازدید و محبوب قرار گرفته میشوند. که افراد قبل از دانلود به این بخش حتما مراجعه خواهند کرد. تا بتوانند لیست فایل های مورد پسند دیگران را ببینند. این قسمت میتواند به این صورت باشد که افراد فایل هایی که برایشان مفید است را لایک نمایند. تا فایل ها با بیشترین لایک در این قسمت قرار گیرد. این بخش را میتوانید در طراحی سایت آموزش آنلاین که فایل ویدیوهای آموزشی قرار میگیرد ببینید.

پنل های اشتراک دانلود فایل

در طراحی سایت فروش فایل میتوانید پلن های اشتراک درنظر بگیرید. کاربران بدون پرداخت جداگانه برای هر فایل، یک اشتراک ماهانه تهیه کنند. که میتوانید اشتراک های دانلود فایل مختلفی در نظر بگیرید. بر اساس حجم فایل ها، تعداد فایل و غیره. این نوع ویژگی در طراحی سایت دانلود فیلم و سریال نیز به صورت حرفه ای دیده میشود.

راهنمای سایت

در طراحی سایت فروش فایل کاربران و مشتریان شما باید بدانند سایت چگونه کار میکند. با قوانین و مقررات شما آشنا شوند. وجود بخش راهنمای سایت الزامی است. این بخش را میتوان با بکارگیری سایت مپ بهتر در دسترس کاربران قرار داد .

صفحه شخصی فروشنده فایل

در طراحی سایت فروش فایل بخش پروفایل کاربران مهم است. زیرا تمام دانلود ها یا فروش ها در این بخش برای هر کاربر ثبت خواهد شد. و یک تاریخچه از نحوه کارکرد کاربر در این قسمت ذخیره خواهد شد. ما برای اینکه بتوانیم این بخش را بهتر در دسترس شما قرار دهیم از طراحی پورتال استفاده خواهیم نمود . چرا که استفاده از ایده های مختلف میتواند ما را برای رساندن به یک سایت حرفه ای بهتر هدایت نماید . این نوع صفحه یا پروفایل هر ارائه دهنده فایل را میتوان مانند طراحی سایت فروشگاهی مارکت پلیس ایجاد کرد که هر فروشنده میتواند فایل های خود را به فروش برسند.

سیستم تخفیف

در طراحی سایت فروش فایل برای جذب کاربران بیشتر سیستم تخفیف قرار دهید. کوپن های تخفیف را میتوانید به مناسبت های مختلف قرار دهید. یا به گروه کاربران خاصی در سایت ارائه بدهید. سیاست گذاری این بخش بر عهده شما میباشد. کاربران در بخش سفارش با وارد کردن کد تخفیف، مبلغ کمتری در ازای فایل بدهند. این بخش را میتوان از طراحی سایت تخفیف ارزان استفاده نمود .

طراحی سایت فروش فایل با وردپرس

طراحی سایت فروشگاه فایل با وردپرس یکی از پکیج های طراحی سایت شرکت ما است. مدیریت محتوای وردپرس بار سایت فروش فایل گزینه مناسبی است. زیرا دارای ابزارهای مختلفی در زمینه فایل است. که بسیار دست ما را در طراحی باز میگذارد. شاید گمان کنید که ساخت سایت فروش فایل با وردپرس بسیار آسان است. اگر تخصص لازم در این زمینه را نداشته باشید. با شکست مواجه خواهید شد.. اگر میخواهید صرفا فقط یک سایت داشته باشید. قضیه فرق خواهد کرد.

شرکت طراحی سایت معتبر با تجربه ای که در زمینه فروشگاه فایل دارد. شما را در زمینه طراحی سایت فروش فایل با وردپرس کمک خواهد کرد. تا یک سایت بسیار حرفه ای در این زمینه راه اندازی کنید.

سایت های فروش فایل روز به روز در حال افزایش هستند. باید بتوانید سایت خود را در این میان به رتبه های اولیه برسانید. زمانی به رتبه های بالا در میان سایت های فروشگاه فایل قرار خواهید گرفت. که ساخت سایت فروش فایل با وردپرس را به تیم حرفه ای وردپرس بسپارید. شرکت ما با متخصصان وردپرس شما را در رسیدن به این هدف نزدیک خواهند کرد.

