شرکت طراحی سایت وب سازان مرصاد

طراحی سایت فریلنسری

طراحی سایت فریلنسری شکل حرفه ای تری از طراحی سایت دایرکتوری مشاغل است. که فریلنسرها با تخصص های متفاوت در آن جا ثبت نام کرده و رزومه خود را قرار میدهند. در این سایت کارفرماها پروژه خود را برای برون سپاری قرار میدهند. هر فردی نیز میتواند به عنوان یک فریلنسر در این سایت ها فعالیت داشته باشد. و پروژه هایی که کارفرما ها تعریف کرده اند را مشاهده کرده و درخواست همکاری بدهند. در گذشته افراد مجبور بودند برای درآمدزایی، تمام روز در محل کار خود فعالیت داشته باشند. اما حال به گونه ای شده است که افراد میتوانند در منزل خود بوده و درآمد کسب کنند.

سایت های فریلنسری ایرانی از نمونه سایت های خارجی که از سال ها پیش فعالیت میکردند ساخته شدند. و کم کم در ایران نیز جا افتاد که افراد میتوانند پروژه هایی که نیاز دارند را در سایت های فریلنسری ثبت کرده تا افراد فریلنسر این کار را برای آن ها انجام بدهند. در واقع کلمه فریلنسر به افراد یا اشخاصی گفته میشود که به صورت آزاد و پروژه ای فعالیت داشته و محدود به زمان و مکان نیستند.

آنجایی که بیشتر افراد به ریموت کار کردن روی آورده اند. و همه چیز به سمت آنلاین شدن پیش میرود. شما میتوانید از این فرصت استفاده کرده و با طراحی سایت فریلنسری مشابه Freelancer که یک نمونه خارجی است میتوانید کاربران بسیار زیادی را بخ خود جلب کنید. به این شرط که طراحی سایت خلاقانه با امکانات حرفه ای داشته باشید.

 

طراحی سایت فریلنسری

مزایای طراحی سایت فریلنسری

در واقع به توجه به شیوع بیماری کووید بسیاری از مشاغل و کسب و کارها رنگ و بوی جدیدی گرفتند. از مزایای طراحی سایت فریلنسری این است که شخص انجام دهنده پروژه آزاد بوده و محدودیت های یک کارمند را در یک شرکت ندارد. درآمدی که از این نوع شغل به دست می آید بستگی به پروژه ها و مدت زمانی که کار کرده اید بستگی دارد که میتواند مبالغ زیاد یا کم باشد.

برای مثال شما اگر در شرکت استخدام شوید ساعت کاری مشخص و حقوق ثابتی دارید. ولی از مزایای فریلنسری این است که شما محدودیت ساعت کاری نداشته و به تعداد پروژه هایی که انجام میدهید حقوق دریافت میکنید. فریلنسری میتوان به صورت تمام وقت یا پاره وقت به صورت آنلاین و دورکاری پروژه های کارفرماهای خود را انجام دهد و به ازای آن هزینه دریافت نماید. سایت های فریلنسری یک نوع طراحی سایت کاریابی محسوب میشوند. با این تفاوت که در سایت های کاریابی همکاری ها به صورت تمام وقت است اما در این سایت ها همکاری فریلنسر با شرکت یا شخص صرفا به صورت پروژه ای است.

از مزیت های طراحی سایت فریلنسری برای فریلنسرها این است که میتوانند پروژه ها را خود را انجام کرده و مسئولیت انجام آن ها را بر عهده بگیرند. از آنجایی که عموما فریلسنرها در منزل کار میکنند ممکن است که کار و زندگی آن ها با هم ترکیب شود اما اگر برنامه ریزی دقیقی داشته باشند میتوانند این مشکل را حل نمایند. طراحی سایت فریلنسری یکی از انواع موضوعات وب سایت ها که توسط شرکت وب سازان مرصاد برای شما انجام خواهد شد.

سفارش طراحی سایت فریلنسری در وب سازان مرصاد

کارفرمایان عزیز چنانچه شرکت طراحی سایت وب سازان مرصاد را برای پروژه فریلنسری خود انتخاب نموده اید، در درجه اول باعث افتخار ماست که توانسته باشیم شما را در این مورد همراهی کرده باشیم . در درجه دوم می توانید از طریق فرم زیر درخواست خود را ارسال نمایید تا کارشناسان ما در اولین فرصت با شما ارتباط برقرار نمایند .

سئو سایت فریلنسری

با توجه به آنکه سایت های فریلنسری زیادی به روی کار آمده اند شما باید به رقابت بپردازید تا جزو اولین سایت هایی باشید که افراد پروژه های خود را در آن قرار میدهند. و یا اینکه فریلنسرها در آن ثبت نام مینمایند. بدین منظور باید سئو سایت فریلنسری شما به صورت اصولی انجام شود. بدین ترتیب شما جزو نتایج اولیه در گوگل خواهید بود که بیشتر جستجوگرهای پروژه به سایت شما مراجعه میکنند. و از این طریق میتوانید تبدیل به برند شوید. بنابراین حتما بعاد از طراحی سایت فریلنسری به فکر سئو سایت اصولی نیز باشید.

slider image 10 -وب سازان مرصاد
طراحی سایت حرفه ای در وب سازان مرصاد

فریلنسر کیست ؟

فریلنسر ها اشخاصی هستند که برای خود کار میکنند و نیازی به داشتن کارفرما ندارند. در واقع زندگی فریلنسرها نسبت به سایر افراد بسیار متفاوت است. ساعت کاری و ساعت زندگی و خواب این افراد همگی بر اساس نوع تیپ شخصیتی که دارند مشخص خواهد شد. همیشه این اصل را در زدگی فریلنسر خود رعایت نمایید. اول اینکه کار خود را رها نکرده و تا انتها پیش بروید. عجله نکنید و برای گرفتن پروژه دیگر فکر نکنید که یک مشتری از دیگری بهتر است.

یک فریلنسر میتواند با توجه به تخصصی که دارد در زمینه های مختلفی پروژه دریافت کند. بیشتر عمده فریلنسرها برنامه نویس، طراح سایت و اپلیکیشن هستند. بنابراین اگر میخواهید فریلنسر شوید باید دانش خود را تا میزان بالایی تقویت نمایید زیرا در پروژه ها تنها هستید صرفا باید منظم و سختگیر باشید.

مزیت فریلنسری

  • کار وزندگی دست خودتان است و میتوانید آن را مطابق با برنامه ریزی که دارید مدیریت نمایید
  • رئیس کارها خودتان هستید و کس به شما دستور نمیدهد
  • برای انتخاب پروژه،مشتریان،ساعت کاری،میزان پرداخت آزاد هستید
  • بر روی پروژه هایی کار خواهید کرد که علاقه بیشتری دارید. در یک شرکت شما مجبور هستید هر پروژه ای که دوست ندارید را نیز انجام دهید اما در حالت فریلنسری حق انتخاب دارید.
سایر خدمات طراحی وب با وب سازان مرصاد...