طراحی سایت فروش فایل با وب سازان مرصاد

طراحی سایت فروش فایل مانند مابقی سایت ها دارای بخش های مختلف است. که عموما بیشتر سایت ها از آن بهره مند هستند. میتوان به صفحات درباره ما ، بخش تماس با ما، بخش وبلاگ، فروشگاه فایل، پروفایل و غیره.  چیزی که سایت فروش فایل را از مابقی سایت ها متمایز میکند. بخش دانلود فایل میباشد. کاربر بعد از پرداخت وجه مورد نظر میتواند فایل مورد نظر را دانلود نماید.

این نوع سایت ها به راحتی میتوانند درگاه های اختصاصی خود را دریافت نمایند. که برای این کار نیاز است سایت به بخش رسا یا ای نماد معرفی شود. و بعد از گذشت پروسه ای و تایید سایت از طرف ای نماد به شما مرچند کدی اعطا خواهد شد. و با تحویل آن مرچنت کد درگاه اختصاصی خود را دریافت نمایید. و یا اینکه میتوانید از درگاه های واسط استفاده نمایید. که شما بعد از طراحی سایت فروش فایل به کارشناسان ما اطلاع داده. و از نحوه اتصال سایت به درگاه ها مطلع خواهید شد.

چرا طراحی سایت وب سازان مرصاد

طراحی سایت فروش فایل باید از ظاهری متناسب با این نوع صنف و از رنگ بندی های جذاب استفاده شود. تا کاربر مدت زمان بیشتری را در سایت شما سپری کند. این نوع سایت ها به جهت اینکه ورودی بالایی دارند. باید از رابطه کاربری مناسب برخوردار باشند. تا کاربر بتواند به راحتی عملیات ثبت نام، پرداخت و دریافت فایل را انجام دهد.

طراحی سایت دانلود و ساخت سایت فروش فایل جزو سایت هایی هستند که باید دانلود سنتر قوی برای آن ها قرار گیرد. در راه اندازی فروشگاه فایل سرعت لود صفحات باید بسیار کم باشد. به گونه ای که کاربران متوجه بار سنگین سایت نشوند. و به راحتی به جستجو و بررسی فایل های خود بپردازند.

شرکت همه موارد بالا و خیلی از موارد دیگر نظیر امنیت داده های سایت فروش فایل و سئو سایت فروش فایل را مدیریت خواهد کرد. و شما به راحتی میتوانید در طی پروسه کوتاه و نتیجه بخشی طراحی سایت فروشگاهی فایل خود را به شرکت ما بسپارید. و صاحب یک سایت حرفه ای فروش فایل حرفه ای شوید. برای اطلاعات بیشتر در این زمینه با پشتیبانی ارتباط برقرار کنید.

هدف از طراحی سایت فروش فایل

هدف از ساخت سایت فروش فایل را باید در ابتدا مشخص کنید. سپس اقدام به طراحی سایت فروش فایل بکنید. اینکه هدف برند سازی، کسب درآمد بیشتر یا صرفا دارا بودن یک سایت فروشگاهی فایل است.

با کمی تعمل متوجه خواهید شد. مزیت های این نوع سایت ها بسیار زیاد است. که یک نمونه از آن را به شما عرض میکنم. همین نسخه دیجیتالی که شما از یک سایت فروش فایل تهیه کرده اید. فقط یک حجم کمی از حافظه ی گوشی شما را اشغال میکند. در صوریتکه که اگر شما کتاب را خود تهیه میکردید. باید سنگینی کتاب، حمل و نقل کتاب و … به دوش میکشید. چه خوب است که از تکنولوژی و این نعمت به طور احسن در زندگی روزمره خود استفاده کنیم.

 سایت های فروش فایل از اهمیت زیادی برخوردارند. زیرا افراد برای به دست آوردن این فایل هل زمان و هزینه زیادی صرف میکنند. با طراحی سایت فروش فایل یک پایگاه داده عظیم از فایل ها میتوانید در اختیار مردم قرار دهید. تا در کمترین زمان ممکن به فایل مدنظرشان دسترسی پیدا کنند. با طراحی دانلود و فروش فایل محصولات را به شکل مجازی به مشتریان خود ارائه دهید. مشتریان با جستجوی فایل و پرداخت آنلاین کالا یا محصول را به شکل فایل دریافت میکنند.

سئو سایت فروش فایل

سئو سایت فروش فایل نسبت به مابقی سایت ها دشوار تر است. به جهت آن که در صفحه اصلی سایت شما همانند طراحی سایت فروشگاهی کتاب های خود و یا فایل های خود را باید قرار دهید. و از آنجاییکه محتوا در سئو سایت فروش فایل بسیار حائز اهمیت است. نمیتوانیم از محتوا در صفحه اول استفاده کنیم 

سایت های مانند طراحی سایت علمی و یا طراحی سایت کاریابی اگر بدرستی سئو تضمینی شوند . مطمئن باشید درآمد بسیار بیشتری را برای صاحبان این سایت ها خواهند داشت . چرا که وقتی سایتی در صفحه اول گوگل باشد ورودی بسیار زیادی دارد . در نتیجه میتوان برای تبلیغات بر روی این سایت ها حساب باز نمود .

نگران این موضوع نباشید چرا که کارشناسان بخش سئو وب سایت ما با تجارب بالایی که در این زمینه دارند. و با نمونه کارهای موجود میتوانند. سایت فروش فایل شما را برای موتور های جستجو بهینه کنند. فقط کافی است کلمات کلیدی مدنظر خود را به بخش سئو سایت شرکت معرفی نموده. و مابقی کار را به کارشناسان مجرب شرکت بسپارید.

طراحی فروشگاه اینترنتی فایل دانلودی

کسب درآمد از طراحی سایت فروش آنلاین فایل این روزها حتی بیشتر از سایت های فروشگاهی لوازم فیزیکی پرطرفدار است. زیرا بسیاری از افراد هستند که برای مقاصد مختلف فایل ها در هر زمینه ای که هست را خریداری میکنند. فروش آنلاین فایل مانند طراحی سایت های فروشگاهی نیازی به انبار برای نگهداری محصول ندارد. صرفا شما باید هاست و سروهای قدرتمند داشته باشید تا اطلاعات فایل های خود را در آن ذخیره کنید. سیستم در سایت های فروشگاهی فایل به این صورت است که افراد عضو سایت میشوند و مبلغی را به عنوان حق عضویت پرداخت میکنند.

افرادی که عضویت آن ها ماندگار است میتوانند فایل هایی که نیاز دارند را تا اتمام حق عضویت دانلود کرده و استفاده کنند. بعضی سایت ها نیز به صورت تکی فایل ها را به فروش میرسانند. که شما کیف پول خود را شارژ میکنید و سپس میتوانید هر فایلی که نیاز دارید را خریداری کنید که مانند سبد خرید در سایت های فروشگاهی است. بعضی از طراحی فروشگاهی اینترنتی فایل به این صورت است که شما میتوانید فایل ها را دانلود کنید اما مدت زمان آن ها محدود است و برای استفاده بیشتر باید هزینه پرداخت کنید که به این سیستم ها دمو یا نمونه گفته میشود.

قابلیت های سایت فروش آنلاین فایل

  • ایجاد صفحه مختص به کاربران که هر یک میتوانند فروشنده و یا خریدار باشند.

  • طراحی و پیاده سازی سیستم حسابداری برای دریافت کاکزد فروش فایل ها
  • ایجاد مکانیزمی برای جستجوی پیشرفته فایل ها
  • پیاده سازی امنیت کامل برای سفارش ها و معاملات میان افراد
  • دسته بندی فایل ها و دادن آیتم های ویژگی مناسب برای جستجو بهتر
  • کسب درآمد از سیستم تبلیغاتی که در سایت مجود خواهد بود.
  • قراردادن بخش های پربازدیدترین فایل ها، آخرین فایل ها و غیره مانند طراحی سایت فروشگاهی دیجی کالا